Oglądaj „Zakup kontrolowany” w TVN Turbo oraz w Player.pl: …
Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
34 thoughts on “Ile kosztuje wymiana rozrządu? [Zakup kontrolowany]”
Facet widzi przedlifta i już wie że jest wyprodukowana po sierpniu 2007 i ma rozrząd z tyłu, mistrz wróżbita. Dożywotni olej… Dożywotni to powinien mieć zakaz naprawiania aut
Producent nie zaleca wymiany oleju w skrzyni? Hehe tak… BMW nie zaleca ale to nie BMW jest producentem tylko ZF… a ci juz zalecaja… BMW woli wsadzic nowa skrzynke bo im sie siano wtedy zgadza… xD
Nie ma to jak kupić 4 cylindrowy dieslowy śmietnik (inaczej o tym silniku nie można powiedzieć) w dodatku nie wymieniając oleju w skrzyni. Tragedia niech ten pan kupi sobie wóz drabiniasty i konia 🙂
Jezdzilem e91 4 lata.Serio z reka na sercu moge polecic to auto ;)Zrobilem nim 170tys i zasnych wiekszych problemow.. I nie ,nie robilem rozrzasu oraz nie wymienialem oleju w skrzyni.pozdrawiam
Olej dożywotni w BMW 😄😃😀 sam producent tej skrzyni przewiduje wymianę co 60tys Km. Wymiana samego rozrządu na oryginałach 2.5 części plus 1500 wymiana. Lub części febi i robocizna – 3tys. Kup xdrive, gdzie nie wymieniał nikt oleju. Kolejne 6-10 tys.
Przecież powiedzial ze Producent nie przewiduje wymiany oleju. A kazdy robi jak uwaza. Sam mam E39 z przebiegiem 350tys i olej nigdy nie byl wymieniony bo kiedys pan w serwisie mnie postraszyl ze jak sie nic nie dzieje to w aucie o nie okreslonym konkretnie przebiegu oleju lepiej nie ruszac bo jak to ujął – "moze sie cos zaczac dziac" i nie wymienilem. Auto mam juz 13 lat i skrzynia nigdy nawet sie nie zająknęła. Zreszta widac to po cenach uzywanych, grosze. Czyli nikt ich nie zmienia bo dzialaja. Jedyna roznica to fakt ze E39 to auto jeszcze z tych lepszych czasów.
miałem kiedyś opelka vectrę, pompa wody na mimośrodzie ok 100 zł (nie była to najtańsza półka), pasek 20 , mechanik za wymianę wziął 250 – to były samochody…przebieg ponad 300 licznikowy – ile faktycznie nie wiem, auto nie brało oleju, rozrząd bezkolizyjny – to były auta
E w poldku to se sam wymieniam ,koszt to pasek no może te koła zębate ,heee ,a tak ,to jest rzeczywiście chore by tak to wyglądało ,ot technologia jednorazowa ,szybciej więcej taniej to jest zasada koncernów i nietylko
Dożywotni olej…..Bez komentarza. Producent tych skrzyń zaleca taką wymianę między 90 – 100 tys. km. Tyle w temacie. Po wymianie rozrządu olej w silniku wymieniamy co 15 tys. a nie wg wskazań. Pozdrawiam Pana Olka
Tak to jest jak się z " celebrytom" z tefałenu podjeżdża pod warsztat cena idzie z bomby razy 2. No i jeszcze fachowiec ekstraklasowy nie wymieniać oleju w skrzyni. Wow. Skąd oni to wzięli ?
Zobacz cały odcinek bez dodatkowych opłat w player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/zakup-kontrolowany-odcinki,215/odcinek-348,S25E348,99172
Uważam że cena podana w filmie to bzdura. Dziękuję
😆Ja miałem 360tys w e90 i nie ruszałem rozrządu
Facet widzi przedlifta i już wie że jest wyprodukowana po sierpniu 2007 i ma rozrząd z tyłu, mistrz wróżbita. Dożywotni olej… Dożywotni to powinien mieć zakaz naprawiania aut
Olej w skrzyni nie wymaga wymiany?!! 😂😂😂😂😂Mówcie tak kobietom!!! One uwierzą!! Mnie, facetowi po technikum mechanicznym nie chce się wierzyć😂😂😂
Ciekawe kiedy nie będzie korków oleju.
