source Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Co za smiec. No ale skoro bmw kojarzone jest juz tylko z tepymi dresami to po co sie wysilac? I tak kupia kazdy szajs. Kieurnkowskazy pewnie tez nie dzialaja :))
Słuchajcie, takie auta premium kupują leasingowcy którzy oczekują od auta prezencjii i taniej exploatacji (dlatego 2.0d). Te auta mają przeje?@ne u takich ludzi, odpalenie auta i od razu pizd@, ma jechać i już przecież to nowy samochód, co tu może się zepsuć ? Oleju najlepiej nie wymieniać bo to dodatkowe koszty, ale jak już trzeba to co 30 tyś. Później sprzeda 5-cio latka z przebiegiem 150 000km który jest wykończony. Znam takich ludzi osobiście i właśnie leasingobiorcy mają swoje auta gdzieś.
Tych silników przez 7 lat wyprodukowali dobre kilka milionów, nie słychać złych opinii, jedynie co akcja wymiany chłodniczek spalin. Pojedynczy przypadek nie uprawniający do uogólnienień. Akurat i pęknięty tłok, i zużyte gładzie – jedno z drugim związane.
Zapytaj właściciela przy ilu zatrzymała się wskazówka obrotomierza chwilę po odpaleniu. Jakoś silnik o bliźniaczej konstrukcji N47 robi z palcem w nosie po 400 tysięcy. Tak samo masz blok alu + żeliwne tuleje tylko wtedy moda na Long Life dopiero raczkowała.
A nikt nie pomyslał że moze auto było użytkowane jak cep?. Nic nie sugeruje ale niektórzy potrafią jeszcze szybciej doj3bac silnik więc nie snujemy wniosków że klasa premium a silnik złom
Nie jednorazowy silnik, tylko pałowany na zimnym i olej niewymieniany. Wadliwy odlew jeszcze rozumiem, ale mało prawdopodobne jeśli jednocześnie gładzie cylindrów są tak zużyte – niewłaściwe użytkowanie. Tysiące tych silników jeździ i nic się nie dzieje. Jeśli chcesz mieć tyle mocy z tak małej pojemności i tak niskim spalaniu to sorry ale trzeba dbać. W dzisiejszych czasach samochód już wymaga mózgu
odpowiedzmy sobie sczerze jak ktoś jest debilem i jeździ do momentu aż auto stanie, koło odpadnie albo korba bokiem wyjdzie, a olej wymienia w ASO zgodnie z zaleceniami producenta to nawet 100 tys km nie zrobi, a że bawaria tania nie jest to kupują ją same takie biznesmeny całe życie pod pierzyną chowane że nawet noża w kuchni nie naostrzy własnej kobiecie o ile ją ma 😉
Bardzo to przykre, że wydajesz tyle pieniędzy i chcesz się cieszyć autem a tutaj bubel masz. Spójrzmy, klasyczna "beczka" piękne auto, prosta konstrukcja i milion km, auto nie do zajechania. Bardzo przykro się na to patrzy, współczuję właścicielowi, przynajmniej pozytywna wiadomość jest taka, że auto jest napewno w rękach świetnego fachowca. Pozdrawiam Pana serdecznie 😊 😊
Nie oszukujmy się, wszystko robią z g… Nolitu teraz i tyle. A ty płać i płacz.
Miałem trójkę z 16 roku z tym motorem ,230 tysięcy po flocie. Olej zmieniany co 30-32 tyś,o ile ktoś zmienił. Jeździł bez problemu,pomimo programu.
Jak się olej zmienia co 30k km to takie cuda się dzieją
Przecież ten tłok jest grubszy w mięsie niż miały ursusy, wygląda pancernie nie jest odchudzony
Mechanik a głupoty pisze,ile takich przypadków miałeś że już oceniłes!!
Swoją drogą czemu auto nie zaprowadzone do ASO? Chyba w ramach gwarancji powinni wymienić cały silnik na nowy
Może long life zrobił swoję, dlatego to tak wygląda?
Niedawno robiłem remont mojego w124 i po 33 latach nie miał takich cylindrow, słowo daje
Mi to też wygląda na eksploatację na zimnym silniku czytaj krótkie odcinki.
