Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

BMW 525d | BMW E39 | YOUNGTIMER W DIESLU | SERWIS | NAPRAWA | PREZENTACJA | Adam Kunc

Zainteresowany/a jesteś moimi usługami w zakresie mechaniki, motorsportu bądź ekspertyzą przed zakupową auta?

Zapraszam do kontaktu.

www.acs-serwis.pl
biuro@acs-serwis.pl
+48 603975574
#acsdzienjakcodzien

Pobrane z Youtube Kompleksowe naprawy BMW Warszawa. Fachowcy z doświadczeniem. Zleć naprawę auta już dziś! Doświadczeni specjaliści. Sprawdzony serwis. Najwyższy poziom obsługi. Terminowość zleceń. Wieloletnie doświadczenie Jeśli potrzebujesz pomocy przy silniku lub instalacji elektrycznej w swoim BMW, zanieś ją do certyfikowanego centrum serwisowego. Zatrudniaj kompetentną pomoc i nie próbuj robić wszystkiego sam. Specjalistyczna konserwacja BMW, narzędzia do skanowania, tuning chipów i kodowanie są dostępne tutaj. Zapewniamy aktualizacje oprogramowania, dzięki którym Twoje BMW lub MINI będzie gotowe do jazdy. Konserwacja i serwis samochodów elektrycznych; naprawy układów EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa, ocena uszkodzeń pojazdów mechanicznych. Kompletne zapasy dla Twojego samochodu.

Mechanika do Auta BMW

Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.

Naprawa Samochodów BMW

Najwyższa jakość i dogodne terminy. Sprawdź dlaczego warto skorzystać z naszych usług. Nasz zespół mechaników do BMW składa się z ludzi o wieloletnim doświadczeniu zdobytym w autoryzowanych stacjach obsługi różnych marek takich jak Audi i Mrecedes. Ostatnie lata przepracowane przez nas w takich dealerstwach w Warszawie jak BMW Motors Warszawa, Bawaria Motors czy BMW Inchcape Motor Warszawa, predysponują naszych mechaników samochodowych do w pełni profesjonalnej obsługi samochodów BMW i Mini.

Zarówno aspekty techniczne, jak i serwisowe naszych usług są najwyższej możliwej jakości dzięki naszej rozległej wiedzy (potwierdzonej certyfikatami BMW AG). Terminowość, rzetelność i stały kontakt z konsumentem to nie tylko slogany, ale fundament naszej działalności.

Serwis BMW Warszawa

Zostaw u nas swój samochód, a my sporządzimy dokładny raport i wycenę naprawy. Stawki naszych usług są zawsze całkowicie jasne, bez ukrytych opłat.

Nasze doświadczenie w naprawie samochodów oraz znajomość standardów obowiązujących w oficjalnych serwisach pozwala nam na określenie najskuteczniejszego rozwiązania dla danego problemu. Czasami wymaga to wyjścia poza normę, ale jesteśmy gotowi podjąć wyzwanie. Konserwacja i regulacja ruchomych części
Jesteśmy prywatną firmą, która wyrobiła sobie renomę jako autorytet w zakresie serwisowania, diagnostyki i programowania pojazdów BMW i MINI. Zapewnienie doskonałej obsługi naszym klientom jest naszym głównym celem.
Podczas gdy my pracujemy nad Twoim pojazdem, możesz wynająć od nas pojazd zastępczy, abyś mógł się poruszać.

Części
Jesteśmy autoryzowanym dealerem części i akcesoriów BMW i MINI. Dzięki naszej rozległej sieci kontaktów biznesowych jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór alternatyw od sprawdzonych producentów po konkurencyjnych cenach, co pozwala nam dostosować nasze usługi do specyficznych wymagań i budżetu każdego klienta.

