Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
A jakie opinie o B38 1.5 136 PS po roku 2017 ktoś może podzielić sie wrażeniami? awaryjność ich serwisowanie po przebiegach 150 tys wiekszość ofert jest z ASB na co uważać co jest ważne?
Pękające wały i panewki to problemy późniejszych odmian M47 w E9/E6 xD W E46 jedynym problemem były te klapki w kolektorze, zresztą tak samo jak jego większy brat M57
Już mi się podejrzane wydało na co się zanosi jak objechałeś M50 przecież to jest beton jeden z najmodniejszych silników na świecie jeden nawet upchal 1000KM bo jest żeliwny a wady o których mówisz to tylko ze złej eksploatacji każdy silnik zdechnie jak będzie katowany i źle serwisowany. Trzeba się trzymać zasady ,"jak dbasz tak masz" i tyle przy zakupie trzeba wyposażyć się w endoskop odkręcić korek i sprawdzić nagar jak duży to dziękuję do widzenia. Mały zawsze będzie bo powstanie przez pierwszy okres long live i to trzeba sprawdzić. Wtedy jesteś spokojniejszy że poprzedni właściciel dbał o to. A wady awarie zawsze mogą wystąpić bo to jest maszyna i każdy nawet M50 jest inny i będzie się w nich psuli co innego mój M 50 ma 28 lat wymieniał olej filtry i ostatnio musiałem czujniki walka i wału wymienić bo niestety czas i temperatura robią swoje i to tyle no i pompa wody padła 2 lata temu i koniec. Więc inne opinie też są naciągane coś czuję.
N 46 w najsłabszej wersji 129 ps jest pancernym silnikiem benzynowym. Brak wycieków valvetronic działa olej zmieniany co 10 tysięcy km. Przebieg 250 tys. Pozdrawiam
Akurat S62 z e39 z panewkami problemu nie ma, te zaczęły się od S54 e46. Ma inne bolączki (głównie nie trzymanie mocy), ale panewki wytrzymują ponad 200kkm
Silnik n45b16 nie posiada zintegrowanego koła zębatego na wale korbowym w dodatku jest bezkolizyjny więc nie generuje zbyt wysokich kosztów chyba że części ślizgów łańcucha zabiją smok pompy oleju lub jej napęd który idzie z tego samego koła wymiennego na wale to wtedy może być faktycznie drożej
jaki wlac olej do m52b28 tu e46 poprzedni właściciel lał 10 w 40 zostac na tym czy zmienic na 5w40, 10 w50 badz 60? 70% jazda spokojna, normalna, 30% weekendowy drift
Hej hej, wiem ze film stary, ale odgrzewam kotlet 🙂 ale odgrzewam kotlet 😛 ściągam bmw e90 2.5i budżetowo 35-40tysięcy, nie chcę wpakować się w kłopoty z silnikiem. Uważasz, że każda produkcja silnika n52 przed 2006 rokiem jest pozbawiona wad: wadliwych tłoków, wadliwego układu smarowania, popychacze zaworów itp. >?
Kolego z tego co zauważyłem to dla Ciebie wszystkie silniki są złe. Wyliczasz same wady doslownie kazdego silnika. Ciekawe czym sam jeździsz. Pozdrawiam
Nie widze silnika 2.0 143 benzyna E 91
A jakie opinie o B38 1.5 136 PS po roku 2017 ktoś może podzielić sie wrażeniami? awaryjność ich serwisowanie po przebiegach 150 tys wiekszość ofert jest z ASB na co uważać co jest ważne?
a jeśli chodzi o silniki w bmw f30 335i i 340i to jak z awaryjnością?
Masakra. Wszystko do bani. Czy jest jakiś niewadliwy …..?
