https://www.bmwdiagsoft.pl/#kontakt – Potrzebujesz diagnostyki, programowania, kodowania lub programów do diagnostyki BMW ? Skontaktuj się ze mnę: kontakt@bmwdiagsoft.pl ; Tel 602 260 200
Opis filmu: Potrzebujesz diagnostyki, programowania, kodowania lub programów do BMW / Mini ?
Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
A czy w iscie jest w przypadku x5 f15 temp oleju i stan oleju czy jest ok stan. (skrzynia biegów ) , czy jest reset ustawień resetuj wartosci adaptacyjne tak jak w texa ? I co ten reset robi w ista?
Działa ci E39/E38 normalnie w ISTA+? U mnie normalnie się łączy, ale jest brak opisów błędów, live data i test planów. Już INPA więcej pokazuje niż ISTA. Zastanawiam się czy to ja coś źle zrobiłem czy w starych autach tak jest.
Witam gdzie i jak można nabyć tą wersję ISTY ponieważ ta która mam jest praktycznie całą w wersji EN jedynie na początku główne menu jest w PL, no i czy była by możliwość samodzielnie zainstalować ISTA P/D posiadam ICOM A2
jeśli w drzewku sterowniki są na szaro, to znaczy, że jest z nimi jakiś problem, lub nie łączą się? czy po prostu nie ma ich w tym aucie, i nie ma żadnego problemu? 😀
Wymieniłem u siebie akumulator w BMW x6 e71 2010 rok 35d 286 km . Według katalogu dobrali mi Varta Silver 95ah 850a Chciałem go zarejestrować za pomocą isty i w iscie okazuje się, że oryginalnie powinien być 90ah. – taki jest zarejestrowany jako pierwszy. Co mam teraz zrobić ? Przekodować na 95 ah czy oddać akumulator i kupić 90 ah ?
W ista mam do wyboru opcje:
1. Wprowadź wymianę akumulatora: taka sama pojemność.
Wszedłem w tą drugą opcję i nacisnąlem DALEJ, bo myślałem, że muszę zmienić z 90 ah na 95 ah , ale nic nie zmieniłem. Nacisnąłem COFNIJ , bo nie byłem pewien czy dobrze robię, nie chciałem nic nagrzebać.
Czyli wybrać podpunkt 1 i następnie kliknąć, że akumulator nie oryginalny i tak będzie dobrze ?
Czy wybrać drugą opcję i tam trzeba zmienić pojemność z oryginalnej 90ah na 95 ah ???
A czy w ISTA można jakoś sprawdzić przebieg? Czy jest prawdziwy?
A czy w iscie jest w przypadku x5 f15 temp oleju i stan oleju czy jest ok stan. (skrzynia biegów ) , czy jest reset ustawień resetuj wartosci adaptacyjne tak jak w texa ? I co ten reset robi w ista?
Działa ci E39/E38 normalnie w ISTA+? U mnie normalnie się łączy, ale jest brak opisów błędów, live data i test planów. Już INPA więcej pokazuje niż ISTA. Zastanawiam się czy to ja coś źle zrobiłem czy w starych autach tak jest.
Witam gdzie i jak można nabyć tą wersję ISTY ponieważ ta która mam jest praktycznie całą w wersji EN jedynie na początku główne menu jest w PL, no i czy była by możliwość samodzielnie zainstalować ISTA P/D posiadam ICOM A2
Witam
Czy da się zmienić interwał wymiany oleju na 10 000 km
Super , dzieki za wytłumaczenie
Super wytłumaczyłeś dzięki
Bardzo przydatny filmik! Bo już miałem TISa szukać, a tu sie okazuje, że ISTA ma manuala w sobie.
jeśli w drzewku sterowniki są na szaro, to znaczy, że jest z nimi jakiś problem, lub nie łączą się? czy po prostu nie ma ich w tym aucie, i nie ma żadnego problemu? 😀
A czy ten kabel enet 1:00 działa na wszystkich autach bmw z serji G? i gdzie dostać to urządzenie z 1:08?
Dobra robota
Gdzie taką Iste mozna nabyć
Świetny i przydatny filmik.
Oby więcej takich.
Wymieniłem u siebie akumulator w BMW x6 e71 2010 rok 35d 286 km .
Według katalogu dobrali mi Varta Silver 95ah 850a
Chciałem go zarejestrować za pomocą isty i w iscie okazuje się, że oryginalnie powinien być 90ah. – taki jest zarejestrowany jako pierwszy.
Co mam teraz zrobić ? Przekodować na 95 ah czy oddać akumulator i kupić 90 ah ?
W ista mam do wyboru opcje:
1. Wprowadź wymianę akumulatora: taka sama pojemność.
2. Wprowadź wymianę akumulatora: wyższa/niższa pojemność.
Wszedłem w tą drugą opcję i nacisnąlem DALEJ, bo myślałem, że muszę zmienić z 90 ah na 95 ah , ale nic nie zmieniłem.
Nacisnąłem COFNIJ , bo nie byłem pewien czy dobrze robię, nie chciałem nic nagrzebać.
Czyli wybrać podpunkt 1 i następnie kliknąć, że akumulator nie oryginalny i tak będzie dobrze ?
Czy wybrać drugą opcję i tam trzeba zmienić pojemność z oryginalnej 90ah na 95 ah ???
Wreszcie ktoś coś pokazał, dzięki