Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

FABRYCZNY BRAK MOCY – ONI TO PRZEWIDZIELI BMW X3 F25 CO MOŻNA Z TYM ZROBIĆ?ODBLOKUJ SWOJE AUTO – EGR



Odcinki w każdą niedzielę o 10:00

W DOWODZIE JEDNO NA HAMOWNI DRUGIE – BMW X3 EGR

0:38 – Co możesz zrobić jeżeli Twoje odszkodowanie za szkodę jest zbyt małe?
7:55 – Do czego służy zawór EGR?
9:33 – Rozwiązanie problemu i kontemplacje na temat katalizatorów, nowych technologii
21:14 – Przyłapana na gorącym uczynku Pani zagrażająca życiu i zdrowiu wszystkim w swoim otoczeniu
22:30 – Moje wnioski na temat wyników
26:00 – Wyniki z pomiarów na hamowni drogowej
35:40 – Czy po chipie pali mniej czy więcej?
36:00 – Czy strzały z wydechu/odcinki/modyfikacje sterownika lub sam chip niszczy silnik?

CHCIAŁBYM CIE JAKOŚ WESPRZEĆ ABYŚ BYŁ TU CZĘŚCIEJ
https://patronite.pl/Auto-Bachus

MAM DO CIEBIE PYTANIE GDZIE MOGĘ NAPISAĆ?
https://www.facebook.com/autobachus/

GDZIE JEST TWÓJ NOWY KANAŁ NA YOUTUBE?
Mój nowy kanał – Trzecia Perspektywa Świadomości
https://www.youtube.com/channel/UCc8C8ZRrYVAu-nmDM0Xir9Q

MAM SPRAWĘ DO KANCELARII SOLACE GDZIE MOGĘ NAPISAĆ?
W sprawach dopłat do odszkodowań i bezpłatnej weryfikacji szkody do 3 lat wstecz
p.witkowicz@solace.pl

MAŁO MI MOCY WIĘC CHCIAŁBYM WIĘCEJ W MOIM AUCIE
EGR DPF FAP ADBLUE
Mamy kilka oddziałów w Polsce, współpracujemy razem
www.boostfactory.pl – Paweł Łańcut 665-442-440
www.autobachus.pl – Kamil Józefów koło Otwocka 515-33-28-48

Pozdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂

AUTO-BACHUS – Warsztat ukierunkowany na markę BMW
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, naprawa i serwis klimatyzacji, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48

Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.

Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.

Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.

Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW

Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.

Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.

Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.

Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.

Serwis BMW Warszawa

Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.

Elektryk do Samochodów BMW Warszawa

Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11

Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.

33 thoughts on “FABRYCZNY BRAK MOCY – ONI TO PRZEWIDZIELI BMW X3 F25 CO MOŻNA Z TYM ZROBIĆ?ODBLOKUJ SWOJE AUTO – EGR

  1. Mam taki wóz z silnikiem B47 i mam go fabrycznie zdławionego na 163KM. Po numerze VIN wynika, że ma 190KM. Mieszkam w Norwegii i tu chyba wszystko dławili do 163KM, norki mają bzika na punkcie ekologii i być może to było powodem. Będę w Pl to muszę udać się do odpowiednich ludzi aby mi to naprawili 😉🙂

  2. Wow, zajebisty odcinek! Mam praktycznie dokładnie to auto, X4 które tak naprawdę jest X3 (nawet w dowodzie xD jest model X3 wersja X4 heh) i z tym silnikiem dokładnie. Czyli widzę że trzeba wypierdzielić EGR… I programik zrobiony przez profesjonalistów…Co do tej mocy – autko to 4×4, z ciekawości jak to się hamuje, 2 rolkowa hamownia?

  3. Dobra. A jeśli w swoim e90 320d mam silnik n47 i fabrycznie jest ograniczony do 164km. Chciałbym zrobić chipa i usunąć egr. I teraz pytanie. Czy jest sens zaślepiać egr, czy wystarczyło by go komputerowo wyłączyć, oraz czy nie doprowadzi to do uszkodzenia dpf?

  4. Witam chciałbym w moim dieslu zrobić chipa oraz zaślepić zawór EGR i mam takie pytanie czy lepiej EGR zaślepić przed chipem czy można to zrobić równie dobrze po zmianie softu. Pozdrawiam

  5. Kurcze ja już mam cipa i kawałek. A co to zmienia że masz 200 koni a jedzie jakbyś miał połowę zdechłą.
    Tak samo jak turbo mi się rozpierdalało i chodziło jak wiertarka z udarem. A ja zadowolony bo taki hałas że widać że zapierala. A dopiero po regeneracji była cisza a osiągi były linowe i takie jakie powinny być. Wszystko siedzi w głowie

