Witam Dziękuję firmie ZF Polska i firmie TEC 2000 za wsparcie w tym odcinku. Części użyte w filmie były fabrycznie nowe i takie …
Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
34 thoughts on “Jak naprawić automatyczną skrzynie ZF6HP w BMW 5 | Objawy Usterki”
Tez posiadam 2.0D f30 . Przewaznie na każdym biegu przeciąga mi biegi, wszyscy mówią konwenter. Jak myślicie Panowie? Jestem z Gdanska, macie kogoś godnego polecania ?
Panie Grześko , mam x3 e83 z trzy litrowym m57 z 2005 roku. Nikt mi nie potrafi powiedzieć jaką skrzynie mam zamontowaną.Słyszałem że w tych rocznikach pojawiały się nie tylko skrzynie ZF ale też skrzynie GM ,czy to prawda ?
Ogólnie fajnie ale ceny napraw u tego pana to raczej jakieś bujdy na resorach. Strach się bać dawać takim i końcowo ci powie że trzeba inną skrzynie bo tarczki zjechane a remont skrzyni głębiej to kurła drugie E60 😂 Rozumiem macie zarobić ale bez przesady kurde
dawno temu zabrałem się za skrzynie, instruktażowo trafiłem na film – teraz nie modny bo ruski mechanik- wypowiadał się o tych grzybkach – niemiecka swołocz z ZF liche grzybki. i po wielu poszukiwaniach na amerykańskich stronach można kupić te grzybki nie z gumą a ze sprężyną – taka ciekawostka, a u mnie gumki już nie istniały
jak ogólnie mechanicy, którzy robili tą naprawę oceniają skrzynie ZF ? ja mam ZF8HP w BMW 3GT z 2020, narazie 25 tys km.. chce wymieniać olej co 60 tys km. ZF to top jeżeli chodzi o skrzynie.. czy to potwierdzają mechanicy ?
Może da radę zrobić jakiś materiał z 8hp? Ja już przerobiłem 4 beemki z tą skrzynią i żadna nie była idealna.. nawet przy tak niskich przebiegach rzędu 100000km
Ja mam pytanie do ZF, czy oni zalecają wymianę oleju? Jeżeli tak, to jak to jest ze potem producent pojazdu mówi że w skrzyni oleju się nie przewiduje wymiany?
Fajny, konkretny film. U mnie w x5 e70 6hp28x po przejechaniu Ok. 100km jak się rozgrzeje skrzynia to jest problem w kickdownie bardzo go zamula i nie chce wymusić, aż za którymś razem wrzuci tryb awaryjny. Zgaszę go, odpalę i mogę jechać dalej… wywala błąd 4F85 sprzęgło E. Konwerter już wymieniłem i to bez zmian. Zmieniłem nawet mechatronike na używkę po małym przebiegu, zrobiłem adaptacje i przez 2000km było wszystko spoko i nagle znowu problem wrócił identyczny.
A może jest mi ktoś w stanie powiedzieć dlaczego podczas delikatnego/równomiernego przyspieszania obroty idą w górę schodkowo – wyczuwalne delikatne szarpania Tak samo przy odpuszczeniu gazu kiedy wskazówka obrotomierza opada również robi to schodkowo… skrzynia 8hp xdrive
Wszystko fajnie, ale skoro auto ma nalatane 250k kilometrów to nie tylko konwerter pada. Druga rzecz to od kiedy skrzynia zrzuca z 2 na 1? Skoro wieść gminna mówi, że te skrzynie ruszają z 2 biegu.
No ale wyciągać skrzynie robić tylko płytę i konwerter przy tym przebiegu w E60 to za chwilę będzie ta sprzegielka wymieniac , stare 5 biegowe wytrzymywały dłużej ale te 6 biegowe to tak ulepszyli że jest 6 biegów a 5 sprzegielek czyli na jednym sprzegielku 2 biegi często przy 150-200 tys już jest po .sprzegielku na 3/4 biegu jak jest ze3 litry pod maską – ma mniejszym silniku wytrzyma dłużej Znane z autopsji ,
Witam Jaki koszt serwisu skrzyni? Powiedzmy w Pana przypadku przy modelu 525d bo ja mam model 550i i czeka mnie to..szukam dobrego warsztatu by nie było niepotrzebnych pomyłek i nerwów. Wielkopolska 🤜🤛
Nie zarejestrowałem czy w filmie ten temat był poruszany więc zapytam: ponoć ZF oficjalnie się wypowiedział w 2021 żeby w skrzyniach 6hp nie robić dynamicznej wymiany oleju bo może się uszkodzić mechatronika. Czy to prawda?
