Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

B4:BMW E92 335i. Operacja się udała ale pacjent nie przeżył. 40 000 zł w błoto. Żałuję, że kupiłem.

Jeżeli chciałbyś mnie wesprzeć wejdź na:
https://zrzutka.pl/z9tf59
lub
https://patronite.pl/Auto-Bachus
——————————————————————
Siemanosaczyska!
Tak w skrócie. Auto + naprawa kosztowało mnie około 40 000zł. Nie udało się. Stanęło na tym, że silnik jest złomem. Warte jest więc teraz 20 000zł. Co zrobić dalej? Naprawa minimum 15 000zł. Sensowna naprawa 30 000zł. Czy to niemiecki 2JZ ?

Pozdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂

AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, klimatyzacja, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48

BLUZY KOSZULKI GADŻETY NAKLEJKI SMYCZE WLEPY I INNE PIERDOŁY
biuro@auto-bachus.pl
https://www.facebook.com/autobachus/

Pobrane z Youtube Kompleksowe naprawy BMW Warszawa. Fachowcy z doświadczeniem. Zleć naprawę auta już dziś! Doświadczeni specjaliści. Sprawdzony serwis. Najwyższy poziom obsługi. Terminowość zleceń. Wieloletnie doświadczenie Jeśli potrzebujesz pomocy przy silniku lub instalacji elektrycznej w swoim BMW, zanieś ją do certyfikowanego centrum serwisowego. Zatrudniaj kompetentną pomoc i nie próbuj robić wszystkiego sam. Specjalistyczna konserwacja BMW, narzędzia do skanowania, tuning chipów i kodowanie są dostępne tutaj. Zapewniamy aktualizacje oprogramowania, dzięki którym Twoje BMW lub MINI będzie gotowe do jazdy. Konserwacja i serwis samochodów elektrycznych; naprawy układów EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa, ocena uszkodzeń pojazdów mechanicznych. Kompletne zapasy dla Twojego samochodu.

Mechanika do Auta BMW

Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.

Naprawa Samochodów BMW

Najwyższa jakość i dogodne terminy. Sprawdź dlaczego warto skorzystać z naszych usług. Nasz zespół mechaników do BMW składa się z ludzi o wieloletnim doświadczeniu zdobytym w autoryzowanych stacjach obsługi różnych marek takich jak Audi i Mrecedes. Ostatnie lata przepracowane przez nas w takich dealerstwach w Warszawie jak BMW Motors Warszawa, Bawaria Motors czy BMW Inchcape Motor Warszawa, predysponują naszych mechaników samochodowych do w pełni profesjonalnej obsługi samochodów BMW i Mini.

Zarówno aspekty techniczne, jak i serwisowe naszych usług są najwyższej możliwej jakości dzięki naszej rozległej wiedzy (potwierdzonej certyfikatami BMW AG). Terminowość, rzetelność i stały kontakt z konsumentem to nie tylko slogany, ale fundament naszej działalności.

Serwis BMW Warszawa

Zostaw u nas swój samochód, a my sporządzimy dokładny raport i wycenę naprawy. Stawki naszych usług są zawsze całkowicie jasne, bez ukrytych opłat.

Nasze doświadczenie w naprawie samochodów oraz znajomość standardów obowiązujących w oficjalnych serwisach pozwala nam na określenie najskuteczniejszego rozwiązania dla danego problemu. Czasami wymaga to wyjścia poza normę, ale jesteśmy gotowi podjąć wyzwanie. Konserwacja i regulacja ruchomych części
Jesteśmy prywatną firmą, która wyrobiła sobie renomę jako autorytet w zakresie serwisowania, diagnostyki i programowania pojazdów BMW i MINI. Zapewnienie doskonałej obsługi naszym klientom jest naszym głównym celem.
Podczas gdy my pracujemy nad Twoim pojazdem, możesz wynająć od nas pojazd zastępczy, abyś mógł się poruszać.