BMW, DIAGNOSTYKA, ENET, F01, F02, F03, F04, F05, F06, F07, F10, F11, F12, F13, F15, F16, F18, F20, F21, F22, F23, F25, F26, F30, F31, F32, F33, F34, F35, F36, F39, F40, F42, F44, F45, F46, F47, F48, F49, F52, F54, F55, F56, F57, F60, F65, F66, F67, F70, F74, F80, F82, F83, F85, F86, F87, F88, F90, F91, F92, F93, F95, F96, F97, F98, G02, G038, G05, G07, G08, G09, G11, G12, G13, G14, G15, G16, G18, G20, G21, G22, G23, G24, G26, G28, G29, G30, G31, G32, G42, G80, G81, G82, G83, G87, I012, I015, INSTRUKCJE, ISTA, KODOWANIE, MINI, NA ODLEGŁOŚĆ, PROGRAMOWANIE, R57, R58, R59, R60, R61, ZDALNA, ZDALNIE

Serwis do Auta BMW Warszawa

Zadośćuczynienie za szkody spowodowane wypadkiem
Zajmujemy się fachowymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną Likwidacją Likwidacji Odpowiedzialności Cywilnej z OC i AC. Na czas naprawy zapewniamy samochód zastępczy i oryginalne części. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne kroki, aby złożyć wniosek i uzyskać wypłatę od dowolnego ubezpieczyciela.

Serwis i Kodowanie Specialistyczne do F10 F30 F20 G30 G05 G01 F15 F16 F26 G20 G11

47 thoughts on “BMW 525d | BMW E39 | YOUNGTIMER W DIESLU | SERWIS | NAPRAWA | PREZENTACJA | Adam Kunc

  1. Posiadam BMW E39 2.0i z 1998r. Dla mnie jest to najpiękniejsza limuzyna na świecie. Niesamowity balans pomiędzy komfortem a sportem. Silnik o mocy 150KM w zupełności wystarcza do komfortowej jak i dynamicznej jazdy. Ogólnie samochód mało awaryjny. Pozdrawiam.

  2. Mam pytanie Panie Adamie: Gdzie mozna sprawdzic pojemnosci ukladów klimatyzacji w BMW w internecie? Glównie chodzi mi o auta z lat '80/90. Skad ma Pan wiedze, ze w tym silniku i modelu wchodzi do ukladu 680g?

  3. U nas na wyspie w Irlandii juz wogole od paru lat nie widoczne e39 czy e46 a coraz mniej juz zaczynaja byc widoczne e60.Nie oplaca sie nimi jezdzic bo podatku drogowego bulisz jak za woly.U mnie e39 540i i 528i jak i e46 330i sa tylko do upalania i OUT OF THE ROAD.E39 540i robila dawno temu za wozidlo do codziennej jazdy ale podatku za nia bulilem 1809euro za e60M5 placilem 2034 euro podatku.Porownujac do F11 530d 390 euro i G31 540i 570 euro podatku drogowego to niebo a ziemia w oplatach i mostwo kasy zostalo w porfelu.Dziwne bo w UK za te modele jak np e39 540i i e60m5 duzo mniejsze maja oplaty za podatek drogowy no ale co kraj to obyczaj i tak sie tu pozbyli starych gruzow walac potezne oplaty za korzystanie z nich.

  4. Właśnie zajmuję się odnowieniem BMW 530D kombi 2001r . Ciekawostka że jest u nas w rodzinie od 20 lat i została zakupiona w Polskim salonie . Silnik i skrzynia mają się dobrze a nad resztą trzeba sporo popracować . Mam sporo frajdy w daniu drugiego życia temu samochodowi , biorąc pod uwagę że o mały włos wylądowało by na złomie !! Dla mnie e39 to jest 100% prawdziwe BMW i szkoda że taka motoryzacja jest na wyginięciu i nigdy już nie wróci.

  5. Stare poczciwe E39 z dobrym motorem m57 ale nie ma już praktycznie zdrowych blacharsko egzemplarzy,niemcy słabo zabezpieczyli przed korozją.Odnosnie wtrysków to spokojnie wytrzymują 300 tysięcy km bez dotykania,tutaj wymieniane przy 111 bardzo dziwne😉

  6. Mam e39 4.4 98r bez vanosow mam ogłoszoną ale chyba zrezygnuje z sprzedazy poszukam jakiegos sejaka w lpg do tyrania na codzien a bawara na weekendy i bede sobie dopieszczał

