Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

Kasowanie Inspekcji BMW 5 E39 Oil Service Indicator Light Reset BMW 5 E39

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689



Tak jak w tytule!

JAK SIĘ PRZYDAŁO ŁAPKA W GÓRĘ !!!
IF IT WAS USEFUL THUMBS UP

source Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

38 thoughts on “Kasowanie Inspekcji BMW 5 E39 Oil Service Indicator Light Reset BMW 5 E39

  1. W modelach e39 ze starym złączem OBD (okrągłe) pod maską możliwe jest kasowanie inspekcji tylko przez soft lub tzw. "na kabelek".

    Potrzebujemy do tego przewód (najlepiej grubszy drut w izolacji) którego jeden koniec wkładamy do pinu nr 7 w gnieżdzie OBD a drugi zwieramy do masy.

    Uwaga, ze względu na możliwe przebicia, zaleca się rozciąć owy drut i wlutować "po drodze" diodę np. LED która po pierwsze zabezpieczy przed "cofnięciem" prądu, po drugie będzie lekko świecić podczas kasowania inspekcji.

    Teraz jak to wykonać: przekręcamy stacyjkę na pozycję do zapłonu (zapalone lampki na desce), zamykamy drzwi kierowcy i wpinamy się pod maską – jeden koniec drutu (+ diody, czyli jej dłuższa nóżka) do pinu numer 7, drugi koniec do masy i obserwujemy przez szybę/otwarte okno wskaźniki na desce rozdzielczej. Po ok 20sek inspekcja powinna się wyzerować, jeśli to nie nastąpi puszczamy kabelek od masy i znów przykładamy i tak do skutku.

    Jeśli kabelek jest właściwie podłączony dioda powinna lekko świecić i cała operacja po maks, 2-3 próbach powinna się udać.

    Nigdy nie miałem z tym problemu, zawsze działało jednak nie biorę odpowiedzialności za ew. szkody 😉 

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń do mnie!