Siema Nosaczyska Nosaczki Nosaczowie oraz Nosaczęta !
Przyjechał do mnie Pan swoim BMW X3 E83 z silnikiem M54B30.
Postanowiłem, że nagram Wam swoją procedurę diagnozy to łatwiej będzie Wam zrozumieć czym się kieruje i w jaki sposób rozwiązuje problemy. Jest ich bowiem coraz więcej a od Googli oraz sugestii głowa na pewno Wam spuchnie. Biorę karteczkę z usterkami i zaczynamy je omawiać. Bez tego nie ma co podchodzić do głębszej diagnostyki. Trzeba być trochę detektywem i diagnozować na zasadzie podsumowania różnych możliwości, następnie zawężać krąg poszukiwań poprzez eliminację tych możliwości, a na końcu obliczyć rachunek prawdopodobieństwa pewniej usterki biorąc pod uwagę ekonomię swojego działania czyli portfel klienta oraz sens danego przedsięwzięcia.
Zapraszam na film.
Zdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂
AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, naprawa i serwis klimatyzacji, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48
source Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.
Related
28 thoughts on “BMW X3 E83 Tyle przyczyn co warsztatów. Diagnozujemy brak mocy moimi oczami z poziomu użytkownika”
Witam naczelnego i całe gremium Nosaczy. Chcę się podzielić informacją o udanej operacji usunięcia raka złośliwego. Pacjentem był M54B22 E39 Pacjent 1,5 roku temu przyjechał z Germani i miał objawy przydymiania i spożywania oleum. Zacząłem od zakupu odmy, i tu po odkręcaniu disy i przepustnicy okazało się że kolektor od środka cały "zasrany" Spływ odmy aż do samego bagnetu całkowicie zatkany. W metalowym elemencie spływu do bagnetu trzeba było użyć ostrego narzędzia i rozpuszczalnika żeby go udrożnić. Niemiec jeździł na Long Life i chyba zapominał o przebiegach między wymianami oleju. Widząc to wszystko zapadła decyzja o natychmiastowej operacji, rąk został usunięty a tłoki zalane płukanką . Po tej operacji Pacjent stworzył nowe korekty, zmniejszył czasy wtrysku i zadymienie. Po dwóch dniach od zabiegu pacjent czuje się bardzo dobrze.
Pracowałem kiedyś w warsztacie, i właściciel przyznał się że przełożył masę silników m54 z e60 głownie 3.0 bo się zacierały i zawsze silnik był przekładany na 2.2 bo handlarz chciał tanio
Naczelny nosaczu, mam seryjne 100% 330Ci'04 od 10lat. Co można ciekawego zrobić w takim sprzęcie, żeby jeździł ze mną jeszcze kolejne 10? 🙂 coś na wzór tych wyższych obrotów jalowych czy tego termostatu co robiłeś w kompocie. Czy coś jeszcze?
Cześć. Zgadzam się z twoimi przemyśleniami w 100%. Ja bym poszedł trochę dalej bo jak się będzie czuł ktoś kto kupi takie auto jak to. Dla wielu to wymażone auto, a tak właściwie to mina. On nie określi czy to 3.0 jedzie czy 2.5 skoro nawet tobie nie podpadł. I to jest problem. Pozdrawiam i wytrwałości Krzysiek
Walczyłem z taką 3.0 biturbo robili turbiny, ja je ściągnąłem bo były do dupy złożyłem było lepiej ale to nie to i koniec końców okazało się że klapa przy dużej turbinie ta na podciśnienie była źle wyregulowana za wcześnie się otwierała, po wyregulowaniu sztangi odzyskała pełna moc
Zdrawiam Kamilu. Rzucam wyzwanie. Pamiętam, że Twoim pierwszym przekleństwem bym Pug 407 HDi. Mam do zrobienia szklanki, rozrząd oczywiście przy okazji i wyjącą podporę półosi w 407 ale 2.0 ben + gazik. Jestem z Częstochowy, wiernym widzem i ufam Ci, że to zrobisz dobrze, a i może jakiś kontent śmieszny będzie jak to przy Francuzach. Mam dzwonić i spróbujesz jeszcze raz okiełznać Lwa czy tylko BeMki?
W kwestii ogrzewania warto jeszcze sprawdzic elektryczna pompkę płynu chłodzącego, która o ile pamiętam ma wspomagać mechaniczna na wolnych obrotach, w elektrycznej zdarza się "ukręcić" wirnik od oski a silniczek nadal pracuje, pozdrawiam – zdrawuam
Witam naczelnego i całe gremium Nosaczy. Chcę się podzielić informacją o udanej operacji usunięcia raka złośliwego. Pacjentem był M54B22 E39 Pacjent 1,5 roku temu przyjechał z Germani i miał objawy przydymiania i spożywania oleum. Zacząłem od zakupu odmy, i tu po odkręcaniu disy i przepustnicy okazało się że kolektor od środka cały "zasrany" Spływ odmy aż do samego bagnetu całkowicie zatkany. W metalowym elemencie spływu do bagnetu trzeba było użyć ostrego narzędzia i rozpuszczalnika żeby go udrożnić. Niemiec jeździł na Long Life i chyba zapominał o przebiegach między wymianami oleju. Widząc to wszystko zapadła decyzja o natychmiastowej operacji, rąk został usunięty a tłoki zalane płukanką . Po tej operacji Pacjent stworzył nowe korekty, zmniejszył czasy wtrysku i zadymienie. Po dwóch dniach od zabiegu pacjent czuje się bardzo dobrze.
