Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Panowie, nie żebym się czepiał, ale mam wrażenie, że odwrotnie zamontowaliście tuleje w progu. Kiepsko widać na filmie, ale wydaje się, że tuleja wystaje na zewnątrz, a powinna być osadzona wewnątrz progu. Jeśli te mocowania zostały zamienione stronami to taki montaż odwrotny jest możliwy. Proszę wyprowadzić mnie z błędu jeśli jest inaczej
Nie oszukujmy się, E46 teraz jest w dołku i do 10tys jest w czym przebierać, za 15 mamy mpakiety z fajnymi 6 cylindrowymi silnikami. Czy warto było reanimować tego trupaka? Tak i nie, dla mnie nie warto ale dla właściciela skoro ma sentyment to pewnie pieniądze nie grają roli. Jedno jest pewne, po takiej robocie ma spokój na długo.
Chodzi o wartosc przed naprawą czyli uszkodzonego auta gdzie mozna je za te pieniadze zamieniv na drugie takie uszk? czy po wymianach ta wartosc nadal taka jak przed. widzę, że to polift w ciekawym kolorze więc tanie to nie jest.
Obstawiam, że powyżej 10 000 zł licząx części i pracę. Czy warto? Raczej nie ale nie wszystko co warto się opłaca 😁 fajnie za kilka lat będzie zawiesić oko na ładnej e46 jak ich już nie będzie
wymienialem u siebie całe zawieszenie w audi a3 8p . Wszystkie gumy , polowe wachaczy ( tez sciagalem belke tył), wszystkie piasty z lozyskami, drazki, stabilizatory, pare sprezyn i pare amorkow, 2 zaciski , przewody hamulcowe, klocki , czujniki abs. Do tego serwis olejowy i wymiana plynu hamulcowego + geometria i wyszlo za wszystko 4 k. Tyle ze robiłem sam 🙂 Jak bym tak podliczyl to jakos duzo roboczogodzin to nie wyszlo. Ok 30h i robione na glebie . Jestem kompletnym laikiem ktory 2 dni przed naprawa nie wiedzial jak wyglada sworzen wachacza 🙂 No ciekawy jestem jak tutaj wyszlo finansowo . A po wszystkim dwumasa zaczęła sie odzywac 😀 Takze kolejne 3k pln pójdą 🙂 Rozrzad na wiosne do roboty. Takze peknie 10 k pln za 19 letnie autko. Ale nie żaluje , przynajmniej bede wiedzial czym jezdze.
Pamiętajcie aby po wszystkim zrobić geometrię z obciążeniem auta. BMW wtedy zdecydowanie lepiej się prowadzi. Robiłem bez i z obciążeniem i znam różnicę 🙂
Czy warto?Zadbany egzemplarz,jeżeli komuś nie przeszkadza wiek(poza ekologami i normami euro) to fajna inwestycja dla siebie,ten model zawsze będzie ładny.Kwestia jak Wy patrzycie na wymiany części i jak patrzy klient to jest kwestia mentalności i portfela,Wy patrzycie kompleksowo co generuje koszty,klient różnie,albo inwestuje,albo myśli jeszcze wytrzyma co oni wymyślają itd.Z perspektywy widza,świetne podejście godne programu Fani Czterech Kółek,
6:33 zle zalozony wachacz
Dzięki za filmy.
Wahacze tylne nieprawidłowo zamontowane 🙂 Powinny chować się w próg 🙂
Jak tuleje nie były oryginalne to max 3 lata i zawieszenie będzie jeszcze gorzej rozsypane niż było przed naprawą więc szkoda kasy 😉
No i jak tam Panie ? Jak to wyszło kosztowo ?
