Zapraszam was na materiał z naprawy technologią, która pozwala przywracać uszkodzone panele samochodowe do stanu …
Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
36 thoughts on “Naprawa samochodu w technologii jakiej nie znacie!”
Lubie oglądać takie filmiki, bo gę się z nich dowiedzieć czegoś więcej o naprawach auta. Dużo prac można dzięki temu wykonać samodzielnie. Chociaż przyznam, że jeśli chodzi o reflektory to diagnostykę chyba zlecę AutoGamma. Wtedy będę miała pewność, że fachowcy dobrze się tym zajmą.
Nie jestem lakiernikiem a obejżałem od deski do deski. Świetna praca. Pokazałeś jaką trzeba mieć wiedzę i doświatczenie żeby wykonać naprawę na najwyższym poziomie. No i wreszcie skąd się bierze cena za profesjonalną naprawę elementu. Dziękuję i pozdrawiam! 👍
Witaj, powiedz mi ile taka naprawa kosztuje? Pomijam fakt że trójwarstwowego czerwonego tupy renault się tak ładnie nie dopasuje. Pozdrawiam serdecznie Adam
O takiej metodzie jeszcze nie słyszałem, zajmuje się odświeżaniem felg, często są to felgi z polerowanym ranten i sa tam uszczerbienia, myslisz ze tą metodą daloby rade wypelnic male ubytki ? Pozdrawiam
Nie chce mi sie wierzyc ze na zywo nie widac roznicy kolorystycznej to biala perla 3 warstwowka wiec robienie smarta w takich miejscach jest bez celu bo i tak bedzie to widac i tyle , klient tak chcial ok nie moja sprawa na aluminium epoxyd troche niebardzo klasc bo i po co antykorozyjny podklad na aluminium, teraz taka moda przyszla na epoxyd wszystko zeby nie gnilo bo klasyki tak sa robione to kazdy chce miec tak , nie neguje wykonania bo jest ok ale twierdzenie ze zrobiles to na ostro przy white pearl z palety volvo i nie ma zadnej roznicy to czysta kpina panie niestety
Świetny sposób na uświadamianie klientów. Takie usługi nie są dla ludzi którzy chcą aby było tanio, tylko dobrze zrobione. A dzięki tym filmom podejrzewam ze terminarz szybko się zapełnia jak u księdza 😉
Film ciekawy, wiele uczy ale czy nie lepiej było właścicielowi auta wymienić błotnik na taki w kolorze?? Mam Audi A8 D3 w srebnym kolorze. Już przy zakupie auta było widać, że prawy błotnik miał jakąś przygodę, schodził z niego klar, blacharsko nienaruszony. Do którego lakiernika bym nie pojechał to każdy mówił, że trzeba cieniować z sąsiednimi elementami (maska, słupek, drzwi, zderzak). Po drugie nigdy nie ma pewności, że nie będzie widać różnicy między lakierowanym a nielakierowanym elementem. Ja to wiem od poprzedniego właściciela, że ktoś sknocił sprawę przy lakierowaniu przez co schodził klar. Chcąc poprawić estetykę auta w dobrej wierze bym zostawił auto lakiernikowi.to patrząc teraz na ludzi kupujących kilkunastoletnie auto każdy patrzy na nie jak by brał je z salonu. A i ja miałem obawy, że coś jednak może pójść nie tak i jednak będzie widać inny odcień lakieru. Finalnie postawiłem na wymianę błotnika w kolor mojego auta szukjąc go po kodzie lakieru. Za aluminiowy błotnik zapłaciłem 1000zł, pół dnia roboty z przerwami i błotnik wymieniony. Śladu nie widać, a stary błotnik jeszcze udało mi się sprzedać za 800zł… Szkoda, że tak nie zrobiłem w przypadku wcześniejszego samochodu tylko dałem lakiernikowi auto do lakierowania czerwonych (akrylowych) drzwi. Niby lakiero dobierany pod kolor auta po kodzie a jednak różnica widoczna…
Nie, no nie jesteś jedyny…. fakt , lakiernicy przez swoją niewiedzę często boją się wszystkiego co ze smartem związane, a jak jeszcze chodzi o 3warstwy to całkiem ale od ponad 10 lat stosuję z powodzeniem
Jakiej firmy lakierów używasz ?
ile czasu poświęciłeś ?
Chlopie taka robote robilem lata temu uzywajac faiber glass bez zdejmowania blotnika 5razy szybciej
wszystko spoko ale czy nie taniej i szybciej byłoby kupić cały nowy zderzak i dać do lakierowania?
taniej bedzie wymienic błotnik na nowy w aso !!!
Ciekawi mnie tylko, czemu szlifujesz w komorze lakierniczej? Czy nie powinna być wolna od pyłu?
Lubie oglądać takie filmiki, bo gę się z nich dowiedzieć czegoś więcej o naprawach auta. Dużo prac można dzięki temu wykonać samodzielnie. Chociaż przyznam, że jeśli chodzi o reflektory to diagnostykę chyba zlecę AutoGamma. Wtedy będę miała pewność, że fachowcy dobrze się tym zajmą.
Znam niestety lakierników w swojej okolicy którzy na takie cos powiedzieli " Panie to nie do zrobienia " 😀
Artysta 👍
Można prosić o jakiś kontakt?
