Po rozgrzaniu i przy temperaturze 110st C oleju w skrzyni biegów, skrzynia bardzo źle zmieniała biegi. Obniżliśmy temperaturę …
Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
24 thoughts on “BMW 740i E38 problem z automatyczną skrzynią biegów”
Nie wiem czy to dobry pomysł z tą zmianą termostatu o tak dużą różnicę. Czyli ok 20°C bo producent obliczył spasowanie elementów na daną temperature.. Dlatego niedogrzany silnik więcej pali, więcej oleju zużywa i sam w sobie bardziej się zużywa.
Coś za coś…….naprawiona skrzynia ale destrukcyjnie dla silnika…..silnik został zaprojektowany tak by pracować w ok110st ……..zaniżenie temp . powoduje że silnik nie pracuje w optymalnych warunkach i jest nie "dogrzany" co za tym idzie chodzi na bogatej mieszance i niestety przez to zacierają się cylindry …..tak pokrótce a powód złłej pracy skrzyni to jej przegrzewanie przez słabe chłodzenie więc samo się nasuwa rozwiącanie;) po pierwsze wymiana oleju w skrzyni bo przepracowany ,chłodnica skrzyni jest kiepsko schładzana albo nie drożna albo coś stoi na drodze że nie przechodzi przez nią powietrze;) pozdrawiam
Kolega miał ten sam problem w takim samym aucie, ale wymienił termostat na wymienniku ciepła skrzyni biegów, termostatu silnika nie ruszał. Problem został rozwiązany
Ta skrzynia pada a to jest tylko ukrycie pierwszych tego objawòw. Ale skoro klijent na to poszedł. Ogólnie obniżenie temp. Pracy m62… Popieram sam taką operację w swojej 735 przeprowadziłem. Ale nie uleczy to żadnego problemu jedynie zapobiegnie kolejnym.
Witam pana mam problem ze skrzynią biegów E39 m62b44 rano jak jest zimny olej skrzynia pracuje idealnie a jak się nagrzeje skrzynia szarpie przy ruszaniu z jedynki czy z wstecznego reszta biegów pracuje idealnie
Panie Adami żadna rzeźba tylko patent który stosuje wielu miłośników tego silnika, sam posiadam e39 540i z jednostką m62b44TU ze skrzynią automatyczną i już po roku zmieniłem termostat na 88 stC i nie mam problemów a jeżdżę tak od 4 lat. W dodatku do tego silnika występowały takie termostaty fabrycznie ale na inne strefy klimatyczne.
Witam zajmuje się naprawami tych silników i z całym szacunkiem ale to jest bardzo złe rozwiązanie a lepiej wymienić na nowy termostat do układu chłodzenia skrzyni biegów a nie silnika a dlaczego złe rozwiązanie ponieważ sterownik silnika widzi cały czas to że silnik jest nie dogrzany I zmienia mu mieszankę paliwową co powoduje złą temperaturę w komorze spalania pamiętajmy o tym że inżynieria BMW wiedziała co robi i dlatego ten silnik pracuje w taj temperaturze a nie innej 😉
Witam panie Adamie .Mam pytanie odnośnie termostatu do bmw E65 750i .zzkupilem taki oto termostat performance 90 stopni C z USA z zamiarem obniżenia temperatury silnika i po zamontowaniu i sprawdzeniu w czasie jazdy w ukrytym menu temperatura cieczy czyli Cool temperature jest nadal 98-100 stopni C teraz gdy mamy około 22-23 stopni na zewnątrz . Czy termostat ten nie powinien utrzymywać zbliżonej temperatury 90 stopni ? Czy programuje się jeszcze to w ECU komputera pokładowego auta żeby wiedział ze ma teraz inny termostat ?
Pytanie.skrzynia w m57d30 193ps Z biegu 3 na 4 jest szarpniecie i wcale nie małe. Ostatnio po przejechaniu ok 1km,silnik zimny,skrzynia wpadła w program awaryjny.Zgasilem motor odpaliłem po chwili i juz nie ma programu ale szarpniecie zostało. Co może być przyczyną, czy wymiana oleju może pomóc ?auto kupiłem ok 25tys km temu.
Bmw e39 2003r z przebiegiem 50tyś oczywiście Japonia i mam pytanko kiedy wymienic olej i czy statycznie czy dynamicznie?? A bankowo olej jest od nowości , proszę o odp.Pozdrawiam
A oleju w skrzyni nie łaska wymienić? Tydzień z tym walczyłeś by termostat zmienić? Wy jesteście dwa głupki A nie mechanicy byście się wstydził takie idiotyzmy robić by zmniejszać temperaturę silnika. Teraz mu chłapie kilka litrów więcej paliwa. A oleju nie zmienicie bo jesteście osrani by się tego podjąć. Lepiej termostat za 30zł wymienić na inny który w rzeczywistości w obudowie ma grzałkę… totalna klamizera
Nie wiem czy to dobry pomysł z tą zmianą termostatu o tak dużą różnicę. Czyli ok 20°C bo producent obliczył spasowanie elementów na daną temperature.. Dlatego niedogrzany silnik więcej pali, więcej oleju zużywa i sam w sobie bardziej się zużywa.
Mam u siebie problem ze skrzynią w e39 535i m62 auto zmienia biegi normalnie w trybie zwykłej jazdy a na sporcie już nie.. co może być przyczyną?
