Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANA ELEKTRYCZNIE AUDI A6C7 I INNE, PROSEKTORIUM PROFESORA



Siemanko
Dzisiaj pod kątówkę wpadł magiel z ałdi bardzo popularne rozwiązanie i moim zdaniem dosyć solidna konstrukcja, ten tutaj pechowo zginął z rąk wody która się dostała do łożyska głównego.
Nie wspomniałem jednak chyba że to łożysko jest zespolone z obudową przekładni śrubowo kulowej i stalowi z nią całość. Także chcąc reanimować tę przekładnie nie ma szans na dostanie tej części.
Pozdro!

Pozostałe odcinki prosektorium
https://www.youtube.com/playlist?list=PL1gSs2RKCGG-Mbv5GYNRVg5F92oua_-Ku

Sklep Profesora z gadżetami i pamiątkami:
https://profesorchris.pl/

Wsparcie działalności Profesora:
https://zrzutka.pl/ba9dyn
ALBO
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL

facebook
https://www.facebook.com/ProfesorKris/

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/

Pobrane z Youtube Kompleksowe naprawy BMW Warszawa. Fachowcy z doświadczeniem. Zleć naprawę auta już dziś! Doświadczeni specjaliści. Sprawdzony serwis. Najwyższy poziom obsługi. Terminowość zleceń. Wieloletnie doświadczenie Jeśli potrzebujesz pomocy przy silniku lub instalacji elektrycznej w swoim BMW, zanieś ją do certyfikowanego centrum serwisowego. Zatrudniaj kompetentną pomoc i nie próbuj robić wszystkiego sam. Specjalistyczna konserwacja BMW, narzędzia do skanowania, tuning chipów i kodowanie są dostępne tutaj. Zapewniamy aktualizacje oprogramowania, dzięki którym Twoje BMW lub MINI będzie gotowe do jazdy. Konserwacja i serwis samochodów elektrycznych; naprawy układów EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa, ocena uszkodzeń pojazdów mechanicznych. Kompletne zapasy dla Twojego samochodu.

Mechanika do Auta BMW

Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.

Naprawa Samochodów BMW

Najwyższa jakość i dogodne terminy. Sprawdź dlaczego warto skorzystać z naszych usług. Nasz zespół mechaników do BMW składa się z ludzi o wieloletnim doświadczeniu zdobytym w autoryzowanych stacjach obsługi różnych marek takich jak Audi i Mrecedes. Ostatnie lata przepracowane przez nas w takich dealerstwach w Warszawie jak BMW Motors Warszawa, Bawaria Motors czy BMW Inchcape Motor Warszawa, predysponują naszych mechaników samochodowych do w pełni profesjonalnej obsługi samochodów BMW i Mini.

Zarówno aspekty techniczne, jak i serwisowe naszych usług są najwyższej możliwej jakości dzięki naszej rozległej wiedzy (potwierdzonej certyfikatami BMW AG). Terminowość, rzetelność i stały kontakt z konsumentem to nie tylko slogany, ale fundament naszej działalności.

Serwis BMW Warszawa

Zostaw u nas swój samochód, a my sporządzimy dokładny raport i wycenę naprawy. Stawki naszych usług są zawsze całkowicie jasne, bez ukrytych opłat.

Nasze doświadczenie w naprawie samochodów oraz znajomość standardów obowiązujących w oficjalnych serwisach pozwala nam na określenie najskuteczniejszego rozwiązania dla danego problemu. Czasami wymaga to wyjścia poza normę, ale jesteśmy gotowi podjąć wyzwanie. Konserwacja i regulacja ruchomych części
Jesteśmy prywatną firmą, która wyrobiła sobie renomę jako autorytet w zakresie serwisowania, diagnostyki i programowania pojazdów BMW i MINI. Zapewnienie doskonałej obsługi naszym klientom jest naszym głównym celem.
Podczas gdy my pracujemy nad Twoim pojazdem, możesz wynająć od nas pojazd zastępczy, abyś mógł się poruszać.

Części
Jesteśmy autoryzowanym dealerem części i akcesoriów BMW i MINI. Dzięki naszej rozległej sieci kontaktów biznesowych jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór alternatyw od sprawdzonych producentów po konkurencyjnych cenach, co pozwala nam dostosować nasze usługi do specyficznych wymagań i budżetu każdego klienta.

