Siemandero Skrzynię rozdzielczą dostałem od Widza i pochodzi ona z Jeep Grand Cherokee 2008r. Jako ciekawostkę podam że …
Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
omówić już istniejący mechanizm ,ale inżynier który to wymyślił i zaprojektował ,to musiał mieć głowe ,tym bardziej ,ze nie było symulacji komputerowych jak dziś !
To sie poprawnie w jezyku angielskim nazywa Transfer Case. Czyli specjalna skrzynia z systemem wlaczania i wylaczanie systemu 4X4 . Bardzo podobne skrzynie przekazu kiedys mialy wojskowe GAZ-y i UAZY. tyle ze zamiast silnika elektrycznego mialy przelaczane raczka mechanicznie z kabiny kierowcy. Pozdrawiam Krisa.
Widać że zmiana oleju zaniedbana. A po przemyśleniu tematu wychodzi na to że dołączany mechanicznie napęd na przód z od razu blokowany na sztywno jest lepszym układem….
Bardzo fajny materiał 🙂 Mam prośbę, może mógłbyś zgłębić temat samej blokady w tej skrzyni. Ponieważ ta skrzynia (245) oprócz blokady załączanej mechanicznie wraz z redukcją biegu, posiada blokadę cierną przy jeździe na zwykłym przełożeniu. Blokada spina się automatycznie przy różnicy w prędkości obrotowej osi przedniej i tylnej. Pozdrawiam
Witam czy podczas skręcania i jazdy na wprost przy większej mocy jest możliwość że w reduktorze posypały się tryby bo aż szarpie a wszystko niesie się z reduktora a najgorzej przy skręcaniu?
Jest Panie Chrisie jeszcze taka ewentualność, że użytkownik tej skrzyni nie był do końca kompetentny w tym co robił i najzwyczajniej w świecie blokował napędy i katował Jeepa na asfalcie. Następstwem tychże czynów jest rozdupcenie mechanizmu różnicowego. Szanujmy przekładnie planetarne, gdyż na to zasługują.
tu się schował ten filmik…! bjutifuuul! Profesorku, dopisz sobie w tytule, że to jeep, nv245 czy coś tam to większa RZESZA sobie zbada na pewno 🙂 wiem, bo szukałem jak to działa 🙂 btw. dzięki za odpowiedź pod innym filmem 🙂
Pytanie czy w tym mechanizmie różnicowym przenoszony moment obrotowy na przednią i tylną oś jest przenoszony w stosunku 50:50 % czy może tył 60 % przód 40 %.? Poza tym jak zawsze szacun za włożoną pracę i przekazywanie wiedzy.
Ło mam grand cziroka, ino starszego, aż mnie zaciekawiło na ile mam podobny reduktor, tym bardziej, że właśnie jak oglądam ten film to ścieka mi z niego stary olejek. 😀 Dzięki sorze i sponsorze obiektu za film.
super materiał i swoją drogą ciekawe rozwiązanie, widać że dano inżynierowi rozwinąć fantazję. ciekawe gdzie to rozwiązanie wykazuje przrwagę nad klasycznym układem różnocowym.
Świetny materiał! Proponuję zainwestować w kamerę montowaną na np. głowie abyś mógł posługiwać się dwoma rękami w trakcie nagrywania. W tym filmiku wyraźnie to widać, że brakuje takiej kamerki. Jeszcze gorzej było jak pokazywałeś spód Nissana Patrola (w jednej ręce kamera, a w drugiej latarka) 🙂
Taka chujnia a do dziś to stosują w jeepach i dodge no i ram częsta awaria to tez te tarczki które lubią sie przypalić i za chiny nie da rady ten mały silniczek odblokować blokady
Dzięki za wżóte 😉 Jakbyś miał zaprzyjaźniony szrot to mógłbyś więcej ciekawych rzeczy pokazać.Jeśli chodzi o skrzynie biegów to najlepsza jest od Renault 25 ,rozkręcana jest wzdłuż i po zdjęciu jednej połówki i tak wszystko działa nie trzeba nic ciąć.Miałem dwa takie auta ale niestety wszystko na złom poszło.No jeszcze popatrze;-).Hi widziałeś auto z napędem na przód gdzie do wymiany sprzęgła nie potrzeba odkręcać silnika od skrzyni ???? To Ford Taunus 1,2/2,0V rok 1968 /72 .Wymiana 4 śrubki od osłony dolnej ,6 śrubek od docisku i jedna duża z tyłu skrzyni i chyba jeden zeger .Wymianka jakieś nie całą godzinkę z kawką na spokojnie. Dlatego lubię klasyki ,mają niestandartowe rozwiązania .Pozdrówka
Profesorze cały czas lekcje na najwyższym poziomie! Taki mały szczegół w 14:11 za który kiedyś zostałem ostro poprawiony przez nauczyciela. Na wypchnięty materiał na krawędziach i nie tylko, mówi się graT nie graD
Ps. Nie zapomnę dnia w którym jako uczeń dostałem własny gratownik i po kilkudziesięciu minutach jego używania byłem zmęczony jak po całym dniu na budowie. Żeby się nauczyć "powiedzmy że dobrze" obrabiać krawędzie tym narzędziem, zeszło mi łącznie dobrych kilka godzin i bolące ręce, dłonie i kupa wysiłku. Taka rada od brata "gratownik musi "sam iść", nic na siłę bo sobie zrobisz krzywdę jak ci się nożyk złamie.
