http://mubi.pl/patryk_mikiciuk150 pamiętajcie aby sprawdzić kalkulacje swojego samochodu i odebrać bonus 150 PLN!
Subskrybuj mój kanał: https://www.youtube.com/c/patrykmikiciuk?sub_confirmation=1
Odkrywamy kolejną niesamowitą historię. W 1934 r. zaprezentowano roadstery 315/1 i 319/1 wyposażone w jednostki o pojemności 1500 ccm i 1900 ccm. To prawdopodobnie pierwszy przedwojenny samochód, który zapoczątkował polski motorsport.
#patrykmikiciuk #polskiebmw #BMW Materiał zawiera lokowanie.
Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
42 thoughts on “Odwiedziliśmy miejsce pełne motoryzacyjnych skarbów! | Polskie BMW”
Panie Patryku mówi pan tak ładnie o klasykach pozostałych w naszym kraju, ale wiem że chyba pod Warszawą była bardzo duża kolekcja w prywatnych rękach prawdziwe perełki pan ponoć nie dawno zmarł a o autach słuch zaginął.
Może głupio mówię ale stalowa pokrywa bagażnika mogła być montowana w celu wyważenia auta bmw od dawna stosuje takie zabiegi np w e36 cztero cylindrowym silniku akumulator był pod maska a w sześciu cylindrach akumulator jest w bagażniku oczywiście jest to jedynie spekulacja
Tomek,dogadaj się z właścicielem BMW, że rozbierzesz jego auto i sobie skopiujesz wszystkie brakujące detale, a w zamian zrobisz porządny przegląt auta i dorobisz w gratisie brakujące detale. Wszyscy powinni być zadowoleni.
Chowajcie wszystkie auta przed Tomkiem….. bo On zaraz je wszystkie skopiuje.☺ Tomek,nie hamuj swoich popędów…. hi hi, tylko kopiuj wszystko co się da. Będzie dla nas i dla potomnych. Tomek, jesteś WIELKI. Pozdrawiam.
Potwierdzam jedno. Do klasyka klasyczne świece, WSK i Maluch najlepiej pracuje na Iskrach, Simson na AKA IFA, Mercedes W126 na Bosch itd. Na tym te sprzęty projektowano i na tym powinny chodzić.
Gostyń – miasto – rondo. A byłem ciekaw kiedy Patryk tam zawita. Kolekcja i właściciele w okolicy znani od zawsze . Wręcz wizytówka regionu, na równi z przemysłem bryczkarskim.
Interesujące coś co nigdy nie widziałem na własne oczy i nie wiedziałem że istnieją bardzo starsze bryczki. Patryku walnę pytańko do Ciebie, czy będzie następna cześć …Polish BMW 🙂
Super kolekcja. Zastanawia mnie tylko ta szyba do BMW 315/1 – mowa w materiale jest,że to oryginał, a widać na niej grawer SZOT HART. Co raczej obala tę tezę.
Ale mnie rozjechaliście tym odcinkiem! Wspaniali ludzie, wspaniałe rzemieślnictwo. Obserwowałem Patryk jak Twój tata patrzył na silnik Bugatti. Ja bym sie tam rozpłynął! Szkoda tylko, że YT nie przekazuje zapachu tamtego magicznego miejsca.
Fajny odcinek w głównej mierze dzięki Panu Pedzie. Wymiana doświadczeń, wiedzy i wszelka pomoc z obydwóch? stron to coś naprawdę pozytywnego i budującego. Niestety podsumowanie na zakończeniu jak dla mnie fatalne… nie chcę wyrokować ale wyczuwam że wdarła się pycha. Pozdrawiam z Gostynia.
🙂
Panie Patryku mówi pan tak ładnie o klasykach pozostałych w naszym kraju, ale wiem że chyba pod Warszawą była bardzo duża kolekcja w prywatnych rękach prawdziwe perełki pan ponoć nie dawno zmarł a o autach słuch zaginął.
👍 👍 👍!!!
Jan Ripper jechal Bugatti nie Ferrari, zdobyl mistrzostwo europy na torze we Lwowie przed wojna.
Może głupio mówię ale stalowa pokrywa bagażnika mogła być montowana w celu wyważenia auta bmw od dawna stosuje takie zabiegi np w e36 cztero cylindrowym silniku akumulator był pod maska a w sześciu cylindrach akumulator jest w bagażniku oczywiście jest to jedynie spekulacja
Czy tylko mi sie wydaje, że kierownica w Z8 mocno nawiązuję do tej z 315/1 ?
