Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Nie ma to jak ekologia i jej kolejne wytyczne co do emisji spalin. Jak podają media euro7 zabije do reszty tradycyjna motoryzację bo żadna firma nie jest w stanie temu sprostać. Tylko elektryki☹️🤦 majster szykuj się na zmianę fachu na elektryka bo nie będzie co naprawiać.
Ja tam odnośnie silikonu się nie zgodzę,bo nie jego kolor jest problemem tylko skład.Są też dobre czerwone silikony(trochę więcej kosztują).Sam kiedyś składałem pokrywę z bardzo pokancerowaną przylgnią na dirko bez żadnych uszczelek i jest do dziś spokój…Ogólnie to jestem też przewrażliwiony na punkcie czerwonego taniego silikonu bo to zawsze oznacza duże wydatki i duży nakład pracy jak mam coś takiego na warsztacie😅
Adblue dobrze rozpuszcza ciepła woda ale tylko w miarę świeżo skrystalizowane. Czerwony czujnik Nox, tak jak mówisz sprawdza działanie adblue i katalizatora. Dodatkowo katalizator powinien mieć temp min 200°C żeby adblue mogło odparować a nie krystalizować. Pozdrawiam
Majstry mam pytanie mam auto z 2.0D 150km i problem bierze litr oleju na 900km nie ma wycieków sucho na gorze na dole nie kopci wogule turbina jest Ok co to może być ???? Jeśli ktoś by mi mógł pomoc dzięki wielkie
Adblue najlepiej czyścić gorąca wodą. Robie to na codzień w ciężarówkach. Podłączam bańkę z gorącą wodą do wejścia na pompie adblue i wyciągam wtrysk, później komputerem odpalam test i zasysa wode czyszcząc układ.
W mojej 10 letniej E klasie miałem to samo z przewodami hamulcowymi, o dziwo paliwowe są ok, a wykonane z tego samego "gó..a". Wyciek oleju na uszczelce chłodnicy też przerabiałem, te V6 CDI tak mają. Gdybym wiedział jaka to będzie skarbonka to bym w życiu tego nie kupił, no ale dowiadujesz się o tym dopiero jak rozbierzesz połowę auta od spodu, bo wszystko pozakrywane.
Super cenne informacje, jak zawsze. Podoba mi sie ze nie ufasz slepo w to co mowi np autoryzowany serwis tylko polegasz na logicznym mysleniu, obserwacji i analizie. (zasyfiona dysza AdBlue) Z niecierpliwoscia czekam na nastepne ciekawostki. Szacuneczek.
AdBlue po odparowaniu staje się białym w miarę twardym i kruchym kryształem dobrze rozpuszczalnym w czystej i ciepłej wodzie, jeśli na wrtysku AdBlue był biały nalot to w 99% było to odparowane przez spaliny AdBlue, nie było sensu skrobac wystarczy umyć w wodzie zdemineralizowanej
Pytanie za 100 punktów 😀 do czego w ogóle jest czerwony silikon ? ;D
Myślę, że myjka ultradźwiękowa mogłaby sobie poradzić z dyszą z 14:05.
Czerwony silik jest na temperature, ale czarny tez jest
Nie ma to jak ekologia i jej kolejne wytyczne co do emisji spalin. Jak podają media euro7 zabije do reszty tradycyjna motoryzację bo żadna firma nie jest w stanie temu sprostać. Tylko elektryki☹️🤦 majster szykuj się na zmianę fachu na elektryka bo nie będzie co naprawiać.