Pewnie jak by każdy łał dobry olej, często zmieniał… Odpowiednio rozgrzewał silnik jadąc, serwisowal, to było by zupełnie inaczej… Pozdro
Pękające wały i panewki to problemy późniejszych odmian M47 w E9/E6 xD
W E46 jedynym problemem były te klapki w kolektorze, zresztą tak samo jak jego większy brat M57
Już mi się podejrzane wydało na co się zanosi jak objechałeś M50 przecież to jest beton jeden z najmodniejszych silników na świecie jeden nawet upchal 1000KM bo jest żeliwny a wady o których mówisz to tylko ze złej eksploatacji każdy silnik zdechnie jak będzie katowany i źle serwisowany. Trzeba się trzymać zasady ,"jak dbasz tak masz" i tyle przy zakupie trzeba wyposażyć się w endoskop odkręcić korek i sprawdzić nagar jak duży to dziękuję do widzenia. Mały zawsze będzie bo powstanie przez pierwszy okres long live i to trzeba sprawdzić. Wtedy jesteś spokojniejszy że poprzedni właściciel dbał o to. A wady awarie zawsze mogą wystąpić bo to jest maszyna i każdy nawet M50 jest inny i będzie się w nich psuli co innego mój M 50 ma 28 lat wymieniał olej filtry i ostatnio musiałem czujniki walka i wału wymienić bo niestety czas i temperatura robią swoje i to tyle no i pompa wody padła 2 lata temu i koniec. Więc inne opinie też są naciągane coś czuję.
Co myslisz o v12-stkach w bmw?
A co z silnikami BMW z serii z G
N 46 w najsłabszej wersji 129 ps jest pancernym silnikiem benzynowym. Brak wycieków valvetronic działa olej zmieniany co 10 tysięcy km. Przebieg 250 tys. Pozdrawiam
N46 B20 lipa ?????
dam like bo mojego silnika tu nie ma
Akurat S62 z e39 z panewkami problemu nie ma, te zaczęły się od S54 e46. Ma inne bolączki (głównie nie trzymanie mocy), ale panewki wytrzymują ponad 200kkm
Po co Ty to nagrywasz ludzie Cię oglądają i wierzą w te bzdury co Ty gadasz
Panowie bmw 420d 190 automat, bać się czy będzie ok?
Dużo mówisz pewnie. Ale jesteś pewien ze wiesz co mowisz
Wychodzi na to że większość silników nowych bmw jest do dupy. Jestem zdania że jak dbasz tak masz.
Bmw118d automat 2017 mapa ze 145km na 190km polecacie ten silnik??
Witam a czy warto zakupic 316i. 1.8 116km,silnik n46
no czyli 320i n43b20 nie jest taki awaryjny jak pieprzą na forach.
Witam a co sądzisz o BMW f34 325d GT 2017 224km (165kw) ??
N46b20 jakieś opinie?
Silnik n45b16 nie posiada zintegrowanego koła zębatego na wale korbowym w dodatku jest bezkolizyjny więc nie generuje zbyt wysokich kosztów chyba że części ślizgów łańcucha zabiją smok pompy oleju lub jej napęd który idzie z tego samego koła wymiennego na wale to wtedy może być faktycznie drożej
jaki wlac olej do m52b28 tu e46 poprzedni właściciel lał 10 w 40 zostac na tym czy zmienic na 5w40, 10 w50 badz 60? 70% jazda spokojna, normalna, 30% weekendowy drift
Co wybrać w wersjach 2.0 benzynę czy diesla ? Które z nich jest mniej awaryjne. Chodzi mi o M47 (163km-diesel) a I N46(150km-benzyna)
co sądzisz o 318d 143km , przebieg niecale 200tys dobry silnik ?
Hej hej, wiem ze film stary, ale odgrzewam kotlet 🙂
ale odgrzewam kotlet 😛
ściągam bmw e90 2.5i budżetowo 35-40tysięcy, nie chcę wpakować się w kłopoty z silnikiem.
Uważasz, że każda produkcja silnika n52 przed 2006 rokiem jest pozbawiona wad: wadliwych tłoków, wadliwego układu smarowania, popychacze zaworów itp. >?
Jaki silnik wybrać przy zakupie BMW e92 najchętniej chciałbym 2.0 benzynę 2008 rok
jaka opinia o n43 b20 mam taki w swojej jedynce e82 przebieg to niecałe 85 tys jest jakiś bardzo zarażony na usterki ???
Jaki wybrać silnik w BMW e90 w 2.0? Przedlift polift obojętne aby był jak najmniej awaryjny. Co mógłbyś polecić?
Witaj
Jaki silnik serii 3 polecasz od 2013 do 2014
pozdro
M43TU B19 polecasz?
Kolego z tego co zauważyłem to dla Ciebie wszystkie silniki są złe. Wyliczasz same wady doslownie kazdego silnika. Ciekawe czym sam jeździsz. Pozdrawiam
A BMW seria3 316i ????