Potrzebujesz pomocy z autem? Nie jesteś pewny zakupu samochodu? Chcesz sprzedać samochód?
Dołącz do naszej grupy gdzie jest nas na ten moment 250 osób! Możesz to zrobić, wspierając mnie na patronite https://patronite.pl/PiterZrobToSam
Korzyści ze wspierania kanału:
✅ Moją pomoc poprzez kontakt telefoniczny i również na grupie
✅ Wgląd na to jakimi auta sprzedaje do Polski i wiele wiele innych!
I wiele innych wejdź w link na Patronite i SPRAWDŹ SAM ! 😁
Wsparcie przez normalny przelew (też dodaje do grupy i pomagam JUŻ OD 5zł!!) :
PL – 45 1160 2202 0000 0004 8293 8162
DE – DE89280501000092360007
source Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.
Related
29 thoughts on “Na AdBlue wydał ponad 10tys,serwis rozłożył ręce.Zgasisz już nie odpalisz. Ekologia Czy Bankructwo?”
DPF służy do eliminowania ze spalin sadzy, która i tak ma się spalić do postaci dwutlenku węgla. Zaś adblue dodawany jest do spalin aby na gorących powierzchniach katalizatora nie tworzyły się tlenki azotu. To jest zwykły mocznik i ma całkowicie inny cel w spalinach.
Szkop… y…. dobrze ruchaj…… Biednego Goja na tych zloma…. Ch…. Aaaa to skrzynie, aaa to silniki lecą. Części drogie i z plasteliny. Aaaa to pseudo chrona środowiska =Adblu🤣😂😂😂🤣🤣😂🤮🤮🤢🤢🤮🤮🤮🤮Aby kask…… Wy doić…… Aaaa Polaczek mundry po szkodzie kuouje te trup….. y…… Szkop…. Wyciągnie. Z szafy trupa, umyje i cheeeeeja dla polaczka……. Złom?
Uwielbiam komentarze typu "ITS biegają z laptopami" tak biegają bo nie wiedzą jak je obsługiwać a stacje kontroli podbijają dowody nawet takich aut które ledwo odpalają i są przegnite na wylot więc darujcie sobie wpisy typu " nie usuwaj adblue bo bedziesz miał problem" bo problem ma ten kto tego nie usunie z auta. I bajką jest to ze to tylko u nas w Polsce, wszędzie usuwają te badziewia i jakoś mają przeglądy.
Nie jeździ się tak skomplikowanym autem na Chorwacje jak na liczniku jest ponad 200 tys. Układ oczyszczania spalin sie zużywa ( oby )…. po 170 tys. przychodzą koszty. Każdy serwis ci to powie.
Popiołu nie da się spalić a DPFa przy przebiegu 200 tys km NIE DA SIE WYPALIĆ. Jest to fizycznie niemozliwe bo to co zalega w kanałach filtra to POPIÓŁ czyli produkt ostateczny w procesie spalania. Wymuszanie procedury dopalania przy zapchanym dpfie to tragedia dla silnika i osprzetu. Ciśnienie spalin jest tak duże ze zlączki elastyczne potrafią wybuchnąć tak samo jak przewody ciśnieniowe dochodzace do czujnika różnicy ciśnien. Moze ma Pan wiedze na temat mechaniki ale w temacie filtra DPF radze się podszkolić albo nie wypowiadać. Jak słyszę teksty o "wypaleniu dpfa" i "przeganianiu na autostradzie" to ręce opadają.
Jedyną metoda żeby oczyscic filtr DPF z popiołu, sadzy, cząstek stałych jest jego demontaż i czyszczenie w profesjonalnej myjce DPF, a nastepnie jego całkowite wysuszenie.
