Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
34 thoughts on “Kumulacja wibracji BMW E60”
Jaki przebieg był tego auta że poduszki,pasowe łącznik wału wszystko rozwalone i oryginał…
Wujek czy konwenter w 6hp bmw x3 n47 tez może powodować wibracje? Jedynie na 3 biegu przy max bucie czuje takie kilka wibracji przez chwile aby, jak dostanie max boosta tak jak by. pozdrawiam
E91 M47 koło pasowe wymieniane już dwa razy… Kolejne trzecie znowu stuka ,nie wiem czy znowu mi warsztat uzna gwarancje, co może powodować że koła nie wytrzymuja nawet roku 😶🤦
Wujek, u mnie w e91 2010r do poduszek pod silnikiem idą wężyki podciśnienia, czemu to ma służyć? Drugie pytanie jeśli można, jakiej firmy poduszki zakładałeś to tej e60?
Super kanał, mega dużo informacji okazuje się że warto zapłacić parę złoty żeby pan Adam sprawdził auto przed zakupem żeby nie wtopić. Pozdrawiam oczywiście dla dwojga Braci jeszcze raz super kanał ❤️❤️
Czy poduszki moga byc zuzyte w aucie po 60kkm? Mam drgania przy pewnych obrotach wna calej kabinie i lekko czuc na kierownicy podvzas dodania gazu w okolicach 1400-1600 obr.
Też walczę z wibracjami w E61 M47n2 automat. Założyłem oryginalne poduszki silnika i skrzyni a dalej mam wibracje na wolnych obrotach przy zapięciu D skrzyni. Dźwięk jest aż basowy. Po rozgrzaniu silnika jest lepiej ale na fotelu pasażera i tak czuć masaże. Już nie wiem za co się łapać. Może ktoś z oglądających miał ten problem bo wątpię że on tak ma pracować. Już audi 2.0 tdi lepiej chodzi.
Panie wujek, z niecierpliwością czekam na jakiś materiał o e83😉 Jest tego bardzo mało😔 Tylne zawieszenie, klapy wirowe, wały napędu itp.🔥😁 sub. Oczywiście idzie… Pozdrawiam
Ja sam miałem tak pare razy że mi się uzbierała lista części, ale to z tego powodu że człowiek pracuję i czasu nie ma a auto jest potrzebne codziennie na dojazdy do pracy 😐
Bardzo duża dawka potrzebnych informacji, leci subskrypcja od razu. Czy mógłbyś dodatkowo na koniec filmu dać przykładowy kosztorys wymiany poszczególnych części?
Szkoda, że widzowie nie mogą zobaczyć tego "efektu" rozmycia obrazu we wstecznym lusterku, no i zabawa w detektywa: jaka może być przyczyna naprawy za grube tysiące zł – to wyglądało jak tłumaczenie się, ogółem nic specjalnego ani w kwestii treści ani formy.
Witam ja mam problem w E46 320d 136km. Ponieważ przy gaszeniu i zapalaniu mam wrażenie że silnik za mocno się trzęsie. Jest to nawet delikatnie odczuwalne w środku na miejscu kierowcy. I czy ktoś wie w czym może być problem? Dodam tylko że w tym roku wymieniłem obie poduszki silnika LEMFORDER, dwumasa LUK. A w tamtym roku koło pasowe Corteco. I nadal mam wrażenie że nie jest to tak jak powinno.
BMW- Było Merca Wybrać niestety posiadalem e39 e60 lift muszę stwierdzic ze bmw to kapcie wibracje na kierownicy to już chyba standard od roku jestem posiadaczem w211 i zero problemów jak przy bmw …
Polecam części zamienne Febi wiele z nich to części oryginalne z zatartym numerem BMW. Chciałem jeszcze dodać, że specjalizacja w danej marce jest w porządku i osobiście wolę odesłać klienta do innego warsztatu niż coś spierdzielić albo tracić czas na szukanie szegolowych informacji przy jakieś skomplikowanej naprawie auta marki w której się nie specjalizuje.
Spoko film dużo info, dodatkowo wymienić warto piasty kół x4, dać nowego smaru do przegubów, poducha skrzyni też już zdeformowana ze starości pewnie. E60 fajne auto moja 320 tyś km i miała jeszcze fabryczny filtr paliwa i olej w skrzyni AT wszystkie elementy gómowe w zawieszeniu fabryczne i oczywiście do wymiany, cena naprawy w warsztacie przekroczyłaby wartość pojazdu bo praktycznie wszystko fabryczne i zużyte ale o dziwo silnik, skrzynia, turbo, most, wał, elektryka w stanie bdb.
Jaki przebieg był tego auta że poduszki,pasowe łącznik wału wszystko rozwalone i oryginał…
Wujek czy konwenter w 6hp bmw x3 n47 tez może powodować wibracje? Jedynie na 3 biegu przy max bucie czuje takie kilka wibracji przez chwile aby, jak dostanie max boosta tak jak by. pozdrawiam
to jak to wszystko będzie wymienione to już na olx nikt jest nie wrzuci jak na razie 😀
A Wibracje 90-140 ? Tylko w tym zakresie e60 535d gdzie szukać
E91 M47 koło pasowe wymieniane już dwa razy… Kolejne trzecie znowu stuka ,nie wiem czy znowu mi warsztat uzna gwarancje, co może powodować że koła nie wytrzymuja nawet roku 😶🤦
Wujek, u mnie w e91 2010r do poduszek pod silnikiem idą wężyki podciśnienia, czemu to ma służyć? Drugie pytanie jeśli można, jakiej firmy poduszki zakładałeś to tej e60?
