Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

Jak sprawdzić czujnik i grzałkę sondy lambda o2s – diagnostyka multimetrem | ForumWiedzy



Zobacz, jak samodzielnie sprawdzić sondę lambda (o2s), czy jest sprawna, przed wydaniem sporej ilości kasy na nową!
Wystarczy do diagnostyki zwykły miernik elektryczny za 15 zł i ok. pół godziny czasu. Zobacz, co i jak, a spokojnie sobie poradzisz.
Sprawdzamy obwód grzałki, zmianę napięcia podczas pracy gorącego i zimnego silnika. Na zimnym niemal się nie porusza, na gorącym powinno poruszać się napięcie od 0,1 do 0,9 Volta, przy sondzie 1 Voltowej, Szybkie poruszanie się informuje o wysokiej sprawności sondy, wolne, o jej sprawności, ale w spowolnionym tempie, czyli prawdopodobnie sonda jest bardzo stara i powoduje słabą dynamikę pracy silnika.

Mam nadzieję, że film się Wam spodoba.

👊 SUBSKRYBUJ FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/2XSLq36 oraz kliknij 🔔
👀 OGLĄDAJ INSTAGRAM FORUMWIEDZY ► https://bit.ly/3aqY3oC
🔴 PINTEREST ► https://bit.ly/2KlMHrk
🔵 FACEBOOK ► https://bit.ly/2RQXiOX
⭐️ TWITTER ► https://bit.ly/2wUQ8SN

💡 Pytania, uwagi, wątpliwości, propozycje pisze w komentarzu pod filmem. 😀
❗️ Subskrybuj kanał „ForumWiedzy”, by nie przegapić nowych filmów 👀
🎥 Udostępnij ten film swoim znajomym w mediach społecznościowych 👨‍👩‍👦‍👦

👊 Pozdrawiam

#ForumWiedzy #Informacja #YouTube

Pobrane z Youtube Kompleksowe naprawy BMW Warszawa. Fachowcy z doświadczeniem. Zleć naprawę auta już dziś! Doświadczeni specjaliści. Sprawdzony serwis. Najwyższy poziom obsługi. Terminowość zleceń. Wieloletnie doświadczenie Jeśli potrzebujesz pomocy przy silniku lub instalacji elektrycznej w swoim BMW, zanieś ją do certyfikowanego centrum serwisowego. Zatrudniaj kompetentną pomoc i nie próbuj robić wszystkiego sam. Specjalistyczna konserwacja BMW, narzędzia do skanowania, tuning chipów i kodowanie są dostępne tutaj. Zapewniamy aktualizacje oprogramowania, dzięki którym Twoje BMW lub MINI będzie gotowe do jazdy. Konserwacja i serwis samochodów elektrycznych; naprawy układów EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa, ocena uszkodzeń pojazdów mechanicznych. Kompletne zapasy dla Twojego samochodu.

Mechanika do Auta BMW

Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.

Naprawa Samochodów BMW

Najwyższa jakość i dogodne terminy. Sprawdź dlaczego warto skorzystać z naszych usług. Nasz zespół mechaników do BMW składa się z ludzi o wieloletnim doświadczeniu zdobytym w autoryzowanych stacjach obsługi różnych marek takich jak Audi i Mrecedes. Ostatnie lata przepracowane przez nas w takich dealerstwach w Warszawie jak BMW Motors Warszawa, Bawaria Motors czy BMW Inchcape Motor Warszawa, predysponują naszych mechaników samochodowych do w pełni profesjonalnej obsługi samochodów BMW i Mini.

Zarówno aspekty techniczne, jak i serwisowe naszych usług są najwyższej możliwej jakości dzięki naszej rozległej wiedzy (potwierdzonej certyfikatami BMW AG). Terminowość, rzetelność i stały kontakt z konsumentem to nie tylko slogany, ale fundament naszej działalności.

Serwis BMW Warszawa

Zostaw u nas swój samochód, a my sporządzimy dokładny raport i wycenę naprawy. Stawki naszych usług są zawsze całkowicie jasne, bez ukrytych opłat.

Nasze doświadczenie w naprawie samochodów oraz znajomość standardów obowiązujących w oficjalnych serwisach pozwala nam na określenie najskuteczniejszego rozwiązania dla danego problemu. Czasami wymaga to wyjścia poza normę, ale jesteśmy gotowi podjąć wyzwanie. Konserwacja i regulacja ruchomych części
Jesteśmy prywatną firmą, która wyrobiła sobie renomę jako autorytet w zakresie serwisowania, diagnostyki i programowania pojazdów BMW i MINI. Zapewnienie doskonałej obsługi naszym klientom jest naszym głównym celem.
Podczas gdy my pracujemy nad Twoim pojazdem, możesz wynająć od nas pojazd zastępczy, abyś mógł się poruszać.

Części
Jesteśmy autoryzowanym dealerem części i akcesoriów BMW i MINI. Dzięki naszej rozległej sieci kontaktów biznesowych jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór alternatyw od sprawdzonych producentów po konkurencyjnych cenach, co pozwala nam dostosować nasze usługi do specyficznych wymagań i budżetu każdego klienta.