to jest wgl paradoks , kupujesz auto za 300.000 tys i może być wadliwe to całe adblue i co nie możesz odpalić? to kpina jakaś to jest , lepiej zapłacić 1000zł i sie tego gówna pozbyć bo to jest kpina że ci odcina jazde samochodem powinien być poprostu komunikat i tyle a nie że blokuje dostęp do jazdy , audi stacza sie na margines . A już wiadomo że sie stacza po tym , jak zobaczyłem że mają wprowadzic abonament na wyposażenie samochodu
Witam 90% uważa : po co nam DPF, po co nam katalizatory w tym redukujące NOX roztworem mocznika… Po co ta cała "ekologia". A tu nie chodzi o ekologię a o profilaktykę chorób. W latach 90 i na początku 2000 wszyscy zachłyśnięci byli dieslami. Potem okazało się że emitowane przez nie cząstki znakomicie przyczyniają się do występowania chorób nowotworowych. Cząstki dostające się do płuc, dalej do krwiobiegu i rozprowadzane po całym układzie. Tlenki azotu powodujące przewlekłe zapalenie dróg oddechowych kończące się rozedmą pluc czy POChP ( człowiek staje się niewydolny – za mało tlenu w krwi ) Każdy mechanik rozumie konieczność składania silnika w absolutnej czystości – jedno ziarenko może spowodować nieodwracalne problemy. Konieczność wymiany filtrów, olejów… Ale następstw wchłaniania oparów powodujących różne problemy w dłuższym czasookresie, pracy z olejami, rozpuszczalnikami bez zabezpieczenia ( skóra jest półprzepuszczalną błoną ) już nie rozumie … Z azbestem było tak samo. Cudowny materiał któryego mikroczasteczki dostając się do płuc powodują nowotwory.
Też mam problem z adblue. Możesz podać miasto i kod. Chcialbym sprawdzić ile mam do ciebie. Zeby się w przyszłości umówić. Byłbym wdzięczny. Pozdrawiam
Piter wiesz może jakim napięciem sterowany jest ten elekrozawor we wtryskiwaczu adBlue? U mnie się zawiesił poprzez kryształki prawdopodobnie i chciałbym przemywając móc go na stole otworzyć.
Moim zdaniem te DPF-y ad Blue i inne ekologiczne dodatki nie są dobre. Wyprodukowanie tych rzeczy też trzeba zaśmiecić i zatruć środowisko, Jest tego dużo a i tak te wypalania DPF powoduje większe zużycia paliwa. Jest to nabijanie pieniędzy dużym koncernom pseudo ekologicznym.
Auto bez obrotomierza czegoś mi brakuje.
DPF służy do eliminowania ze spalin sadzy, która i tak ma się spalić do postaci dwutlenku węgla. Zaś adblue dodawany jest do spalin aby na gorących powierzchniach katalizatora nie tworzyły się tlenki azotu. To jest zwykły mocznik i ma całkowicie inny cel w spalinach.
ty oszuscie
juz to slyszelismy.wylacz i wacz samochod i pojedzieoooooooo
Szkop… y…. dobrze ruchaj…… Biednego Goja na tych zloma…. Ch….
Aaaa to skrzynie, aaa to silniki lecą. Części drogie i z plasteliny.
Aaaa to pseudo chrona środowiska =Adblu🤣😂😂😂🤣🤣😂🤮🤮🤢🤢🤮🤮🤮🤮Aby kask…… Wy doić……
Aaaa Polaczek mundry po szkodzie kuouje te trup….. y…… Szkop…. Wyciągnie. Z szafy trupa, umyje i cheeeeeja dla polaczka……. Złom?
Za ten telefon w ręku podczas jazdy to łapka w dół. A film bardzo wartościowy
Uwielbiam komentarze typu "ITS biegają z laptopami" tak biegają bo nie wiedzą jak je obsługiwać a stacje kontroli podbijają dowody nawet takich aut które ledwo odpalają i są przegnite na wylot więc darujcie sobie wpisy typu " nie usuwaj adblue bo bedziesz miał problem" bo problem ma ten kto tego nie usunie z auta.
I bajką jest to ze to tylko u nas w Polsce, wszędzie usuwają te badziewia i jakoś mają przeglądy.
Wlasnie to przechodze😂
Cena się liczy przebieg mam w dupie
Ładne audi? 😂😂😂
Nie jeździ się tak skomplikowanym autem na Chorwacje jak na liczniku jest ponad 200 tys.
Układ oczyszczania spalin sie zużywa ( oby )…. po 170 tys. przychodzą koszty. Każdy serwis ci to powie.
