Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

Skrzynia biegów ZF 6hp19 BMW E60 serwis i regeneracja



Wymiana miski z filtrem, oleju, regeneracja mechatroniki (tłoczki, płyta, adapter, uszczelki itp)

Chętnych poproszę o pomoc 🙂
https://zrzutka.pl/sdzjz3

Porównaj oferty dla siebie korzystając z tego linka, a przy ubezpieczeniu dodatkowo zgarniesz gwarantowany bonus 150 zł w formie przelewu na konto lub bonu zakupowego:
https://mubi.pl/id-ZP4QA

Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.

Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.

Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.

Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW

Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.

Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.

Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.

Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.

Serwis BMW Warszawa

Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.

Elektryk do Samochodów BMW Warszawa

Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11

Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.

11 thoughts on “Skrzynia biegów ZF 6hp19 BMW E60 serwis i regeneracja

  1. Ja w swojej E60 520d przerabiałem wymianę sprzęgła HK olej wymieniany co 30/40tysi i przy przebiegu 280 tyś skrzynia odmówiła współpracy kupiłem na szybko drugą gość zachwalał jak tesciowa schabowe i co 3 miesiące 16tyś zrobiłem i po temacie tak że moim zdaniem robić raz a dobrze i spokój bo jak pomyślę o kolejnej wymianie i rozkręcaniu tego wszystkiego to powiem szczerze że śmiać mi się chce ale jak to się mówi do trzech razy sztuka 🤣💪👊

  2. Moim zdaniem lepiej zrobić regeneracje chociaż no z 5tyś pewnie będzie kosztowała,no ale to w sumie później ma się gwarancje gdyby szarpała lub cokolwiek się działo,u mnie do wymiany jest prawdopodobnie sprzęgło hydrokinetyczne i dlatego nawet nie wymieniam oleju bo to strata kasy już w moim przypadku zbierać lepiej na regenerację całej skrzyni ze sprzęgłem i wtedy będę miał pewność ze mi to podziała z kilka lat 😀

  3. Witam miałem to samo podczas dynamicznej jazdy skrzynia zmieniajac biegi z 5 na 6 przyciągała bieg z odczuwalnym uderzeniem, jakby ktoś młotkiem uderzył w wał. Problem ten nazywany jest "syndromem autostradowym" . Moim zdaniem sama wymiana tłoczków nie pomoże. Ja 2 tygodnie temu zaryzykowalem i wymieniłem jeszcze solenoidy i teraz skrzynia pracuje super. Zaryzykowalem bo czasem gniazda solenoid trzeba rozwiercać . Porada dla tych co nie mają obecnie zbędnych 2000pln i garażu, podczas wyprzedzania dźwignia na DS i but po wyprzedzeniu na D błąd nie wyskoczy bo na DS skrzynia pracuję do 5 biegu. P.S. tańsze niż na allegro części dostępne w serwisie KUJAWA LUBOŃ pod Poznaniem i dobiora płytę A501 lub A502 bez konieczności zakupu 2 na raz. Pozdrawiam Adrian.

  4. Podejrzyj ciśnienia na sprzęgłach i czasy będziesz miał odpowiedź. Ogólnie problem to nieszczelności na panewkach i pewnie zawory już potrzebują większego ciśnienia. Same kanały w mechatronice wymagają regeneracji bo tłoczki pracują wolniej jak olej leci bokiem. To co zrobiłeś jest ok jak wszystko działa, u Ciebie już były problemy które tylko na chwilę naprawiłeś

  5. Pomogły same tłoczki? Ja miałem podobnie rok temu. O ironio tak samo jechałem na wakacje i chciałem pogonić zawalidrogę 😛 but w podłogę i auto wrzuciło tryb awaryjny. Tak samo kontrola przełożenia 4-5 ale z kodem błedu 4f85. Podzwoniłem popytałem i powiedzieli że panewki i tarczki w skrzyni. Tylko remont kapitalny. Miałem zregenerowany konwerter zakupiłem używkę przełozyłem konwerter i jeździ to wszystko. Nawet używkę zalałem olejem pięcio tysięcznym, bo w starej skrzyni wymieniłem dynamicznie olej 5000 km temu. Opiłków nie było w oleju jeszcze więc stwierdziłem że nie pcham się w koszty olejowe bo może zaraz być z używką to samo. Pozytywnie mnie zaskoczyła. W sumie od sierpnia tamtego roku, bo skrzynia padła mi równy rok temu zrobiłem 16 tysięcy i może miała skrzynia pare takich akcji że gdzieś przeciągła szarpnęła, ale tamta już dużo wcześniej np. jadąc pod górkę z obciążeniem około 100km/h redukowała biegi z uderzeniem. Tego w tej tutaj nie ma. Zrobi jeszcze bezawaryjnie z 15 tysięcy i pewnie jej wymienie olej co da około 35 tysięcy na tym oleju. U mnie było jeszcze tak że na początku wpadła w tryb awaryjny po około 50km jazdy, musiała się porządnie nagrzać. Po pierwszym wpadnieciu w tryb awaryjny w kolejne tryby wpadła już tak często że po 5 dniach od wyskoczenia pierwszy raz zębatki już miałem drugą używkę w garażu. Każde przyspieszenie z pedałem gazu wcisniętym więcej niż połowa to już był tryb awaryjny

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!