Klapy wirowe w kolektorze, czyli każdy słyszał lecz nie każdy wie, oczywiście materiałów na ten temat znajdziecie na yt i w sieci mnóstwo, lecz pozwólcie, że dziś wyrażę swoje zdanie na ten temat.
Jeśli pomogłem to kciuk w górę i subskrybuj by być na bieżąco.
STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k
—————————————————————————— https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
——————————————————————————
szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
—————————————————————————————— https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
Kupowałeś polisę w Mubi w 2020? Przedłuż polisę do czerwca i zagraj o Q7
————————————— http://mubi.pl/m4k-audiq7
————————————–
Nie kupowałeś polisy w Mubi? Zgarnij 150 zł + 700 zł za polecanie
Szukasz dobrych części tuningowych do swojego auta? Zajrzyj koniecznie do ekipy FMIC
———————————————————————————— https://allegro.pl/uzytkownik/FMIC_PL
————————————————————————————
Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
49 thoughts on “Klapy WIROWE ZABOJCA SILNIKA? A co to jest?”
Ku zaskoczeniu innym ja dołożyłem już usunięte klapy. Różnica jest dość znaczna na plus w dolnych partiach obrotowych. To nie jest takie tyci tyci. Ja wolę sobie raz na rok zdiąć kolektor i wymyć wszystko i mieć jednak te klapy.
Mam pytanie, jeśli mechanik mi zamknął klapy wirowe i wyłączył je komputerowo to dobrze zrobił ? Pacjent Audi A4 B8 2.0 TDI 143km, myślę podkręcać w przyszłości
Zależy od silnika. W nowszych silnikach nie wywalać ponieważ klapy są stworzone miedzy innymi po to by w niższych partiach obrotów autko lepiej się zbierało poprzez lepszą mieszaninę powietrza z paliwem w komorze spalania. Jeśli syf jest w kolektorze tzn smoła to należy olej wymieniać co 10tys km plus dbać o egr by działał należycie a i nie zapominać o odmie która jest często powodem właśnie tej smoły bo uszkodzona puszcza mgiełkę olejową a to w połączeniu z niesprawnym EGR i spalinami tworzy syf który przyczynia się do uszkodzenia klap…!!!
Te kalpy to jest jak rak, prędzej czy później zabije silnik . A swoją drogą , mam pytanie czy u was na Wrocławiu usuwacie klapy ? jeśli tak to jakie to mogą być koszta ? Audi A6C6 2.4 V6
Ekologia to jest wtedy jak się wyprodukuje 1 samochod dla jednej osoby który posłuży 50 lat .a nie jak dla jednej osoby trzeba wyprodukować 50 samochodów.
Ja jestem bardziej za supra mk4 ponieważ te silniki trwalsze są niż vankla ale z drugiej strony rx7 sylwetkowo robi mega robotę, mimo wszystko supra 6:4 rx7. Pozdrawiam 🙂
Przypominam, aby w Polsce zarejestrować starego diesla trzeba obowiązkowo przed złożeniem dokumentów usunąć klapy wirowe, dpf i egr. Taka mentalność, ludzie często nie są w stanie zrozumieć że zapychający dpf to nie wina samego filtra a np zużytych wtryskiwaczy.
Ku zaskoczeniu innym ja dołożyłem już usunięte klapy. Różnica jest dość znaczna na plus w dolnych partiach obrotowych. To nie jest takie tyci tyci. Ja wolę sobie raz na rok zdiąć kolektor i wymyć wszystko i mieć jednak te klapy.
A którędy owa klapka wpada do cylindra?
KONIEC – USUWAM!
Przegapiłem odcinek i właśnie koniec planowania głowicy M54B30, disa zrobiła….
Pozdrawiam.
