Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

Regeneracja filtra cząstek stałych DPF czyli pranie dpfa // HIT czy KIT? Diagnostyka Hamownia

Regeneracja filtra cząstek stałych DPF czyli pranie dpfa // HIT czy KIT? Diagnostyka Hamownia

Przebieg prac nad regeneracją DPF. Mycie przy użyciu maszyny do czyszczenia filtrów cząstek stałych firmy XTON.

Kontakt: Marcin, 698 463 776

https://www.gorillaelectronics.pl
https://www.xton.pl/
https://www.dpfpro.pl

Pobrane z Youtube Kompleksowe naprawy BMW Warszawa. Fachowcy z doświadczeniem. Zleć naprawę auta już dziś! Doświadczeni specjaliści. Sprawdzony serwis. Najwyższy poziom obsługi. Terminowość zleceń. Wieloletnie doświadczenie Jeśli potrzebujesz pomocy przy silniku lub instalacji elektrycznej w swoim BMW, zanieś ją do certyfikowanego centrum serwisowego. Zatrudniaj kompetentną pomoc i nie próbuj robić wszystkiego sam. Specjalistyczna konserwacja BMW, narzędzia do skanowania, tuning chipów i kodowanie są dostępne tutaj. Zapewniamy aktualizacje oprogramowania, dzięki którym Twoje BMW lub MINI będzie gotowe do jazdy. Konserwacja i serwis samochodów elektrycznych; naprawy układów EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa, ocena uszkodzeń pojazdów mechanicznych. Kompletne zapasy dla Twojego samochodu.

Mechanika do Auta BMW

Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.

Naprawa Samochodów BMW

Najwyższa jakość i dogodne terminy. Sprawdź dlaczego warto skorzystać z naszych usług. Nasz zespół mechaników do BMW składa się z ludzi o wieloletnim doświadczeniu zdobytym w autoryzowanych stacjach obsługi różnych marek takich jak Audi i Mrecedes. Ostatnie lata przepracowane przez nas w takich dealerstwach w Warszawie jak BMW Motors Warszawa, Bawaria Motors czy BMW Inchcape Motor Warszawa, predysponują naszych mechaników samochodowych do w pełni profesjonalnej obsługi samochodów BMW i Mini.

Zarówno aspekty techniczne, jak i serwisowe naszych usług są najwyższej możliwej jakości dzięki naszej rozległej wiedzy (potwierdzonej certyfikatami BMW AG). Terminowość, rzetelność i stały kontakt z konsumentem to nie tylko slogany, ale fundament naszej działalności.

Serwis BMW Warszawa

Zostaw u nas swój samochód, a my sporządzimy dokładny raport i wycenę naprawy. Stawki naszych usług są zawsze całkowicie jasne, bez ukrytych opłat.

Nasze doświadczenie w naprawie samochodów oraz znajomość standardów obowiązujących w oficjalnych serwisach pozwala nam na określenie najskuteczniejszego rozwiązania dla danego problemu. Czasami wymaga to wyjścia poza normę, ale jesteśmy gotowi podjąć wyzwanie. Konserwacja i regulacja ruchomych części
Jesteśmy prywatną firmą, która wyrobiła sobie renomę jako autorytet w zakresie serwisowania, diagnostyki i programowania pojazdów BMW i MINI. Zapewnienie doskonałej obsługi naszym klientom jest naszym głównym celem.
Podczas gdy my pracujemy nad Twoim pojazdem, możesz wynająć od nas pojazd zastępczy, abyś mógł się poruszać.

Części
Jesteśmy autoryzowanym dealerem części i akcesoriów BMW i MINI. Dzięki naszej rozległej sieci kontaktów biznesowych jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór alternatyw od sprawdzonych producentów po konkurencyjnych cenach, co pozwala nam dostosować nasze usługi do specyficznych wymagań i budżetu każdego klienta.

