Wymiana oleju i uszczelnień w przednim zawieszeniu. Serwis nie przewiduje wymiany oleju, ale może jednak warto czasem to zrobić?
W filmach dzielimy się naszymi doświadczeniami z garażu. Zapraszamy do korzystania, wyciągania wniosków, ulepszania i przenoszenia na własny grunt. Jeśli pomogliśmy, ułatwiliśmy albo rozwialiśmy wątpliwości będzie nam miło jeśli podzielisz się z nami tą informacją i zostawisz „łapę”
Kolejnych odcinków możesz się spodziewać w każdy pierwszy czwartek miesiąca.
#BMW1150GS #telelever #tutorial
Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
28 thoughts on “BMW 1150 GS lagi szybka wymiana oleju i uszczelnień TELELEVER suspension change oil seals R4V”
Czyli to odpowietrzenie to tylko podciagniecie lagi z otwarta sruba na wasokosc pulki zawieszenia?
Excellent video, thank you for sharing. i have recently changed my seals and after tightening the bole down to the correct torque I was still able to twist the upper fork as if it wasn't tight, is this normal or is there something not right? TIA
Witam kupiłem bmwr1150 rt 2004 r i siedzę przed tymi filmami już ze dwa tygodnie i nie mogę się oderwać to jest po prostu rewelacja .Mam pytanie u mnie w erteku jest trochę inna kierownica ,czy reszta jest taka sama wystarczy odkręcić śruby mocujące kierownice i reszta to samo ? Pozdrawiam
Jarcco mam pytanie, patrzę na moje lagi w 1200gs 2005 są podobne ( identyczne) ale na stronie z częściami do bmw pisze że wlać 650 ml 10W. Możesz podpowiedzieć czy tak jest. Pozdrawiam Michał
Желаю здравствовать всегда ! Восхищён ! Как всегда на высоком профессиональном уровне! С твоей помощью ,я снова полюбил свой GSA! С уважением АВ С приветом из СИБИРИ.
Rozumiem ze te naprawy to robiłeś po Pamirze i innych wyprawach? Robiłeś jakiś gruntowny serwis przed nimi? Nagraj coś o bmce w ogóle, jak się sprawuje itd
Robiłem podobną robot rok temu – u mnie olej w ladze miał kolor kawy z mlekiem i był nieco gęstszy (ale w garażu było może 5-10 stopni). Wyciekło 420 ml. Niestety wewnątrz było bardzo brudno (gęsta maź) więc zdecydowałem się odkręcić i wypłukać dolną część. Wymiana była podyktowana uszkodzonym uszczelniaczem (pociła się laga). Nowe pierścienie pyłowe to niby oryginały ARI ale po pół roku popękały – obawiam się ze to był jakiś leżak magazynowy. Czekam na kolejne filmy z serwisu R1150 – na dniach sam będę robił "duży" serwis na 120 000 km – luzy zaworowe, ABS, olej w skrzyni i PG, filtry paliwa i powietrza, synchro przepustnic, być może pasek klinowy, reperaturki zacisków…
Super!!! Masz talent do przekazywania wiedzy technicznej w zrozumiały i przystępny sposób. Dzięki temu materiałowi czynność ta wydaje się proste za i do zrealizowania przez każdego. Brawo Ty….
Czyli to odpowietrzenie to tylko podciagniecie lagi z otwarta sruba na wasokosc pulki zawieszenia?
awesome video! Mechanical & edit skills ✌🏽
Super. Děkuji
✔️✔️✔️✔️✔️✔️
Excellent video, thank you for sharing. i have recently changed my seals and after tightening the bole down to the correct torque I was still able to twist the upper fork as if it wasn't tight, is this normal or is there something not right? TIA
Jak wyciagnac te przeguby z kierownicy tzw garnkowe ???
Witam kupiłem bmwr1150 rt 2004 r i siedzę przed tymi filmami już ze dwa tygodnie i nie mogę się oderwać to jest po prostu rewelacja .Mam pytanie u mnie w erteku jest trochę inna kierownica ,czy reszta jest taka sama wystarczy odkręcić śruby mocujące kierownice i reszta to samo ? Pozdrawiam
Jarcco mam pytanie, patrzę na moje lagi w 1200gs 2005 są podobne ( identyczne) ale na stronie z częściami do bmw pisze że wlać 650 ml 10W. Możesz podpowiedzieć czy tak jest. Pozdrawiam Michał
Bardzo pomocny filmik, a orientujesz się ile oleju w lagi do r1150rt 2004r?
Спасибо большое. Всё ясно и понятно, мне очень помогло ваше видео
Привет из Германии и удачи в делах и на дорогах.
Great!! Clean work!! Thanks for your video!!! I writer from Italy. I have the same problemi on my bike. After this video i make by myself the work
Very great instruction!
Super robota Panowie
Hej. Czy w 1200 adv z 2015 będzie to wyglądało identycznie.
Pełen pół profesjonalizm 🙂
nie wiem czy już ktoś pisał, ale warto trochę ponaciskać kierownica przed dokręceniem przedniej osi na full
Желаю здравствовать всегда ! Восхищён ! Как всегда на высоком профессиональном уровне! С твоей помощью ,я снова полюбил свой GSA! С уважением АВ С приветом из СИБИРИ.
Naprawdę jesteś najlepszy. Chętnie bym spędził z Tobą parę godzin w warsztacie💪
Super
Z takim instruktażem wizyty w serwisie i u mechanika są zbędne. Rewelacja.
Super!!
Witam
Jakiej gęstości wlać olej do lag w R1100RT?
Grazie per il video, lavoro eccellente, da professionista.
bonjour ! ou pourrais acheter les crash bar qui montent jusqu'à votre réservoir , car en France ils sont trop chère ! amicalement
I changed for my r1100rs model.. very easy! More easily than every another bike
Rozumiem ze te naprawy to robiłeś po Pamirze i innych wyprawach? Robiłeś jakiś gruntowny serwis przed nimi? Nagraj coś o bmce w ogóle, jak się sprawuje itd
Robiłem podobną robot rok temu – u mnie olej w ladze miał kolor kawy z mlekiem i był nieco gęstszy (ale w garażu było może 5-10 stopni). Wyciekło 420 ml. Niestety wewnątrz było bardzo brudno (gęsta maź) więc zdecydowałem się odkręcić i wypłukać dolną część. Wymiana była podyktowana uszkodzonym uszczelniaczem (pociła się laga). Nowe pierścienie pyłowe to niby oryginały ARI ale po pół roku popękały – obawiam się ze to był jakiś leżak magazynowy. Czekam na kolejne filmy z serwisu R1150 – na dniach sam będę robił "duży" serwis na 120 000 km – luzy zaworowe, ABS, olej w skrzyni i PG, filtry paliwa i powietrza, synchro przepustnic, być może pasek klinowy, reperaturki zacisków…
Super!!! Masz talent do przekazywania wiedzy technicznej w zrozumiały i przystępny sposób. Dzięki temu materiałowi czynność ta wydaje się proste za i do zrealizowania przez każdego. Brawo Ty….