  6. Mała uwaga trochę w podobnym temacie mówisz że przed i po chip auto pali tyle samo nie do końca jeżdżę volvo 460 z dowodu mapa zrobiona na 580 różnica w spalaniu 3 l na 100kn/h w dół przy czym jeżdżę od nowości po 500tyś była zwiększana moc teraz ma ponad 1 milion i chodzi mi o średnie spalanie w skali miesiąca ja rozumiem że nie ma co porównywać 13l pój do 2l auto jak nie ma mocy to i musi palić pozdro

  7. Mam BMW x3 F25 N47 2.0 xdrive mpakiet z 2012r, 8 stopniowa skrzynia biegów. Dla porównania mondeo mk 4 2.0 cdti 6 biegow z 2010 r kombi przyspiesza lepiej niż wyżej wymieniona bawarka.?? To mnie zastanawiało- 190 koni bmw to mniej niż 146 koni forda??! Wyjebie za przeproszeniem egr i dam znać.

  8. Witaj – Szukam sobie E92 , E93 i mam juz taki metlik w glowie w kwestii silnikow , ze az glowa mnie juz boli … W gre wchodzi TYLKO benzyna . Najlepiej na posrednim wtrysku . Silnik R6 minimum 2.5 litra i jak czytam fora to musialbym zadnej jednostki nie kupowac . Sam jezdzilem bardzo ladna i bardzo bogato wyposazona E60 z silnikiem N52B25 ( 218 koni ) , ktory opini nie ma dobrych , ale jakos dawal rade . Mam w pamieci Twoja walke z 335i 306 koni i to omijam z daleka … Mam na oku dwie coupe z silnikami N53B30 272 konie , ale znowu posredni wtrysk a to pompa siada a to wtryski nie lubia kiepskiej jakosci paliwa a to nagar i powiem Ci ze tak naprawde to nie wiem czego juz szukac ;] … Jesli mialbys kupic cos takiego to co byloby tak pancerne jak Twoja jednostka z e30 ( pancerna Swinia ) heh .

  9. kamilu a powiedz e60 silnik n42 ten bez bagnetu benzyna ,2.5l nie idzie od dolu to bedzie disa czy przepustnica bo tez wywalilo blad adaptacji przepustnicy, ja ogolnie amator mechanik obstawialbym jednak dise bo wypadlo czasem zaplonem i mul z dolnych obrotow wskazywalo by na luz klapy disy lub zacinajaca sie klapke?wiem ze tez lubisz rozkminy wiec zapytalem grzecznie

  10. Kamil liczy się to co jest po Vinie a nie w dowodzie i prawdopodobnie to jest wersja 150km tylko jakiś handlarz który ją miał namieszał w papierach żeby lepiej sprzedać auto 🙂

  11. To jak to w końcu jest, mogę usunąć z kolektora klapki i wyprogramowac je razem z EGR i bedzie dobrze? Nie będzie problemu z DPF? Nie chciałbym żeby się za mną tworzył smród i czarna chmura. Silnik to 3.0 d o oznaczeniu 740D z F01.

  12. Eko to kasiorka.
    Bmw i konie ponad 200, jesli nawet po poprawie też 200 ale zaczyna sie napędzać od 2tys obrotów to juz nie ma porównania ❤❤, to jak np diesel ma 200 koników turbo wstaje przy 3tysi a nie przy 1.5tysi, niby tyle samo koni ale co z tego jak zakresy użytkowe.
    Ps fajnie oglada się te twoje filmiki👍😉

  13. Odnośnie hamowni to wydaje mi się że dynomet ma trochę zbyt wysoką cenę względem jakości. Jest jeszcze dynopro, ale cena też spora. Osobiście chciałem zrobić im konkurencję budując swój projekt hamowni. Jestem na etapie około 40% prac i jak na razie nie mam czasu żeby kontynuować. Moje urządzenie byłoby lepsze od konkurencji; nie potrzeba dodatkowych czujników ciśnienia i temperatury bo ma je w sobie. Ma znacznie wygodniejszy sposób montażu, opcje gps lub na koło jednocześnie. Jest osobnym urządzeniem, które ładujesz i nie musisz targać się z laptopem. Pomiary zapisujesz na karcie SD. Cena też będzie znacznie niższa. Jak uda mi się wreszcie skończyć to dam Ci w prezencie bezinteresownie jeden egzemplarz. Pozdrawiam.

  14. Wywalenie EGR spowoduje minimalnie wyższe spalanie ale za to silnik dłużej przeżyje. Były nawet akcje że auto się spaliło bo chłodniczka egr nie działała.

  15. Dzięki twoim filmom i tym co teraz robi bmw 👎🏻 dalej będę trzymał swoje M54 nie mam serca go sprzedać choć mieszkam w uk i każdy mi wmawia ze mój samochód jest już za stary pozdro 😁

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!