Cześć. To może odpowiesz mi na pytanie. Przebieg 380k. konwenter oczywiscie do zmiany bo obroty faluja. byłem na diagnostyce i dostałem informacje że skrzynia nie trzyma ciśnienia. czy jeśli wymieniłbym konwenter mechatronike no i oczywiscie filtr i olej to czy coś się zmieni ? czy poprotu lepiej oddać cała skrzynie do regeneracji i mieć z głowy. niestety koszt regeneracji to +-9k. Co myślisz o tym ? Pozdro
Mam 6hp26x w land roverze disco 3 4.4v8 u mnie problemy ze zmiana biegow byly wymienilem olej z filtrem bylo lepiej 1 dzien potem juz tylko gorzej. Skonczylo sie na wyjecou mechatroniki (jajcarze z lr wymyslili ze trzeba silnik z prawej strony podniesc zeby miska wyszla) wymiana plyty separacyjnej gumek czy tez tłoczkow (u mnie tylko jeden mial polowe czapeczki reszta plaska) i kpl nowych elektrozaworow. Na koniec jeszcze raz nowy oleje z miska. Wazne zeby dobrze załozyc tulejke na złaczy skrzyni u mnie niby sie zatrzasnela ale olej podciekal i skrzynia wchodzila w tryb awaryjny (nie bylo z nia kontaktu). Zeby bylo smieszniej w lr w mechatronice byla 1 kolka mniej bodaj 8 gdzie wedlug dokumentacji powinno byc 9. Na koniec skasowanie adaptacji i auto jezdzi super spalanie spadlo z 21l w miescie na niecale 17 przy spokojnej jezdzie. Tryb sport i manualna zmiana zaczela dzialac. Konwertera nie wymienialem bo nie wyciagalem skrzyni. Koszt na poczatku 22 roku za czesci z olejem to bylo cos kolo 2.5-3tys zl. Musialem zrobic sam bo jak ktos widzial lr to nie chcial sie dotykac 😉
Witam, a czy to prawda, że jak wyładujemy adaptacje i będziemy chcieli zaadaptować na nowo to trzeba 5 razy powtórzyć operacje z Delikatna jazda do 80km/h i przy tym, aby sam wyhamował do 4 biegu i potem delikatnie hamować nogą j zatrzymać się na 15sekund i potem od nowa 5x ? Pozdrawiam serdecznie
Leszko Moto musiałem zjechać z asfaltu dorożką, żeby wpisa zapodać, bo…… ratuj się kto może! Leci betonowy prośbunek, gniot niemiłosierny do Cię, chłopie nasz drogi, bo nie da się tego tak jeszcze raz tu w Leszko Moto TV: nie daj żesz więcej mikrofonu gościowi z ZFa 😖 Niech on opowie co tam wie und potrafi Tobie najpierwej, aaaaaaa poooteeeemm Ty nam tu zapodaj dawkę materiału ZACNEGO 😎 Ty choćbyś lał tu najżadszą wodę, choćbyś makaron Makłowicza nam tu na uchy nawijał czy jakiejkolwiek najbardziej pierdołowate pierdoły opowiadał to opowiadaj, nawijaj i lej! Bo Ty mógłbyś powiedzieć, że kiedy MPower startuje spod świateł to prędkość obrotowa ziemi walczy z przeciążeniem i każdy by Ci uwierzył, aleeeeeeee jak gada ten gość to ja nie wiem czy on czyta z kartki czy mówi jego matka……. Co to za tragedia! Tu tak nie wolno. Tym bardziej, że jest w BMW!
Tez posiadam 2.0D f30 . Przewaznie na każdym biegu przeciąga mi biegi, wszyscy mówią konwenter. Jak myślicie Panowie? Jestem z Gdanska, macie kogoś godnego polecania ?
Pewnie kilka tysięcy
Panie Grześko , mam x3 e83 z trzy litrowym m57 z 2005 roku. Nikt mi nie potrafi powiedzieć jaką skrzynie mam zamontowaną.Słyszałem że w tych rocznikach pojawiały się nie tylko skrzynie ZF ale też skrzynie GM ,czy to prawda ?
