Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

Nowe Bmw też się psują..Kolejna Wizyta u Naszego Pana Mechanika..

nie spodziewale się że takie roczniki tez zastanę u ng aszego Pana mechanika

Pobrane z Youtube Kompleksowe naprawy BMW Warszawa. Fachowcy z doświadczeniem. Zleć naprawę auta już dziś! Doświadczeni specjaliści. Sprawdzony serwis. Najwyższy poziom obsługi. Terminowość zleceń. Wieloletnie doświadczenie Jeśli potrzebujesz pomocy przy silniku lub instalacji elektrycznej w swoim BMW, zanieś ją do certyfikowanego centrum serwisowego. Zatrudniaj kompetentną pomoc i nie próbuj robić wszystkiego sam. Specjalistyczna konserwacja BMW, narzędzia do skanowania, tuning chipów i kodowanie są dostępne tutaj. Zapewniamy aktualizacje oprogramowania, dzięki którym Twoje BMW lub MINI będzie gotowe do jazdy. Konserwacja i serwis samochodów elektrycznych; naprawy układów EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa, ocena uszkodzeń pojazdów mechanicznych. Kompletne zapasy dla Twojego samochodu.

Mechanika do Auta BMW

Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.

Naprawa Samochodów BMW

Najwyższa jakość i dogodne terminy. Sprawdź dlaczego warto skorzystać z naszych usług. Nasz zespół mechaników do BMW składa się z ludzi o wieloletnim doświadczeniu zdobytym w autoryzowanych stacjach obsługi różnych marek takich jak Audi i Mrecedes. Ostatnie lata przepracowane przez nas w takich dealerstwach w Warszawie jak BMW Motors Warszawa, Bawaria Motors czy BMW Inchcape Motor Warszawa, predysponują naszych mechaników samochodowych do w pełni profesjonalnej obsługi samochodów BMW i Mini.

Zarówno aspekty techniczne, jak i serwisowe naszych usług są najwyższej możliwej jakości dzięki naszej rozległej wiedzy (potwierdzonej certyfikatami BMW AG). Terminowość, rzetelność i stały kontakt z konsumentem to nie tylko slogany, ale fundament naszej działalności.

Serwis BMW Warszawa

Zostaw u nas swój samochód, a my sporządzimy dokładny raport i wycenę naprawy. Stawki naszych usług są zawsze całkowicie jasne, bez ukrytych opłat.

Nasze doświadczenie w naprawie samochodów oraz znajomość standardów obowiązujących w oficjalnych serwisach pozwala nam na określenie najskuteczniejszego rozwiązania dla danego problemu. Czasami wymaga to wyjścia poza normę, ale jesteśmy gotowi podjąć wyzwanie. Konserwacja i regulacja ruchomych części
Jesteśmy prywatną firmą, która wyrobiła sobie renomę jako autorytet w zakresie serwisowania, diagnostyki i programowania pojazdów BMW i MINI. Zapewnienie doskonałej obsługi naszym klientom jest naszym głównym celem.
Podczas gdy my pracujemy nad Twoim pojazdem, możesz wynająć od nas pojazd zastępczy, abyś mógł się poruszać.

Części
Jesteśmy autoryzowanym dealerem części i akcesoriów BMW i MINI. Dzięki naszej rozległej sieci kontaktów biznesowych jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór alternatyw od sprawdzonych producentów po konkurencyjnych cenach, co pozwala nam dostosować nasze usługi do specyficznych wymagań i budżetu każdego klienta.