moze zakupicie maszyne co czysci suchym lodem 🙂 ale byscie mieli wyswietlen przy takich robotach
Panowie, nie żebym się czepiał, ale mam wrażenie, że odwrotnie zamontowaliście tuleje w progu. Kiepsko widać na filmie, ale wydaje się, że tuleja wystaje na zewnątrz, a powinna być osadzona wewnątrz progu. Jeśli te mocowania zostały zamienione stronami to taki montaż odwrotny jest możliwy. Proszę wyprowadzić mnie z błędu jeśli jest inaczej
w normlanym kraju samochód na złom. e46 to juz zjeżdżony egzemplarz
i jeszcze odczuje różnicę,w portfelu
Bardzo dobra decyzja właściciela jak robić to wszystko a nie druciarstwo
Nie oszukujmy się, E46 teraz jest w dołku i do 10tys jest w czym przebierać, za 15 mamy mpakiety z fajnymi 6 cylindrowymi silnikami. Czy warto było reanimować tego trupaka? Tak i nie, dla mnie nie warto ale dla właściciela skoro ma sentyment to pewnie pieniądze nie grają roli. Jedno jest pewne, po takiej robocie ma spokój na długo.
Chodzi o wartosc przed naprawą czyli uszkodzonego auta gdzie mozna je za te pieniadze zamieniv na drugie takie uszk? czy po wymianach ta wartosc nadal taka jak przed. widzę, że to polift w ciekawym kolorze więc tanie to nie jest.
Jeżeli auto jest porządnie zrobione to wzrasta jego wartość.
Zajebista praca efekt na lata
Obstawiam, że powyżej 10 000 zł licząx części i pracę. Czy warto? Raczej nie ale nie wszystko co warto się opłaca 😁 fajnie za kilka lat będzie zawiesić oko na ładnej e46 jak ich już nie będzie
11980 zł.
wymienialem u siebie całe zawieszenie w audi a3 8p . Wszystkie gumy , polowe wachaczy ( tez sciagalem belke tył), wszystkie piasty z lozyskami, drazki, stabilizatory, pare sprezyn i pare amorkow, 2 zaciski , przewody hamulcowe, klocki , czujniki abs. Do tego serwis olejowy i wymiana plynu hamulcowego + geometria i wyszlo za wszystko 4 k. Tyle ze robiłem sam 🙂 Jak bym tak podliczyl to jakos duzo roboczogodzin to nie wyszlo. Ok 30h i robione na glebie . Jestem kompletnym laikiem ktory 2 dni przed naprawa nie wiedzial jak wyglada sworzen wachacza 🙂 No ciekawy jestem jak tutaj wyszlo finansowo . A po wszystkim dwumasa zaczęła sie odzywac 😀 Takze kolejne 3k pln pójdą 🙂 Rozrzad na wiosne do roboty. Takze peknie 10 k pln za 19 letnie autko. Ale nie żaluje , przynajmniej bede wiedzial czym jezdze.
Pamiętajcie aby po wszystkim zrobić geometrię z obciążeniem auta. BMW wtedy zdecydowanie lepiej się prowadzi. Robiłem bez i z obciążeniem i znam różnicę 🙂
Czy warto?Zadbany egzemplarz,jeżeli komuś nie przeszkadza wiek(poza ekologami i normami euro) to fajna inwestycja dla siebie,ten model zawsze będzie ładny.Kwestia jak Wy patrzycie na wymiany części i jak patrzy klient to jest kwestia mentalności i portfela,Wy patrzycie kompleksowo co generuje koszty,klient różnie,albo inwestuje,albo myśli jeszcze wytrzyma co oni wymyślają itd.Z perspektywy widza,świetne podejście godne programu Fani Czterech Kółek,
Słabo to widać na nagraniu ale wydaje mi się że wahacze tylne przy progach są żle zamontowane
Obstawiam 7000. 🤔
Spoko robota i jeśli właściciel zn swój samochód i jest jego pewny to zawsze warto ratować samochód bo nie wiadomo co się kupi
Przy odbiorze:
panie ja tyle nawet w marzeniach nie mam.
Jak właściciel będzie szanował i miał wszystko w ORI to za parę lat jeszcze wyjdzie na plus gdyby sprzedawał. Pasjonat na pewno się znajdzie
Żeby takiego repa robić szkoda kasy i czasu.Na ten syf .
Teraz właściciel będzie w szoku jak to BMW się dobrze i precyzyjnie prowadzić 😱😂