source Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
super robota… tylko jakoś wyrzucenie cat'ów i te strzelanie z wydechu – to są rzeczy które mnie irytują. Popierwsze śmierdzi za takim, w korku trzeba obieg zamykać. Po drugie mam takiego sąsiada strzelającego i wkurwia mnie to już od jakiegoś czasu… żeby nie było miałem 911 turbo X50 z kombinowanym wydechem i zmieniłem na oryginal (GT2)… więc nie jestem z tych co wszystko i wszyscy wkurwiają… dla mnie poprostu obciach.
Wszystko spoko i cena tez spoko 🙂 Ma sie auto premium musi stac byc na serwis , mój były szef mial X7 BMW z ubiegłego roku to w serwisie zostawił ponad 67 tys bo odbierałem auto 😀 hamulce/oleje/wyciek z miski olejowej , i w tylnym zawieszeniu cos i parę innych pierdoł
Mam BMW F30, wersję "wynalazek" 1.5 (3 cylindry). Kupiłem żonie. Wymiana napędu rozrządu w ASO po gwarancji to tylko 14 tysięcy. Czy M-ka, czy "pierdek", to kasa i tak idzie gruba. Niestety nie ma do tych aut tak wielu tanich zamienników jak do grupy VAT. Kiedyś mój mechanik powiedział, że BMW kosztuje mniej więcej 50% drożej od Audi.
to jest mechaniczna kompromitacja inżynierów BMW. Po 130tkm silnik mechanicznie padaka- Panewki z gównolitu – wał podparty w 7 miejscach zjada panewki po 130tkm, a k…a śmiali się ze 125p. Co to k..a jest – moment obrotowy jak w średniej klasy dieslu i zjada panewki. Gówno za ciężkie pieniądze, frajer każdy kto w to wchodzi po cene rynkowej a wie jak jest. Dymani bez mydła przez BMW, szok. Nic tylko wziąść co najwyżej w najem poupalać przez gwarancje a potem im to główno zostawić w piz….u.
Chłopaki mam pytanie do was. Mam problem z m50b25v, mianowicie chodzi o sondę, 2 speców z mojego miasta próbowali ja wykodowac, nie udało się, nadal tryb awaryjny duże spalanie i błąd sondy. Kupiłem nową sondę i założyłem, do pierwszego odpalenia git, drugie odpalanie to samo. Szukam już pomocy wszędzie gdzie się da. Może wam się uda mi pomóc. Pozdrawiam serdecznie.
Przeczytałem komentarze.. Ludzie oburzeni, że wymiana panewek przy 120k km, mając firmę w 2x caddy III obróciło panewki przy 200k km a to przecież super nieśmiertelne 1.9 które nie było jebane jak każda mka. A w tej mce zmienone na wszelki, ponieważ koszt panewek przy koszcie remontu to śmieszna kwota. Mając m4 stwierdzam, że s55 to świetne jednostki z jedną bolączką w postaci crankhuba – problem może pojawić się powyżej 500-600hp, które bez problemu wytrzymują po 700hp i duże przebiegi.
Świetny odcinek. Można tak porównać, to auto ze 300tys kosztuje, serwis 30. Passat ze 30tys kosztuje serwis 3, civic 3tys kosztuje, serwis 300zł.
120tys km? Panewki? Boże jaki szajs. To ja dziękuję za takie wielkie G….
super robota… tylko jakoś wyrzucenie cat'ów i te strzelanie z wydechu – to są rzeczy które mnie irytują. Popierwsze śmierdzi za takim, w korku trzeba obieg zamykać. Po drugie mam takiego sąsiada strzelającego i wkurwia mnie to już od jakiegoś czasu… żeby nie było miałem 911 turbo X50 z kombinowanym wydechem i zmieniłem na oryginal (GT2)… więc nie jestem z tych co wszystko i wszyscy wkurwiają… dla mnie poprostu obciach.
Ten uśmiech na koniec mówi wszystko :))
Kurde tak oglądałem to myślałem że więcej wyjdzie;) jak kogoś stać na M to moim zdaniem akceptowalne pieniądze za te naprawy
Wszystko spoko i cena tez spoko 🙂 Ma sie auto premium musi stac byc na serwis , mój były szef mial X7 BMW z ubiegłego roku to w serwisie zostawił ponad 67 tys bo odbierałem auto 😀 hamulce/oleje/wyciek z miski olejowej , i w tylnym zawieszeniu cos i parę innych pierdoł
co za czasy panewki wymienia się jak olej i to jest noralne?