powiem a w sumie napisze ci Chrisie ze zajebist bity wjezdzaja u ciebie w o odcineczkach !
Zajebisty filmik!!!! Za to leci 👍 i Sub. Oby więcej takich filmików o 4×4 i wgl autach terenowych
A podpowie ktos w celach diagnostyki. Czy przy ruchach flanszy np. od strony przedniego napędu, normalny jest wyczuwalny lekki luz?
A może silnik był uszkodzony sterujący reduktorem, bo cała przekładnia poza tym że mogła być głośniejsza powinna działać z takim luzem.
czyli w tym przypadku nie da się jeździć na samym tyle?
omówić już istniejący mechanizm ,ale inżynier który to wymyślił i zaprojektował ,to musiał mieć głowe ,tym bardziej ,ze nie było symulacji komputerowych jak dziś !
ciekawy jestem czy ten mechanizm roznicowy jest symetryczny czy nie?
otam otam jeszcze można na tym jeździć
To sie poprawnie w jezyku angielskim nazywa Transfer Case. Czyli specjalna skrzynia z systemem wlaczania i wylaczanie systemu 4X4 .
Bardzo podobne skrzynie przekazu kiedys mialy wojskowe GAZ-y i UAZY. tyle ze zamiast silnika elektrycznego mialy przelaczane raczka mechanicznie
z kabiny kierowcy. Pozdrawiam Krisa.
Widać że zmiana oleju zaniedbana.
A po przemyśleniu tematu wychodzi na to że dołączany mechanicznie napęd na przód z od razu blokowany na sztywno jest lepszym układem….
W Belarus MTZ 82- WOM się załącza czymś podobnym
To jest Jeep, normalka😁
Pier…. zawsze jak potluczony
Bardzo fajny materiał 🙂 Mam prośbę, może mógłbyś zgłębić temat samej blokady w tej skrzyni. Ponieważ ta skrzynia (245) oprócz blokady załączanej mechanicznie wraz z redukcją biegu, posiada blokadę cierną przy jeździe na zwykłym przełożeniu. Blokada spina się automatycznie przy różnicy w prędkości obrotowej osi przedniej i tylnej. Pozdrawiam
Chłopie ty jesteś profesor 🤣🤣🤣👍
Technologia przyszłości… Wielkie brawa dla producętów którzy wprowadzają takie badziewie na rynek👏👏👏👏
Witam czy podczas skręcania i jazdy na wprost przy większej mocy jest możliwość że w reduktorze posypały się tryby bo aż szarpie a wszystko niesie się z reduktora a najgorzej przy skręcaniu?
ciekawa konstrukcja ale brak podparcia na wieńcu łamie cały wałek i wyrabia wielokliny . do d…
no taki dyfer z manualną szperą- tak jakby heh prawie mżoże tak mi się kojarzy. Łapka idzie
Mi to wygląda na zużycie z powodu ciągłej jazdy na zablokowanym dyfrze w normalnych warunkach.
Jest Panie Chrisie jeszcze taka ewentualność, że użytkownik tej skrzyni nie był do końca kompetentny w tym co robił i najzwyczajniej w świecie blokował napędy i katował Jeepa na asfalcie. Następstwem tychże czynów jest rozdupcenie mechanizmu różnicowego. Szanujmy przekładnie planetarne, gdyż na to zasługują.
tu się schował ten filmik…! bjutifuuul! Profesorku, dopisz sobie w tytule, że to jeep, nv245 czy coś tam to większa RZESZA sobie zbada na pewno 🙂 wiem, bo szukałem jak to działa 🙂 btw. dzięki za odpowiedź pod innym filmem 🙂
Bardzo dobrze w prosty sposób wytlumaczone 👍
Miałeś naprawić a nie pokazywać :DD
Pozdrawiam Cię Krzysiu
Ta skrzynia to zapewne z WJ jest , i jest to wynalazek skonstruowany przez Steyra . Auto było produkowane w zakładach Steyra w Grazu.
co to za nuta w tle na początku? Pozdrawiam
Super odcinek dzięki. Mam nadzieję że u mnie to nie padnie choć już było wymieniane na gwarancji u poprzedniego właściciela.