Słowa "dej mu na zimnym" w prawdziwym wydaniu
Co za smiec. No ale skoro bmw kojarzone jest juz tylko z tepymi dresami to po co sie wysilac? I tak kupia kazdy szajs. Kieurnkowskazy pewnie tez nie dzialaja :))
100 tysięcy i 3 wymiany oleju….
Na pewno by tak nie wyglądał gdyby pierwsza wymiana była po 1000km i kazda następna po 8-10 tysiącach km
Silnik na pewno by jezdził nadal…
Takie cuda dzieją się po garowaniu na zimnym silniku Nic poza tym.
a bieże ktoś pod uwagę że ten motoe ma 3 raz olej od nowości wymieniony (interwał 30k)
Made in Germany…
Słuchajcie, takie auta premium kupują leasingowcy którzy oczekują od auta prezencjii i taniej exploatacji (dlatego 2.0d).
Te auta mają przeje?@ne u takich ludzi, odpalenie auta i od razu pizd@, ma jechać i już przecież to nowy samochód, co tu może się zepsuć ?
Oleju najlepiej nie wymieniać bo to dodatkowe koszty, ale jak już trzeba to co 30 tyś.
Później sprzeda 5-cio latka z przebiegiem 150 000km który jest wykończony.
Znam takich ludzi osobiście i właśnie leasingobiorcy mają swoje auta gdzieś.
Tych silników przez 7 lat wyprodukowali dobre kilka milionów, nie słychać złych opinii, jedynie co akcja wymiany chłodniczek spalin. Pojedynczy przypadek nie uprawniający do uogólnienień. Akurat i pęknięty tłok, i zużyte gładzie – jedno z drugim związane.
Pierdolisz kocopoły gdyby nie te awarie to nie miałbyś co żreć…
Auto klasy premium, koszt naprawy też będzie premium. Dostawał zdrowo w pizdę.
Zapytaj właściciela przy ilu zatrzymała się wskazówka obrotomierza chwilę po odpaleniu. Jakoś silnik o bliźniaczej konstrukcji N47 robi z palcem w nosie po 400 tysięcy. Tak samo masz blok alu + żeliwne tuleje tylko wtedy moda na Long Life dopiero raczkowała.
Olej ile razy zmieniany?
BMW Będziesz Miał Wraka.
A ludzie się śmiali z Alfy Romeo. Teraz jest zamiana ról.
Dzien po gwarancji
A nikt nie pomyslał że moze auto było użytkowane jak cep?. Nic nie sugeruje ale niektórzy potrafią jeszcze szybciej doj3bac silnik więc nie snujemy wniosków że klasa premium a silnik złom
Nie jednorazowy silnik, tylko pałowany na zimnym i olej niewymieniany. Wadliwy odlew jeszcze rozumiem, ale mało prawdopodobne jeśli jednocześnie gładzie cylindrów są tak zużyte – niewłaściwe użytkowanie. Tysiące tych silników jeździ i nic się nie dzieje. Jeśli chcesz mieć tyle mocy z tak małej pojemności i tak niskim spalaniu to sorry ale trzeba dbać. W dzisiejszych czasach samochód już wymaga mózgu
To już wiem co miał gość z serwisu na myśli że auta teraz projektują na 150kkm max….
odpowiedzmy sobie sczerze jak ktoś jest debilem i jeździ do momentu aż auto stanie, koło odpadnie albo korba bokiem wyjdzie, a olej wymienia w ASO zgodnie z zaleceniami producenta to nawet 100 tys km nie zrobi, a że bawaria tania nie jest to kupują ją same takie biznesmeny całe życie pod pierzyną chowane że nawet noża w kuchni nie naostrzy własnej kobiecie o ile ją ma 😉
BMW schodzi na dziady
Bardzo to przykre, że wydajesz tyle pieniędzy i chcesz się cieszyć autem a tutaj bubel masz. Spójrzmy, klasyczna "beczka" piękne auto, prosta konstrukcja i milion km, auto nie do zajechania. Bardzo przykro się na to patrzy, współczuję właścicielowi, przynajmniej pozytywna wiadomość jest taka, że auto jest napewno w rękach świetnego fachowca. Pozdrawiam Pana serdecznie 😊 😊
Co z tego, że aby 100 tyś km, jak olej dopiero pewnie trzy razy zmieniany a powinien być 10
A niby seria B to już taka super mialabyć poprawiona;)