W dzisiejszym odcinku skupiamy się na największych różnicach w rozrządach pomiędzy tymi dwoma silnikami. Obalamy pewien mit, który krąży po Internecie od dłuższego czasu.
Adres naszej strony: http://lukserwis24.pl
———————————————————————————————————————
Muzyka: To Space
Muzyk: Not The King. 👑
#b47 #f11 #bmw
Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
43 thoughts on “Silnik BMW 2.0D B47 Wymiana rozrządu. Objaśniamy zasadnicze różnice pomiędzy N47. BMW F11, F30, G30”
Napiszcie w komentarzu swoje doświadczenia oraz przemyślenia dotyczące tego filmu.
Chciałbym kupić Charge pipe. Ale na stronie jest napisane że pasuje ona do f34 n47 ale do 2015 roku, a ja jeżdżę f34 ale z 2019r. Czy to będzie pasowało?
Jak dla mnie N czy B to jedno i to samo w kwestii rozrzadu. Podobno jest cos zmienione z tymi kolami zebatymi. Z moich doswiadczen to te rzorzady strzelaja bez ostrzezenia. Wplyw ma styl jazdy i interwaly. U mnie w salonowym M47 przy 110 tys mial juz luz straszny. Jazda po miescie a interwal 30 tys. Jak sie zrobi nowy rozrzad i zmienia olej co 10 tys to jest spokoj na conajmniej 200. Ja mialem wszystkie te silniki po kolei i nie mialem z nimi wiekszych problemow.
Płukanki silnika załatwiają te silniki, a właściwie załatwiają panewki! Dlaczego? Bo po przebiegu 200 i więcej tys km nagaru w silniku jest dużo. Płukanka ten nagar wypłukuje zapychając kanały smarne przy panewkach i czasem "rzygacza" przy rozrządzie, co skutkuje zatarciem się silnika oraz pękającymi rozrządami! Płukanki są dobre ale dla silników w których wymieniano olej co 10 tys km lub silniki mają mniej niż 100 tysięcy nalotu.
Rozrząd między n47 a b47 różni się tym że w b47 poprawili i rozrząd jest idealnie równo między kołami . A w n47 koła miały przesunięcie względem siebie i to przez to się uszkadzał
Dzięki za obalenie mitu! Mi wcisnęli rok temu BMW F31 z silnikiem B47 chwaląc go ze to zupełnie inny silnik niż n47 i wszystkie bolączki zostały poprawione -.- najchętniej bym mu teraz jebnal kluczykami i pokazał twoj film. Kupiłem z przebiegiem 90 tys od tamtej pory wymieniam co 10 tys olej. Aktualnie 125 tys na budziku, wymieniac juz czy mogę do 200 tys pojeździć? Ile taka usługa kosztuje mistrzu złoty. Pozdrawiam
Jeśli ktoś chce dbać o silnik ale tak mega i poza tym że wymian regularnie co 10tys km olej czy polecasz przejście z 5w30 na 5w40? Oczywiście zachowując normę BMW.
Bardzo ciekawe z tymi kołami zębatymi wału korbowego 😀 ciekawe ile zębatek macie wrzuconych do beczki z nowych zestawów 🙂 Kolejny super materiał, jednak nie nadaje się on do wrzucenia na forum BMW F11 – tam KAŻDE pytanie kończy się hejtem, tekstami w stylu "podłącz dobry komputer, nie znasz się to się nie zabieraj, nie wspomne o krytyce – jeden na drugiego gada, że każdy źle zmienia rozrząd.. Istne przedszkole, a raczej Moda na Sukces. Co najlepsze – połowa tych gnojków F10 F11 widziało tylko w gazecie typu Auto Świat, a druga połowa ślepo ufa swoim mechanikom i na każdym kroku daje się naciągać finansowo, zgodnie z powiedzeniem – PRZECIEŻ BMW MUSI KOSZTOWAĆ. Warto wam oddać auto, jesteście swietnymi fachowcami.
No właśnie chodziło mi o to koło zębate na wale nadal jest nie wymienne czyli nadal kupa 🤦 jak będzie uszkodzone to nowy wał kosztuje tyle co w miarę używany silnik BMW to kupa czy to e90 czy f30 czy F10 pozdro fajny film .
Super filmik. Tylko pytanie które trapi wielu. Czy przed trafieniem łańcucha lub innego elementu rozrządu są jakieś objawy Czy strzela znienacka? Mam N55 360 KM jak to wygląda w tym silniku?
Czy rozrząd od n47 np febi bedzie pasowal do B47 ? Zmieniłem właśnie z silnika n47 (wyminialem na rozrzadzie dayco) i jestem ciekawy czy do B47 tez bedzie pasowal rozrzad od n47 (na internecie zazwyczaj oznaczanie sa takie same dla tego i tego silnika ,mimo ze mowicie ze glownie zebatki sie zmienily minimalnie.) I ile kosztuje u was wymiana rozrzadu i na jakich czesciach?
