Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
39 thoughts on “BMW xDrive jeździ tylko na wprost”
Fajny materiał. Mam prośbę do kolegów czy miał ktoś może taka przypadłość, że po puszczeniu gazu w aucie da się wyczuć wibracje/dudnienie jakby najechało się na malowane pasy na jezdni? Zastanawiam sie czy to nie dyfer. Sprawdziłem -podmieniłem oby dwa wały i zero zmian.
Ooo wooow mam podobny problem w moim mini automatycznie przy skręcie spina mi dyfer i uruchamia napęd na 4 koła i ciężko ruszyć. U mnie dodatkowy świeci błąd stabilizacji pojazdu. Właśnie kupiłem drugi dyfer i w piątek wymieniamy. Ciekaw czy będzie to samo.
chyba czeka mnie to samo w moim – czy moglibyście oszacować ile będzie kosztowała naprawa i części do F34 z 2015? chodzi mi o kwote mniej więcej, żebym miała pojęcie jak pojadę do serwisu 🙂
No czy ktoś mi to wyjaśni czemu te bemki się tak psują???,normalnie szok,fajny samochod,ładny,komfortowy,szybki no ale te awarie,przecież Mat tylko je robi,a ja lubię motoryzację już parę lat i to samo,jak się zaglebisz to jakaś masakra,wszystko się tam psuje,za taką kasę,zart,😀
Moim zdaniem , to jest prosty rachunek i to nie ważne jaka jest to marka. Producenci podnoszą moc auta i jednocześnie zmniejszają ich wagę. Oczywiście zaraz ktoś napisze , że stosuje się inne materiały do karoserii itp. Ale co z tego, te obniżenie masy dochodzi do krytycznych wartości co przekłada się na ich wytrzymałość. Oglądając różne kanały , często powtarzanym zdaniem jest …..a w starszym modelu , to tam była gruba półoś a ta to wygląda jak szprycha od roweru….. Kowalski kupując auto nie interesuje się tym kompletnie. Auto ma 200km+ i ma zapier…..ać. Nie dość , że kiedyś elementy napędu czy zawieszenia były bardziej masywne , to moce aut były dużo mniejsze. Tak więc przekładało to się na mniejszą liczbę awarii. Dzisiaj…..dzisiaj to trzeba dbać o auto. Wymieniać płyny eksploatacyjne częściej niż producent zakłada. Używać dużej mocy w mądry sposób. To , że auta małej pojemności mogą jechać 200km/h + to nie znaczy , że z taką prędkością mogą się przemieszczać przez dłuższy czas. …….JAK DBASZ TAK MASZ…….
Całkiem niedawno szef bmw stracił posadę bo notowania marki i sprzedaż poleciały na "łeb"! Mniejmy nadzieję że bmw przypomni sobie jak budować dobre auta a nie techniczne dziwadła z plastikowymi częściami za które żąda horrendalnych cen!Jestem miłośnikiem marki od 30lat w tym czsie miałem różne modele tej marki ale powiedziałem dość! I powróciłem do starszych sprawdzonych konstrukcji chodz znaleźienie zadbanych egzemplarzy nie jest wcale łatwe ani tanie!Pozdrawiam fanów marki.😉
Tak oglądam te Twoje filmiki i awarie z którymi się borykają współczesne i bardzo młode auta i dochodzę do wniosku że te wszystkie bmk-i i audi to jeden wielki shit.. ale ludzie co je kupują to chyba to tolerują . Przecież zawsze lepiej jest lansować się w takich niemieckich badziewiach współczesnej motoryzacji… Nie ma to jak japońce. Nawet Porsche zeszło na psy .. Ferdynand to chyba się przewraca w grobie co zrobili z tą marką..
Witam, u mnie tez dyfer się rozleciał, podczas jazdy huk jakby granat wybuch, chrobotanie i brak napędu skrzynia w neutral i koniec jazdy , 520d rok 2012 przejechane 110tys mil ,kupiony dyfer używany na eBayu tez po naklejce wszystko takie same , najważniejsze ratio-przełożenie musi się zgadzać i wszystko lata, nie tylko xdrive, trudno w to uwierzyć , żeby to jeszcze miało jakąś wielka moc i moment to jeszcze bym zrozumiał 😐 tylko pozdrowić inżynierów BMW 🤦♂️ , pozdrawiam, jak zwykle super filmiki
Fajny materiał. Mam prośbę do kolegów czy miał ktoś może taka przypadłość, że po puszczeniu gazu w aucie da się wyczuć wibracje/dudnienie jakby najechało się na malowane pasy na jezdni? Zastanawiam sie czy to nie dyfer. Sprawdziłem -podmieniłem oby dwa wały i zero zmian.
Czujniki
B M W – Bedziesz Mial Wydatki
Ferszluz trzeba roztrajbowac bo drozeklapa tandetnie blindowana i ryksztosuje.
To specjalne zabezpieczenie żeby złodziej nie uciekł panie nieznasz się wogule
Kurde most tylny uwalić w beemce, trza być mistrzem świata 🤣napęd genialny, stare quatro może tylko się z tym równać.
