Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

Dlaczego ZACIERAJĄ się SILNIKI BMW V8 i V10? PIOTR ODPOWIADA!



Kontynuujemy wizytę w warsztacie Piotra Dziedzica, w którym odnawia serduszka supersamochodów – głównie BMW serii M oraz Porsche. Część I w linku:
🎥👉https://youtu.be/JofX8IYmRNY
Tym razem podpatrujemy sam warsztat pracy specjalisty.

Pacjentami są silniki S65 z BMW M3 (V8) oraz S85 z BMW M5 (V10).

Piotr opowiedział nam o przygotowaniu silników do naprawy – czyszczeniu wstępnym, szkiełkowaniu, myciu zasadniczym składowych silnika. Przybliżył też procedurę pomiarów twardości poszczególnych części jednostki – zobaczcie jaka jest różnica w wartościach dla części wyjętych wprost z silnika a np. poddanych azotowaniu, o którym mówiliśmy przy pierwszym spotkaniu ze specjalistą.

Przy włączonej kamerze Piotr wykonał pomiar zużycia elementów uszkodzonego silnika, który akurat trafił na jego warsztat. Dowiemy się… i posłuchamy (!) jak bardzo potrafią się zużywać wały korbowe. Będzie o szlifie wałów, mocach silników, stopniach sprężania, wpadaniu zaworów na tłoki, suchych vanosach a także samych różnicach między silnikami V8 i V10 w BMW – w tym temacie Piotr czuje się jak ryba w wodzie!

Gospodarz odcinka zdradzi też jak pracuje na co dzień. Wyjaśni czy klient… może patrzyć mu na ręce! Zdradzi też historię swoich realizacji, reklamacji, a przede wszystkim – „co” i „jak” można zepsuć podczas montażu i pierwszego uruchomienia wyremontowanego silnika. Taka ilość oleju w jednostce – niby oczywista rzecz, a proszę…

Dobrego seansu!

#copart #iaai #porsche #bmw #m #ngine #repair #s65 #s85 #v6 #v8 #fix #coldstart #autazusa #autodiscover

————
🚘 Chcesz kupić auto z USA? 🚘
📱 Dzwoń: 509-420-000
💻 Napisz: autazusa@autodiscover.pl
🌐 WWW: https://autodiscover.pl/
📲 INSTAGRAM Autodiscover: https://www.instagram.com/autodiscove
📲 INSTAGRAM Adama: https://www.instagram.com/adam_global
📲 TIKTOK Autodiscover: https://www.tiktok.com/@autodiscoverusa?
🤝 Współpraca: biuro@autodiscover.pl
👍🏻 Subskrybuj kanał: https://goo.gl/2p2ofj
————

Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.

Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.

Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.

Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW

Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.

Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.

Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.

Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.

Serwis BMW Warszawa

Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.

Elektryk do Samochodów BMW Warszawa

Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11

Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.

26 thoughts on “Dlaczego ZACIERAJĄ się SILNIKI BMW V8 i V10? PIOTR ODPOWIADA!

  1. Jak zawsze zapraszamy do polubienia filmu, udostępniania, wyrażania opinii oraz na naszego Facebooka, tam wszystkie ostatnie zakupy i licytacje:

    👉 https://www.facebook.com/AutoDiscoverUSA/

    2️⃣ Odwiedź naszego INSTAGRAMA, by sprawdzić co się u nas dzieje na co dzień:

    👉 https://www.instagram.com/autodiscoverusa/

    3️⃣ Zapraszamy do naszej AutoDiscover’owej grupy na FB:

    👉 https://www.facebook.com/groups/AutoDiscoverUSA

    👉 Chcemy zebrać wszystko to co dotyczy tematu importu aut z USA, czyli licytacje/okazje/porady/przeróbki oraz weryfikacje VIN w jednym miejscu. Jeśli nie macie czasu importować auta tylko szukacie czegoś na miejscu to pomożemy sprawdzić czy auto wyglądało tak jak twierdzi sprzedawca.

  2. Jak zaciera się dół silnika – panewki, to wina oleju nie wału. Zrywa się film olejowy i to dlatego panewka przykleja się do czopa, potem już tylko szrot

  3. Elegancko, ludzie często się śmiali ze mnie po co wszystko czyszczę 3x tyle czasu co składanie XD ja tak zawsze myślę że dzięki czyszczeniu też wymiana ciepła jest od razu lepsza, druga sprawa sprawdzasz czy wszystko gra czy coś cieknie itp od razu wiesz co i skąd ;P

  4. Żadna nowość, już od dawna wiadomo że po E46 M3 z V8 i E60 M5 miały problem z panewkami ponieważ były z gównolitu problem został rozwiązany w 2011 roku i od roku prod '11 problem został rozwiązany i zaleca się wymianę panewek we wszystkich V8 i V10 przed 11 dokładnie można sprawdzić po VIN czy auto ma stare czy nowe panewki jeśli nie ma informacji w np ks. serwisowej. Ważna informacja przy kupnie używanej m3 lub M5 bo daję podstawę do zbicia ceny choć troszkę bo wymiana panewek w tych silnikach troszkę kosztuje.

  5. 37 hrc to faktycznie nie wiele …. z ciekawości skąd wiecie ze materiał był do azotowania… ale jak by nie słuchać gadacie fajnie i fachowo pozdrawiam (dął bym głowę ze materiał musi być do nawęglania 58-62hrc całe życie człowiek sie uczy)😀

  6. Dobra wszystko fajnie ale i tak się nie dowiedziałem dlaczego te silniki sie zacierają. V10 jest specyficznym silnikiem i co jakiś czas robi się remont dlaczego tak się dzieje ? Mozna przy remoncie założyć lepsze części by uniknąć nie potrzebnych kosztów ?

  7. Wały z guwnolitu nie naweglane rdzenie tylko hartowane powierzchniowo czopy . Całe BMW 🤣🤣🤣 I się tak wygina bidny podczas obrotów nie odprężony 🤧🤧 . Żeby powstał dobry wal trzeba procesów i czasu. Dziś jest toczony z kawałka pręta chartowane .Czopy I szlif na jednej maszynie dlatego nowe są krzywe 🤣🤣🤣😂 badziewie

  8. Mechanik super. Ale tytuł brzmi dlaczego się zacierają a odpowiedzi brak 😜. Ale ja odpowiem bo nowa motoryzacja to szmelc. Te wały potrafią mieć 1mm bicia i wdupiaja panewki jak małpa kit 😂. Bmw twierdzi że mają to opanowane i po dociągnięciu wału podpora go wyprostuje 😂. Gdybym miał kupić nowe auto to kazał bym dać silnik w kawałkach i oddał to takiego człowieka który potrafi to poprawnie złożyć i usprawnić potem wymiana oleju co 10k i zilnik na milion km.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!