Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

BMW Xdrive Nieszczęście Każdego Właściciela Małe ABC#MatPanewka#



Zapraszam na mojego Facebooka: MatPanewka
Instagram: matpanewka
email: mat-panewka19@wp.pl
muzyka:
Track: Triple M – Soulution
Link: https://youtu.be/6hZr1YIDeos
$$$$$$$$$$$$$
Koszt cześci do zabiegu 1700PLN
-łożyska
-uszczelniacze
-tarcze+przekładki

source Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.

20 thoughts on “BMW Xdrive Nieszczęście Każdego Właściciela Małe ABC#MatPanewka#

  1. Hello!
    I have a BMW f30 320xd, (WBA3D51010J476018), a few days ago I received an error on board (Driving Stabilisation), the car now only enters comfort mode and I only have traction on the rear wheels, after some investigations I found the following code: 48097D (Transfer box – open clutch position, rear drive only), I mention that the failure occurred in the morning immediately after starting the engine. The car has no symptoms related to the transfer case, (ATC35L) it does not stutter or make any strange noises.
    Do you know what can cause the actuator to fail?
    The tires are identical and match, the electrical fuses were checked, the new actuator was coded with ISTA, it worked without problems for 3 days, I tried a recalibration with ISTA but it no longer allows it, I have the old actuator open and it seems that the new models do not . they still have gears, they are in an electromagnetic field, I found the capacitor (670uF/63V) that gives an impulse with melted insulation, I will also open the second actuator and check the checker, I also changed the oil, it was a bit dark in color, brown
    The car is from 11.2013 and has 292000km, the first owner changed the entire transmission in 2016 under warranty in Germany
    I thought that maybe the clutch in the VTG is worn out and the capacitor is overloaded until it burns
    Sincerely, Octavian!

  2. Cześć! Swoją ATC300 wyremontowałem, złożyłem i okazało się że środkowe łożyska trą, teraz rozebrałem i rzeczywiście brakuje im 2 dziesiątki luzu! Tyle że u mnie nie ma tego pierścienia co u Ciebie, u mnie jest pod wewnętrzną bieżnią łożyska, na wałku. Wiec mam tylko jedną próbę z nowi łożyskami. Kurde z czego to wynika, takie są niedokładności na łożyskach?

  3. Witam Cię. Mam pytanie. W mojej E60 535 XI skrzynia przerzuca biegi normalnie lecz jak dam jej dużo gazu jest efekt jak by się ślizgała skrzynia. Nie ma szarpania ale nie ma też przyśpieszenia jakie powinno być. Czy to też może być tego przyczyną ten Xdrive? Pozdro i dzięki za film👍

  4. Wydaje mi się że po 100 tys znów tarcze będą powycierane ze względu na nieidentyczną prędkość osi przedniej i tylnej…przód będzie przyhamowywał kosz z tarczkami a wałek atakujący z deklem dociskającym będzie szybciej się kręcił…i historia od nowa…przemyślany błąd konstrukcyjny z opóźnionymi następstwami…niesądzisz Mateusz??!!!!..jedyna rada to identyczne 4 opony lub wyliczenie odpowiednich średnic przy mieszanym ogumieniu..w E60 miałem 4 identyczne opony i zero problemów przez 500 tys km…a auto w zimę było upalane i załapywało asfaltu też…

  5. Mateusz jak działają skrzynie VTG w F-kach?…metodą zerojedynkową??…czy metodą ściskania płytek w koszu i wtedy przednia oś załącza się i może ewentualnie się kręcić nie do końca identycznymi obrotami kół na osi przedniej?…pytam się ze wzglądu na to że mam ogumienie mieszane…275/30r20 z tyłu i 245/35r20 przód…wiem że jest w obwodzie 6 mm różnicy natomiast gdybym założył opony 285/30r20 to by było idealnie tak samo jak z przodu?…w E60 w atc300 musiałem mieć 4 takie same opony ze względu na działanie vtg zerojedynkowe(albo działa albo nie działa)…jak tu jest???

  6. W moim poprzednim X3 z 2009 roku wystarczyła tylko wymiana słynnego plastykowego koła zębatego, przebieg troszkę pow. 220 000km, podejrzewam że szarpiąc podczas przyspieszania spokojnie by to trzech stów wytrzymała 👍

  7. Z tymi łożyskami to sobie biedy można narobić . Części na 1 montaż to ponoć inna bajka , no chyba że był hałas , to inna rozmowa. Trochę nie rozmumiem że łozyska są "nierówne" ? Powinny być równe , ale wiem że faktycznie w przypadku stożkowych może być potrzebna adaptacja mechaniczna. Czy tam między połowami , nie ma uszczelki ? Jest na masę uszczelniającą ? Bo znając życie to jak się coś szlifuje , to zawsze potem okazuje się że sie wyszlifowało za duzo .Dojdzie masa , plus to co wyszlifowałeś i się okaże że jest za duzy luz na łożysku. Życie jest okrutne :))))

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!