Części
Jesteśmy autoryzowanym dealerem części i akcesoriów BMW i MINI. Dzięki naszej rozległej sieci kontaktów biznesowych jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór alternatyw od sprawdzonych producentów po konkurencyjnych cenach, co pozwala nam dostosować nasze usługi do specyficznych wymagań i budżetu każdego klienta.

BMW, DIAGNOSTYKA, ENET, F01, F02, F03, F04, F05, F06, F07, F10, F11, F12, F13, F15, F16, F18, F20, F21, F22, F23, F25, F26, F30, F31, F32, F33, F34, F35, F36, F39, F40, F42, F44, F45, F46, F47, F48, F49, F52, F54, F55, F56, F57, F60, F65, F66, F67, F70, F74, F80, F82, F83, F85, F86, F87, F88, F90, F91, F92, F93, F95, F96, F97, F98, G02, G038, G05, G07, G08, G09, G11, G12, G13, G14, G15, G16, G18, G20, G21, G22, G23, G24, G26, G28, G29, G30, G31, G32, G42, G80, G81, G82, G83, G87, I012, I015, INSTRUKCJE, ISTA, KODOWANIE, MINI, NA ODLEGŁOŚĆ, PROGRAMOWANIE, R57, R58, R59, R60, R61, ZDALNA, ZDALNIE

Serwis do Auta BMW Warszawa

Zadośćuczynienie za szkody spowodowane wypadkiem
Zajmujemy się fachowymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną Likwidacją Likwidacji Odpowiedzialności Cywilnej z OC i AC. Na czas naprawy zapewniamy samochód zastępczy i oryginalne części. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne kroki, aby złożyć wniosek i uzyskać wypłatę od dowolnego ubezpieczyciela.

Serwis i Kodowanie Specialistyczne do F10 F30 F20 G30 G05 G01 F15 F16 F26 G20 G11

49 thoughts on “B4:BMW E92 335i. Operacja się udała ale pacjent nie przeżył. 40 000 zł w błoto. Żałuję, że kupiłem.

  1. WItaj ponownie Nosaczu Naczelny 🙂 .

    Przepraszam za brak znakow dialektycznych , ale pisze na "kolanie" w nerwach …

    Nagraj material – MERYTORYCZNY = nudny – ale wartosciowy , na temat nastepujacy :
    Co mozna spier… przy wymianie piast , wraz z lozyskami w bmw np e90 .
    Oraz wypowiedz sie na temat wibracji , dgran , halasu – z tylu takiego bolidu ktory ma :
    Nowy zawis przod i tyl . Kazdy jeden gumowy element nowy z wyjatkiem przegubow blizej dyfra , tulei wozka zawieszenia z tylu oraz dwoch poduszek silnika – tych co teraz ciezko kupic – bo na cala polske jest tylko jedna szt .
    Co najlepsze – przeguby zewnetrzne – jeden wysral smar na felge – zatarty – drugi guma cala ale tez zatarty . …

    Nowe sprzeglo – oryginal z BMW – dwumasa , docisk i tarcza . Wal po reneneracji i weryfikacji na innym serwisie – 110 % sprawny .
    Dyfer – po regeneracji – sprawny w 110 % – sprawdzone na innym aucie .
    Glupieje juz . Bo kupilem auto bylo git – slyszalem tylko szum toczacych sie opon i traktorzasty dzwiek silnika N jak NIE KUPUJ n53 .
    Na ironie – z silnikiem problemow nie mam zadnych .
    Uklad jezdny mnie dobija .
    Nagle jak zwykle sie zes ralo .
    Szpilki wyciely gwinty w piastach , zgralo sie to z wyciekiem z dyfra – stad reneneracja , i wymiana piast przod i tyl – wg sztuki wszystko co na to idzie – nowe z oryginalu .
    A autem nadal cos lekko telepie – cos lekko wibruje .
    Juz nie tak jak przed remontem zawiasu z tylu , ale jednak .
    Pomysly mi sie koncza , i jedyne co teraz robie – to wszystko co moge aby wyeliminowac podejrzanych – 70% poprawy . A jednak te 30 nadal slychac , czuc , i strach bujac to wiecej jak 140 …

