Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

BMW M3 F80 Naprawa za 30 000zł

source Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.

37 thoughts on “BMW M3 F80 Naprawa za 30 000zł

  1. super robota… tylko jakoś wyrzucenie cat'ów i te strzelanie z wydechu – to są rzeczy które mnie irytują. Popierwsze śmierdzi za takim, w korku trzeba obieg zamykać. Po drugie mam takiego sąsiada strzelającego i wkurwia mnie to już od jakiegoś czasu… żeby nie było miałem 911 turbo X50 z kombinowanym wydechem i zmieniłem na oryginal (GT2)… więc nie jestem z tych co wszystko i wszyscy wkurwiają… dla mnie poprostu obciach.

  2. Wszystko spoko i cena tez spoko 🙂 Ma sie auto premium musi stac byc na serwis , mój były szef mial X7 BMW z ubiegłego roku to w serwisie zostawił ponad 67 tys bo odbierałem auto 😀 hamulce/oleje/wyciek z miski olejowej , i w tylnym zawieszeniu cos i parę innych pierdoł

  3. Mam BMW F30, wersję "wynalazek" 1.5 (3 cylindry). Kupiłem żonie. Wymiana napędu rozrządu w ASO po gwarancji to tylko 14 tysięcy. Czy M-ka, czy "pierdek", to kasa i tak idzie gruba. Niestety nie ma do tych aut tak wielu tanich zamienników jak do grupy VAT.
    Kiedyś mój mechanik powiedział, że BMW kosztuje mniej więcej 50% drożej od Audi.

  4. to jest mechaniczna kompromitacja inżynierów BMW. Po 130tkm silnik mechanicznie padaka- Panewki z gównolitu – wał podparty w 7 miejscach zjada panewki po 130tkm, a k…a śmiali się ze 125p. Co to k..a jest – moment obrotowy jak w średniej klasy dieslu i zjada panewki. Gówno za ciężkie pieniądze, frajer każdy kto w to wchodzi po cene rynkowej a wie jak jest. Dymani bez mydła przez BMW, szok. Nic tylko wziąść co najwyżej w najem poupalać przez gwarancje a potem im to główno zostawić w piz….u.

  5. Chłopaki mam pytanie do was. Mam problem z m50b25v, mianowicie chodzi o sondę, 2 speców z mojego miasta próbowali ja wykodowac, nie udało się, nadal tryb awaryjny duże spalanie i błąd sondy. Kupiłem nową sondę i założyłem, do pierwszego odpalenia git, drugie odpalanie to samo. Szukam już pomocy wszędzie gdzie się da. Może wam się uda mi pomóc. Pozdrawiam serdecznie.

  6. Przeczytałem komentarze.. Ludzie oburzeni, że wymiana panewek przy 120k km, mając firmę w 2x caddy III obróciło panewki przy 200k km a to przecież super nieśmiertelne 1.9 które nie było jebane jak każda mka. A w tej mce zmienone na wszelki, ponieważ koszt panewek przy koszcie remontu to śmieszna kwota. Mając m4 stwierdzam, że s55 to świetne jednostki z jedną bolączką w postaci crankhuba – problem może pojawić się powyżej 500-600hp, które bez problemu wytrzymują po 700hp i duże przebiegi.

    Pozdrawiam, zadowolony właściciel mki 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!