BMW, DIAGNOSTYKA, ENET, F01, F02, F03, F04, F05, F06, F07, F10, F11, F12, F13, F15, F16, F18, F20, F21, F22, F23, F25, F26, F30, F31, F32, F33, F34, F35, F36, F39, F40, F42, F44, F45, F46, F47, F48, F49, F52, F54, F55, F56, F57, F60, F65, F66, F67, F70, F74, F80, F82, F83, F85, F86, F87, F88, F90, F91, F92, F93, F95, F96, F97, F98, G02, G038, G05, G07, G08, G09, G11, G12, G13, G14, G15, G16, G18, G20, G21, G22, G23, G24, G26, G28, G29, G30, G31, G32, G42, G80, G81, G82, G83, G87, I012, I015, INSTRUKCJE, ISTA, KODOWANIE, MINI, NA ODLEGŁOŚĆ, PROGRAMOWANIE, R57, R58, R59, R60, R61, ZDALNA, ZDALNIE

Serwis do Auta BMW Warszawa

Zadośćuczynienie za szkody spowodowane wypadkiem
Zajmujemy się fachowymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną Likwidacją Likwidacji Odpowiedzialności Cywilnej z OC i AC. Na czas naprawy zapewniamy samochód zastępczy i oryginalne części. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne kroki, aby złożyć wniosek i uzyskać wypłatę od dowolnego ubezpieczyciela.

Serwis i Kodowanie Specialistyczne do F10 F30 F20 G30 G05 G01 F15 F16 F26 G20 G11

Naprawa i przemalowanie uszkodzonego i zepsutego modelu samochodu Bmw M4 GTS

45 thoughts on “Jak sprawdzić czujnik i grzałkę sondy lambda o2s – diagnostyka multimetrem | ForumWiedzy

  1. Odłączanie aku nic tu nie pomoże – sterownik silnika ma tzw podtrzymanie pamięci. I w przypadku zwarcia można uszkodzić ECM. Ale żeby o tym wiedzieć, trzeba być elektrykiem samochodowym, a nie panem dobra rada, który robi wszystko – naprawia auta, remontuje mieszkania i Bóg wie co jeszcze robi. Za chwilę będziesz kręcił filmiki jak jeździć TIR-em…

  2. Bardzo mądre – wkładać dwie elektrody miernika do wtyczki od strony samochodu…I jeszcze opowiadać bzdury że nic sie nie stanie, nie zepsuje….A co się stanie panie mądraliński, jak ktoś za twoją idiotyczną poradą zrobi zwarcie w tej wtyczce? Wiesz o tym, że w ten sposób można nawet uszkodzić sterownik silnika?

  3. Za chwilę chłopie zaczniesz gotować….Tyle tylko, że żeby cokolwiek robić, to trzeba znać podstawy, a tej wiedzy ci brakuje…Jeżeli myślisz, że aby nagrywać takie "poradniki", wystarczy obejrzeć kilka filmików na you tube oraz poczytać w necie na ten temat, to się myślisz. Efekty tego są takie jak na tym właśnie filmiku. Nie jesteś ani elektrykiem samochodwym, ani mechanikiem, więc nie nagrywaj takich pseudo poradników, bo wprowadzasz ludzi w błąd.

  4. Witam jeżeli na jedenej sondzie na grzałce mam napięcie 14 v a na drugiej 0 v to oznacza ze nie dochodzi prąd? Sprawdzałem na odłączonych sondach. Dodam że wyskakuje mi błąd z napięciem na grzałce

  5. Witam. Mialbym pytanko. Odkrecilem sonde przrd katem w celu przeczyszczenia. Niepotrzebnie bo nic sie nie działo. Niestety po montazu pali sie czek i wyskakuje 2c45 na inpie. Sonde zanuzylem tylko w plynie do mycia silnikow. Zauwazylem ze podkladka na sondzie sie rozpadła i wkrecilem ja bez podkladki. Czy moze tam teraz zasysac lewe powietrze i dlatego ten blad. Sonda prz4staje pracowac na rozgrzanym silniku bo widze to w inpie. Czy ta podkladka to uszczelnienie? Chodzi o bmw e46 n46

  6. z18xe opel zafira a, mam taki problem ze w dalszym ciagu mam brak reakcji na pedal gazu, bledy przepustnicy, sondy lambda oraz katalizator zaczyna grzac sie do czerwonosci, przelot jest, sterownik po regeneracji. rozrzad ustawiony poprawnie, auto po odpaleniu trzyma rowne 1500 obrotow ciagla kontrolka od esp oraz check, jakies pomysly ? borykam sie z tym problemem juz 4 tydzien

  7. Witam. trafiłem na Twój filmik bo mam problemy z obrotami na zimnym. Na jednym komputerze wyszło że czujnik podciśnienia na drugim że błąd sondy. Czujnik wymieniłem i objawy nadal są . Zrobiłem pomiary jak na filmiku i pierwszy wyszedł wzorcowo 4 omy napięcie na sondzie 0,19 (zimny silnik) natomiast ten drugi pomiar (napięcie grzałki) zaczął mi wariować a mianowicie po odpaleniu silnika skoczyło do 14V a potem momentalnie spadło praktycznie do 0 i tak zostało. Co to oznacza i gdzie szukać przyczyny?? Pozdrawiam i dzięki za poradnik.