  2. Nosacz- niektorzy nosza dupe ponad glowa i sraja dalej niz widza jedzac wylacznie magulo— smiej sie z tego i z nich- bo co mozna oczekiwac od takich co nie rozumieja o co chodzi w twoim kanale i po co to czy tamto jest robione, naprawiane, wymieniane, nagrywane czy mowione,,,,zero inteligencji, wyczucia czy rozumu czuc na kilometr – sam mowiles o przeczuciach nie raz to wiesz o co mi chodzi- ci ludzie cale swoje zycie liza lizaka przez szybe i zieja zloscia a innych to by ustawiali,,,szkoda czasu Nosacz- trzymaj tak dalej,,,,
    zaje….sty motyw z tym zegarem i muzyka w tle,,,,,a co to MAGULO ? a GOWNO z CEBULO !!!!

  3. da się usunąć lub całkowicie wyłączyć z nowych aut systemy bezpieczeństwa tak żeby nie tracić gwarancji? ISA, czarną skrzynkę, E-call, asystent pasa ruchu, asystent hamowania, kamerę monitorującą tylne siedzenia?

  4. Mialem podobne przezycia z BMW. Samochody ogolnie do kochania, ale fala sp*******nia która mnie zalała, była chyba nawet wieksza niż ta Twoja w 335i. I to był mój ostatni diesel… teraz sie robi 2JZ i jest zajebiscie 😉

  5. To sie po prostu ma spierd…lić żebyś kupił nowy samochód. A to na złom. A nie do następnych 10 właścicieli przez 30 lat. Tyle. Mam 2.2t z 94, wysilone mocno i zapierd..ala i nie chce umierać. Mam tez nowe 2.0TFSI. Silnik juz umarł, drugi siedzi NOWY i tylko sie modle żeby nie wybuchło 🙂 a 2.2t będzie dla syna 😉

  6. Cześć Kamilu,

    jestem Twoim sąsiadem i muszę powiedzieć, że cenię Cię za pracę, która wykonujesz i dokumentujesz. Jednak jestem zdania, że Twoja koncepcja naprawy tego silnika była bardzo ryzykowna. Ponadto nie jesteś obiektywny w ocenie "nowych konstrukcji" BMW.

    Te silniki wymagają bardzo dużej dbałości o każdy detal, przy składaniu. Dużym problem jest smarowanie i o to należy przede wszystkim dbać. Są to jednostki wysilone i na pewno nie zniosą tyle co silnik serii "M5X", jednak ich parametry są diametralnie lepsze od starych silników. Remontu takiego silnika nie wykonasz za 10 lub 20 tysięcy złotych poprawnie. Żeby mieć trochę pewności, że to będzie działać powinno się wymienić wał z panewkami na nowe z ASO i zrobić osiowanie bloku, w tym ewentualnie splanować płaszczyznę przylegającą do głowicy. Trochę przesadziłeś z ceną wału z panewkami – BMW OEM 11210415080 to 8549,34 złotych brutto.

    Do tego faktycznie powinno się zmienić po zatarciu pompę oleju, ponadto rozrząd, wszystkie uszczelki, chociaż sprawdzić wtryskiwacze, wymienić wszystkie przyłącza plastikowe, pompę wody, termostat, obrobić głowicę itd. Wtedy przynajmniej masz pewność, że jak coś jest nowe to będzie dobre. Pomijanie tych części to branie dużego ryzyka na siebie i kończy się to tak, jak w Twoim przypadku. Ograniczyłeś wydatki, podjąłeś ryzyko i się nie udało. Nie możesz winić za to marki BMW. Taniej byłoby, gdybyś kupił słupek, jednak nie miałbyś gwarancji co kupiłeś i to też jest ryzyko.