U mnie również problem z e60 m54b22 skrzynia szarpie z 3 na 4 bieg , czy to wina konwertera, mechatroniki czy coś poważniejszego ?
polecasz cos w okolicach wroclawia? Czasami mi cos szarpnie, ale mam tez XDrive. Mam w koncu drugie auto 😀 to moge oddac bemke na dluzej
Ogólnie fajnie ale ceny napraw u tego pana to raczej jakieś bujdy na resorach.
Strach się bać dawać takim i końcowo ci powie że trzeba inną skrzynie bo tarczki zjechane a remont skrzyni głębiej to kurła drugie E60 😂
Rozumiem macie zarobić ale bez przesady kurde
UK wymiana rozrządu w N47 2.0d 1200/1600F
👍
Witam który odcinek jest o DPF 30d BNW
dawno temu zabrałem się za skrzynie, instruktażowo trafiłem na film – teraz nie modny bo ruski mechanik- wypowiadał się o tych grzybkach – niemiecka swołocz z ZF liche grzybki. i po wielu poszukiwaniach na amerykańskich stronach można kupić te grzybki nie z gumą a ze sprężyną – taka ciekawostka, a u mnie gumki już nie istniały
A jaką wymianę oleju w skrzyni statyczna czy dynamiczna, i co jesli będzie za dużo lub za malo oleju będzie się działo też dobre pytanie
Miało być o skrzyniach biegowych, a jest o perypetiach klientów… żal
jak ogólnie mechanicy, którzy robili tą naprawę oceniają skrzynie ZF ? ja mam ZF8HP w BMW 3GT z 2020, narazie 25 tys km.. chce wymieniać olej co 60 tys km. ZF to top jeżeli chodzi o skrzynie.. czy to potwierdzają mechanicy ?
Sprzęgło hydrokinetyczne?
Może da radę zrobić jakiś materiał z 8hp? Ja już przerobiłem 4 beemki z tą skrzynią i żadna nie była idealna.. nawet przy tak niskich przebiegach rzędu 100000km
Ja mam pytanie do ZF, czy oni zalecają wymianę oleju? Jeżeli tak, to jak to jest ze potem producent pojazdu mówi że w skrzyni oleju się nie przewiduje wymiany?
Fajny, konkretny film.
U mnie w x5 e70 6hp28x po przejechaniu Ok. 100km jak się rozgrzeje skrzynia to jest problem w kickdownie bardzo go zamula i nie chce wymusić, aż za którymś razem wrzuci tryb awaryjny. Zgaszę go, odpalę i mogę jechać dalej… wywala błąd 4F85 sprzęgło E.
Konwerter już wymieniłem i to bez zmian. Zmieniłem nawet mechatronike na używkę po małym przebiegu, zrobiłem adaptacje i przez 2000km było wszystko spoko i nagle znowu problem wrócił identyczny.
A może jest mi ktoś w stanie powiedzieć dlaczego podczas delikatnego/równomiernego przyspieszania obroty idą w górę schodkowo – wyczuwalne delikatne szarpania Tak samo przy odpuszczeniu gazu kiedy wskazówka obrotomierza opada również robi to schodkowo… skrzynia 8hp xdrive
Czasem można narzekać bo pieprzysz od rzeczy ale ten film nawet ci wyszedł pozdro !
Wszystko fajnie, ale skoro auto ma nalatane 250k kilometrów to nie tylko konwerter pada. Druga rzecz to od kiedy skrzynia zrzuca z 2 na 1? Skoro wieść gminna mówi, że te skrzynie ruszają z 2 biegu.
Regenerowana skrzynia 18k PLN. Przy tej kwocie chyba lepiej iść w kierunku swapa 8hp u turbolamika.
Ile takie skrzynie wytrzymają plus minus 300 tys 400?
No ale wyciągać skrzynie robić tylko płytę i konwerter przy tym przebiegu w E60 to za chwilę będzie ta sprzegielka wymieniac , stare 5 biegowe wytrzymywały dłużej ale te 6 biegowe to tak ulepszyli że jest 6 biegów a 5 sprzegielek czyli na jednym sprzegielku 2 biegi często przy 150-200 tys już jest po .sprzegielku na 3/4 biegu jak jest ze3 litry pod maską – ma mniejszym silniku wytrzyma dłużej
Znane z autopsji ,
Witam Jaki koszt serwisu skrzyni? Powiedzmy w Pana przypadku przy modelu 525d bo ja mam model 550i i czeka mnie to..szukam dobrego warsztatu by nie było niepotrzebnych pomyłek i nerwów. Wielkopolska 🤜🤛
Nie zarejestrowałem czy w filmie ten temat był poruszany więc zapytam: ponoć ZF oficjalnie się wypowiedział w 2021 żeby w skrzyniach 6hp nie robić dynamicznej wymiany oleju bo może się uszkodzić mechatronika. Czy to prawda?