BMW, DIAGNOSTYKA, ENET, F01, F02, F03, F04, F05, F06, F07, F10, F11, F12, F13, F15, F16, F18, F20, F21, F22, F23, F25, F26, F30, F31, F32, F33, F34, F35, F36, F39, F40, F42, F44, F45, F46, F47, F48, F49, F52, F54, F55, F56, F57, F60, F65, F66, F67, F70, F74, F80, F82, F83, F85, F86, F87, F88, F90, F91, F92, F93, F95, F96, F97, F98, G02, G038, G05, G07, G08, G09, G11, G12, G13, G14, G15, G16, G18, G20, G21, G22, G23, G24, G26, G28, G29, G30, G31, G32, G42, G80, G81, G82, G83, G87, I012, I015, INSTRUKCJE, ISTA, KODOWANIE, MINI, NA ODLEGŁOŚĆ, PROGRAMOWANIE, R57, R58, R59, R60, R61, ZDALNA, ZDALNIE

Serwis do Auta BMW Warszawa

Zadośćuczynienie za szkody spowodowane wypadkiem
Zajmujemy się fachowymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną Likwidacją Likwidacji Odpowiedzialności Cywilnej z OC i AC. Na czas naprawy zapewniamy samochód zastępczy i oryginalne części. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne kroki, aby złożyć wniosek i uzyskać wypłatę od dowolnego ubezpieczyciela.

Serwis i Kodowanie Specialistyczne do F10 F30 F20 G30 G05 G01 F15 F16 F26 G20 G11

50 thoughts on “PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA WSPOMAGANA ELEKTRYCZNIE AUDI A6C7 I INNE, PROSEKTORIUM PROFESORA

  1. Ale skomplikowanie. We fiatach wspomaganie elektryczne jest umieszczone pod deską rozdzielczą. Silnik po prostu pomaga obracać wałem łączącym kierownicę z przekładnią. Proste i bezawaryjne, nie słyszałem nawet o jednej zepsutej przekładni fiata.

  2. Kupiłem maglownice od Porsche Macan. Ten sam numer co audi a7 (różni się tylko koncowkiem wałka ,więc krzyżak było trzeba inaczej zalozyc) . Problem taki ze przy max. skręcie wyskakuje błąd awaria przekładni, komputer pokazuje że wychodzi po za max. Kat skrętu. Więc wystarczy że starej maglownicy założyć ten wałek z czujnikiem?

  3. no nie dokońca można tam napchać kulek na towot i wkręcić tą śrubę 😉
    trzeba wsadzić tą śrubę i dopiero napychać kulek do tych kanalików przez te otworki, a i tak jest to robota wybitnie wkurzająca 😉
    a na plytce widac jest falownik do tego silnika (bo silnik widac 3 fazowy) i komputer sterujacy tym falownikiem
    faktycznie fajna konstrukcja, ale lozysko to mogli dac z uszczelnieniem RS przynajmniej z zewnątrz.. "troche" wtopa

  4. No wreszcie, nie mogłem się doczekać aż wróci prosektorium 🙂
    Mam jednak jakiś taki lekki niedosyt, o działaniu tej przekładni niewiele było. Opowiesz Profesorze kiedyś coś więcej?

  5. (wałek skrętny) – element sprężysty w postaci pręta, rury lub wiązki płaskowników, których jeden koniec jest unieruchomiony w ramie lub w elementach nośnych nadwozia, a drugi wykonuje ruchy skrętne. Ruchy pionowe koła powodują przemieszczanie kątowe wahacza i skręcanie drążka. Drążki te stosuje się w niezależnych zawieszeniach samochodów osobowych lub terenowych. Drążki skrętne przechodzą przez całą szerokość pojazdu (wojskowe pojazdy opancerzone) lub do połowy szerokości pojazdu (np. samochody osobowe), a ich zamocowanie na drugim końcu umożliwia regulację wysokości pojazdu (prześwitu)Mylisz pojęcia wałka skręcającego z wałkiem skrętnym.

  6. Ciekaw jestem czy dało by się poruszać tą przekładnia manipulując tylko czujnikiem bez podłączenia całości do komputera samochodu.
    Muza super, ujęcia jak u Gonciarza. Super się ogląda.

  7. Profesorze, w tych przekładniach bolączką jest sam sterownik. Praktycznie w każdym aucie które miało wystrzał poduszek ulega on awarii. Z tego powodu sterowniki do tych przekładni chodzą po 900zł 🙂 Adaptacje kata skrętu robi się poprzez przytrzymanie przez około 5 sekund kierownicy w obu skrajnych położeniach. Poprawną adaptację sygnalizuje dźwięk z licznika 😉

  8. potwierdzam, że da się kręcić ręcznie jak wywali błąd przekładni, ale nie udało się pokonać większego zakrętu niż 90 st. Dojeżdżając do miejsca garażowania obrałem taką drogę bym nie musiał za mocno skręcać. U mnie w A5 błąd wyskoczył po złamaniu się łapy silnika po nieudolnym jego osadzeniu po remoncie. W tym wypadku wystarczyła "kalibracja czujników na komputerze" – tak powiedział serwis naprawiający usterkę.

  9. Gdy obejrzałem ten filmik z serii "prosektorium", ożywiłem się nieco …. 😉 W efekcie obejrzałem także starszy filmik o tym jak działa torsen oraz archiwalny o reanimacji starej cegły 🙂 Wszystkiego Najlepszego w warsztacie w nowym miejscu 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!