    Podczas dotarcia warto co jakiś czas wyjąć, rozciąć i sprawdzić co jest w filtrze oleju. Filtr i olej zmieniać co 1000 kilometrów, a może częściej? Na pewno to nie zaszkodzi. Nie piszę tego, by się mądrzyć, tylko wydaje mi się, że idąc takim tokiem rozumowania to właściwie nie warto mieć nowszego samochodu, bo jest drogi w utrzymaniu. Nie można zakładać, z 20 letnie silniki to konstrukcje idealne, bo to jest odwrót do archaicznych rozwiązań i właściwie zatrzymanie się w rozwoju. Po prostu teraz trzeba o auto dbać bardzo regularnie i tym samym jego koszty utrzymania rosną. Jednak BMW to marka Premium i zawsze była i będzie droga. I tu chyba świetnie oddaje sytuację powiedzenie: "Jak dbasz, tak masz".

    Podsumowując, jak chcesz mieć dobrze to musi być drogo i musi to kosztować ok. 30 tysięcy złotych. Ja miałem dokładnie symetryczną sytuację z silnikiem N57D30B i niestety musiałem ponieść te koszty. Jednak moje auto na szczęście jeździ i mam pewność, że nowy wał jest prosty i nie ma pęknięć. Może lepiej byłoby po prostu kupić nowy wał i podejść do tego z dużym marginesem bezpieczeństwa wymieniając wszystko, co decyduje o trwałości tego silnika.

    Życzę powodzenia i szkoda, że 335i nie pozostało 335i 🙁

  7. Ale ty chlopie narzekasz. Nie każdy się wpierdoli w takie gowno jak ty .kupiłeś szrota po taniości to czego oczekiwałeś?? . Kupiłem z małym przebiegiem i jak dbam tak mam i nie narzekam

  8. Remontuje nowe silniki VEA w Volvo i te lamane korby jak ktos juz ruszal i zle pozakladal odwrotnie to sa wlasnie takie efekty pojebane, ze jest minimalny luz wszystko sie zaciera i krzywi.. Mega wkurwiajacy temat 😅

  9. To zamiast remontow i szukania igly w calym moze lepiej zrobic swapa?
    Chociaz jak patrze na te ceny…ale coz jak tu jest jakas wada to chyba dla przyszlego posiadacza i tak nie pozostaje nic innego…

  10. BMW – bedziesz mial wydatki, jakos BMW to nie moja bajka, ja fan japonskiej motoryzacji i gwiazdeczek, czesto naprawiasz mazdy w benzynie?:P

    i tak ogladajac dalej dopisze ze czasem warto kupic drozej ale nowke i miec swiety spokoj, trafienie dobrego walu uzywanego czy po ingerencji to polowa szans trafienia szostki w lotka, ja mialem taki przypadek w swojej c klasie e padl mi head unit, koszt nowy w aso to prawie 4 tys zl, z nawigacja i robota tam pod 8 tys zl, szczerze w cholere kasy, nadzwonilem sie po serwisach zeby mi naprawili ten unit bo dadza rade, inni mowili ze nie da rady, czytalem na forach ze regenerowane sie tez psuja po czasie, zaplacilbym polowe ceny a cholera wie czy znow nie padnie za 3 mc, znow nerwy, czas, i tak w kolko, zacisnalem zeby, oddalem do ASO , zesralem ta nawigacje za prawie 3 tys ktora mi niepotrzebna, 5 klockow poszlo na nowy z gwarancja na 2 lata i mam, odpupac, spokoj!

    pozdro;p

  11. Haha Bartosz, widzisz daj siebie namiar to sam zadzwonię żebyś mi znalazł zdrowa sztukę 🤣🤣 w tym modelu nie ma zdrowych chyba że jest nowa, kumpel to miał w rok czasu utopił w niej z 25 tys i na koniec sprzedał za 39. Wrażenia z jazdy petarda ale nie za tyle wkuriwania się i wydatków

  12. No niezła katastrofa. Wg mnie i mojej wiedzy, może na coś się przyda:

    Śruby, śruby, śruby – lekkie, wytrzymałe, ale się rozciągają i są raczej jednorazowe. Trzeba mierzyć, a najlepiej przy wymianie panewek, wymienić. Ja wiem, że tak się nie robiło, ale w tym silniku to już mniejszy koszt. Nie wiem czy to zrobiliście, bo z wideo to nie wynika, ale no zostawiam tą informację, że lepiej je wymienić.