  7. Największą wadą E39 z M57 pod maską jest automat GM który bardzo dobrze spisywał się w autach amerykańskich ale niestety nie był obliczony do takiego momentu jaki ma mocny diesel. Te skrzynie nie lubią ostrej jazdy. Zazwyczaj 250 tyś km i do remontu. Ciekawe że w E38 z tym silnikiem BMW wkładało ZF. Widać przy E39 chcieli zaoszczędzić.
    A tak na marginesie, Adam moglibyście robić takie krótkie odcinki jak ten z omówieniem konkretnego modelu i przybliżeniem jego największych bolączek i kosztów ich naprawy i serwisu. Myślę, że dla wielu osób byłoby to interesujące.

  8. Ja uważam, że diesel też może być youngtimerem, a co do wtrysków to możliwe, że przy takim przebiegu padły, ponieważ od długiego stania wtrysk ma problem z utrzymywania ciśnienia na wolnych obrotach.

  9. Miałem E39 523 1997 rok . Fakt auto trochę gorsze od E34 ale naprawdę bezawaryjne auto . Niestety jak każde BMW ma pecha do właścicieli. Ogólnie silniki to wytrzymałe jednostki nie to co w tych nowoczesnych śmietnikach serii N . Ja miałem M52b25 170km i silnik się skończył po 1,100,000 km . Brał olej i finalnie wywalilo dziurę w szklance ale auto dalej jeździło . Wtedy BMW robili samochody a nie plastikowe śmietniki 😁

  10. Witam Panie Adamie mam pytanie odnośnie tej skrzyni Gm Automat. Jak w nich z serwisem olejowym ? Co ile ? Na jaki ? I czy da rade zrobić samemu czy trzeba olej przekładniowy wpompwac cisnieniowo ?

  11. W Dieslach jest ten problem że gdy zbliża już wiek na Youngtimera to praktycznie jest zbyt mało egzemplarzy z symbolicznymi przebiegami, a 20 letnie ropniaki są mocno wyeksploatowane…

  12. Fajny odcinek oraz prezentacja e39 sam jestem w posiadaniu ale touring benzynka raczej już zostanie do końca nie będzie sprzedawana szkoda sprzedawać bo już jest mało e39

    Pozdrawiam serdecznie cały ACS👍👊👍

  13. Ten odcinek jest mi bliski.Poniewaz użytkuje identyczną e 39 2,5d.10 rok.I jeszcze mnie nie zawiodła.Choc posiadam od 3 lat e 60.I nie potrzebuje 2 samochodów.To ciężko jest mi się rozstać z e 39.Pamietam jak będąc w 2005 roku w NJ na wystawie motoryzacyjnej.Ujzalem pierwszy raz e 60,która stała obok e 39.I wówczas nie podobała mi się e 60. A moim marzeniem była e 39.Kiedy s tym czasie posiadałem e 34 2,5 Tds.Serdecznie pozdrawiam załogę ATS.

  14. Ale niektórzy mają wielki ból głowy o ten przebieg. Nie prorokujcie. Wtryski wymienione to normalna rzecz. Według rozumowania co po niektórych wtryski powinny w każdej e39 w tym samym przebiegu się psuć

  15. Nie rozumiem tego.Niby auto ma 111tyś przejechane wymieniane były wtryski jest luz na maglu. Uważam że stare e 39 były pancerne tylko korozja je żarła ,ale przebieg to ta bmka musi mieć dużo większy…

  16. Miałem E39 z 2001 z 3.0d. No fajny samochód, ale czy już czas żeby nazywać go youngtimerem? W moim blaszyska się posypały mocno. Doły drzwi, ranty błotników i bardzo, ale to bardzo mocno progi i klapa tylna. Ta skrzynia biegów też nie była dobra. Serwisowałem regularnie, a i tak pierdykła. Fajna wersja była bo to indywidual z beżowym wnętrzem. Z tego co się później orientowałem to kupił handlarz i poszła na części.
    PS. Panie Adamie skoro naprawiał Pan auto 10.04.2021 roku to jest równy rok po remoncie, a nie dwa 😉 Pozdrawiam i miłego wieczoru.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!