Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

Jak wyczyścić (samodzielnie ) filtr cząstek stałych DPF (Poradnik)



Filtr cząstek stałych – to pojęcie zna niemal każdy posiadacz samochodu z silnikiem diesla wyprodukowanym po 2000 roku.
Ekologia, kolejno wchodzące normy spalin Euro i dążenie za ich pomocą do ograniczenia emisyjności cząstek stałych do atmosfery sprawiły, że silniki wysokoprężne zaczęto wyposażać w specjalne filtry. I faktycznie, pozwoliły one obniżyć emisję szkodliwych gazów i zmniejszyły wpływ diesli na środowisko.
Jest jednak druga część tego medalu – użytkownicy silników z filtrem cząstek stałych często napotykają na problemy, szczególnie przemieszczając się samochodem w obszarze miejskim.

Więcej informacji o tym jak wyczyścić samodzielnie DPF znajdziesz w poradniku na blogu K2: https://k2.com.pl/blog/czyszczenie-filtra-czastek-stalych/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt

************ PRZYDATNE LINKI *************
O produkcie – https://k2.com.pl/produkty/k2-dot4-500-g?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Blog K2 – https://k2.com.pl/blog/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
AutoKosmetyka – https://www.facebook.com/groups/318351828588263/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Tester K2 – https://www.facebook.com/groups/243625069457353/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Turniej Wiedzy / Konkurs – https://k2.com.pl/wyzwanie/turniej?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Zapowiedź produktów – https://k2.com.pl/zapowiedz?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Darmowe ebooki – https://k2.com.pl/wiedza?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Przetestuj produkty – https://k2.com.pl/testuj-produkty-k2?utm_source=b2c&utm_campaign=yt

************ REJESTRACJA PRODUKTÓW *************
Uwaga! Już za kilka tygodni rusza platforma w ramach której rejestrując zakupiony produkt K2 otrzymasz dodatkowe korzyści m.in, szansę na wygranie pakietu produktów K2.
Śledź nas na facebooku i zapisz się na newsletter na stronie k2.com.pl, aby być na bieżąco.

************ DLA SPRZEDAWCÓW – PROGRAM LOJALNOŚCIOWY *************
Zwiększ swoje zyski stawiając na markę K2. Przystąp do programu lojalnościowego Melle Partner. Zyskaj atrakcyjne nagrody oraz dotrzyj do większej ilości klientów, dzięki darmowej reklamie. Zainteresowani produktami K2 bez problemu znajdą Twój sklep w wyszukiwarce na stronie K2.com.pl. Zapraszamy!
Dołącz na:
https://partner.melle.com/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt

:A:BB:A:
:K:4777:K:

Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.

Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.

Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.

Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW

Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.

Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.

Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.

Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.

Serwis BMW Warszawa

Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.

Elektryk do Samochodów BMW Warszawa

Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11

Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.

37 thoughts on “Jak wyczyścić (samodzielnie ) filtr cząstek stałych DPF (Poradnik)

  1. czysciłem nim ostatnio kolektor w hdi przyznam ze naprawde mocna chemia, trzeba bardzo uwazac na skore i oczy polecam okulary ochronne i jak gdzies kapnie na skóre odrazu spłukiwac wodą bo skonczy sie babrzącymi sie ranami po poparzeniu chemicznym. pozdr

  2. Witam mam taki stan silnik 1.9 TDI VW Touran i nie mogę odkręcić tego czujnika ciśnienia jak pokazane jest na filmie tak łatwo. Proszę o informację jak odkręcić tą nakrętkę bo spryskana została żeby puściła i jest zerowy efekt.

  3. Napisze wam poradnik jak tym środkiem uratować FAP/DPF . Potrzeba 2 puszki K2 DPF i kompresor . Ściagacie wężyk od czujnika ciśnienia sprawdzacie kompresorem który wężyk jest przed a który za filtem (jeżeli nie chce się wam szukać który to) dmuchając ciśnieniem powietrza około 8-10bar , za filtrem będzie mniejszy opór powietrza a przed opór będzie większy. Na początku warto wcisnąć trochę środka za filtr tak z ¼ puszki i podzielić to na 3 sesje. Wciskasz środek potem pompujesz powietrze i tak na przemian. Później bierzesz się za wężyk przed filtrem. Ostrożnie bo jak filtr jest mocno zapchany będzie Ci wybijać pistolet dlatego trzeba mocno dociskać. Tu robisz to samo co wcześniej wciskasz środek i pompujesz , gdy już wytracisz 2 puszki a dalej czujesz opór to pompujesz dalej powietrze aż poczujesz że opór się zmniejszył. Taka operacja trwa około 40minut do 2 godzin zależy od zapchania filtra. Składasz wszystko odpalsz samochód i czekasz 15 minut. Z wydechu ma lecieć para a jeżeli zrobiłeś wszystko dobrze to z wydechu powinna delikatnie kapać sadza. Później jazda utrzymując dość wysokie obroty około 20km z prędkością minimum 90km/h. Taki zabieg wystarczy na około roku spokoju gdy się jeździ 50 trasa 50 miasto. Jeżeli nic to nie dało to znaczy że filtr umarł lub jest inna usterka. Poradnik pisany na kolanie więc wybaczcie że w skrócie.

  4. Zawracanie D. Jak ktoś nie wie kiedy ma włączoną procedurę wypalania i wciąż ją przerywa to tak zanieczyści filtr że na takie półśrodki szkoda czasu. Filtr trzeba zdemontować i na właściwej do tego celu maszynie udrożnić.

  5. Dzień dobry interesuje się sprawami Wszystkimi przy samochodach mam lat 15 i poszłem w roku 2021 we wrześniu na mechanika samochodowego i w tym zawodzie uczyć się chcem i Filmy dużo mi dają

  6. Totalny szajs.
    Zakupiłem 2szt.
    Zrobiłem wszystko według zaleceń i to dwa razy bo za pierwszym razem nie poskutkowało.
    Drugim razem tez zero rezultatu.
    Nie polecam szkoda wydanej kasy i czasu.👎👎👎👎👎👎👎

  7. Nasz samochód nie miał żadnych komunikatów tylko często filtr się wypalał około co 100 km , postanowiłem użyć tego środka wszystko zgodnie z instrukcją nic nie dało. Po tygodniu następna puszka nic nie pomogło. Skończyło się wymianą filtra Nie polecam

  8. Przy zapełnieniu DPFu jakiego rzędu jest sens to stosować? Pytam, bo aplikacja oraz komputer diagnostyczny pokazują mi wciąż 255%(auto stoi, czeka na naprawę), zastosowałem to i zmian nie zauważyłem, nie odczułem. Odczyty bez zmian.
    Do 80%? 90%? 120%?
    Pozostaje pytanie o sprawność czujnika różnicy ciśnień filtra DPF.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!