To w bmw zmienia się rozrząd? Moja E39 M57D30 od salonu w rodzinie i zaraz 600 tysięcy pęknie na blacie a rozrząd od nowości siedzi. Jedynie pompę wody musiałem wymienić XD
Sprzedałem e90 z n47 z przebiegiem 320 tys. Nowy właściciel, po kilku miesiącach napisał mi że zdecydował się wymienić rozrząd. Rozrząd był od nowości i jeszcze w bardzo dobrym stanie. W filmie skupiłeś się na interwałach olejowych i przebiegu. Tylko przebieg w mieście np warszawa 200 tys, a przebieg na trasie to tak naprawdę dwa różne przebiegi, mimo że licznik pokazuje to samo. Do tego jeszcze system start stop, który również daje popalić rozrządowi. Oczywiscie olej zmienialem co max 15 tys, start stop off. Ps. Obecnie mam f31 z b47😉
Jeżeli koło zębate na wale jest niewymienne, to czy przy wymianie rozrządu należy zastosować również nowy wał z takim kołem? W jednym artykule spotkałem się z takim stwierdzeniem.
Napiszcie w komentarzu swoje doświadczenia oraz przemyślenia dotyczące tego filmu.
Chciałbym kupić Charge pipe. Ale na stronie jest napisane że pasuje ona do f34 n47 ale do 2015 roku, a ja jeżdżę f34 ale z 2019r. Czy to będzie pasowało?
Jak dla mnie N czy B to jedno i to samo w kwestii rozrzadu. Podobno jest cos zmienione z tymi kolami zebatymi.
Z moich doswiadczen to te rzorzady strzelaja bez ostrzezenia. Wplyw ma styl jazdy i interwaly. U mnie w salonowym M47 przy 110 tys mial juz luz straszny. Jazda po miescie a interwal 30 tys.
Jak sie zrobi nowy rozrzad i zmienia olej co 10 tys to jest spokoj na conajmniej 200.
Ja mialem wszystkie te silniki po kolei i nie mialem z nimi wiekszych problemow.
Co ile trzeba wymieniać taki rozrząd
Płukanki silnika załatwiają te silniki, a właściwie załatwiają panewki! Dlaczego? Bo po przebiegu 200 i więcej tys km nagaru w silniku jest dużo. Płukanka ten nagar wypłukuje zapychając kanały smarne przy panewkach i czasem "rzygacza" przy rozrządzie, co skutkuje zatarciem się silnika oraz pękającymi rozrządami! Płukanki są dobre ale dla silników w których wymieniano olej co 10 tys km lub silniki mają mniej niż 100 tysięcy nalotu.
Jaki jest koszt wymiany rozrządu ? Oczywiście rozrząd iwis plus robcizna.
Witam, ile taka wymiana z czesciami w silniku N47 kosztuje u Ciebie w serwisie?
Rozrząd między n47 a b47 różni się tym że w b47 poprawili i rozrząd jest idealnie równo między kołami . A w n47 koła miały przesunięcie względem siebie i to przez to się uszkadzał
Co sądzicie o silniku n55, bo tez się naczytałem dużo historii a mam chęć na f10 z tym silnikiem
Dzięki za obalenie mitu! Mi wcisnęli rok temu BMW F31 z silnikiem B47 chwaląc go ze to zupełnie inny silnik niż n47 i wszystkie bolączki zostały poprawione -.- najchętniej bym mu teraz jebnal kluczykami i pokazał twoj film. Kupiłem z przebiegiem 90 tys od tamtej pory wymieniam co 10 tys olej. Aktualnie 125 tys na budziku, wymieniac juz czy mogę do 200 tys pojeździć? Ile taka usługa kosztuje mistrzu złoty. Pozdrawiam
Jeśli ktoś chce dbać o silnik ale tak mega i poza tym że wymian regularnie co 10tys km olej czy polecasz przejście z 5w30 na 5w40? Oczywiście zachowując normę BMW.
Jaki koszt b47 f10
Znafcy bmw , wiedza kiedy mieniac olej.
Jest jakaś możliwość sprawdzenia w jakim stanie jest rozrząd w b47 316d f31?
Kupując BMW z tym silnikiem i przebiegiem 150 tys muszę się martwić o rozrząd czy mogę jeszcze spokojnie jeździć?
super prowadzisz !! Dzieki !
Czasem jak urwie wal to ktoś może zobaczyć zębatki oddzielnie.
