Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

Brak Mocy w BMW E60 3.0d 218kM – 3F57 41A2 Nastawnik Turbiny Ladedrucksteller Mechanik wymieniacz?



Witam. Dziś rozwiązuje problem z brakiem mocy w 530d 218kM.

Zapraszam na Instagram :
https://www.instagram.com/bmw_garage_kuciakowski/

#e60 #nastawnik #turbo

Pozdrawiam

Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.

Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.

Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.

Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW

Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.

Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.

Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.

Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.

Serwis BMW Warszawa

Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.

Elektryk do Samochodów BMW Warszawa

Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11

Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.

23 thoughts on “Brak Mocy w BMW E60 3.0d 218kM – 3F57 41A2 Nastawnik Turbiny Ladedrucksteller Mechanik wymieniacz?

  1. Hej, jeśli byś mógł pomóc będę mega wdzięczny. Mam ten sam problem, e61 525d, błąd 3F57 co jakiś czas, odcina turbo i auto jakby miało 50 koni, ale gdy nawet w trakcie jazdy podłącze obd i skasuje błąd, np podczas stania na czerwonym, problem magicznie znika i auto odzyskuje pełnie mocy, wina leży właśnie w tym nastawniku?

  2. Dziekujej za dobry filmik.. U mnie wywala 41aa boost pressure sensor.. wymienilem juz map sensor i dalej lipa. Moc niby jest ale zwyczajnie nie potrafie sie pozbyc tego kodu.. Jaka kolwiek rada bede bardzo wdzieczny, Pozdrawiam

  3. Siema mam pytanie mam 520d polift i mam taki problem ze mam luz na jakimś Dzyndzlu w turbinie i nie ma tego przyspieszenia i nie załącza się od razu kick down czy to ten nastawnik jest przyczyną ? Ogólnie później się załącza bo jak jest ten luz to on to blokuje

  4. Witam.
    Mam taki sam problem z moja e87 2.0d m47n2 gdzie turbo też jest sterowane elektronicznie. Na zimnym jest dobrze słychać świst ,a jak się rozgrzeje to turbo łapie gdzieś od 2w.5tys.obr….Gdzie ma Pan swój warsztat?

  5. Witam czy jest pan w stanie podpowiedzieć mi dlaczego moja e61 525d 177 traci moc od 3 biegu na 4 biegu kręci się tylko do 3,5 tys obrotów poprzedni mechanik czyścił DPF twierdził że to była przyczyna ale to nic nie dało.
    Błędy na komputerze to

    * 4501 recyrkulacja spalin – odchylenie sterowania

    * 4D00 układ filtra cząstek stałych wysoki sygnał czujnika ciśnienia zwrotnego

    Błędy kasują się, przez chwilę jest moc ale tylko do momentu aż złapie znowu

    Gdzie można szukać usterki będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedź . Pozdrawiam.

  6. Proszę Pana . Ja mam E60 z 2007.03 ale jeszcze z silnikiem M47N . Auto dostało regenerowana turbinę wraz z nastawnikiem , wężyki podciśnienia sprawdzone i nowy przetwornik EGR . Auto dalej ma muła z dołu i rzadko kiedy się włącza turbina , czasami się zalaczy ale w większości przypadków to głównie nie jedzie . Przepływomierz tez wymieniony , DPF wywalony . Jakieś sugestie ? Błąd tylko jest 4530 .

  7. Miałem podobnie w mojej e61 tem sam silnik, i zwykle błąd czujnika doładowania, oznacza problemy albo z turbiną, albo gdzieś jest nieszczelność np dziurawa chłodnica powietrza, u mnie pękła turbina, i nastawnik zacinał się na około 2000 obrotów. Zawiozłem turbinę do regeneracji, dostałem od ręki drugą, ale muszę ze smutkiem powiedzieć że oddałem za dwa dni, ten sam problem brak mocy. Więc oddałem i kupiłem oryginał GARET w sklepie firmowym w Chorzowie dałem 2700 i już zrobiłem 230 tys km zero problemów.Teraz obecnie w mojej e61 wymieniam drążek stabilizatora tył dynamic drive, problemy jak zawsze z przewodami hydraulicznymi .

  8. W e90 318d 143 konie od dwóch lat po uruchomieniu zimnego silnika przez jakieś 3 minuty nieznacznie falują obroty i słychać jak swierszczy jeden wtrysk. Wtryski oczywiście sprawdzone i sprawne. Po jakiś 3-4 minutach obroty się wyrównują wtrysk cichnie a silnik pracuje równiutko i aksamitnie. Wydałem jakieś 3 tyś zł na części i nie trafione diagnozy. Poddałem się. Jestem tylko zarzenowany poziomem wiedzy brakiem profesjonalizmu i brakiem wiedzy tkzw fachowców z miasta i okolicy gdzie mieszkam.

  9. Też zawsze tak powtarzam. Na każdym aucie trzeba się znać. Tak właśnie urósł mit o e65 że to złom. Nie złom tylko po prostu nikt nie potrafi naprawić a minęło 20 lat i coś się tam psuje jak każdy tylko jeździ i nie dba…. do tego normalnego mechanika który się zna a nie TYLKO WYMIENIA to jak ze świeczką. zobaczycie za parę lat jak dzisiejsze auta będą się sypały. To dopiero będzie rzeź

  10. Ten przetwornik podciśnienia mam chyba padnięty bo u mnie daje taki żabi rechot pulsacyjnie. Gdy odepne wężyk od EGR to jest cisza. Czy dobrze kombinuje że to on taki dźwięk wydaje ?

  11. Właśnie z takich sytuacji rodzą się mity jak to BMW jest drogie w serwisowaniu ( jak się wymienia niepotrzebnie części) więc problemem jest mieć porządnego mechanika który oprócz skody i golfa ma pojęcie o BMW.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!