Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

NCS Kodowanie cyfrowej prędkości BMW E90



Siema! Prosty sposób na zakodowanie cyfrowej prędkości. Mam nadzieje ze mogłem komuś pomoc. Wrazie pytań proszę pisać …

source Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.

36 thoughts on “NCS Kodowanie cyfrowej prędkości BMW E90

  1. Siema, wiesz moze czy w e91 2006r da sie zakodowac skladanie lusterek z kluczyka? Mam skladane na przycisk, i przy wrzucaniu wstecznego opuszcza mi sie prawe lusterko

  2. Majster zrobiłem krok w krok. Jednak się nie zakodowało. Błędu po drodze nie napotkałem. Licznik się zrestartował. Po ponownym otworzeniu pliku( kodowaniu)jest wciąż NICHT ACTIVE . Jakaś rada ?

  3. A czy dałoby radę w e90 318i przed liftem sedan, zakodować składanie się lusterek z kluczyka, i obnizanie prawego lusterka przy włączeniu wstecznego? Szyby domyka, lusterka elektryczne. Jak Pan myśli? Pozdrawiam. Też brakuje mi opcji tej prędkości 🙂 i jeszcze zmiany biegów. Mimo przytrzymywania przycisku kompa, nie załącza się. :/

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń do mnie!