Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

Jak wyczyścić zawór EGR – objawy uszkodzenia oraz jak zaślepić.



ABC zaworu EGR czyli jak wyczyścić EGR jakie są objawy EGR oraz czy można zaślepiać zawór EGR oraz jak to zrobić.

source Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.

30 thoughts on “Jak wyczyścić zawór EGR – objawy uszkodzenia oraz jak zaślepić.

  1. O mamo! Kiedy Polska bedzie juz normalnym krajem, gdzie ludzie nie zaslepiaja zaworow puszkami od piwa, itp. Gdzie ludzie ida do sklepu i kupuja nowy samochod, a nie jezdza 16 letnimi maszynami majacymi fabryczne limity konstrukcji okolo 10 lat. Kiedy wreszcie nie bedzie tej biedy?

  2. Spoczko filmik 👍
    Ale co zrobić po zaślepieniu egr miedzianą blaszką z przewodami podciśnienia?
    Również je zaslepic?
    Można o koment co i jak?
    Oczywiście egr na podciśnieniu m-b 2.7cdi
    Łysy podeślij fachowe info.
    Wielkie dzięx pozdr.

  3. Właśnie tego szukałam… Volvo v70 II, traci moc, kopci, szarpie/zacina, jednak nie stale po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu jest ok. na jakiś dystans,spalanie większe. Wprawdzie check się nie zapala, ale wszystko wskazuje na EGR (ew. turbo) dlatego zacznę od przeczyszczenia zaworu itd. Aaa i ma 450tys stąd ten 1 krok 😉 dobry kanał, gdyby były odp. byłby zaje… fajny 🙃

  4. Co zrobić gdy mamy do czynienia ze starym autem, w którym komputer "widzi" że jest problem z EGR? Przykład z życia: Mercedes W202 silnik 2.2CDI, EGR zaślepiony i notorycznie wybija błąd wyżej wspomnianego zaworu. Okazuje się że wybija przez niedziałające klapy wirowe (odczepiła się dźwignia siłownika od cięgna sterującego uchylaniem klap). Czy w tak starych mercedesach da się wyprogramować EGR? Czy też ewentualne usunięcie klap rozwiąże problem uporczywie wyskakującego błędu? Szkoda mi jeździć po serwisach Mercedesa – autoryzowanych czy też nie, ponieważ rachunek mógłby mnie do grobu doprowadzić. Znów przykład, serwis nieautoryzowany naprawiający mietki: 3 krotne podpięcie kompa i skasowanie błędu, podmiana przepływki, odkręcenie i zakręcenie osłony silnika, oraz przełożenie śruta blokującego podciśnienie do zaworu EGR – ehmmm koszt "naprawy" 350zł 😮 dodam, że byłoby o 100 więcej, gdybym chciał fakturę…

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!