Producent nie zaleca wymiany oleju w skrzyni? Hehe tak… BMW nie zaleca ale to nie BMW jest producentem tylko ZF… a ci juz zalecaja…
BMW woli wsadzic nowa skrzynke bo im sie siano wtedy zgadza… xD
Rozciągające się łańcuchy rozrządu ,pękanie rozrządu ,pękanie tulei cylindrów, pękanie bloków, obracające się panewki , klapki kolektora, zacierające się pompy common rail, wszelakie wycieki oleju
mógłbym tak jeszcze wymieniać .Wiem bo naprawiam to badziewie a co dzień.
5-6 tys koszt wymiany rozrządu ,to ja dziękuję za taki złom
Madrego to milo posluchac 🙂
co to za specjalista od automatów ?
Jak w przedlifcie poznać, że ma N47? 😀
Pewnie po dzwieku 😉
Wymiana rozrządu to 2500 zł, a co do skrzyni to producent skrzyni ZF zaleca wymianę oleju to BMW twierdzi że jest dożywotni.
Ja zaplacilam okolo 4 tysiace. W polsce tak drogo?
Program dla facetów a reklama podpasek brawo dobrze że nie jadlem
Jaki to model?
Nie ma to jak kupić 4 cylindrowy dieslowy śmietnik (inaczej o tym silniku nie można powiedzieć) w dodatku nie wymieniając oleju w skrzyni. Tragedia niech ten pan kupi sobie wóz drabiniasty i konia 🙂
Jezdzilem e91 4 lata.Serio z reka na sercu moge polecic to auto ;)Zrobilem nim 170tys i zasnych wiekszych problemow..
I nie ,nie robilem rozrzasu oraz nie wymienialem oleju w skrzyni.pozdrawiam
Bajerisze motor werke =wydatki
Olej dożywotni w BMW 😄😃😀 sam producent tej skrzyni przewiduje wymianę co 60tys Km. Wymiana samego rozrządu na oryginałach 2.5 części plus 1500 wymiana. Lub części febi i robocizna – 3tys. Kup xdrive, gdzie nie wymieniał nikt oleju. Kolejne 6-10 tys.
Przecież powiedzial ze Producent nie przewiduje wymiany oleju. A kazdy robi jak uwaza. Sam mam E39 z przebiegiem 350tys i olej nigdy nie byl wymieniony bo kiedys pan w serwisie mnie postraszyl ze jak sie nic nie dzieje to w aucie o nie okreslonym konkretnie przebiegu oleju lepiej nie ruszac bo jak to ujął – "moze sie cos zaczac dziac" i nie wymienilem. Auto mam juz 13 lat i skrzynia nigdy nawet sie nie zająknęła. Zreszta widac to po cenach uzywanych, grosze. Czyli nikt ich nie zmienia bo dzialaja. Jedyna roznica to fakt ze E39 to auto jeszcze z tych lepszych czasów.
Nigdy więcej BMW
miałem kiedyś opelka vectrę, pompa wody na mimośrodzie ok 100 zł (nie była to najtańsza półka), pasek 20 , mechanik za wymianę wziął 250 – to były samochody…przebieg ponad 300 licznikowy – ile faktycznie nie wiem, auto nie brało oleju, rozrząd bezkolizyjny – to były auta
E w poldku to se sam wymieniam ,koszt to pasek no może te koła zębate ,heee ,a tak ,to jest rzeczywiście chore by tak to wyglądało ,ot technologia jednorazowa ,szybciej więcej taniej to jest zasada koncernów i nietylko
Dożywotni olej…..Bez komentarza. Producent tych skrzyń zaleca taką wymianę między 90 – 100 tys. km. Tyle w temacie. Po wymianie rozrządu olej w silniku wymieniamy co 15 tys. a nie wg wskazań. Pozdrawiam Pana Olka
Będziesz Miał Wydatki
Adam pod zły numer trafił z kolegą w serwisie płaczą ze śmiechu jak to oglądają 😂
Tak to jest jak się z " celebrytom" z tefałenu podjeżdża pod warsztat cena idzie z bomby razy 2. No i jeszcze fachowiec ekstraklasowy nie wymieniać oleju w skrzyni. Wow. Skąd oni to wzięli ?
W silnikach gx to koszt ok 40zł
Nie ma dwumasy ale jest hydrokinetyczne takie same koszty albo wieksze
Producent nie przewiduje wymiany oleju tylko całej skrzyni
BMW BĘDZIESZ MIAŁ WYDATKI ). BURAKO MULTI WAGON
Dożywotni olej??!! I to w automacie??… Fachowiec jak uj strzelił 😀
Powodzenia i bez awaryjności 😐
dlatego niemcy to gonią po 200 tyś