source Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Zajmuje się czyszczeniem DPF Katalizatorów i przy 300 mbar przeciwciśnienia auto dawno by sypało błędami i taki poziom przeciwciśnienia wskazywał by na bardzo mocne zanieczyszczenie a jak widać na filmie trochę sadzy i praktycznie zero popiołu. Radzę przekalibrować maszynę, papier wszystko przyjemnie. Pomijam fakt że udciwe czyszczenie u nas trwa dwa dni z moczeniem, suszymy 2 razy po 30 minut. Czyszczenie w 30 minut to głównie portfela klienta.
Mój był stopiony wewnątrz na zewnątrz nie było widać czyszczenie nic nie dało i zamiast 2 tysięcy na nowy wydałem 5 tysi zanim mechanik doszedł do tego
dziwne to mycie, powinno być obustronne a wloty zatkane dla lepszego czyśzczenia – poza tym woda była czysta, kolejna sprawa nic nam nie mówi żaden papier są 2 rodzaje płukania dpfa czyli : leci sama sadza – nieprawidłowe spalanie do sprawdzenia czujniki, wtryski, ew turbo. ruda – świadczy o prawidłowym spalaniu
I na co ta ekologia ,jak i tak trzeba albo wypalić i idzie wszystko w atmosferę ,albo wymyć i idzie to w ,,ścieki,, Ekologia na papierku a syf i tak idzie do przyrody
Zastanawiam się po co jest ten dpf w teorii zbiera wszystkie nieczystości a w praktyce zbiera a potem co jakiś czas się wypala i wszystko idzie w, atmosferę więc jest to założone na, zasadzie że ma być ekologicznie a nie jest.
Dpf się nie zapchycha od tak zawsze na końcu się okazuje układ paliwowy egr turbo ludzie to myją a potem płacz bo znów to samo a najgorsze źle wysuszony dpf betonuje się
Kiedyś w moim busie chciałem zadbać o Dpd 300tys km, mówię dam do czyszczenia. Firma która mi czyściła podała takie ciśnienie wody,że przesunął się wkład Dpf i uszkodził czujni mierzący różnice ciśnienie. Auto chodziło ale jak załapało błąd traciło moc i jeździło w trybie awaryjnym. Długo nie mogłem dojść o co chodzi bo błąd wyskakiwał od nieszczelności układu. Aż firma kolejna bardziej profesjonalna rozcięła dpf i pokazała usterkę i jaki był powód.. także panowie jeśli chcecie zadbać o filtr to tylko w professionalnych warsztatach.. pozdrawiam
Kanaliki w dpfie nie zapychają się sadzą bo ona się wypala, tylko popiołem powstałym w wyniku wypalania filtra który uniemożliwia sprawne wyłapywanie sadzy właśnie
Jak auto lata po autostradach to i 300-400 tyś przejedzie i dpf będzie dobry. Jazda po mieście to przebieg x3 się liczyć powinno. Czyli zrobisz po mieście 100 tyś to jak w trasie 300 tyś. Ale ludzie i tak patrzą tylko na przebieg a nie stan auta i jak było eksploatowane.
Akurat to, że auto wywala błąd DPF nie świadczy o tym, że jest on do regeneracji. Zazwyczaj zapycha się on, bo auto go nie wypala. Najpierw trzeba sprawdzić sprawność elementów, które mają wpływ na zdolność jego wypalania. Czyli termostat(najczęstsza przyczyna w BMW), sprawność przepływomierza, wtryskiwaczy(jak będą lały to filtr będzie się momentalnie zapychał), świece, sondy lambda(filtr nie będzie się wypalał i dodatkowo będzie okopcona rura oraz zapach niespalonego paliwa), szczelność układu dolotowego, zawór egr. Spotkałem się już z takimi przypadkami, że np. facet przyjechał do mnie, bo 20tys. wcześniej inny mechanik mu zregenerował filtr, a teraz znów jest zapchany i auto nie ma mocy, bo jeden z wtryskiwaczy już lał przez co filtr bardzo szybko się zapychał i nie nadążał wypalać. Dla przykładu w BMW 2.0-3.0 filtry DPF robią średnio 400-450tys. km, choć producent przewidział je na 250tys. i po przekroczeniu tego limitu auto wywala błąd i po wizycie w serwisie wstawiają z definicji nowy filtr. Jeśli nie ma innych błędów to wystarczy taki filtr zaadoptować ponownie i robi jeszcze 150-200tys. do momentu aż faktycznie się zapcha i auto jest zamulone.
dieslami to jednak masochiści jezdzą. bogaci.
Crv i 1,6 co za czasy 🙆🏻♂️🙆🏻♂️🙆🏻♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Profilaktycznie sprzedaj auto i kup nówkę, wtedy nie będziesz musiał sprawdzać co się psuje
Można wiedzieć jak firma się nazywa
Zajmuje się czyszczeniem DPF Katalizatorów i przy 300 mbar przeciwciśnienia auto dawno by sypało błędami i taki poziom przeciwciśnienia wskazywał by na bardzo mocne zanieczyszczenie a jak widać na filmie trochę sadzy i praktycznie zero popiołu. Radzę przekalibrować maszynę, papier wszystko przyjemnie. Pomijam fakt że udciwe czyszczenie u nas trwa dwa dni z moczeniem, suszymy 2 razy po 30 minut. Czyszczenie w 30 minut to głównie portfela klienta.
Nie polecam takich partaczy, raz oddałem na czyszczenie to sie okazało, że gość nawet nie wyciagnal z auta dpf
gdyby nie te czasy, to zwykła szlifierka kątowa z tarczą wystarczyła by 😉😉😉
I tak to nic nie da, bo to skutek a nie przyczyną dla której się zapchal lepiej sprawdzić turbo i wtryski
Przytrzymasz z łaski swojej 😂
Sami znawcy tematy nic tylko zakładać regeneracje dpf
Można prosić o namiary do tego mechanika od czyszczenia tych DPF z tego filmiku ?