Coś za coś…….naprawiona skrzynia ale destrukcyjnie dla silnika…..silnik został zaprojektowany tak by pracować w ok110st ……..zaniżenie temp . powoduje że silnik nie pracuje w optymalnych warunkach i jest nie "dogrzany" co za tym idzie chodzi na bogatej mieszance i niestety przez to zacierają się cylindry …..tak pokrótce a powód złłej pracy skrzyni to jej przegrzewanie przez słabe chłodzenie więc samo się nasuwa rozwiącanie;) po pierwsze wymiana oleju w skrzyni bo przepracowany ,chłodnica skrzyni jest kiepsko schładzana albo nie drożna albo coś stoi na drodze że nie przechodzi przez nią powietrze;) pozdrawiam
Witam,
Podpowiedział byś czy skrzynia w e65 6hp26 z 3.6 będzie współpracować z 3.0d? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Kolega miał ten sam problem w takim samym aucie, ale wymienił termostat na wymienniku ciepła skrzyni biegów, termostatu silnika nie ruszał. Problem został rozwiązany
Prawidlowa temperatura to 85-88 stopni. Temperatura powyzej 90 stopni to kurestwo!
Ta skrzynia pada a to jest tylko ukrycie pierwszych tego objawòw. Ale skoro klijent na to poszedł.
Ogólnie obniżenie temp. Pracy m62… Popieram sam taką operację w swojej 735 przeprowadziłem. Ale nie uleczy to żadnego problemu jedynie zapobiegnie kolejnym.
Witam pana mam problem ze skrzynią biegów E39 m62b44 rano jak jest zimny olej skrzynia pracuje idealnie a jak się nagrzeje skrzynia szarpie przy ruszaniu z jedynki czy z wstecznego reszta biegów pracuje idealnie
Panie Adami żadna rzeźba tylko patent który stosuje wielu miłośników tego silnika, sam posiadam e39 540i z jednostką m62b44TU ze skrzynią automatyczną i już po roku zmieniłem termostat na 88 stC i nie mam problemów a jeżdżę tak od 4 lat. W dodatku do tego silnika występowały takie termostaty fabrycznie ale na inne strefy klimatyczne.
Witam zajmuje się naprawami tych silników i z całym szacunkiem ale to jest bardzo złe rozwiązanie a lepiej wymienić na nowy termostat do układu chłodzenia skrzyni biegów a nie silnika a dlaczego złe rozwiązanie ponieważ sterownik silnika widzi cały czas to że silnik jest nie dogrzany I zmienia mu mieszankę paliwową co powoduje złą temperaturę w komorze spalania pamiętajmy o tym że inżynieria BMW wiedziała co robi i dlatego ten silnik pracuje w taj temperaturze a nie innej 😉
witam co pan mysli o wymianie termostatu na taki o nizszej temperaturze pracy w bmw e65 750i?
Dobry pomysł
Robi Pan tylko BMW ?
witam jak wygląda podmiana termostatu od diesla, trzeba coś przerabiać ?
Witam panie Adamie .Mam pytanie odnośnie termostatu do bmw E65 750i .zzkupilem taki oto termostat performance 90 stopni C z USA z zamiarem obniżenia temperatury silnika i po zamontowaniu i sprawdzeniu w czasie jazdy w ukrytym menu temperatura cieczy czyli Cool temperature jest nadal 98-100 stopni C teraz gdy mamy około 22-23 stopni na zewnątrz . Czy termostat ten nie powinien utrzymywać zbliżonej temperatury 90 stopni ? Czy programuje się jeszcze to w ECU komputera pokładowego auta żeby wiedział ze ma teraz inny termostat ?
Ciekawe🤔 👍👍👍
Pytanie.skrzynia w m57d30 193ps
Z biegu 3 na 4 jest szarpniecie i wcale nie małe. Ostatnio po przejechaniu ok 1km,silnik zimny,skrzynia wpadła w program awaryjny.Zgasilem motor odpaliłem po chwili i juz nie ma programu ale szarpniecie zostało. Co może być przyczyną, czy wymiana oleju może pomóc ?auto kupiłem ok 25tys km temu.
Mi w e38 padł koszyk w skrzyni. Po wielkich upustach itp bo z polecenia wyszło 4500zl.
Bmw e39 2003r z przebiegiem 50tyś oczywiście Japonia i mam pytanko kiedy wymienic olej i czy statycznie czy dynamicznie?? A bankowo olej jest od nowości , proszę o odp.Pozdrawiam
Wszytko na łatwizne, olej mogliście zmienic
A oleju w skrzyni nie łaska wymienić? Tydzień z tym walczyłeś by termostat zmienić? Wy jesteście dwa głupki A nie mechanicy byście się wstydził takie idiotyzmy robić by zmniejszać temperaturę silnika. Teraz mu chłapie kilka litrów więcej paliwa. A oleju nie zmienicie bo jesteście osrani by się tego podjąć. Lepiej termostat za 30zł wymienić na inny który w rzeczywistości w obudowie ma grzałkę… totalna klamizera
Nic nie da. https://youtu.be/3sQEhfVX1qA
Ciekawe co bedzie w lato… :)) Pozdrawiam :))
tym sposobem to mozna bylo zrobic pause po 15 km i poczekac az temperatura spadnie