Cześć.
To może odpowiesz mi na pytanie.
Przebieg 380k. konwenter oczywiscie do zmiany bo obroty faluja. byłem na diagnostyce i dostałem informacje że skrzynia nie trzyma ciśnienia. czy jeśli wymieniłbym konwenter mechatronike no i oczywiscie filtr i olej to czy coś się zmieni ? czy poprotu lepiej oddać cała skrzynie do regeneracji i mieć z głowy. niestety koszt regeneracji to +-9k.
Co myślisz o tym ?
Pozdro
A co jest jeżeli tylko gdy stoję w korku to automat przechodzi w tryb awaryjny gdy go zgadze i odpalę jest ok
Może jakiś film o manualnych skrzyniach w serii F i uszkodzonych synchronizatorach ?
Da się to naprawiać, czy zostaje tylko wymiana skrzyni ?
Witam moja skrzynia przeciąga biegi to zły konwenter czy skrzynia 6hp26 BMW E60
Witam. E61 2006 panorama zostaję uchylona i tylko przez kalibracje można domknąć podobno znany problem ? Ktos coś ? Pozdro
Mam 6hp26x w land roverze disco 3 4.4v8 u mnie problemy ze zmiana biegow byly wymienilem olej z filtrem bylo lepiej 1 dzien potem juz tylko gorzej. Skonczylo sie na wyjecou mechatroniki (jajcarze z lr wymyslili ze trzeba silnik z prawej strony podniesc zeby miska wyszla) wymiana plyty separacyjnej gumek czy tez tłoczkow (u mnie tylko jeden mial polowe czapeczki reszta plaska) i kpl nowych elektrozaworow. Na koniec jeszcze raz nowy oleje z miska. Wazne zeby dobrze załozyc tulejke na złaczy skrzyni u mnie niby sie zatrzasnela ale olej podciekal i skrzynia wchodzila w tryb awaryjny (nie bylo z nia kontaktu). Zeby bylo smieszniej w lr w mechatronice byla 1 kolka mniej bodaj 8 gdzie wedlug dokumentacji powinno byc 9. Na koniec skasowanie adaptacji i auto jezdzi super spalanie spadlo z 21l w miescie na niecale 17 przy spokojnej jezdzie. Tryb sport i manualna zmiana zaczela dzialac. Konwertera nie wymienialem bo nie wyciagalem skrzyni. Koszt na poczatku 22 roku za czesci z olejem to bylo cos kolo 2.5-3tys zl. Musialem zrobic sam bo jak ktos widzial lr to nie chcial sie dotykac 😉
Witam, a czy to prawda, że jak wyładujemy adaptacje i będziemy chcieli zaadaptować na nowo to trzeba 5 razy powtórzyć operacje z Delikatna jazda do 80km/h i przy tym, aby sam wyhamował do 4 biegu i potem delikatnie hamować nogą j zatrzymać się na 15sekund i potem od nowa 5x ? Pozdrawiam serdecznie
Leszko Moto musiałem zjechać z asfaltu dorożką, żeby wpisa zapodać, bo…… ratuj się kto może! Leci betonowy prośbunek, gniot niemiłosierny do Cię, chłopie nasz drogi, bo nie da się tego tak jeszcze raz tu w Leszko Moto TV: nie daj żesz więcej mikrofonu gościowi z ZFa 😖 Niech on opowie co tam wie und potrafi Tobie najpierwej, aaaaaaa poooteeeemm Ty nam tu zapodaj dawkę materiału ZACNEGO 😎
Ty choćbyś lał tu najżadszą wodę, choćbyś makaron Makłowicza nam tu na uchy nawijał czy jakiejkolwiek najbardziej pierdołowate pierdoły opowiadał to opowiadaj, nawijaj i lej! Bo Ty mógłbyś powiedzieć, że kiedy MPower startuje spod świateł to prędkość obrotowa ziemi walczy z przeciążeniem i każdy by Ci uwierzył, aleeeeeeee jak gada ten gość to ja nie wiem czy on czyta z kartki czy mówi jego matka……. Co to za tragedia! Tu tak nie wolno. Tym bardziej, że jest w BMW!
super filmik POZDRAWIAM.