Mój był stopiony wewnątrz na zewnątrz nie było widać czyszczenie nic nie dało i zamiast 2 tysięcy na nowy wydałem 5 tysi zanim mechanik doszedł do tego
kolanoskopia silnika
3:03 Honda w Tdi?
Kolejny ciekawy i interesujący odcinek👍🙂
Karwas słabiej jedzie do odciny na niskich biegach i ulecza się sam 🤣
Dpf pseudo ekologia 🚀
dziwne to mycie, powinno być obustronne a wloty zatkane dla lepszego czyśzczenia – poza tym woda była czysta, kolejna sprawa nic nam nie mówi żaden papier są 2 rodzaje płukania dpfa
czyli : leci sama sadza – nieprawidłowe spalanie do sprawdzenia czujniki, wtryski, ew turbo. ruda – świadczy o prawidłowym spalaniu
naprawa
Najlepsza regeneracja DPF'a to wiertło 20
A ja na myjni myje dpf….i suszę plomienicą….25 zł jak nowy…
Jak babka jeździła dieslem po parę km i zapewne nie miała świadomości że był tam dpf to co się dziwić że po 200 tys padł.
I na co ta ekologia ,jak i tak trzeba albo wypalić i idzie wszystko w atmosferę ,albo wymyć i idzie to w ,,ścieki,,
Ekologia na papierku a syf i tak idzie do przyrody
Honda to honda i kropka. Szwaby mogą się uczyć inżynierii silnikow
Przecież spaliny z diesla są czarne, więc obstawiam, że on od strony wydechu też taki będzie po przejechaniu 100 kilometrów xD
Tak sobie czytam niektóre komentarze i jestem zaskoczony ilością ,, fachowców " i znawców tematu 🤣
Zastanawiam się po co jest ten dpf w teorii zbiera wszystkie nieczystości a w praktyce zbiera a potem co jakiś czas się wypala i wszystko idzie w, atmosferę więc jest to założone na, zasadzie że ma być ekologicznie a nie jest.
Najlepsze ze taki filtr po takim myciu juz nie spełnia swoich właściwości, bo pęka w środku
Dpf się nie zapchycha od tak zawsze na końcu się okazuje układ paliwowy egr turbo ludzie to myją a potem płacz bo znów to samo a najgorsze źle wysuszony dpf betonuje się
Ja tam zawsze wyrzucam DPFy ze swoich aut i wyprogramowuję je… Dlatego auta moje się nie psują.
Kiedyś w moim busie chciałem zadbać o Dpd 300tys km, mówię dam do czyszczenia. Firma która mi czyściła podała takie ciśnienie wody,że przesunął się wkład Dpf i uszkodził czujni mierzący różnice ciśnienie. Auto chodziło ale jak załapało błąd traciło moc i jeździło w trybie awaryjnym. Długo nie mogłem dojść o co chodzi bo błąd wyskakiwał od nieszczelności układu. Aż firma kolejna bardziej profesjonalna rozcięła dpf i pokazała usterkę i jaki był powód.. także panowie jeśli chcecie zadbać o filtr to tylko w professionalnych warsztatach.. pozdrawiam
Dobrze wygladal "skoro pacjent na,stole to operujemy "he he dobre niewazne ze zdrowy!
Pracuje w tym temacie. Ten filtr był czysty, na ten przebieg nawet bardzo czysty
Kanaliki w dpfie nie zapychają się sadzą bo ona się wypala, tylko popiołem powstałym w wyniku wypalania filtra który uniemożliwia sprawne wyłapywanie sadzy właśnie
30 min z regeneracja i suszeniem, w taki czas to można sobie w zębie poldubac, syf jak był tak został
Jak auto lata po autostradach to i 300-400 tyś przejedzie i dpf będzie dobry. Jazda po mieście to przebieg x3 się liczyć powinno. Czyli zrobisz po mieście 100 tyś to jak w trasie 300 tyś. Ale ludzie i tak patrzą tylko na przebieg a nie stan auta i jak było eksploatowane.
a popiół został
Akurat to, że auto wywala błąd DPF nie świadczy o tym, że jest on do regeneracji. Zazwyczaj zapycha się on, bo auto go nie wypala. Najpierw trzeba sprawdzić sprawność elementów, które mają wpływ na zdolność jego wypalania. Czyli termostat(najczęstsza przyczyna w BMW), sprawność przepływomierza, wtryskiwaczy(jak będą lały to filtr będzie się momentalnie zapychał), świece, sondy lambda(filtr nie będzie się wypalał i dodatkowo będzie okopcona rura oraz zapach niespalonego paliwa), szczelność układu dolotowego, zawór egr. Spotkałem się już z takimi przypadkami, że np. facet przyjechał do mnie, bo 20tys. wcześniej inny mechanik mu zregenerował filtr, a teraz znów jest zapchany i auto nie ma mocy, bo jeden z wtryskiwaczy już lał przez co filtr bardzo szybko się zapychał i nie nadążał wypalać. Dla przykładu w BMW 2.0-3.0 filtry DPF robią średnio 400-450tys. km, choć producent przewidział je na 250tys. i po przekroczeniu tego limitu auto wywala błąd i po wizycie w serwisie wstawiają z definicji nowy filtr. Jeśli nie ma innych błędów to wystarczy taki filtr zaadoptować ponownie i robi jeszcze 150-200tys. do momentu aż faktycznie się zapcha i auto jest zamulone.
Co to za program?
Lepiej wyciąć to ustrojstwo, wgrać nową mape i spokój