Zainteresowany/a jesteś moimi usługami w zakresie mechaniki, motorsportu bądź ekspertyzą przed zakupową auta? Zapraszam …
Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
44 thoughts on “BMW M5 E39 | KOSZT SERWISU | ZAKRES PRAC | WYMIANA HAMULCÓW | SPRZEGŁO | KOŁO DWUMASOWE | Adam Kunc”
Nie zasubskrybowałeś jeszcze naszego kanału, a podobają się Tobie nasze filmy? Zasubskrybuj i zostaw LIKE proszę, bo motywuje nas to do dalszego działania😍💪👍
Jak wszyscy płacą gotówką co gdzie te czasci były kupione na bazarach weź chłopie Problem polega na tym jesli placi klient karta wszystko idzie przez urząd skarbowy co ?
W sumie super materiał. Nigdy wcześniej nie oglądałem. Lajk jest. Warsztat się wydaje super. Ale takie auta jakie tam się robi, to chyba krępował bym się przyjechać swoim klamotkiem, klekotkiem. Zaczynam obserwować kanał. Pozdrawiam serdecznie
Miałem E39 Touring ( tylko 2.0 150km ). Teraz mam E61 2.5d 177km. Niby nowsze , niby fajne i wygodnie ale jednak E39 lepiej mi się jeździło. I w środku też jakoś tak prościej, przyjemniej 😄. Pozdrawiam
Szczerze jak dla mnie to to typowy prywaciaż, za wymiane tarcz klockow oleju i sprzęgła 4 tys aaa i rozrusznika masakra… cena kosmos… jesli chodzi o ceny samych czesci to można sie zgodzic bo do takich aut takie ceny to norma… aaa i jeszcze jedno… dziwne dla mnie jest to ze zaczyna robic jeden mechanik i zamiast doprowadzic robote do konca to przeżucają auta bo cos tam… dla mnie lipa straszna jesli chodzi o zarządzanie pracą…
Specjaliści że Stawigudy (koło Olsztyna) za wymianę kompletnego sprzęgła w zwykłym e 91 za samą robociznę krzykneli mi 4tys. Wydaje mi się że to jakieś nieporozumienie Jak myślicie? Może się mylę?
Fajny odcinek.A co do e 39 M power.Syper auto marzeń wielu kierowców lubiących tą markę.Ja jeżdżę e 39 525d 9 lat.Jestem mega zadowolony z mojego auta.Nigdy mnie nie zawiodło.Nie jest demonem mocy 163 KM.Ale za to ma wysoką kulturę pracy w czasie jazdy i rewelacyjnie niskie spalanie
Ogólnie e39 jest bardziej takie żwawsze takie zbite i wspaniale wykonane. Następca, e60 również jest bardzo dobre, ale jest multum elektroniki i wogóle moim zdaniem e60 jest przekombinowane technicznie. Do tego silniki z serii N o których wspominać nie trzeba. Wolałbym kupić dwie e39 niż e60. Czekam na hejt od właścicieli e60/61 (:
M5 jest tylko jedno – E39. Najpiękniejsze i najlepiej spasowane nadwozie limuzyny ever…. Używałem M3SMGE36 osiem lat i można powiedzieć jedno – nosić na rękach ludzi, którzy potrafią te auta (EMKI) wciąż robić. Dziękuję Panie Adamie
Bardzo dobry kanał, podziwiam talent, proszę ze względu na ogólnopolski zasięg aby nie używać takich zwrotów jak np " na dworzu" można powiedzieć "na zewnątrz" Kolejna sprawa "Łykend" no nie wiem może u was to przechodzi ale jeśli już to powinno być fonetycznie "Łikend" od angielskiego slowa weekend. Jeśli to problem to może przestańcie używać tego słowa. Żeby nie było jestem fanem marki i właścicielem E34 E39 i E60 doceniam pracę i bezkompromisowe podejście, także uważam że jak kogoś nie stać to niech kupi fiata albo forda itp . Zwracam uwagę na ten drobiazg bo przy całym tym profesjonalizmie jakoś brzmi to pretensjonalnie. Pozdrawiam
no powiem że za tyle sie kupi takie E39 W DOBRYM STANIE!! tylko ze nie m5 !!!WOW, robota zrobiona to i kasa ma sie zgadzać .Tyle to ja nawet nie zarabiam na dwa miesiące w swoim warsztacie a robiłem pare e39 i tarcza dla klienta za 690 zeta to abstrakcja, rzecz w tym ze nie wiadomo jak długo taka tarcza wytrzyma i jej nie pokrzywi .Zimmermany lubi popsuć . Nie każdy patrzy na kase przy takiej betce ,smile. na szybko licze ze za robote wyszło koło 5 koła.