To je amelinowe, tego nie pomalujesz.
Wzór! 👍
Powiedz mi czy próbowałeś w ten sposób oszukać miernik ? najpierw szpachla a potem metalizacja ? co pokazuje miernik po takim zabiegu ?
MEGA FACHURA
8;06 w tle corveta c7
Alez to sie ogląda dla chcącego mozna tak wiele się nauczyć nnaprawde sznauje strasznie! Ps. Mega pozytywny jesteś i bardzo świetnie tłumaczysz!
1 raz lakierowałem ten kolor i dało popalić
Partacze powinni to oglądać i się uczyć. Szacun mistrzu ….
Są tacy fachowcy w Gorzowie Wlkp. ? super robota.
Ale jak się nazywa konkretnie ten sprzęt do nanoszenia metali – model, marka.
Nie jestem lakiernikiem a obejżałem od deski do deski. Świetna praca. Pokazałeś jaką trzeba mieć wiedzę i doświatczenie żeby wykonać naprawę na najwyższym poziomie. No i wreszcie skąd się bierze cena za profesjonalną naprawę elementu. Dziękuję i pozdrawiam! 👍
Witam.Technologia kosmiczna a cena tej aparatury?
Michał Anioł to przy Tobie pi..a☺️👍👍👍
Panie ile roboty😎 efekt warty ceny
Witaj, powiedz mi ile taka naprawa kosztuje? Pomijam fakt że trójwarstwowego czerwonego tupy renault się tak ładnie nie dopasuje. Pozdrawiam serdecznie Adam
O takiej metodzie jeszcze nie słyszałem, zajmuje się odświeżaniem felg, często są to felgi z polerowanym ranten i sa tam uszczerbienia, myslisz ze tą metodą daloby rade wypelnic male ubytki ? Pozdrawiam
Piękna praca
Jak dla mnie na zdjęciu profilowym przed po to są dwa różne samochody ,inne przetłoczenia na elementach:)
Nie chce mi sie wierzyc ze na zywo nie widac roznicy kolorystycznej to biala perla 3 warstwowka wiec robienie smarta w takich miejscach jest bez celu bo i tak bedzie to widac i tyle , klient tak chcial ok nie moja sprawa na aluminium epoxyd troche niebardzo klasc bo i po co antykorozyjny podklad na aluminium, teraz taka moda przyszla na epoxyd wszystko zeby nie gnilo bo klasyki tak sa robione to kazdy chce miec tak , nie neguje wykonania bo jest ok ale twierdzenie ze zrobiles to na ostro przy white pearl z palety volvo i nie ma zadnej roznicy to czysta kpina panie niestety
A po co epoxyd na aluminium? Jakie zadanie ma tam spelnic
Świetny sposób na uświadamianie klientów. Takie usługi nie są dla ludzi którzy chcą aby było tanio, tylko dobrze zrobione. A dzięki tym filmom podejrzewam ze terminarz szybko się zapełnia jak u księdza 😉
Dobry odcinek. Interesuje mnie bardziej ta metoda natrysku Alu czy cynkowania jak w którymś poprzednim odcinku. Czym to jest realizowane?
Film ciekawy, wiele uczy ale czy nie lepiej było właścicielowi auta wymienić błotnik na taki w kolorze?? Mam Audi A8 D3 w srebnym kolorze. Już przy zakupie auta było widać, że prawy błotnik miał jakąś przygodę, schodził z niego klar, blacharsko nienaruszony. Do którego lakiernika bym nie pojechał to każdy mówił, że trzeba cieniować z sąsiednimi elementami (maska, słupek, drzwi, zderzak). Po drugie nigdy nie ma pewności, że nie będzie widać różnicy między lakierowanym a nielakierowanym elementem. Ja to wiem od poprzedniego właściciela, że ktoś sknocił sprawę przy lakierowaniu przez co schodził klar. Chcąc poprawić estetykę auta w dobrej wierze bym zostawił auto lakiernikowi.to patrząc teraz na ludzi kupujących kilkunastoletnie auto każdy patrzy na nie jak by brał je z salonu. A i ja miałem obawy, że coś jednak może pójść nie tak i jednak będzie widać inny odcień lakieru. Finalnie postawiłem na wymianę błotnika w kolor mojego auta szukjąc go po kodzie lakieru. Za aluminiowy błotnik zapłaciłem 1000zł, pół dnia roboty z przerwami i błotnik wymieniony. Śladu nie widać, a stary błotnik jeszcze udało mi się sprzedać za 800zł… Szkoda, że tak nie zrobiłem w przypadku wcześniejszego samochodu tylko dałem lakiernikowi auto do lakierowania czerwonych (akrylowych) drzwi. Niby lakiero dobierany pod kolor auta po kodzie a jednak różnica widoczna…
Nie, no nie jesteś jedyny…. fakt , lakiernicy przez swoją niewiedzę często boją się wszystkiego co ze smartem związane, a jak jeszcze chodzi o 3warstwy to całkiem ale od ponad 10 lat stosuję z powodzeniem
Świetny poziom perfekcja super kanał .Pozdrawiam.
dobra robota zapraszamy do nas jeżeli interesuje Was spawanie plastiku.