BMW, DIAGNOSTYKA, ENET, F01, F02, F03, F04, F05, F06, F07, F10, F11, F12, F13, F15, F16, F18, F20, F21, F22, F23, F25, F26, F30, F31, F32, F33, F34, F35, F36, F39, F40, F42, F44, F45, F46, F47, F48, F49, F52, F54, F55, F56, F57, F60, F65, F66, F67, F70, F74, F80, F82, F83, F85, F86, F87, F88, F90, F91, F92, F93, F95, F96, F97, F98, G02, G038, G05, G07, G08, G09, G11, G12, G13, G14, G15, G16, G18, G20, G21, G22, G23, G24, G26, G28, G29, G30, G31, G32, G42, G80, G81, G82, G83, G87, I012, I015, INSTRUKCJE, ISTA, KODOWANIE, MINI, NA ODLEGŁOŚĆ, PROGRAMOWANIE, R57, R58, R59, R60, R61, ZDALNA, ZDALNIE

Serwis do Auta BMW Warszawa

Zadośćuczynienie za szkody spowodowane wypadkiem
Zajmujemy się fachowymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną Likwidacją Likwidacji Odpowiedzialności Cywilnej z OC i AC. Na czas naprawy zapewniamy samochód zastępczy i oryginalne części. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne kroki, aby złożyć wniosek i uzyskać wypłatę od dowolnego ubezpieczyciela.

Serwis i Kodowanie Specialistyczne do F10 F30 F20 G30 G05 G01 F15 F16 F26 G20 G11

Naprawa i przemalowanie uszkodzonego i zepsutego modelu samochodu Bmw M4 GTS

~Uwaga: ten film nie jest przeznaczony dla młodzieży, jest przeznaczony dla szerokiego grona odbiorców w każdym wieku. Ten film jest przeznaczony dla wszystkich fanów pojazdów i tych, którzy cenią samochody.

~ Narzędzia i sprzęt do renowacji: –
Czyszczenie (proszek czyszczący nadtlenek wodoru, odrdzewiacz) (proszek czyszczący nadtlenek wodoru, odrdzewiacz)

Usuwanie lakieru (zmywacz do farb, rozcieńczalnik do farb nitro) (zmywacz do farb, rozcieńczalnik do farb nitro)

Malowanie (farby akrylowe w sprayu, pisak Graffiti) (farby akrylowe w sprayu, pisak Graffiti)

Brakujące przedmioty (wymyślam je lub kradnę z już uszkodzonych modeli) (improwizuję je lub pożyczam z już zniszczonych modeli)

~Dzięki za obejrzenie! Nie zapomnij włączyć alertów, polubić i zasubskrybować!

Zastrzeżenie praw autorskich:
Uwaga: nie posiadamy praw autorskich do konkretnego wideo i audio wykorzystanego w naszych modyfikacjach. Ma to głównie na celu wykazanie naszej pomysłowości. Kredyty będą dla przyszłych właścicieli. Prosimy nie zgłaszać naszych filmów w związku z oskarżeniami o naruszenie praw autorskich.
Dziękuję!

#bmw #bmwm4gts #Renowacja
#Napraw #Porzucony #Samochód
#toyota #landcruiser #toyotalandcruiser
#sportscar #car #cars #making #makingvideos #miniature #carlover #luxury #luxurycars #mini #miniaturecar #minicar #auto #motoryzacja
#instamodelcars #instascalemodels #modelcars #diecast118 #diecastmodels #diecastcar #modelaraba #diecast #diecastjakarta #automodelismo #zabawki #rccars #carsofinstagram #diecastcollection #diecastcollector #diecastcars #diecastindonesia #diecastaddict #instamodelcars #instascalemodels #ford #fordecosport #ecomasport #mercedes #mercedes #mercedesbenz #unimog #rollsroyce #rollsroycephantom
#mahindra #thar #mahindrathar
#lykanhypersport #samochód sportowy #audi #audiq8
#rangerover #landrover #nissan #patrol
#porsche #porsche911 #suzuki #jimny #suv
#honda #odyssey #van #bugatti #bugattidivo
#porsche #porsche911 #targa
#tesla #teslacybertruck #cybertruck

29 thoughts on “Regeneracja filtra cząstek stałych DPF czyli pranie dpfa // HIT czy KIT? Diagnostyka Hamownia

  1. Jaki jest koszt czyszczenia DPF, VW 2.0 TDI, czy to możliwe że poziom popiołu mam 40% zatkania DPF auto ma 80tyś, a ciśnienie spalin w DPF pokazuje w aplikacji VAG DPF na poziomie 400 do nawet 600 hPA, przy mocnym obciążeniu silnika.

  2. Jeśli filtr jest zapchany sadzą, to trzeba wypslic, a jak jest zapchany popiołem, to trzeba umyć. Nie widzę innej drogi. To ze on nie chce się wypslic a to ze jest zapchany to są dwie różne dolegliwości. Tak jak mowisz, najważniejsza jest diagnostyka, żeby znalzc problem. Bez znalezienia problemu, robota głupiego.