1:29 – drzwi od Giardiniery w rogu <3 A muzeum i jego właściciel – wspaniałe.
Gdzie ci kolesie się uchowali??
Gdzie kupie taka bluzę polskieporshe
Cudowne, że są ludzie którzy wskrzeszają historię
Facet oblatany w temacie;) Doskonały odcinek.
Widzę mój komentarz z innego konta wysłuchany pozdrawiam z Gostynia 🙂
Tomek próbuje się wykazać ale nic mu się nie udaje
Tomek,dogadaj się z właścicielem BMW, że rozbierzesz jego auto i sobie skopiujesz wszystkie brakujące detale, a w zamian zrobisz porządny przegląt auta i dorobisz w gratisie brakujące detale. Wszyscy powinni być zadowoleni.
Chowajcie wszystkie auta przed Tomkiem….. bo On zaraz je wszystkie skopiuje.☺ Tomek,nie hamuj swoich popędów…. hi hi, tylko kopiuj wszystko co się da. Będzie dla nas i dla potomnych. Tomek, jesteś WIELKI. Pozdrawiam.
Fajny odcinek !Pozdrawiam !
Czyli standardowo- 4sztuki na cały świat a 6 w Polsce:).. jak w bmw seria M
Abbbsooolutny sztos szczególnie ten TALBOT….ciekawe jak pachnie w środku:)
Piekne te auta, niedowierzanie że to wszytsko ma prawie 100 lat albo ponad tyle ;')
Mam szyld firmy Lanz żeliwny odlew w wymienionymi miastami
Jakiś Helmut schował pod podłoga w salonie przy generalnym remoncie ja wyjąłem
Mega miejscówka, kolejna fajna w Wielkopolsce… Historia latających fortecy też ciekawy. 😉
Super film
Potwierdzam jedno. Do klasyka klasyczne świece, WSK i Maluch najlepiej pracuje na Iskrach, Simson na AKA IFA, Mercedes W126 na Bosch itd. Na tym te sprzęty projektowano i na tym powinny chodzić.
Jestem dumny z was. Zachód może sie schować z tym jakie My mamy serce do motoryzacji
Najtansze wyswietlenia na kingsocial pl
Gostyń – miasto – rondo. A byłem ciekaw kiedy Patryk tam zawita. Kolekcja i właściciele w okolicy znani od zawsze . Wręcz wizytówka regionu, na równi z przemysłem bryczkarskim.
Poproszę więcej filmików z panem Maćkiem, opowiada fantastycznie z charakterem, jak Tomek:)
Interesujące coś co nigdy nie widziałem na własne oczy i nie wiedziałem że istnieją bardzo starsze bryczki. Patryku walnę pytańko do Ciebie, czy będzie następna cześć …Polish BMW 🙂
Pedom to wszyscy mogą laczki pastować.
Gdzie ta fajna kolekcja się znajduje?
https://youtu.be/ohpozmk3v4E
Super kolekcja. Zastanawia mnie tylko ta szyba do BMW 315/1 – mowa w materiale jest,że to oryginał, a widać na niej grawer SZOT HART. Co raczej obala tę tezę.
57:31 nawet uchwyt na smartfon jest
80km/h w koszyku wiklinowym
Ale mnie rozjechaliście tym odcinkiem! Wspaniali ludzie, wspaniałe rzemieślnictwo. Obserwowałem Patryk jak Twój tata patrzył na silnik Bugatti. Ja bym sie tam rozpłynął! Szkoda tylko, że YT nie przekazuje zapachu tamtego magicznego miejsca.
Tak czekałem kiedy do Maćka dotrzesz
Super odcinek , fajnie ze TAta jest 😉
Ile straci na wartości BMW z tego filmu po odbudowie "polskiego BMW" ?
Typ buc straszny…
Fajny odcinek w głównej mierze dzięki Panu Pedzie. Wymiana doświadczeń, wiedzy i wszelka pomoc z obydwóch? stron to coś naprawdę pozytywnego i budującego.
Niestety podsumowanie na zakończeniu jak dla mnie fatalne… nie chcę wyrokować ale wyczuwam że wdarła się pycha.
Pozdrawiam z Gostynia.
Silnik kosmiczny ART DECO
34:55 szpan & 35:04 ahahha