Odgadnij moj blad walcze juz miesiac P0011 a6c6 2.0fsi turbo 2006r
czy ty grałeś w ukrytej prawdzie xd odc 700 ????
👌👍
Pracowałem kiedyś w warsztacie, i właściciel przyznał się że przełożył masę silników m54 z e60 głownie 3.0 bo się zacierały i zawsze silnik był przekładany na 2.2 bo handlarz chciał tanio
Brawo ty 👏👏
Przepływka ori do m54b22 jest taka sama jak od b30/25. ?:] Bo mi szwankuje a ori bym chciał kupić nową.
A średnica cylindra jest we wszystkich taka sama?
Naczelny nosaczu, mam seryjne 100% 330Ci'04 od 10lat. Co można ciekawego zrobić w takim sprzęcie, żeby jeździł ze mną jeszcze kolejne 10? 🙂 coś na wzór tych wyższych obrotów jalowych czy tego termostatu co robiłeś w kompocie. Czy coś jeszcze?
Filmy kozak ale ten młody co zaznaczał skok tłoka jest tak irytujący ze szok 🙄
Ale bym sie wkurwił szczególnie ze takie 3.0 kosztuje z 6k a 2.5 wyrwiesz czasami za 2200…
Ja ebie tak to jest jak człowiek sam niczego nie sprawdzi i potem takie baranie jajca .:( tyle problemów ile aut
Wodzu jak już masz taki dar to weź powiedz ze będę bogaty. A o to ta maczuga która to maczuga została zabita. Smialo śmiało nie jest nabita 😁
Cześć. Zgadzam się z twoimi przemyśleniami w 100%. Ja bym poszedł trochę dalej bo jak się będzie czuł ktoś kto kupi takie auto jak to. Dla wielu to wymażone auto, a tak właściwie to mina. On nie określi czy to 3.0 jedzie czy 2.5 skoro nawet tobie nie podpadł. I to jest problem. Pozdrawiam i wytrwałości Krzysiek
Walczyłem z taką 3.0 biturbo robili turbiny, ja je ściągnąłem bo były do dupy złożyłem było lepiej ale to nie to i koniec końców okazało się że klapa przy dużej turbinie ta na podciśnienie była źle wyregulowana za wcześnie się otwierała, po wyregulowaniu sztangi odzyskała pełna moc
🤗👍
Zdrawiam 💪🏻
Ta baba która wjechała na tory była posłem .W sejmie takich Ludzi jest dużo którym się popierdoliło w głowie 🤣
Cześć Kamil mam do ciebie pytanie z innej beczki, co to jest za piosenka w intro ? 🤯😎
Numer silnika
Na bloku jest wybita pojemnosc
Do czujnika przylozyc ucho lewe lub prawe jak słychać cykanie to jest on ok. Jeśli nie słychać zepsuty. Jeśli chodzi o moc podjechac na hamownie.
Zdrawiam Kamilu. Rzucam wyzwanie. Pamiętam, że Twoim pierwszym przekleństwem bym Pug 407 HDi. Mam do zrobienia szklanki, rozrząd oczywiście przy okazji i wyjącą podporę półosi w 407 ale 2.0 ben + gazik. Jestem z Częstochowy, wiernym widzem i ufam Ci, że to zrobisz dobrze, a i może jakiś kontent śmieszny będzie jak to przy Francuzach. Mam dzwonić i spróbujesz jeszcze raz okiełznać Lwa czy tylko BeMki?
Ostatni kadr daje dużo do myślenia. Prawdziwy człowiek, szczery do bólu. Szacunek nosaczysku ty 😉
wywody niczym praca dyplomowa ucznia zawodówki xD
Fajnie się Ciebie słucha i ogląda! Tak trzymaj! 👍 możesz podać wartości skoku tłoka wszystkich pojemności M54 żeby nie naciąć się jak Wasz klient?
Co to za nutka z intra ?
W kwestii ogrzewania warto jeszcze sprawdzic elektryczna pompkę płynu chłodzącego, która o ile pamiętam ma wspomagać mechaniczna na wolnych obrotach, w elektrycznej zdarza się "ukręcić" wirnik od oski a silniczek nadal pracuje, pozdrawiam – zdrawuam