Termin przydatności się kończył , to "wyrobił" całą tubkę silikonu na merca. 🤣🤣🤣
Z tym łożyskiem można punktakiem ponabijac lekko obudowe i dać na klej dwuskładnikowy. U mnie się sprawdza
Tego merca to musial budowlaniec naprawial
ja uzywalep butelke plastikowa do wkladania simeringow po prostu obciolem dol
Adblue czyli roztwór mocznika. Krystalizuje się przy – 12 . Wyjąć wtrysk mocznika przemyć gorąca wodą bądź przeparkować i będzie Bangla😄👍
Ja tam odnośnie silikonu się nie zgodzę,bo nie jego kolor jest problemem tylko skład.Są też dobre czerwone silikony(trochę więcej kosztują).Sam kiedyś składałem pokrywę z bardzo pokancerowaną przylgnią na dirko bez żadnych uszczelek i jest do dziś spokój…Ogólnie to jestem też przewrażliwiony na punkcie czerwonego taniego silikonu bo to zawsze oznacza duże wydatki i duży nakład pracy jak mam coś takiego na warsztacie😅
Na zatkaną duszę pomaga gorąca woda. Po prostu włożyć do naczynia z gorącą wodą i poczekać. Powinno pomóc
Dobrze że nie musiałeś ustawiać zbieżności w Vectrze c🤣. Z tyłu śruby nie do ruszenia 😒
Adblue dobrze rozpuszcza ciepła woda ale tylko w miarę świeżo skrystalizowane. Czerwony czujnik Nox, tak jak mówisz sprawdza działanie adblue i katalizatora. Dodatkowo katalizator powinien mieć temp min 200°C żeby adblue mogło odparować a nie krystalizować. Pozdrawiam
Silikon silniejszy niż blok? 😉
Tego sylykonu nie żałowali . Miałeś co robić żeby doprowadzić to do stanu używalności 💪
Majstry mam pytanie mam auto z 2.0D 150km i problem bierze litr oleju na 900km nie ma wycieków sucho na gorze na dole nie kopci wogule turbina jest Ok co to może być ???? Jeśli ktoś by mi mógł pomoc dzięki wielkie
nie ad blue ,a mocz
Adblue najlepiej czyścić gorąca wodą. Robie to na codzień w ciężarówkach. Podłączam bańkę z gorącą wodą do wejścia na pompie adblue i wyciągam wtrysk, później komputerem odpalam test i zasysa wode czyszcząc układ.
to chyba nie sonda tylko czujnik temperatury spalin nie chodzi o nox
Świetny kanał z dużą dawką wiedzy.🙂
W mojej 10 letniej E klasie miałem to samo z przewodami hamulcowymi, o dziwo paliwowe są ok, a wykonane z tego samego "gó..a". Wyciek oleju na uszczelce chłodnicy też przerabiałem, te V6 CDI tak mają. Gdybym wiedział jaka to będzie skarbonka to bym w życiu tego nie kupił, no ale dowiadujesz się o tym dopiero jak rozbierzesz połowę auta od spodu, bo wszystko pozakrywane.
Super cenne informacje, jak zawsze. Podoba mi sie ze nie ufasz slepo w to co mowi np autoryzowany serwis tylko polegasz na logicznym mysleniu, obserwacji i analizie. (zasyfiona dysza AdBlue) Z niecierpliwoscia czekam na nastepne ciekawostki. Szacuneczek.
Ciekawy film.
AdBlue po odparowaniu staje się białym w miarę twardym i kruchym kryształem dobrze rozpuszczalnym w czystej i ciepłej wodzie, jeśli na wrtysku AdBlue był biały nalot to w 99% było to odparowane przez spaliny AdBlue, nie było sensu skrobac wystarczy umyć w wodzie zdemineralizowanej
a ja pier^$#% zostaje dalej przy audi 80 przynajmniej mam spokój, a jak co trzeba to se zrobie bez kłopotu ha
To jakiś rzeźnik z tym silikonem podszedł…
Ciepła woda i rozpuści adblue
Sylikonem wał też pomazali bo uszczelniacz jest papierowy bez sprężynki
Czy z adblue nie ma problemu w Norwegii" Gdzie jest tak zimno?
Do adblu warto dodawać dodatek antykrystalizujacy mocznik, jeśli ktoś mało jeździ lub sam zbiornik jest duży.
To jest standard napraw norweskich specjalistów
Z AdBlue pierwsze co trzeba zrobić to przepłukać układ wodą destylowaną.
zaschnięte adble zalewasz ciepla woda i po problemie.ja tak robie w ciezarowce bangala.
Podobały się 😋
Skrystalizowane AdBlue (czyli ten biały osad) najlepiej czyści się ciepłą wodą.
Jak majster przerwie ciekawostki to sie zbieramy i jedziemy do majstra i popsujemy mu subaru