Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

BMW X3 E83 Tyle przyczyn co warsztatów. Diagnozujemy brak mocy moimi oczami z poziomu użytkownika



Siema Nosaczyska Nosaczki Nosaczowie oraz Nosaczęta !
Przyjechał do mnie Pan swoim BMW X3 E83 z silnikiem M54B30.
Postanowiłem, że nagram Wam swoją procedurę diagnozy to łatwiej będzie Wam zrozumieć czym się kieruje i w jaki sposób rozwiązuje problemy. Jest ich bowiem coraz więcej a od Googli oraz sugestii głowa na pewno Wam spuchnie. Biorę karteczkę z usterkami i zaczynamy je omawiać. Bez tego nie ma co podchodzić do głębszej diagnostyki. Trzeba być trochę detektywem i diagnozować na zasadzie podsumowania różnych możliwości, następnie zawężać krąg poszukiwań poprzez eliminację tych możliwości, a na końcu obliczyć rachunek prawdopodobieństwa pewniej usterki biorąc pod uwagę ekonomię swojego działania czyli portfel klienta oraz sens danego przedsięwzięcia.
Zapraszam na film.

WSPARCIE
https://patronite.pl/Auto-Bachus

KONTAKT DO WARSZTATU AUTO-BACHUS
515-33-28-48

SKLEP I FORUM
www.autobachus.pl

ZANIŻONE ODSZKODOWANIA? OBEJRZYJ FILM
https://www.youtube.com/watch?v=vwYrFQscz4k&t=475s
A POTEM ZADZWOŃ DO PATRYKA I ZAPYTAJ BEZPŁATNIE O SWOJE ODSZKODOWANIE
732-732-566

GDZIE JEST TWÓJ NOWY KANAŁ NA YOUTUBE?
Mój nowy kanał – Trzecia Perspektywa Świadomości
https://www.youtube.com/channel/UCc8C8ZRrYVAu-nmDM0Xir9Q

Zdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂

AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, naprawa i serwis klimatyzacji, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48

source Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.

28 thoughts on “BMW X3 E83 Tyle przyczyn co warsztatów. Diagnozujemy brak mocy moimi oczami z poziomu użytkownika

  1. Witam naczelnego i całe gremium Nosaczy. Chcę się podzielić informacją o udanej operacji usunięcia raka złośliwego. Pacjentem był M54B22 E39 Pacjent 1,5 roku temu przyjechał z Germani i miał objawy przydymiania i spożywania oleum. Zacząłem od zakupu odmy, i tu po odkręcaniu disy i przepustnicy okazało się że kolektor od środka cały "zasrany" Spływ odmy aż do samego bagnetu całkowicie zatkany. W metalowym elemencie spływu do bagnetu trzeba było użyć ostrego narzędzia i rozpuszczalnika żeby go udrożnić. Niemiec jeździł na Long Life i chyba zapominał o przebiegach między wymianami oleju. Widząc to wszystko zapadła decyzja o natychmiastowej operacji, rąk został usunięty a tłoki zalane płukanką . Po tej operacji Pacjent stworzył nowe korekty, zmniejszył czasy wtrysku i zadymienie. Po dwóch dniach od zabiegu pacjent czuje się bardzo dobrze.

  2. Pracowałem kiedyś w warsztacie, i właściciel przyznał się że przełożył masę silników m54 z e60 głownie 3.0 bo się zacierały i zawsze silnik był przekładany na 2.2 bo handlarz chciał tanio

  3. Naczelny nosaczu, mam seryjne 100% 330Ci'04 od 10lat. Co można ciekawego zrobić w takim sprzęcie, żeby jeździł ze mną jeszcze kolejne 10? 🙂 coś na wzór tych wyższych obrotów jalowych czy tego termostatu co robiłeś w kompocie. Czy coś jeszcze?

  4. Cześć. Zgadzam się z twoimi przemyśleniami w 100%. Ja bym poszedł trochę dalej bo jak się będzie czuł ktoś kto kupi takie auto jak to. Dla wielu to wymażone auto, a tak właściwie to mina. On nie określi czy to 3.0 jedzie czy 2.5 skoro nawet tobie nie podpadł. I to jest problem. Pozdrawiam i wytrwałości Krzysiek

  5. Walczyłem z taką 3.0 biturbo robili turbiny, ja je ściągnąłem bo były do dupy złożyłem było lepiej ale to nie to i koniec końców okazało się że klapa przy dużej turbinie ta na podciśnienie była źle wyregulowana za wcześnie się otwierała, po wyregulowaniu sztangi odzyskała pełna moc

  6. Zdrawiam Kamilu. Rzucam wyzwanie. Pamiętam, że Twoim pierwszym przekleństwem bym Pug 407 HDi. Mam do zrobienia szklanki, rozrząd oczywiście przy okazji i wyjącą podporę półosi w 407 ale 2.0 ben + gazik. Jestem z Częstochowy, wiernym widzem i ufam Ci, że to zrobisz dobrze, a i może jakiś kontent śmieszny będzie jak to przy Francuzach. Mam dzwonić i spróbujesz jeszcze raz okiełznać Lwa czy tylko BeMki?

  7. Fajnie się Ciebie słucha i ogląda! Tak trzymaj! 👍 możesz podać wartości skoku tłoka wszystkich pojemności M54 żeby nie naciąć się jak Wasz klient?

  8. W kwestii ogrzewania warto jeszcze sprawdzic elektryczna pompkę płynu chłodzącego, która o ile pamiętam ma wspomagać mechaniczna na wolnych obrotach, w elektrycznej zdarza się "ukręcić" wirnik od oski a silniczek nadal pracuje, pozdrawiam – zdrawuam

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!