Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
31 thoughts on “ALPINA B5 | NAPRAWA | KOSZT REMONTU SILNIKA | BMW N62 | Adam Kunc”
Nie zasubskrybowałeś jeszcze naszego kanału, a podobają się Tobie nasze filmy? Zasubskrybuj i zostaw LIKE proszę, bo motywuje nas to do dalszego działania😍💪👍
20:27 mała uwaga , nie ustawia się faz rozrzadu na napinaczu olejowym (brak kontroli siły napięcia), tylko na napinaczu wstępnym z odpowiednią siłą naprężenia , no chyba że było to zrobione wcześniej 🙂 , jest to dość istotne . Pozdrawiam Ekipę
ja osobiście mam tylko jedno zastrzeżenie co do składania silników ogarnijcie sobie jedno miejsce do składania silników. składanie przy robionych autach i otwartych bramach mija sie z celem utrzymania czystości przy składaniu nie ujmując umiejętności mechanicznych nikomu osobiście nie chciał bym by w takich warunkach składano mi silnik do jakiegokolwiek samochodu nie mówiąc o wyższych klasach. pozdrawiam
Idąc szkołą Coobcia takie 0w30 nie powinno się nadawać do mocniejszych silników oraz dynamicznej jazdy, 5w40 powinien znosić większe temperatury ( coobcio często mówi tez o olejach 5w50) a tu takie coś, czy napewno było to spowodowane przez olej? Pozdrawiam!
Jakby palił dalej olej? Rozumiem, że reklamacja na koszt warsztatu 🙂 wymieniliście tłoki czy same pierścienie? mierzyliście cylindry czy nie sa jajkami? czy tylko paznokciem sprawdziliście? 🙂
Nie zasubskrybowałeś jeszcze naszego kanału, a podobają się Tobie nasze filmy? Zasubskrybuj i zostaw LIKE proszę, bo motywuje nas to do dalszego działania😍💪👍
https://www.youtube.com/channel/UCfL4eTiX_HJEcmj7rkHFZfg
500KM robi robote!
Alpina moje mażenie szczególnie B12 niestety nie na moją kieszeń.Może kiedyś uda się wychaczyć jakąś B10 3.3
Super robota i auto pozdrawiam Daniel
Mam nadzieję że wujka szanujesz Adam bo czasem jak was oglądam mam wrażenie że może go nie kochasz;)
20:27 mała uwaga , nie ustawia się faz rozrzadu na napinaczu olejowym (brak kontroli siły napięcia), tylko na napinaczu wstępnym z odpowiednią siłą naprężenia , no chyba że było to zrobione wcześniej 🙂 , jest to dość istotne . Pozdrawiam Ekipę
ja osobiście mam tylko jedno zastrzeżenie co do składania silników ogarnijcie sobie jedno miejsce do składania silników. składanie przy robionych autach i otwartych bramach mija sie z celem utrzymania czystości przy składaniu nie ujmując umiejętności mechanicznych nikomu osobiście nie chciał bym by w takich warunkach składano mi silnik do jakiegokolwiek samochodu nie mówiąc o wyższych klasach. pozdrawiam
Panowie napiszcie jaki olej lać do bmw e90 320d 163 km mam zalany Valvolline syn power 5w30 ll04 auto ma przejechane 290 tkm ?
Idąc szkołą Coobcia takie 0w30 nie powinno się nadawać do mocniejszych silników oraz dynamicznej jazdy, 5w40 powinien znosić większe temperatury ( coobcio często mówi tez o olejach 5w50) a tu takie coś, czy napewno było to spowodowane przez olej? Pozdrawiam!
Pełna profeska 😎 lepsze chaslo bierzmy się oba we trzech 💪😎
21:32 a znacie kawał o murzynie, który miał dziewczynę, i na jednej ręce miał białego palca?
czyli tłusta woda po parówkach jest dobra chodzi o olej (;
Mogli by chociaż w tej zjebanej Alpinie zrobić w fabryce czarną podsufitke . Wizualnie do M5 Alpina nie ma podjazdu.
Kawał dobrej roboty z waszej strony tak trzymać pozdrawiam
Super film pozdrawiam serdecznie wszystkich
coś mauo sylikonu 🙂 tak niepopolsku 😀
ALPINA SUPER ale klasyka to ALPINA E39
Majster zalał cerateca i chodzi ;p
Szacun za jeden film a nie serie która się ciągnie jak gowno przez pół roku. Zostawiam suba i będę wracał na kanał 🙂
Proszę o podpowiedź. Olej to już wiemy jaki, ale jaki filtr oleju dać żeby było dobrze ?
Biedna ta Alpina
No to panie włożyć kij w mrowisko, Kup tylko rozrząd 😀 😀 😀 Coś wiem na ten temat…
Super jak zwykle profesjonalizm. Pozdrawiam serdecznie.
Pyk leci subik 💥🤛
Poważna robota za poważne pieniądze..Szacun.
Ceramizer mu dajta jak majster wazup
Jakby palił dalej olej? Rozumiem, że reklamacja na koszt warsztatu 🙂 wymieniliście tłoki czy same pierścienie? mierzyliście cylindry czy nie sa jajkami? czy tylko paznokciem sprawdziliście? 🙂
Kazik kasze. by to zrobił taniej 😆👍
👍
Cyk fuch, oddać do majstra .. On by to profesjonalnie zdrutował .
Tłoki z pierścieniami ale osmolone przez ten olej.. Masakra