  3. A ja nie mam żadnych objawow zapchanego dpf w swoim samochodzie i nie mogłem zrobić chip tuning bo podobno mam mocno zapchany albo upalony dpf. Diagnostyka komputerem też podczas jazdy podobna. Mam go podobno spróbować wyprac. Co ty na to? Robić dpf bez jakichkolwiek objawow? Inne parametry są ok. Fak jest taki że jeżdżę mało i często po mieście.

  4. 0:38 – "będę chcieć Wam pokazać". Ludzie, jak chcecie coś przekazać to przygotujcie się najpierw do tego, a nie kaleczcie mowy polskiej, bo słuchać się tego nie da i często nie wiadomo o co chodzi. No i to "generalnie" zajmuje chyba połowę tego co słychać.

  5. Filtr cząsteczek myjecie w obie strony, czy tylko 1 bo niekiedy są filtry takie, jak fap co ma niektóre ślepe kanały od wejścia spalin a od drugiej strony wychodzi.

  6. Witaj
    U mnie w e90 m47 163km po wypaleniu dpf delfim ciśnienie na postoju to około 15-20mbar a pod pełnym obciążeniem oscyluje w zakresie 300-400mbar , mimo to w inpa w zakładce IM(Information memory) od czasu do czasu pokaże błąd DPF ze wskazaniem na zapchany, w zakładce EM(error memory) nie ma żadnych błędów. Chciałbym prosić o twoja opinię czy takie ciśnienie jest bezpieczne dla turbiny oraz silnika, czy lepiej zainteresować się tematem poważniej. Według tego co przedstawiłes na filmie to jeżeli po dokładnym myciu jest około 300mbar to w w moim przypadku kiedy max jest 400mbar to nie powinno być tak źle, a mimo to delfi pokazuje co chwile status żądanie wypalania.Drugie zapytanie to co myślisz o zamontowaniu uniwersalnego katalizatora zamiast puszki dpf+cat + wyłącznie programowe dopalania, furka jest moja więc chciałbym to ogarnąć dobrze raz na zawsze.

  7. Mam Passata B5 FL 2,0tdi silnik BGW i zapchany DPF na 72%. Wlałem na cały zbiornik paliwa Motul 300ml – dodatek obniżający temperaturę sadzy oraz na drugim biegu kilka razy przepaliłem go na maxa w terenie niezabudowanym przez kilkanaście kilometrów. Jest poprawa, ale nieznaczna … Może ktoś mi doradzi co pokolei zrobić aby auta śmigało jak wcześniej czyli 136 KM, bo na tem moment jest max 50 KM. Przebieg Passata to 260tys/km. Miał ktoś podobny problem, jak go fachowo rozwiązać??? 🤠🧐🤔

  8. Aby unikać takich problemów kupuję auta z przebiegiem do 50k km max 🙂 a że w Polsce oszustów nie brakuje handlarzy to dlatego kupuje auta tylko z USA 1-3 letnie max

  9. Mycie to shit wypłukuje sie tylko minerały i filtr będzie się częściej zatykał syf leci to logicznie bo w rurze czy filtrze jest sporo sadzy więc ten syf to normalne, lepiej przedmuchać bądź wlac preparat przez sondę do mycia, często firma mylą mi filtry w warsztacie było tyle reklamacji że przestałem to robić…. Lepiej wlac preparat do dpfa i wymusić regenerację np 2 razy i będzie ten sam efekt

  10. Po jednym dniu od mycia DPFa moje auto znowu ma wysokie wartości cisnienia różnicowego – 15 mbar na postoju, i co najmniej 150 przy spokojnej jeździe.
    Trochę białego dymu przy ruszaniu w czasie gdy się próbuje regenerować (kiedy nie regeneruje wtedy nie ma dymu)
    Jakiś pomysł?

    UPDATE 1: dostałem w międzyczasie cynk, że może być to uszkodzenie wtryskiwacza paliwa do DPFu.
    Zamówiłem nowy, dam znać czy coś dało

    UPDATE 2: ostatecznie okazało się że sam filtr, wkład ceramiczny był pęknięty więc zostałem zmuszony kupić nowy

  11. Polecam ten sposób mycia dpf.
    Oczywiście reszta silnika też musi być sprawna by problem nie powrócił. Po kompieli dpfa auto odzyskało w pip mocy ale co z tego jak 2 dni później jakiś baran rozwalił mi furę …. ach szkoda było nowego dwumasu i zregenerowanego dpfa…..

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!