Nie zasubskrybowałeś jeszcze naszego kanału, a podobają się Tobie nasze filmy? Zasubskrybuj i zostaw LIKE proszę, bo motywuje nas to do dalszego działania😍💪👍
https://www.youtube.com/channel/UCfL4eTiX_HJEcmj7rkHFZfg
dej mu adam
E39 sa zayebiste
Bo to jest ostatnia beema
2000zł za wkład lusterka heh
P. Adamie podpory do M5 są właśnie dostępne ok 130szt właśnie dostałem info bo też czekałem 😉
14:44 na próby dajcie etat Panu petrolowi 😉 on jeździ jak PKS, trasa kolbaskowo szmyyln, ewentualnie kolbaskowo penkun 😏
M5 E39 jest zajebiste ale E34 M5 to jest to 😅
Po co inwestować tyle kasy w takiego starego klamota
Jak wszyscy płacą gotówką co gdzie te czasci były kupione na bazarach weź chłopie
Problem polega na tym jesli placi klient karta wszystko idzie przez urząd skarbowy co ?
Ile spaliła ? U mnie średnio pod 16 wychodzi ale używam rzadko. Takto trasa 9.5/10 a miasto pod 18
Piękna sztuka, ja mam w podobnym kolorze – stahlblau 372 😉
👍
Tyle kasy za naprawe starego szrota, za zwykły serwis…ale dźwięk śliczny.
No wszystko pięknie tylko że za 16 tyś to można ładne E46 kupić 😉
Dwa koła za wkład lusterka xDD Grubo
E39 jest ponadczasowe ostatnia prawdziwa seria 5 ;))
To chyba ostatnie M5 ręcznie składane.
Po co używać zapożyczeń z języka ktorego się nie zna. Rzeczy detalingowych?
To przegląd w końcu czy serwis czy detailing bo się pogubiłem.
Chciał bym zamotawać turbo do, M54b30 jaki zestaw proponujesz?💪
Może to dziwne, ale lubię nowe tarcze i klocki docierać 🙂
Chociaż raz pokierować takim wypasem 👍👍👍
W sumie super materiał. Nigdy wcześniej nie oglądałem. Lajk jest. Warsztat się wydaje super. Ale takie auta jakie tam się robi, to chyba krępował bym się przyjechać swoim klamotkiem, klekotkiem. Zaczynam obserwować kanał. Pozdrawiam serdecznie
Miałem E39 Touring ( tylko 2.0 150km ). Teraz mam E61 2.5d 177km. Niby nowsze , niby fajne i wygodnie ale jednak E39 lepiej mi się jeździło. I w środku też jakoś tak prościej, przyjemniej 😄. Pozdrawiam
Szczerze jak dla mnie to to typowy prywaciaż, za wymiane tarcz klockow oleju i sprzęgła 4 tys aaa i rozrusznika masakra… cena kosmos… jesli chodzi o ceny samych czesci to można sie zgodzic bo do takich aut takie ceny to norma… aaa i jeszcze jedno… dziwne dla mnie jest to ze zaczyna robic jeden mechanik i zamiast doprowadzic robote do konca to przeżucają auta bo cos tam… dla mnie lipa straszna jesli chodzi o zarządzanie pracą…
Miałem czarna E39 28 benzynke ,jak dla mnie to mógł bym nią jeździć jeszcze raz . Same pozytywy o tym aucie powiem . Wygłuszenie komfort lux.