Mam pytanie, jeśli mechanik mi zamknął klapy wirowe i wyłączył je komputerowo to dobrze zrobił ? Pacjent Audi A4 B8 2.0 TDI 143km, myślę podkręcać w przyszłości
Najlepszy gosc!!najlepiejj tłumaczy
Stosunek wagowy
no nic ,czas usunąć klapki z bmki
KONIEC -USUWAM
Amator
KONIEC- Gdybym miał nowe taczki😅 to spoko, klapy zostają a że mam pełnoletnie e46 330d 😅😁 No. Pozdrawiam👍👌
Co z klapami wirowymi w Toyocie Avensis 2016 rok silnik 2.0 d4d 143 km?
Diesel 7 tys/obr…. Ciekawe….
Zależy od silnika. W nowszych silnikach nie wywalać ponieważ klapy są stworzone miedzy innymi po to by w niższych partiach obrotów autko lepiej się zbierało poprzez lepszą mieszaninę powietrza z paliwem w komorze spalania. Jeśli syf jest w kolektorze tzn smoła to należy olej wymieniać co 10tys km plus dbać o egr by działał należycie a i nie zapominać o odmie która jest często powodem właśnie tej smoły bo uszkodzona puszcza mgiełkę olejową a to w połączeniu z niesprawnym EGR i spalinami tworzy syf który przyczynia się do uszkodzenia klap…!!!
istatnio usunąłem ze swojego stilo 1.9 multijet i w auto wstapiło nowe życie 😀
2.0tdi bmn klapki poszly z kolektorem na śmieci, wrzucony kolektor BKD bez klap. EZzzzz
Pytanie mam wystarczy komputerowo odłączyć ? Audi A4 b6 2.0 130 km benzyna czy mechanicznie trzeba rozbierać kolektor ? 2003 rok
Usunąłem klapy w bmw e60 530d auto stracilo elastyczność i filtr dpf szybciej się przy pycha.
Te kalpy to jest jak rak, prędzej czy później zabije silnik . A swoją drogą , mam pytanie czy u was na Wrocławiu usuwacie klapy ? jeśli tak to jakie to mogą być koszta ? Audi A6C6 2.4 V6
W benzynkach klapy również można znaleźć – Duratec.
Gratuluje talentu. Super się słucha
Koniec- w trakcie usuwania
KONIEC-NIE USUWAM ☺☺
Oooook a klapy wirowe w benzynach ? 2.0 / 1.8 duratec ( Ford) 2.0 flexi fuel Volvo , Mazda też?
Koniec – usuwam
koniec nie usuwałbym
Koniec- usuwał bym👍
Ekologia to jest wtedy jak się wyprodukuje 1 samochod dla jednej osoby który posłuży 50 lat .a nie jak dla jednej osoby trzeba wyprodukować 50 samochodów.
Koniec-usuwałbym
koniec – nie usuwam
Koniec- nie usuwam
Koniec – usuwam
Pierwsza operacja po zakupie BMW to aborcja klap
Koniec nie usuwam
Koniec nie usuwam
KONIEC-usuwam z prostego powodu są silniki której mają plastikowe…..
Koniec-usuwam
Koniec
Ja jestem bardziej za supra mk4 ponieważ te silniki trwalsze są niż vankla ale z drugiej strony rx7 sylwetkowo robi mega robotę, mimo wszystko supra 6:4 rx7. Pozdrawiam 🙂
zasieg
Koniec – usunałbym
Koniec – nie usuwam
koniec- usuwam
Przypominam, aby w Polsce zarejestrować starego diesla trzeba obowiązkowo przed złożeniem dokumentów usunąć klapy wirowe, dpf i egr. Taka mentalność, ludzie często nie są w stanie zrozumieć że zapychający dpf to nie wina samego filtra a np zużytych wtryskiwaczy.
koniec usówam
koniec- usunąłem i żałuję 3.0 TDI Audi
A może galant vr4 na japońca?
Koniec. Jak bym miał to bym usunął
Pytanko Co jak wywalimy klapy a nie wyprogramuje mondeo mk3 1.8 benzyna
KONIEC- USUWAM