BMW, DIAGNOSTYKA, ENET, F01, F02, F03, F04, F05, F06, F07, F10, F11, F12, F13, F15, F16, F18, F20, F21, F22, F23, F25, F26, F30, F31, F32, F33, F34, F35, F36, F39, F40, F42, F44, F45, F46, F47, F48, F49, F52, F54, F55, F56, F57, F60, F65, F66, F67, F70, F74, F80, F82, F83, F85, F86, F87, F88, F90, F91, F92, F93, F95, F96, F97, F98, G02, G038, G05, G07, G08, G09, G11, G12, G13, G14, G15, G16, G18, G20, G21, G22, G23, G24, G26, G28, G29, G30, G31, G32, G42, G80, G81, G82, G83, G87, I012, I015, INSTRUKCJE, ISTA, KODOWANIE, MINI, NA ODLEGŁOŚĆ, PROGRAMOWANIE, R57, R58, R59, R60, R61, ZDALNA, ZDALNIE

Serwis do Auta BMW Warszawa

Zadośćuczynienie za szkody spowodowane wypadkiem
Zajmujemy się fachowymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną Likwidacją Likwidacji Odpowiedzialności Cywilnej z OC i AC. Na czas naprawy zapewniamy samochód zastępczy i oryginalne części. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne kroki, aby złożyć wniosek i uzyskać wypłatę od dowolnego ubezpieczyciela.

Serwis i Kodowanie Specialistyczne do F10 F30 F20 G30 G05 G01 F15 F16 F26 G20 G11

36 thoughts on “Nowe Bmw też się psują..Kolejna Wizyta u Naszego Pana Mechanika..

  1. Wsszystkie nowe auta się psują. Wiele z tyvch "nowych" BMW to samochody które przez 100 tyś km mają jeden olej itp. trzeba znać ten target żeby wiedzieć że takie rzeczy są możliwe.

  2. Audi bmw merce i inne premium marki różnią się od tych słabszych marek tylko ładniejszym wykonaniem środka i samej budy oraz ceną za części… reszta czyli silniki mechanika itp podobny poziom…

    Jeżeli kogoś stać to fajnie, a jeżeli nie to tez fajnie i nie ma co wyzywać czy hejtować ludzi tylko dla tego że ktoś lubi daną markę z tego czy innego powodu, a że ma normalną prace tzn nie kradnie to kupuje używkę na pograniczu wykończenia..
    Każdy rozum ma, nie jest tajemnica co i kiedy pada i ile kosztuje więc niech każdy jeździ tym w czym czuje się najlepiej proste….

  3. Wieśniaki nadal się śmieją z Alfy Romeo? Nadal wolą niemiecki szrot? Alfie możecie rurę wydechową czyścić. Niemiecka propaganda już nie działa. Z niemieckich marek to tylko Porsche i Mercedes dają radę, a reszta to złom.

  4. Wiesz jak kupuja x6 z 2012 z przebiegiem 300 000 a i tak cofniety z ćwiartką bo jak kupil z takim to myslal ze normalny robiony na szybko to nie dziene

  5. jakie nowsze to są auta z Niemiec z nieokreślonym nalotem kilometrów, Janusze mnie zadziwiają wolą wyeksploatowane bmw niż nowego peugeota lub citroena, wydaje mi się ze to jakiś kompleks niższości lub coś w ten deseń pzdr

  6. 5 lat w czechach Octavie montowalem i wiem jak to jest robione. Jeden wielki cyrk. Te wszystkie montownie czy Skoda, Bmw albo Audi od siebie sie nie roznia. W dodatku teraz jest moda ze auto 2 litrowe ma miec 200 koni. Minmalizacja kosztow produkcji wpychanie czesci o niskiej jakosci, projektowanie na szybko i wojny koncernow o to ktory wiecej sprzeda robi swoje. Podwykonawcy sie nie wyrabiaja z produkcja i robia wszystko byle jak. Nie jednokrotnie auto na montowni jest naprawiane bo zostalo zle zlozone. Potem nowe auta jada na warsztat.

  7. Wszystko zależy jak dbał poprzedni właściciel oraz jaki egzemplarz został
    Kupiony. Czasami kupuje się bmw za jakaś kwotę, która jest niższa od rynkowej myśli się ze zrobiło się mega interes a potem różne rzeczy zaczną się pokazywać a to korekcje wtryskow nie te a to rozrząd przy „180” tys a to jakiś dwumas a to świece żarowe i tak to się gromadzi aż rachunek w serwisie jest z 10 tys zł

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!