Raz na 200 tys taki serwis to chyba nie ma tragedii
Ale na bogatości 🤔 M5 z kierunkami 😂
9.5L
Specjaliści że Stawigudy (koło Olsztyna) za wymianę kompletnego sprzęgła w zwykłym e 91 za samą robociznę krzykneli mi 4tys. Wydaje mi się że to jakieś nieporozumienie
Jak myślicie? Może się mylę?
200k na jednym sprzęgle w M5 E39?! Szok.
Ceny 2 razy większe jak de🤣🤣ale jak są barany do strzyżenia to czemu nie😉
Piękna!!! I pozdrowienia dla porządnego serwisu
Cyk fuch robota ;d
Fajny odcinek.A co do e 39 M power.Syper auto marzeń wielu kierowców lubiących tą markę.Ja jeżdżę e 39 525d 9 lat.Jestem mega zadowolony z mojego auta.Nigdy mnie nie zawiodło.Nie jest demonem mocy 163 KM.Ale za to ma wysoką kulturę pracy w czasie jazdy i rewelacyjnie niskie spalanie
Ogólnie e39 jest bardziej takie żwawsze takie zbite i wspaniale wykonane. Następca, e60 również jest bardzo dobre, ale jest multum elektroniki i wogóle moim zdaniem e60 jest przekombinowane technicznie. Do tego silniki z serii N o których wspominać nie trzeba. Wolałbym kupić dwie e39 niż e60. Czekam na hejt od właścicieli e60/61 (:
M5 jest tylko jedno – E39. Najpiękniejsze i najlepiej spasowane nadwozie limuzyny ever…. Używałem M3SMGE36 osiem lat i można powiedzieć jedno – nosić na rękach ludzi, którzy potrafią te auta (EMKI) wciąż robić. Dziękuję Panie Adamie
Widzę że Emka przedliftowa , wiadomo jak wyglądał pobór oleju silnikowego ?
Przecież olej 10w60 jest przewidziany do tego silnika.
Tak jak Pan mówi panie Adamie TRW kolcki kozak mam u sb nie pylą nie piszzczą hamują. Idealnie Pozdrawiam
Blue Water matellic?
czesci do BMW polecam pytać w sklepie Diesel System Przemyśl , sa tez na FB maja bardzo fajne ceny na oem czesci jak i inne tez
Bardzo dobry kanał, podziwiam talent, proszę ze względu na ogólnopolski zasięg aby nie używać takich zwrotów jak np " na dworzu" można powiedzieć "na zewnątrz"
Kolejna sprawa "Łykend" no nie wiem może u was to przechodzi ale jeśli już to powinno być fonetycznie "Łikend" od angielskiego slowa weekend. Jeśli to problem to może przestańcie używać tego słowa. Żeby nie było jestem fanem marki i właścicielem E34 E39 i E60 doceniam pracę i bezkompromisowe podejście, także uważam że jak kogoś nie stać to niech kupi fiata albo forda itp . Zwracam uwagę na ten drobiazg bo przy całym tym profesjonalizmie jakoś brzmi to pretensjonalnie.
Pozdrawiam
no powiem że za tyle sie kupi takie E39 W DOBRYM STANIE!! tylko ze nie m5 !!!WOW, robota zrobiona to i kasa ma sie zgadzać .Tyle to ja nawet nie zarabiam na dwa miesiące w swoim warsztacie a robiłem pare e39 i tarcza dla klienta za 690 zeta to abstrakcja, rzecz w tym ze nie wiadomo jak długo taka tarcza wytrzyma i jej nie pokrzywi .Zimmermany lubi popsuć . Nie każdy patrzy na kase przy takiej betce ,smile. na szybko licze ze za robote wyszło koło 5 koła.