Super film dawaj więcej takich filmów szczególnie o n20 o olejach jakie stosujesz, powiedz coś o panewkach kiedy wymienić.
🄿🅁🄾🄼🄾🅂🄼
Spoko robota pozdrawiam. Jak by to wyglądało z BMW 650i 2007 jeśli chodzi o koszty?
Witam, jaki polecacie olej do N52 b25 z roku 2006 z przebiegiem 250tysi. Obecnie wlany motul 5W30 x-clean. Z góry dziękuję za odpowiedź.😉
Ogień !
Mam BMW F30, wersję "wynalazek" 1.5 (3 cylindry). Kupiłem żonie. Wymiana napędu rozrządu w ASO po gwarancji to tylko 14 tysięcy. Czy M-ka, czy "pierdek", to kasa i tak idzie gruba. Niestety nie ma do tych aut tak wielu tanich zamienników jak do grupy VAT.
Kiedyś mój mechanik powiedział, że BMW kosztuje mniej więcej 50% drożej od Audi.
Wazzup by zrobił w pakiecie premium za 500 😀
120 tys i silnik do remontu ja pierdole Moja e23 745i wolnossącą ma 300tys i zapierdala aż miło silnik Wogole nie był dotykany
Panie Siema ile taki service panewki oleje,silnik ,dyfer, w 2008 E60 m5, NA BIEGU 6 SPEEDr manual HAMULCE JUZ BYŁY ROBIONE
Szkoda że nikt nie mówił powodów tych napraw silnika. Jakie symptomy że takie naprawy??!!
Bumy są lubiane, montaż filmów niezły, kontent występuje – będzie tu dobrze!
Witam. Czy w wolnossaku 6.1 hemi da się taki efekt wystrzałów uzyskać? I czy to bezpieczne dla silnika? 😀
Lepiej wędkę kupić a nie
Sztosik tylko te wiszące zaciski dają po oczach
Silniki z Chin. Pozdrawiam
Przecież to chyba nic dziwnego ze tarcze są pordzewiałe one nie są z nierdzewki żeby nie korodowaly
to jest mechaniczna kompromitacja inżynierów BMW. Po 130tkm silnik mechanicznie padaka- Panewki z gównolitu – wał podparty w 7 miejscach zjada panewki po 130tkm, a k…a śmiali się ze 125p. Co to k..a jest – moment obrotowy jak w średniej klasy dieslu i zjada panewki. Gówno za ciężkie pieniądze, frajer każdy kto w to wchodzi po cene rynkowej a wie jak jest. Dymani bez mydła przez BMW, szok. Nic tylko wziąść co najwyżej w najem poupalać przez gwarancje a potem im to główno zostawić w piz….u.
Końcówka podsumowała film jak kolega wspomniał, pierdolnięcie rasowej BMW M3
Dobry merytoryczny materiał żeby wszyscy mechanicy tak robili samochody.
Jak zobaczyłem miniaturke to myślałem,że Magical obcięty na pałe sie za auta wziął!
Pozdro dla twórcy! 🙂
Gdzie można kupić blokadę śruby wału korbowego?
Proszę zróbcie odcinek o silniku n54b30
No i to jest fura a nie wszedzie te paździochy 1.9 tdi 😁😁
Typowy niemiecki shit
Chłopaki mam pytanie do was. Mam problem z m50b25v, mianowicie chodzi o sondę, 2 speców z mojego miasta próbowali ja wykodowac, nie udało się, nadal tryb awaryjny duże spalanie i błąd sondy. Kupiłem nową sondę i założyłem, do pierwszego odpalenia git, drugie odpalanie to samo. Szukam już pomocy wszędzie gdzie się da. Może wam się uda mi pomóc. Pozdrawiam serdecznie.
Pany jak zmieniacie płyn hamulcowy w BMW?
Przeczytałem komentarze.. Ludzie oburzeni, że wymiana panewek przy 120k km, mając firmę w 2x caddy III obróciło panewki przy 200k km a to przecież super nieśmiertelne 1.9 które nie było jebane jak każda mka. A w tej mce zmienone na wszelki, ponieważ koszt panewek przy koszcie remontu to śmieszna kwota. Mając m4 stwierdzam, że s55 to świetne jednostki z jedną bolączką w postaci crankhuba – problem może pojawić się powyżej 500-600hp, które bez problemu wytrzymują po 700hp i duże przebiegi.
Pozdrawiam, zadowolony właściciel mki 🙂
Cyc rolada 👍👍👍
Nie za szybko ta mapa po wymianie panewek?
końcówka podsumowała cały film 😉