  8. 10:55 nie zmienne napięcie, bo tylko zmiany napięcia stałego w zakresie 0-1V, ale bardzo fajnie opowiedziane, Twoje filmy powinno się pokazywać na zajęciach z mechaniki i elektroniki pojazdowej oraz na szkoleniach dla mechaników… 👍

  9. niby dla jakich zakłóceń odłączasz klemę ? skoro wtyczkę wypinasz . gadasz głupoty. miernik nie złapie prawidłowego działania sondy tylko oscyloskop. a wiesz chociaż po co grzałka w sądzie jest ? myślę że nie.

  10. Bogdanie troszke Ci poprawię … (3:08) gdzie powiedziałeś że jest brak oporności przy uszkodzonej grzałce ! Otóż przy uszkodzonej grzałce oporność jest maksymalna , poza zakresem miernika ! Brak oporności ujawnia się w omomierzu wartością 0,00 ohm. Rozumiesz o co chodzi ? Pozdrawiam 🙂

  11. Poszedłem taką ścieżką jak w filmie i napięcie na zaciskach grzałki jest 0V czasem pokaże się 12V ale to na krótko.
    Co z tym dalej zrobić, wychodzi na to, że sonda jest sprawna. Aku się ładuje, bo na zaciskach ma 14,4 – 14,5V jak silnik pracuje.

  12. To że się waha nie musi jeszcze oznaczać że sonda jest 100% sprawna. Jest jeszcze coś takiego jak opóźnienieczas reakcji. Z wiekiem reakcja sondy się pogarsza i nawet jak wykres na 1 rzut oka wygląda ok to po zestawieniu z nową sondą widać jak jest "opóźniony". Należy też zaznaczyć że sonda to tak na prawdę element eksploatacyjny tak samo jak świece itd. I każda ma jakiś swój interwał wymiany np. 160,000km. I dla świętego spokoju można po takim czasie wymienić(przecież robi się to tak rzadko że na prawdę po takim przebiegu to żaden koszt) jak książka pisze a później jak nikt o niej nie pamięta to może pół oprzyrządowania wymienić bo silnik nierówno pracuje a okaże się finalnie że i tak kiepska była sonda mimo że teoretycznie działała. Tyle że u nas nikt nie pamięta o interwałach wymian bo po co coś wymieniać jak jeszcze jest sprawne a później są kwiatki.

  13. Lepszy do sprawdzania napięcia sondy lambda jest miernik analogowy, ja używam zrobionego testera na diodach LED, szybka odpowiedz i widać jak oscylują od najmniejszego do największego. ☺️

  14. Dzięki gościu za fachowe objaśnienie. Dzięki temu wiem jak się do tego zabrać by nie zrobić szkody dla ECU 🙂 Pisane fora mogą się schować przy tobie. Masz łapkę i subika ode mnie za podzielenie się pożyteczną wiedzą 😉

  15. Witam. Mam taki sam rocznik o tej samej pojemności. Świeci mi check i trc off i vsc kontrolki. Po podłączeniu komputera wyskoczył błąd P0135 a poniżej P0420. Proszę o pomoc. Czy to sonda do wymiany czy coś innego. Dzięki

  16. Mam niezawodny sposób sprawdzania czy sonda & działa/impulsuje – bez wpinania się multimetrem czy innym urządzeniem: przy rozgrzanym silniku a więc i wydechu z wkręconą weń sondą obserwuję pracę silnika w ten sposób że wpatruję się w obrotomierz i "włączam słuch". Dlaczego? Ano dlatego, że przy sprawnej sondzie obroty cyklicznie co 1 lub 1,5 sekundy "falują" o grubość strzałki obrotomierza a nasłuch jedynie potwierdza to "falowanie" czyli delikatną różnicę w obrotach. Przy sondzie uszkodzonej (w moim przypadku celowo odłączanej na czas eksperymentu/porównań jak silnik pracuje z sondą i bez niej) w/w zjawisko falowania obrotów nie występuje! W ten prosty "organoleptyczny" acz niezawodny sposób "wyrzucam na strych" cały ten "bałagan" z rozgrzebywaniem instalacji, odłączaniem klemy, podłączaniem osprzętu badawczego, ryzykiem zwarcia itp…Aha – do w/w pomiarów jakich dokonuje prezenter najlepszy jest woltomierz analogowy ze strzałką, umożliwia on obserwację online najsubtelniejszych nawet "pulsowań" napięcia czego niestety nie ma multimetr z jego czasem próbkowania wartości pomierzanych…Między kolejnymi próbkowaniami jest niewielka ale zasadnicza przy obserwacji czasowo niewielkich sekwencji "dziura czasowa" a towarzyszące temu wariacje cyferek na displey'u zaburzają odbiór informacji wyświetlanych i ich właściwą ocenę/odczyt…

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!