Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
3 thoughts on “Bmw x1 n47 2.0 d kontrola klap wirowych kolektora oraz chłodniczki egr i turba przy 250 000”
Dlaczego nie nagrałeś drugiej części? Rozumiem, że nie złożyłeś nie odpalił? Masz go jeszcze czy już sprzedany?
Te silniki przy regularnej wymianie oleju mają zadziwiająco małe ilości nagaru. Chłodnice spalin polecam zalać kilka razy płynem do czyszczenia grilla/kuchenki. Zawór EGR jeśli elektroniczny to rozebrać wyczyścić tak samo płynem i nasmarować mechanizm pod plastikowym dekielkiem. Rurki łączące chłodnice z blokiem potraktować smarem silikonowym i pojeżdżą kolejne 100 tysięcy kilometrów. Węże wodne od chłodnicy spalin i zaworu EGR założyć nowe fi7mm z nowymi opaskami bo stare lubią tam przeciekać i węże są już dość twarde. Mając tak rozebrany silnik dobrze jest odchylić alternator i wymienić uszczelkę króćca wody nad pompą. Jedna śrubka M6 jest wkręcona od tyłu i dostęp praktycznie zerowy bez odkręconego alternatora. Przy takim przebiegu uszczelki króćca jak i samej pompy wody raczej nadają się na śmietnik. Wszelkie rurki podciśnienia również w kosz i założyć nowe bo to koszt 10zł za metr wężyka w oplocie. No i na końcu wtyczki elektryczne lekko odświeżyć sprayem Liqui Moly 3110 Elektronic Spray. Między kolektorem wydechowym a króćcem chłodnicy spalin ma być metalowa uszczelka. Często jak auto było na serwisie to zapomniano jej założyć i cała okolica turbo/blok jest okopcona.
Dlaczego nie nagrałeś drugiej części? Rozumiem, że nie złożyłeś nie odpalił? Masz go jeszcze czy już sprzedany?
Czy przy tej operacji odłączałeś akumulator?
Te silniki przy regularnej wymianie oleju mają zadziwiająco małe ilości nagaru.
Chłodnice spalin polecam zalać kilka razy płynem do czyszczenia grilla/kuchenki. Zawór EGR jeśli elektroniczny to rozebrać wyczyścić tak samo płynem i nasmarować mechanizm pod plastikowym dekielkiem. Rurki łączące chłodnice z blokiem potraktować smarem silikonowym i pojeżdżą kolejne 100 tysięcy kilometrów. Węże wodne od chłodnicy spalin i zaworu EGR założyć nowe fi7mm z nowymi opaskami bo stare lubią tam przeciekać i węże są już dość twarde.
Mając tak rozebrany silnik dobrze jest odchylić alternator i wymienić uszczelkę króćca wody nad pompą. Jedna śrubka M6 jest wkręcona od tyłu i dostęp praktycznie zerowy bez odkręconego alternatora. Przy takim przebiegu uszczelki króćca jak i samej pompy wody raczej nadają się na śmietnik. Wszelkie rurki podciśnienia również w kosz i założyć nowe bo to koszt 10zł za metr wężyka w oplocie. No i na końcu wtyczki elektryczne lekko odświeżyć sprayem Liqui Moly 3110 Elektronic Spray.
Między kolektorem wydechowym a króćcem chłodnicy spalin ma być metalowa uszczelka. Często jak auto było na serwisie to zapomniano jej założyć i cała okolica turbo/blok jest okopcona.
Pozdrawiam 🙃