Popiołu nie da się spalić a DPFa przy przebiegu 200 tys km NIE DA SIE WYPALIĆ. Jest to fizycznie niemozliwe bo to co zalega w kanałach filtra to POPIÓŁ czyli produkt ostateczny w procesie spalania. Wymuszanie procedury dopalania przy zapchanym dpfie to tragedia dla silnika i osprzetu. Ciśnienie spalin jest tak duże ze zlączki elastyczne potrafią wybuchnąć tak samo jak przewody ciśnieniowe dochodzace do czujnika różnicy ciśnien. Moze ma Pan wiedze na temat mechaniki ale w temacie filtra DPF radze się podszkolić albo nie wypowiadać. Jak słyszę teksty o "wypaleniu dpfa" i "przeganianiu na autostradzie" to ręce opadają.
Jedyną metoda żeby oczyscic filtr DPF z popiołu, sadzy, cząstek stałych jest jego demontaż i czyszczenie w profesjonalnej myjce DPF, a nastepnie jego całkowite wysuszenie.
to jest wgl paradoks , kupujesz auto za 300.000 tys i może być wadliwe to całe adblue i co nie możesz odpalić? to kpina jakaś to jest , lepiej zapłacić 1000zł i sie tego gówna pozbyć bo to jest kpina że ci odcina jazde samochodem powinien być poprostu komunikat i tyle a nie że blokuje dostęp do jazdy , audi stacza sie na margines . A już wiadomo że sie stacza po tym , jak zobaczyłem że mają wprowadzic abonament na wyposażenie samochodu
W Megane IV 19r płaciłem 1000zl i raz na zawsze problem zniknął.
Witam
90% uważa : po co nam DPF, po co nam katalizatory w tym redukujące NOX roztworem mocznika… Po co ta cała "ekologia".
A tu nie chodzi o ekologię a o profilaktykę chorób.
W latach 90 i na początku 2000 wszyscy zachłyśnięci byli dieslami. Potem okazało się że emitowane przez nie cząstki znakomicie przyczyniają się do występowania chorób nowotworowych. Cząstki dostające się do płuc, dalej do krwiobiegu i rozprowadzane po całym układzie.
Tlenki azotu powodujące przewlekłe zapalenie dróg oddechowych kończące się rozedmą pluc czy POChP ( człowiek staje się niewydolny – za mało tlenu w krwi )
Każdy mechanik rozumie konieczność składania silnika w absolutnej czystości – jedno ziarenko może spowodować nieodwracalne problemy. Konieczność wymiany filtrów, olejów…
Ale następstw wchłaniania oparów powodujących różne problemy w dłuższym czasookresie, pracy z olejami, rozpuszczalnikami bez zabezpieczenia ( skóra jest półprzepuszczalną błoną ) już nie rozumie …
Z azbestem było tak samo. Cudowny materiał któryego mikroczasteczki dostając się do płuc powodują nowotwory.
Też mam problem z adblue. Możesz podać miasto i kod. Chcialbym sprawdzić ile mam do ciebie. Zeby się w przyszłości umówić. Byłbym wdzięczny. Pozdrawiam
Jak się z tobą zgrać ?
Jedyna skuteczna metoda walki z adblue to jego wyprogramowanie ze sterownika
Chłopie jak masz problem z adblue jedziesz do chip tunera wyciągasz katalizator wyłączasz adblue i zapierdalasz az milo
Dzień dobry jak można się z Panem skontaktować
Czy można się z Panem skataktowac
Piter wiesz może jakim napięciem sterowany jest ten elekrozawor we wtryskiwaczu adBlue? U mnie się zawiesił poprzez kryształki prawdopodobnie i chciałbym przemywając móc go na stole otworzyć.
Kolego dobrze mówisz dobrze robisz tylko nie udzielaj takich informacji publicznie bo jakiś życzliwy może Ci problemów narobić
Cześć Piter ! Czy przed obróbką softu konieczne było zdjęcie blokady uruchomień i inne adaptacje ?
A co z volkslistą
Moim zdaniem te DPF-y ad Blue i inne ekologiczne dodatki nie są dobre. Wyprodukowanie tych rzeczy też trzeba zaśmiecić i zatruć środowisko, Jest tego dużo a i tak te wypalania DPF powoduje większe zużycia paliwa. Jest to nabijanie pieniędzy dużym koncernom pseudo ekologicznym.
………👍………
SUPER
Witam dało by radę zrobić u Ciebie taki serwis skrzyni jakiś kontakt
Illegal💪