Uwaga -nagar to podstawowa przyczyna słabszych osiągów, większego spalania, kopcenia, głośnej pracy i braku mocy silnika wysokoprężnego.
Dzięki temu preparatowi usuniesz szkodliwe osady bez rozkręcania silnika !
Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
12 thoughts on “Zobacz, jak bez rozkręcania silnika wyczyścić kolektor dolotowy w Dieslu.”
Nagar z dolotu jak wleci do cylindrów to może porysować cylindry.Producent preparatu pewno nie naprawi silnika po ich rozpuszczalniku ?
Niestety jak jest egr bardzo zapchany to tylko czyszczenie po demontażu zaworu. Preparat ogólnie dobry do użycia raz w roku żeby zachować czystość egr.
czy jest mozliwosc ze pomoze to na problem z odpalaniem diselka 2.0 dti opel vectra b 2001 (otóz autko odpala na ciepłym bez problemu, problem pojawia sie tylko jak auto stoi wiecej niz 10h bez odpalania no i dupa na plaka musze)
Użyłem Jetchem bezpośrednio do turbiny na rozgrzanym silniku przy 2 tysiącach obrotów. To działa podobnie. U mnie auto lepiej się odpycha i mniej pali.
Ciekaw jestem jak wszystko jest zapchane nagarem i moze 20 % przeplywu czy to na blysk wyczysci? Bo po sciagnieciu kolektora i rurwk do egr i egr to ledwo mechanicznie przy uzyciu preparatow do nagaru to sie sciagalo.Pacjent to accord VII 2.2 ictdi .Po drugie nie chcial bym zeby to wpadlo do silnika .Tam bylo z 2 kg syfu.Zaznacze ze kolektor wpierw moczylem w nawcie ale to za duzo nie dalo. Cala operacja to troche czasu zajela . Rozkrecanie ,czyszczenie ,przeszlifowanie nalotu na lonczeniach bloku silnika z kolektorem gdzie idzie uszczelka nowa i tryliard innych polaczen i uszczelek .Auto nie do poznania.
Nagar z dolotu jak wleci do cylindrów to może porysować cylindry.Producent preparatu pewno nie naprawi silnika po ich rozpuszczalniku ?
Niestety jak jest egr bardzo zapchany to tylko czyszczenie po demontażu zaworu.
Preparat ogólnie dobry do użycia raz w roku żeby zachować czystość egr.
co to K jest? xD
Buhahaha
Przepustnice trochę oczyscilo a sam kolektor zanagarowany dalej został taka czynność to strata czasu i forsy na środek czyszczący
Ale kit !
Brawo, cały syf pcha się do silnika – chyba każdy wie co to powoduje
czy jest mozliwosc ze pomoze to na problem z odpalaniem diselka 2.0 dti opel vectra b 2001 (otóz autko odpala na ciepłym bez problemu, problem pojawia sie tylko jak auto stoi wiecej niz 10h bez odpalania no i dupa na plaka musze)
EGR to przez niego jest ten syf .
Użyłem Jetchem bezpośrednio do turbiny na rozgrzanym silniku przy 2 tysiącach obrotów. To działa podobnie. U mnie auto lepiej się odpycha i mniej pali.
To moze byc dobre ale jak takie cos sie robi od nowosci auta. W aucie co ma 300 tys km to jedynie mechanicznie
Ciekaw jestem jak wszystko jest zapchane nagarem i moze 20 % przeplywu czy to na blysk wyczysci? Bo po sciagnieciu kolektora i rurwk do egr i egr to ledwo mechanicznie przy uzyciu preparatow do nagaru to sie sciagalo.Pacjent to accord VII 2.2 ictdi .Po drugie nie chcial bym zeby to wpadlo do silnika .Tam bylo z 2 kg syfu.Zaznacze ze kolektor wpierw moczylem w nawcie ale to za duzo nie dalo. Cala operacja to troche czasu zajela . Rozkrecanie ,czyszczenie ,przeszlifowanie nalotu na lonczeniach bloku silnika z kolektorem gdzie idzie uszczelka nowa i tryliard innych polaczen i uszczelek .Auto nie do poznania.