Kupiłem autko z b47 205 tyś km ( niemiec zmieniał co 30 tyś), teraz jest przebieg 320 tyś ( zmieniam co 10 tyś olej) rozrząd oryg! Auto śmiga)
Czy można zrobić płukankę przy wymianie oleju w tym silniku B47?
Jaki olej polecacie do tego silnika?
Bardzo ciekawe z tymi kołami zębatymi wału korbowego 😀 ciekawe ile zębatek macie wrzuconych do beczki z nowych zestawów 🙂 Kolejny super materiał, jednak nie nadaje się on do wrzucenia na forum BMW F11 – tam KAŻDE pytanie kończy się hejtem, tekstami w stylu "podłącz dobry komputer, nie znasz się to się nie zabieraj, nie wspomne o krytyce – jeden na drugiego gada, że każdy źle zmienia rozrząd.. Istne przedszkole, a raczej Moda na Sukces. Co najlepsze – połowa tych gnojków F10 F11 widziało tylko w gazecie typu Auto Świat, a druga połowa ślepo ufa swoim mechanikom i na każdym kroku daje się naciągać finansowo, zgodnie z powiedzeniem – PRZECIEŻ BMW MUSI KOSZTOWAĆ. Warto wam oddać auto, jesteście swietnymi fachowcami.
Świetny materiał 👍
Witam ile wytrzymuje zębatka na wale.
Mega film ☝️
No właśnie chodziło mi o to koło zębate na wale nadal jest nie wymienne czyli nadal kupa 🤦 jak będzie uszkodzone to nowy wał kosztuje tyle co w miarę używany silnik BMW to kupa czy to e90 czy f30 czy F10 pozdro fajny film .
Drodzy koledzy jakie przebiegi pokonują te bmw z tymi silnikami? Podzielcie się opiniami. Pozdrawiam
Nie dość że diesel to jeszcze 2l 🤣 2l to może być karton mleka a nie silnik 🤣🤣
Skoro marka Iwis rozrządu idzie na pierwszy montaż i jak widać zawodzi po chyba niedługim czasie to jakie są przesłanki żeby ponownie ją montować?
I o b46? Podobno bardzo udana konstrukcja
A co jakie macie zdanie o b48???
Jakie koszta takiej "zabawy"?
Witam jak jest średni koszt wymiany rozrządu w f30 2018 Xdrive silnik B47?
Так какой двигатель лучше на твой взгляд? N47 или B47?
Как по мне одинаковые. Главное менять масло каждые 10 000км, не более ☝️👍
Super filmik. Tylko pytanie które trapi wielu. Czy przed trafieniem łańcucha lub innego elementu rozrządu są jakieś objawy Czy strzela znienacka? Mam N55 360 KM jak to wygląda w tym silniku?
Jaka jest orientacyjna cena wymiany takiego rozrzadu czesci plus robocizna ?
To które silniki z long life oil 30tys wytrzymają?
Czy rozrząd od n47 np febi bedzie pasowal do B47 ? Zmieniłem właśnie z silnika n47 (wyminialem na rozrzadzie dayco) i jestem ciekawy czy do B47 tez bedzie pasowal rozrzad od n47 (na internecie zazwyczaj oznaczanie sa takie same dla tego i tego silnika ,mimo ze mowicie ze glownie zebatki sie zmienily minimalnie.) I ile kosztuje u was wymiana rozrzadu i na jakich czesciach?
To w bmw zmienia się rozrząd? Moja E39 M57D30 od salonu w rodzinie i zaraz 600 tysięcy pęknie na blacie a rozrząd od nowości siedzi. Jedynie pompę wody musiałem wymienić XD
Super film bardzo dużo wolno się nauczyć.
Dobra robota💥
…no niestety M-ki(silniki) były lepsze w tej sprawie…
Sprzedałem e90 z n47 z przebiegiem 320 tys. Nowy właściciel, po kilku miesiącach napisał mi że zdecydował się wymienić rozrząd. Rozrząd był od nowości i jeszcze w bardzo dobrym stanie. W filmie skupiłeś się na interwałach olejowych i przebiegu. Tylko przebieg w mieście np warszawa 200 tys, a przebieg na trasie to tak naprawdę dwa różne przebiegi, mimo że licznik pokazuje to samo. Do tego jeszcze system start stop, który również daje popalić rozrządowi. Oczywiscie olej zmienialem co max 15 tys, start stop off. Ps. Obecnie mam f31 z b47😉
@Luk , a jak oceniasz rozrząd w M57N2, mam na myśli np. e90 3.0d 231KM i biturbo 286KM, po jakim czasie ewentualnie wymiana?
Jeżeli koło zębate na wale jest niewymienne, to czy przy wymianie rozrządu należy zastosować również nowy wał z takim kołem? W jednym artykule spotkałem się z takim stwierdzeniem.