Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

e90 2006 2.0 wypalanie filtra DPF FAP przez aplikacje BtoolExpert na odcinku 15km Vlog#1 Burning DPF



Witam.
Jak podpiąć kabel OBD z telefonem aby wypalić filtra DPF FAP przez aplikacje i nie tylko https://youtu.be/FF6EuJNqRqw

Chciałbym podzielić się z wami jak kontrolować wypalanie DPF poprzez aplikacje Btool Expert. Są dwie wersje ja używam tej płatnej i na jej podstawie pokazuje funkcje. Aplikacja posiada o wiele więcej funkcji pewnie nagram coś na ten temat ten odcinek jest na temat wypalania DPF. Zapraszam do oglądania.

Zapraszam na inne filmy z pobytu w Chorwacji.
https://www.youtube.com/user/ufokking/

Wsparcie:
https://tipeo.pl/ufokking Tu możesz wpłacić za pomocą Paypal, BLIKa, karty płatniczej lub SMS-a

https://www.paypal.me/romanbandura

A znasz Airbnb? Zarejestruj się za pomocą mojego linku, a otrzymasz do 146 zł zniżki na swoją pierwszą podróż.
https://cutt.ly/AIRBNB-ROMANB

Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.

Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.

Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.

Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW

Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.

Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.

Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.

Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.

Serwis BMW Warszawa

Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.

Elektryk do Samochodów BMW Warszawa

Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11

Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.

37 thoughts on “e90 2006 2.0 wypalanie filtra DPF FAP przez aplikacje BtoolExpert na odcinku 15km Vlog#1 Burning DPF

  1. Dzięki programowi wiem, ze do tej pory procedura wypalania nie miała u mnie miejsca ze względu na zbyt niska temperaturę płynu. Wydalbym bez sensu kilka stow za chemiczne czyszczenie, a problem pojawiłby sie wkrótce. Teraz wiem, ze termostaty mam do wymiany, i mam nadzieje dzięki temu uda sie wypalić do końca z pomocą apki. Dzięki 🙂

  2. Mega pomocny filmik posiadam BMW E91 3.0XD zrobiłem dokładnie i zgodnie z zaleceniami jak na filmiku .Wszytko gra wypalanie zakończone sukcesem 👍.Podziękowania i pozdrowienia dla autora 😎👊

  3. Panowie jestem nowym posiadaczem e91 2.0 163KM , 2007 rok , podpowiedzcie ktore urzadzenie zakupic zeby dzialalo z moim autem ? Bo jest tyle tego do wyboru an All..

  4. Witam. Zrobiłem tak jak na filmie wjechałem na autostradę wypaliło sadze z 60g na 5g. Zjechałem z autostrady dojechałem do domu 15km i w tym czasie sadza znowu wzrosła do 30g. W takim tempie to mi się znowu zapcha w ciągu 2 dni i będę musiał znowu wypalac. Co może być nie tak?

  5. Witam, procedura załączona przy 29% sadzy. Po wypaleniu sadza zaczęła wzrastac do 15% czy to normalne? Ilosc popiołu przed wypaleniem 6g i po wypaleniu nic sie z nią nie zmieniło.

  6. Używam BTool expert dla BMW318 D, od 1/2 roku, zajebiście przydatna aplikacja, w 100% zgadzam się z autorem filmu. Dzięki za tę aplikację, kilka złotych za opłatę i dostęp dożywotnio, to nie wielka kwota. Swoją drogą dziwię się producentom aut że nie umieszczają choćby diody sygnalizującej uruchomienie procesu wypalania na kokpicie. Dużo pieniędzy straciłem w servisach MAZDY bo też sądziłęm że wystarczy co pewien czas przejechać się na dłuższą trasę.

  7. Dpf po regeneracji mechanicznej przebieg 280tys 3.0d bmw f10 odpalilem aplikacje btool pokazalo 15g sadzy i 0.5g popiołu wlaczylem na aplikacji dopalanie dpf oczwyscie temperatura plynu 90 spalin 400-500 dopalilem do 4g sadzy i zakonczyla sie procedura dopalania po chwili pokazuje 50g sadzy i 0,5g popiołu o co chodzi ?

  8. panowie, ja robię tak przed zbliżającą się wymianą oleju sprawdzam jakie jest ciśnienie i czy trzeba wypalać jak trzeba to odkręcam czujnik dobre dojjście z góry puszka bolla do czyszczenia dpf nanoc i rano po rozgrzaniu silnika włączam wypalanie i wymieniam olej w najbliższym czasie.

  9. to nie ma sensu kompletnie..to się wypali na jakiś czas…ja wymontowałem dpf ,z jednej strony rozciąłem go…karcherem go tak umyłem ze wyglądał jak nowy…nie zostało ani grama sadzy..mogę powiedzieć ze wiekszosc zadzy jest przed filtrem tak jakby na sciance filtra.tego nigdy nie wypalisz…karcherem go myłem od tyłu i lała się dosłownie czarna smoła…zaspawałem zamontowałem i auto jak nowe…a komputer pokazał 106 procent zapchania.auto straciło moc i zaświeciło się kilka kontrolek..tylko karcher i srodek do czyszczenia kominków za 20 zł da sobie rade usunąc tą sadze…pozdr

  10. Problem z wypalaniem dpf polega na tym,że dla dpf muszą być spełnione 2 warunki.Po pierwsze Termostaty muszą być sprawne.temp. silnika min.75C(sprawny termostat pokarze ok 88-92C) .Jeżeli sadzy jest więcej niż 25g włączy się wypalanie.U mnie było 45g sadzy i popiołu 6g. Apka B-Tool pokazywała 69 %zapchany dpf. Auto załączało tryb awaryjny(480 system filtra czastek stałych czujnik ciśnienia.) i dostawał muła prawie usunąłem dziada dpf-a😐.Nie może też być błędów w ECU(czujników silnika ale np. błąd świec żar. nie przeszkadza). Teraz przy przebiegu 250tyś jeździ się aż miło.Zrobiłem też adaptację.Jak macie problem piszcie nie ma potrzeby usuwać.Dodatkowo pomiar ciśnienia zrobiłem Ciśnienie wsteczne przy 890obr.15hpa/2000obr.31hpa/3000obr.75hpa Sadzy 12g a popiołu 0,1g:) spalanie spadło ok 1L w trasie a w mieście ciężko sprawdzić bo teraz kręcę do min. 3 tyś i aż miło jak przyśpiesza od ok 1700 obr.min.Wcześniej temp. silnika ze starym termostatem max w zimie przy 5 C silnik 66-68C. Po wymianie głównego 86-91C.Czas wymiany ok 3h i dodam,że pomocny jest filmik z youtube dla kogoś kto bedzie pierwszy raz wymieniał.Polecam apkę B-Tool dzięki niej zaoszczędziłem ok 700zł.

  11. Witam mi dopala DPF do z 60g sadzy do 30g i dalej tej sadzy nie chce wypalić . Posiadam błędy 4501 błąd recyrkulacji spalin oraz 447b sonda lambda . Gdy wypale sądzę do tych 30g bardzo szybko wzrasta do 60g a później wywala błąd 4667 filtra cząstek stałych. Ktoś coś pomorze ? Przejadę 20km i się zalancza regeneracja 😔

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!