Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

Dlaczego drży silnik N47 w BMW 320D F30 F31 F80, oraz popularne usterki.



Cześć, z tej strony Ariel
W tym odcinku opowiadam o Bmw 320d F31 F30 F80 z oznaczeniem 320d, który jest napędzany przez silnik n47. W powyższym egzemplarzu omawiam problem jaki go dopadł, mianowicie chodzi o problem z drżeniem silnika. Drgania silnika przenoszą się na karoserię, dlatego właściciel do nas przyjechał na wyeliminowanie usterki. W tym konkretnym egzemplarzu problemem okazało się koło pasowe z tłumikiem drgań. W tym odcinku opisuje również inne przyczyny drgań silnika. Dowiesz się także o najpopularniejszych usterkach jakie występują w tym silniku z tym modelem.

Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.

Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.

Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.

Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW

Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.

Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.

Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.

Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.

Serwis BMW Warszawa

Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.

Elektryk do Samochodów BMW Warszawa

Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11

Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.

30 thoughts on “Dlaczego drży silnik N47 w BMW 320D F30 F31 F80, oraz popularne usterki.

  1. Witam bmw f31 drganie kierownicy przy 80km/h do 100 jazdy na luzie powyżej to gubi. Nowe i proste felgi, nowe gumy wyważone przód zawiecha wszystko igła, może zbieżność, test drogowy? Tak doradzają w warszacie

  2. Ja w E90 316d z N47 oczywiście mam z kolei taki problem, że po rozgrzaniu falują mi lekko obroty i czasami w czasie jazdy auto wpada w taki głupi tryb, że przez kilka minut ma taką ociężałą reakcję na gaz, na ekonomizerze wzrasta spalanie, a auto nie jedzie jakby go coś trzymało za gardło i przy gaszeniu tak nagle szarpnie, na kompie czy obd żadnych błędów, jeżdżę tak już 70 tys. km i nic nie padło, podejrzewam, że EGR wariuje

  3. U mnie w f31 320xd są wyczuwalne wibracje na postoju przy położeniu skrzyni na D oraz wciśniętym hamulcu. Problem szczególnie wyczuwalny na zimnym. Po paru sekundach prawie ustają. Co to może oznaczać?

  4. Ogólnie seria F jak to powiadają jest Chińska. Seria e zaczyna trzeszczeć jak ma nalatane pół miliona. Mam e61 seria 5 nalatane 590 tys km, i nic nie trzeszczy. Jako że e61 to kombi to hałasy z bagażnika są bo zawsze coś tam mam

  5. Zmienił nazwę kanału na Zostań Partaczem. N47 już dawno nie wycierają się ślizgi była na to akcja techniczna jeszcze w E9x. A ktoś kto wyjmuje Motor żeby wymienić zestaw łańcucha w N47 to jakiś debil.

  6. Kupiłem x3 z przebiegiem 160k km. Wymieniłem rozrząd przy 190k. Było go już słychać. Auto polski salon, latał we flocie korpo. Więc zabiły go interwały olejowe.

  7. Dzwoniłem do salonu rok temu o serwis do EGR i wymianę śrub z Alu. Na metalowe w układzie kierowniczym bo ponoć ukręcała się i Śruby wymienili a tego EGR (chłodnicza) nie trzeba było wymienić bo już miałem ten poprawiony wszystko za darmo + przegląd za darmo
    BMW 2.0 diesle 2013r. Pozdro

  8. Rozrząd można wymienić bez wyciągania silnika z samochodu, ale trzeba do tego demontować skrzynie biegów i mieć drugą parę sprawnych rąk do pomocy. Tym sposobem można zaoszczędzić około 1000 zł przy wymianie.

  9. Ja mam pytanie z innej beczki.2.0tdi PD.Podczas jazdy gdy zrownam pretkosc silnika z predkoscia pojazdu czuc drgania .Wyglada to tak ze ja chce hamowac silnikiem a on przy momecie zrownania predkosci z obrotami zaczyna szarpac tak jak by chcial dodac gazu.Pomozesz?

  10. Witam mam bmw f31 318 d z 2013 roku samochód kupiłem w 2016 z przebiegiem 85000 na dzień dzisiejszy stan licznika wynosi 235000 rozrządu nie wymieniałem ,ADR tez nie nie słyszę zeby rozrząd dzwonił , czy pomimo tego wymieniać adr i rozrząd czy jeździć dalej , pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!