    Kolory panewek – dobór ściśle pod wymiar, wał trzeba za każdym razem zwymiarować i dobrać pod odpowiednim luz, schemat doboru jak w silniku wyczynowym. Nie ma i nie powinno się podchodzić do doboru w inny sposób. Tak sobie to wymyślili i niestety, ale jakiekolwiek rysy na wale, przez to pasowanie są niedopuszczalne. Wg mnie, jeżeli wał jest powierzchniowo utwardzany w jakimś kosmicznym procesie, to też nie każdy można szlifować. Trzeba pytać te mendy w ASO, mają wszystkie informacje, żeby dobrać części i udzielić odpowiedzi technicznych dla napraw pogwarancyjnych, bo w różnych rocznikach będzie różnie. Wał musi być faktycznie osiowany i wyważony wręcz idealnie. Wtedy to będzie działać dopiero. Korba staje w takim wynalazku, to wał w większości wypadków niestety już nie do uratowania.

    Olej – też jestem fanem Motula, dobry olej, za rozsądną kasę. Nie lał bym jednak tutaj 5W40 a 5W50 ten na estrach. Jest dostępny i ma trochę większy margines na rozcieńczenie paliwem (spadek lepkości), co jest bolączką wtrysku bezpośredniego! Bardzo dobrze kminisz z wymianą częstą oleju 5-7k to jest odpowiedni interwał, w przypadku dużej ilości zimnych rozruchów, a nie jazdy po autostradzie. Rozcieńczenie oleju paliwem powoduje, że gorzej smaruje, traci lepkość i będzie tworzyło nagaru (spalanie odparowanie). Normalnie gdyby nie ekologia, to BMW rekomendowałoby 5W50 do tego motoru. Ewentualnie jak wolisz olej 40, to bardziej zaawansowany jest 0W40 – szybciej złapie temp operacyjną silnik, lżejszy start. Możesz popróbować oba i zobaczyć, który Ci bardziej pasuje. 5W40 to taki stryj, który do każdego zagaduje, a nikt za bardzo z nim się napić nie chce.

    Temperatura silnika – tutaj bym nie grzebał i zostawił termostat fabryczny, bo to auto, jak ma działać sprawnie, to musi się jak najszybciej nagrzewać. Jak się będą termostaty otwierać za szybko, to ten proces wzbogacenia będzie dłużej trwał, albo się nie będzie mógł zakończyć i będzie auto niedogrzane. Co się dzieje wtedy patrz wyżej. Pompa cieczy elektryczna, ma to samo zadanie. Niestety najgorszym wrogiem bezpośredniego wtrysku jest zimny start. A zwłaszcza jak Ci wtryski leją.

    Nie dolewałbym do paliwa oleju 2T nawet super drogiego. Lepiej już wlać dodatek konserwująco czyszczący, który ma też za zadanie nasmarować elementy układu. Właściwie BMW do każdego co jest problem z pompą trzeba to lać. Pompa do sprawdzenia i bak do czyszczenia, tego nie widziałem, ale no nic nie da czyszczenie układu, jak w baku będzie syf. Od 2001 zmniejszana zostawała sukcesywnie dawka siarki w paliwie, która naturalnie smarowała podzespoły. Niby dodawane są dodatki zastępcze, ale guzik prawda, wiadomo oszczędności. Trzeba samemu się odpowiednią chemią posiłkować. To samo dotyczy diesli, gdzie jest taka sama pompa do układów CR i dokładnie ten sam problem łuszczenia i niszczenia wtryskiwaczy.