Witam. Jakiś kontakt do Pana można prosić?
Super kanał, mega dużo informacji okazuje się że warto zapłacić parę złoty żeby pan Adam sprawdził auto przed zakupem żeby nie wtopić. Pozdrawiam oczywiście dla dwojga Braci jeszcze raz super kanał ❤️❤️
A jakich producętów kupować łączniki wału, Koła pasowe , poduszki? Co polecacie? Co montujecie?
Czy poduszki moga byc zuzyte w aucie po 60kkm? Mam drgania przy pewnych obrotach wna calej kabinie i lekko czuc na kierownicy podvzas dodania gazu w okolicach 1400-1600 obr.
"Będziesz Miał Wydatki", zawsze można kupić clio albo matiza.
Też walczę z wibracjami w E61 M47n2 automat. Założyłem oryginalne poduszki silnika i skrzyni a dalej mam wibracje na wolnych obrotach przy zapięciu D skrzyni. Dźwięk jest aż basowy. Po rozgrzaniu silnika jest lepiej ale na fotelu pasażera i tak czuć masaże. Już nie wiem za co się łapać. Może ktoś z oglądających miał ten problem bo wątpię że on tak ma pracować. Już audi 2.0 tdi lepiej chodzi.
Witam gdzie znajduje się warsztat??
Expert!
Witam. To co będzie przyczyną drgań (wibracji) przy prędkościach od 80 do 130 km/h ?
Panie wujek, z niecierpliwością czekam na jakiś materiał o e83😉 Jest tego bardzo mało😔 Tylne zawieszenie, klapy wirowe, wały napędu itp.🔥😁 sub. Oczywiście idzie… Pozdrawiam
Ja sam miałem tak pare razy że mi się uzbierała lista części, ale to z tego powodu że człowiek pracuję i czasu nie ma a auto jest potrzebne codziennie na dojazdy do pracy 😐
Bardzo duża dawka potrzebnych informacji, leci subskrypcja od razu. Czy mógłbyś dodatkowo na koniec filmu dać przykładowy kosztorys wymiany poszczególnych części?
Ile koszt takiej wymiany z częściami?
Pozdrawiam
Szkoda, że widzowie nie mogą zobaczyć tego "efektu" rozmycia obrazu we wstecznym lusterku, no i zabawa w detektywa: jaka może być przyczyna naprawy za grube tysiące zł – to wyglądało jak tłumaczenie się, ogółem nic specjalnego ani w kwestii treści ani formy.
Bardzo dobry materiał. Czy mieliście przypadek żeby zregenerowany konwerter automatu hałasował, pomimo, że stary był cichy ?
Bardzo fajnie Pan o tym opowiada. Niech Pan nagra o tym 520d, mam 320d m47 e91 wiec chętnie posłucham 😀
Dobry filmik
Cześć Wujek.Mam pytanie czy montujecie regenerowane konwertery? Jesli tak to gdzie oddać zeby było dobrze zrobione macie jakieś sprawdzone zakłady
Ładne felgi ❤️
Witam ja mam problem w E46 320d 136km. Ponieważ przy gaszeniu i zapalaniu mam wrażenie że silnik za mocno się trzęsie. Jest to nawet delikatnie odczuwalne w środku na miejscu kierowcy. I czy ktoś wie w czym może być problem? Dodam tylko że w tym roku wymieniłem obie poduszki silnika LEMFORDER, dwumasa LUK. A w tamtym roku koło pasowe Corteco. I nadal mam wrażenie że nie jest to tak jak powinno.
Tu są konkretne informacje a nie jak na Mk4Garage klasa
pomocna była by informacja jak sprawdzić dwumase. Zastanawiam się czy w m52b28 wystarczy sama wymiana tarczy i docisku. Ślizga mi się sprzęgło.
Pytanko do Wujka czy uszczelniacz wybieraka w e60 wymieni sie bez opuszcania wału?
Wujek masz sprawdzony warsztat gdzie regenerują maglownice z activesteering?
Wujo dobra Rada,pozdrawiam
BMW- Było Merca Wybrać niestety posiadalem e39 e60 lift muszę stwierdzic ze bmw to kapcie wibracje na kierownicy to już chyba standard od roku jestem posiadaczem w211 i zero problemów jak przy bmw …
Polecam części zamienne Febi wiele z nich to części oryginalne z zatartym numerem BMW. Chciałem jeszcze dodać, że specjalizacja w danej marce jest w porządku i osobiście wolę odesłać klienta do innego warsztatu niż coś spierdzielić albo tracić czas na szukanie szegolowych informacji przy jakieś skomplikowanej naprawie auta marki w której się nie specjalizuje.
Spoko film dużo info, dodatkowo wymienić warto piasty kół x4, dać nowego smaru do przegubów, poducha skrzyni też już zdeformowana ze starości pewnie. E60 fajne auto moja 320 tyś km i miała jeszcze fabryczny filtr paliwa i olej w skrzyni AT wszystkie elementy gómowe w zawieszeniu fabryczne i oczywiście do wymiany, cena naprawy w warsztacie przekroczyłaby wartość pojazdu bo praktycznie wszystko fabryczne i zużyte ale o dziwo silnik, skrzynia, turbo, most, wał, elektryka w stanie bdb.