Ooo wooow mam podobny problem w moim mini automatycznie przy skręcie spina mi dyfer i uruchamia napęd na 4 koła i ciężko ruszyć. U mnie dodatkowy świeci błąd stabilizacji pojazdu. Właśnie kupiłem drugi dyfer i w piątek wymieniamy. Ciekaw czy będzie to samo.
chyba czeka mnie to samo w moim – czy moglibyście oszacować ile będzie kosztowała naprawa i części do F34 z 2015? chodzi mi o kwote mniej więcej, żebym miała pojęcie jak pojadę do serwisu 🙂
Plastikowe zębatki w X-drive… Zaprzyjaźniona narzędziownia je dorabia ale z mosiądzu czy z czegoś tam…
To nie jest przypadkiem system anty sebix żeby bokiem latać nie mógł
a po tak spawary tam nie masz
To już wiadomo czemu tyle tych bet wypada na zakrętach w pole 🙂 Pozdro Mat !
Czyli rozumiec trzeba z tego wniosek, że komputer podczas maksymalnego skrętu kieruje cały napęd na tylną oś?
To nowa Germańska technologia kurs tylko na Marksa i Engelsa żadnego skręcania broń Boże w prawo….
Podoba mi nie Twój styl pracy. Czysto i konkretnie. Pozdrawiam
Naprawa prosta jak świński ogon 😁
W sumie to wystarczy jechać prosto przed siebie nie oglądać się za siebie i po kłopocie 😂
Jedzie prostą drogą na szrot:D
Możesz zrobić głośniej?
mistrzu troskę za cicho
No czy ktoś mi to wyjaśni czemu te bemki się tak psują???,normalnie szok,fajny samochod,ładny,komfortowy,szybki no ale te awarie,przecież Mat tylko je robi,a ja lubię motoryzację już parę lat i to samo,jak się zaglebisz to jakaś masakra,wszystko się tam psuje,za taką kasę,zart,😀
tak to jest jak się kupuje samochody ze styropianowym napędem na tzw. 4 koła
tylko TORSEN i długa bezawaryjna jazda
W końcu Niemieckie auto. Jak to skręca? To nie skręca, to jedzie prosto na Berlin.
O X-Drive to już krążą legendy , jak BMW to tylko tylny napęd ……
Austriacy lubuja się w Beemkach :3
Moim zdaniem , to jest prosty rachunek i to nie ważne jaka jest to marka.
Producenci podnoszą moc auta i jednocześnie zmniejszają ich wagę.
Oczywiście zaraz ktoś napisze , że stosuje się inne materiały do karoserii itp. Ale co z tego, te obniżenie masy dochodzi do krytycznych wartości co przekłada się na ich wytrzymałość.
Oglądając różne kanały , często powtarzanym zdaniem jest …..a w starszym modelu , to tam była gruba półoś a ta to wygląda jak szprycha od roweru…..
Kowalski kupując auto nie interesuje się tym kompletnie. Auto ma 200km+ i ma zapier…..ać.
Nie dość , że kiedyś elementy napędu czy zawieszenia były bardziej masywne , to moce aut były dużo mniejsze. Tak więc przekładało to się na mniejszą liczbę awarii.
Dzisiaj…..dzisiaj to trzeba dbać o auto. Wymieniać płyny eksploatacyjne częściej niż producent zakłada.
Używać dużej mocy w mądry sposób.
To , że auta małej pojemności mogą jechać 200km/h + to nie znaczy , że z taką prędkością mogą się przemieszczać przez dłuższy czas.
…….JAK DBASZ TAK MASZ…….
Filmik fajny ale podbij głos w nagraniu naprawdę cię słabo słychać Często słucham cię jadąc samochodem co tam opowiadasz
Całkiem niedawno szef bmw stracił posadę bo notowania marki i sprzedaż poleciały na "łeb"! Mniejmy nadzieję że bmw przypomni sobie jak budować dobre auta a nie techniczne dziwadła z plastikowymi częściami za które żąda horrendalnych cen!Jestem miłośnikiem marki od 30lat w tym czsie miałem różne modele tej marki ale powiedziałem dość! I powróciłem do starszych sprawdzonych konstrukcji chodz znaleźienie zadbanych egzemplarzy nie jest wcale łatwe ani tanie!Pozdrawiam fanów marki.😉
dyfer do wymiany wiem bo wymieniałem
Tak oglądam te Twoje filmiki i awarie z którymi się borykają współczesne i bardzo młode auta i dochodzę do wniosku że te wszystkie bmk-i i audi to jeden wielki shit.. ale ludzie co je kupują to chyba to tolerują . Przecież zawsze lepiej jest lansować się w takich niemieckich badziewiach współczesnej motoryzacji… Nie ma to jak japońce. Nawet Porsche zeszło na psy .. Ferdynand to chyba się przewraca w grobie co zrobili z tą marką..
Coraz gorsze robią te auta.
Rzeczywiście prosta robota xD
Bo to niemieckie guwno
Witam, u mnie tez dyfer się rozleciał, podczas jazdy huk jakby granat wybuch, chrobotanie i brak napędu skrzynia w neutral i koniec jazdy , 520d rok 2012 przejechane 110tys mil ,kupiony dyfer używany na eBayu tez po naklejce wszystko takie same , najważniejsze ratio-przełożenie musi się zgadzać i wszystko lata, nie tylko xdrive, trudno w to uwierzyć , żeby to jeszcze miało jakąś wielka moc i moment to jeszcze bym zrozumiał 😐 tylko pozdrowić inżynierów BMW 🤦♂️ , pozdrawiam, jak zwykle super filmiki
Great Video & Happy Holiday!
Fajna Robota
BMW bedziesz mial wydatki. bmw skonczylo sie po mondelu e60 reszta po tym roczniku to szroty
Może ktoś przez przypadek użył wihajster od kierunkowskazów i auto zgłupiało 😀
Pan Panewa jest tylko jeden DOKURVIATOR!!!!!