Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

Zlewamy olej z silnika po 22 tys km. Z nowego BMW za 250 000 zł SZOK !!!



Nowiutkie BMW z salonu za 250 tyś zł , po 22.000 km zawołało o serwis i wymianę oleju. Bardzo wiele osób zastanawia się co znalazłem w tym oleju i jak on wygląda? Mam nadzieję , że taki materiał otworzy oczy niedowiarkom . Duża prośba kciuk w górę i udostępniamy.

Zweryfikowane oleje silnikowe – sprawdź cenę oleju do twojego silnika
—————————————————————————-
https://na.allegro.pl/oryginalne_oleje_silnikowe
—————————————————————————-

Książka „Miłośnicy 4 kółek”
————————————————————————–
https://na.allegro.pl/ksiazka_milosnicy4kolek
————————————————————————–

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

Wbijajcie na nasz Warsztat
——————————————————————-
https://web.facebook.com/m4kwarsztat/
——————————————————————–

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
http://fastservice.pl
——————————————

Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂

——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Oraz nasz dostawca części używanych
————————————
http://panta.gda.pl
______________________

Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.

Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.

Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.

Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW

Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.

Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.

Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.

Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.

Serwis BMW Warszawa

Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.

Elektryk do Samochodów BMW Warszawa

Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11

Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.

36 thoughts on “Zlewamy olej z silnika po 22 tys km. Z nowego BMW za 250 000 zł SZOK !!!

  1. Jeśli jest tutaj ktoś z grupy long-lifowej to zapraszam do kontaktu – chętnie wrzucę próbkę takiego oleju (dobrze przepracowanego) na lepkościomierz w labie i sprawdzimy zmianę kluczowego parametru. Brawo Łysy za materiał uświadamiający. Kijem Wisły nie zawrócisz, ale 100k kijów ustawionych w odpowiednim formacie może trochę zwojować 🙂 Dbajmy o swoje silniki – zapraszam do obejrzenia mini eksperymentów u siebie 🙂

  2. No i co tego? Myślisz, że ameryke odkryłeś? Co ty myślisz że producent nie wie że w oleju są opiłki z silnika? To normalne, nie ma silnika w którym nie ma opiłek. Nawet jak będziesz wymieniał olej co tysiac kilometrów, będą opiłki. Nie ma to jak mechanior który uważa się za mądrzejszego od inżynierów i producenta.

  3. Prosta iluzja fabryki. Pierwszy raz wymieniamy olej na 30tys km drugi raz olej z turbiną i do trzech razy sztuka jak sie uda to za trzecim razem silnik ew stare BMW jedzie na Ukrainę a poprzedniego właściciela zapraszamy do salonu… Sam Hitchcook lepiej by tego nie wymyślił…

  4. Dobrze mówisz.To samo w Mazdzie6 2.2 diesel 163 km .Wymiana oleju w salonie Białystok co 20000. Olej -Smoła .Wymieniłem olej po 1000 km – na nowy .Okazało się że nadaję się do następnej wymiany.Zalałem nowy olej Elf przebieg 2500tyś i jest czyściutki. Bym zapomniał ,sitko w smoku 2/3 zapchane.Olej wymienia się co 10000tyś i będzie ok.

  5. Jak to kto na tym zarabia, a raczej oszczędza: leasingowe kurrrwy. Przecież to leasing nie daje zgody na przegląd olejowy wcześniej niż po przekroczeniu 30.000km w benzyniaku, tak miałem w i30 i w focusie TDCi po 20.000km dopiero athlon pozwalał na wymianę.wczesniej by za to nie zapłacili. Oczywiście na własny rachunek można. Ale to były auta służbowe czyli nie mój problem. Teraz sobie pomyśl jak komis samochodowy odkupuje hurtowo auta poleasingowe i przychodzi Kowalski i wydaje ciężko zarobione pieniądze na auto z polskiego salonu z pewnym przebiegiem z pełną historią wypadkową, który był upierrrrdalany przez 3 lata przez handlowca do idciny a olej był zmieniany co 30.000km uahhahahaha

  6. jaki szok, opiłki metalu są bo silnik sie dociera. Byc mechanikiem to nie tylko znac sie na wymianach ale trzeba tez znac podstawy co sie dzieje z metalem pod wplywem ciepla

  7. witam a ja mam pytanie czy wielką różnica jest między 5w40 a 5w30? mam do 1.4 t jet zalecany olej 5w40 c3 i zalał mi mechanik 5w30 c3 i mówi że taki lepszy. i zastanawiam się czy mogę na takim oleju jeżdzić czy zlać i zalać 5w 40 ktoś może doradzić?

  8. Witam , tak jest niestety- polityka , a ze mnie się smiali ze wymieniam co 5-5,5 tys, przejechane ok 260 tys niby fiat 1,4 8v prosty prymitywny a nie słychać jak chodzi ,nie dolewam – jak dbasz tak masz , dzięki za super filmy – pozdrawiam serdecznie.

  9. Tylko musisz wiedziec ze kazdy kto kupoje nowe auto, ma gleboko Co jest w silniku 🙄 maja to w dupie a potem za 3 lata idzie to auto na Handel I ci wszyscy biedni ludzie to biora bo z servisu

  10. Z calym szacunkiem jak kupilem auto I wiem ze w austrii przejade tym autem 4 lata, to jest ok 150 tys km, to moge tam wlewac nawet fusy z kawy, ktos to kupi z srrwisu I bedzie w niebie bo ma auto z srrvisu,

  11. opiłki w pierwszym oleju to norma ZAWSZE nie wiem skąd zaskoczenie, opiłki na magnesie to tylko te stalowe brak jeszcze aluminiowych, cynowych i mosiężnych…. neodym można całą noc moczyć w oleju nic więcej się nie urodzi, większości wypowiedzi spodziewałbym się od mechanika amatora. inna kwestia to fakt że wymiana co 30 tyś to bzdura a pierwsza wymiana po 30 K km to sabotaż

  12. Około 10 lat temu dostałem nowego Sprintera 2.2 CDI (nie pamiętam już, ale był silnik 2.2 diesel). Auto z fabryki. Po paru tys km (pierwszy rok jazdy) – olej czarny jak smoła. Normalnie czarny jak asfalt.

  13. Od 3 lat jezdze moją 5letnią 5tką..
    Zmieniam olej raz w roku co <>10tys km…auto śmiga bez problemu…zatem zmieniać olej!!! A pierdolenie ze samochody są max na 3 lata mogą pierdolić leszcze 😁

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!