    Problem 6tego cylindra wskazuje na problem z pasowaniem i/lub niewystarczającym przepływem, jeżeli ciśnienie jest ok. Nie wiem czy to 5 barów to odpowiedni poziom, trochę dużo, sprawdziłbym to. Na moje oko, silnik złożony i nie przygotowany odpowiednio, brudny układ chłodzenia o tym świadczy. To samo mogło być , olejowym i może ciśnienie było, ale przepływu brakowało, a 6 ma najgorzej. Dlatego się poddał tak szybko. Chłodniczka oleju może być przyczyną, ale popatrz jak ona tam jest włączona w układ, olej z niej nie trafia bezpośrednio chyba do 6tki. Gdyby ona puszczała syf i była przyczyną to padłyby panewki najbliżej niej.

    Nie wiem czy się to na coś przyda, ale może pomoże Ci w dokończeniu projektu. 😉 Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    Ps. Checka trzeba zrobić bo rozcieńczenie, niestety, być może usuwanie katów to błąd..

  13. Nie wiem, zupełnie inaczej na to patrzę ale zadbane sztuki chodzą po 60-70k, to 40k które zostało włożone za tą sztukę to jest niemal pół darmo. Nie lepiej było od razu oddać auto na kompletny remont motoru do fachowców specjalizujących się w tych silnikach, którzy ogarnęli by auto na tip-top? . Oczywiście bez hejtu, przynajmniej ja bym tak zrobił jakbym już kupował 335i.

  14. Zgadzam się z tobą w 100 procentach można dostać jakieś depresji miałem mam BMW wjebalem około 30 tys w przeciągu 3 lat nawet więcej przestałem liczyć i dalej coś wychodzi tylko teraz już pierdoły na szczęście pozdrawiam i chop ma rację i wie co mówi a mądrości życiowe typu że kupil po taniości i tak dalej to wogole ta osoba nie ma pojęcia o niczym bo ja sprowadziłem osobiście z książką serwisową itp itd mega stan nie powiem ale nie stety te samochody są teraz tak produkowane do 150 tys do gwarancji i nic ani nikt nie ma na to wpływu a tym można przedłużyć żywotność ale to minimalnie robiąc serwis olejowy co 10 tys ale pytanie kto kupując nowe takie auto jeździć na serwis co 10tys jeździ jak serwis mu każe pałuje na zimnym itp itp pojeździ 4-6 lat i sprzedaje wtedy się trafia pasjonat i za wszystko palci i wtedy się zaczyna że BMW jest do dupy itp itd to tak w skrócie

  15. Kamil 😎 Witaj a czy n53b30a to jest pochodna tego co masz w e92 tylko ze z Turbem ? Bo mam w e60 lci ten silnik i już srać mi się chce aż zacznie się jebać… ptfu oby pojeździła jeszcze trochę :/

  16. Jednak wolę mula 318d klekot , wibracje w srodku , poki co półtora roku mam jebie kilosow w huj co prawda raz zajebalem olej i wymieniłem przy 18 ale póki co przez rok i 5 mies 43 tys km i spalanie 7 i bez problemów

  17. Zaczalem czytac pierwsze komentarze i jak zwykle sie trafiaja kolesie co zlozyli rower i hulajnoge w trasie, a strugaja fachowcow od wahadlowcow kosmicznych. Chlop publikuje to co robi, moim zdaniem robi to fajnie, to zawsze sie trafi taki co w dupie byl i gowno widzial ale zaczyna pouczac. A na propozycje by ten domorosly specjalista pomogl, nauczyl to od razu sie spina ze nie bedzie z siebie pajaca na yt robil. Zalamka. Najlepiej takiemu bajke o kibicu opowiedziec, kibic z dala sie nie wpierd…la. Szacun Nosacz i lej na gowniane komentsy.

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń do mnie!