Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

3 powody, by nie zaślepiać zaworu EGR



Na wszelkie kłopoty z układem EGR część kierowców ma jedną receptę – zaślepić, wyłączyć, zapomnieć. Dlaczego to nie jest dobre rozwiązanie? Jak rozmawiać z klientem, który zamiast dogłębnej diagnostyki i naprawy usterki, oczekuje pójścia tą drogą? Odpowiada trener techniczny, Mateusz Bednarski.

Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.

Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.

Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.

Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW

Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.

Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.

Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.

Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.

Serwis BMW Warszawa

Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.

Elektryk do Samochodów BMW Warszawa

Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11

Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.

33 thoughts on “3 powody, by nie zaślepiać zaworu EGR

  1. I mówi to gość który nie dość że się "fafluni" to jeszcze najtańszą badziewną chińską firmę reklamuje. EGR TO SAMO ZŁO DLA SILNIKA JAK KAŻDA EKOLOGIA!!! Sadza która w dolocie miesza się z resztkami oleju a później pod postacią grudek wpada do silnika jest poprostu zbawienna dla gładzi cylindra i zaworów. Weź się facet zastanów zanim zaczniesz się na takie tematy wypowiadać.

  2. wytlumacz mi ldaczego w bmw m57n2 dpf wypalal sie okolo 400-500km, a po wykodowaniu egr co 700-800km w tych samych warunkach? Jezeli to co mowisz wplywaloby na plus na ekologie to bylaby to odwrotna sytuacja. Przetestowane tez na innym bmw x5 3.0d 188KM, brak katalizatorow, wykodowany egr i zero dymienia. spalanie mniejsze, czystszy kolektor.

  3. Panie, powiedz Pan prosto, czy przy sprawnym egr jedzie tak samo jak kiedy egr sie odłączy. Jeśli tak jest to sensu nie ma jego odłączanie, tylko wymiana na nowy. A Pan kręcisz, mącisz i tylko dajesz powód żeby ten egr faktycznie usunąć. No to jak jest?

  4. Znaczy Pan chce mnie przekonać że spaliny w kolektorze dolotowym to dobry pomysł tak? Silniki bez egr kręcą min. dwa razy większe przebiegi. Niemcy od zawsze testowali duszenie spalinami. Ja wywaliłem wszystko i mam spokojna głowę.

  5. Saab 1.9 TiD 150km. Zaślepione zaślepkami z allegro, auto zrobiło się żwawe do tego całkowity brak dymienia (przed zostawiało chmurę dymu i do tego czarny ślad na asfalcie po wciśnięciu oporowo pedału)

  6. Efekt netto zaworów jest tragiczny dla ekologii. Zmniejszając liczbę NOx rozpierdalamy całą resztę. Ponadto szkodliwość NOx jest mocno przesadzona.

  7. Jizz jaki bełkot. To jest trener? Stek bzdur i jeszcze raz bzdur. Zaślepiony EGR likwiduje główną przyczynę dymienia. Tak naprawdę EGR poprawnie działa jedynie na tempomacie i przy 100% obciążeniu czyli w stanach ustalonych, w innych przypadkach generuje sporo dymu, który następnie miesza się z gorącym olejem z odmy i zabija następny element super-eko czyli klapy wirowe. Jedyny, powtarzam jedyny argument za EGR jest nieco mniejsze spalanie bo dopuszczenie spalin efektywnie zmniejsza pojemność silnika. Koniec tematu. Trenerze gówno wiesz.

  8. Chcę koniecznie wywalić te dziadostwo, bo musiałem 400 km od domu lawetę zamawiać do warsztatu. 2000 zł kosztów wymiany EGR, 2 dni w hotelu. Jak się okazało, silniczek EGR się zaciął. Wynalazcy tego radzę oddychać przez wąż do własnego odbytu.

  9. 2:55 – Dobry zamiennik EGR kosztuje tyle samo lub nie wiele więcej niż usunięcie problemu raz na zawsze. Argument finansowy chyba nie tak bardzo przekonujący we właściwym kierunku. Mądrzy ludzie mogą się "jorgnąć" , że coś Pan pierdolysz. W sumie wystarczy kalkulator.

    Proszę Pana.

    Zdrawiam serdecznie!
    P.S. Mi jak kiedyś pod presją coś kazali nagrywać to się pierdolnąłem i powiedziałem, żeby wymienić płyn chłodzący na zimowy haha 😀

  10. czy wyłączenie egr jest super środkiem na niesprawny zawór ? Oczywiście NIE. Powinno być to świadomą czynnością… Ja bym spytał tak, czy byłoby zdrowe aby konsumując obiad dołożyć sobie trochę wydalonych odchodów ? 😉 Polecam wyrzucenie EGR`a, ale świadome a nie z konieczności 😉 Jedynym minusem jest troszkę dłuższe nagrzanie silnika, ale bez przesady… Oczywiście w nowszych autach przy tej czynności trzeba również zaingerować w elektronikę, w starszych wystarczy odłączyć, oczywiście jeżeli zawór jest sprawny, w innym wypadku zaślepić…

  11. Silnik 1,9 TDI 110 KM ASV 2004 r., całkowicie zaślepiony egr od strony zaworu jak i chłodnicy spalin, rura łącząca zawór z chłodnicą wywalona. Efekt? Brak błędów silnika, lepsza reakcja na pedał gazu od samego dołu, mniejsze spalanie, brak zwiększonego dymienia z wydechu, turbo pompuje 1,5 bara. Bez ingerencji w komputer.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!