Pytanie czy w tym mechanizmie różnicowym przenoszony moment obrotowy na przednią i tylną oś jest przenoszony w stosunku 50:50 % czy może tył 60 % przód 40 %.?
Poza tym jak zawsze szacun za włożoną pracę i przekazywanie wiedzy.
Ło mam grand cziroka, ino starszego, aż mnie zaciekawiło na ile mam podobny reduktor, tym bardziej, że właśnie jak oglądam ten film to ścieka mi z niego stary olejek. 😀 Dzięki sorze i sponsorze obiektu za film.
ugrali że nie symetryczny jest 🙂
quadra drive czy jak mu tam 🙂 pajero superselect lepszy bo blokada międzymostowa 100 % i stare cherokee podobnie ma
Świetny film. A może by tak na ministra edukacji , będę głosował za.
Masakra, aż mi głowa spuchła 😀
Bardzo ciekawe video! Ciężko to ogarnąć na początku ale demonstracja na żywym organiźmie rozwiała wszelkie wątpliwości 😀 super !! 🙂
bardzo ciekawe rozwiązanie..
super materiał i swoją drogą ciekawe rozwiązanie, widać że dano inżynierowi rozwinąć fantazję. ciekawe gdzie to rozwiązanie wykazuje przrwagę nad klasycznym układem różnocowym.
Świetny materiał! Proponuję zainwestować w kamerę montowaną na np. głowie abyś mógł posługiwać się dwoma rękami w trakcie nagrywania. W tym filmiku wyraźnie to widać, że brakuje takiej kamerki. Jeszcze gorzej było jak pokazywałeś spód Nissana Patrola (w jednej ręce kamera, a w drugiej latarka) 🙂
Kris kurla a może by chewtnol tu i tam i luzu by nie było kurla.
Zajebisty filmik 😊
Wygląda jakby to miało bardzo małe opory własne. Fajny film!
chlopie oj oj najpierw to sue naucz co sie jak nazywa bo porównanie zwolnicy planetarnej do układu różnicowego to jak porównanie fiuta do deski
Pindol 😂😂😂😂
3:55 przypomina mi to trochę silnik wankla
Taka chujnia a do dziś to stosują w jeepach i dodge no i ram częsta awaria to tez te tarczki które lubią sie przypalić i za chiny nie da rady ten mały silniczek odblokować blokady
ostanie 5 minut lepsze niz pierwsze 15. niestety mimo ze conieco ogarniam to byla to dla mnie czarna magia. a jak uruchomiles to załapałem
Ciekawa konstrukcja, trzeba było nie rozcinać to byś jeszcze sprzedał za tysiaka jako funkiel nówka stan idealny nie bity 🙂
Dzięki za wżóte 😉 Jakbyś miał zaprzyjaźniony szrot to mógłbyś więcej ciekawych rzeczy pokazać.Jeśli chodzi o skrzynie biegów to najlepsza jest od Renault 25 ,rozkręcana jest wzdłuż i po zdjęciu jednej połówki i tak wszystko działa nie trzeba nic ciąć.Miałem dwa takie auta ale niestety wszystko na złom poszło.No jeszcze popatrze;-).Hi widziałeś auto z napędem na przód gdzie do wymiany sprzęgła nie potrzeba odkręcać silnika od skrzyni ???? To Ford Taunus 1,2/2,0V rok 1968 /72 .Wymiana 4 śrubki od osłony dolnej ,6 śrubek od docisku i jedna duża z tyłu skrzyni i chyba jeden zeger .Wymianka jakieś nie całą godzinkę z kawką na spokojnie. Dlatego lubię klasyki ,mają niestandartowe rozwiązania .Pozdrówka
Profesorze cały czas lekcje na najwyższym poziomie! Taki mały szczegół w 14:11 za który kiedyś zostałem ostro poprawiony przez nauczyciela. Na wypchnięty materiał na krawędziach i nie tylko, mówi się graT nie graD
Ps. Nie zapomnę dnia w którym jako uczeń dostałem własny gratownik i po kilkudziesięciu minutach jego używania byłem zmęczony jak po całym dniu na budowie. Żeby się nauczyć "powiedzmy że dobrze" obrabiać krawędzie tym narzędziem, zeszło mi łącznie dobrych kilka godzin i bolące ręce, dłonie i kupa wysiłku. Taka rada od brata "gratownik musi "sam iść", nic na siłę bo sobie zrobisz krzywdę jak ci się nożyk złamie.