Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

Bmw 5 G30 2.0D pęknięty tłok jednorazowy silnik

source Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.

32 thoughts on “Bmw 5 G30 2.0D pęknięty tłok jednorazowy silnik

  1. 100 tysięcy i 3 wymiany oleju….

    Na pewno by tak nie wyglądał gdyby pierwsza wymiana była po 1000km i kazda następna po 8-10 tysiącach km

    Silnik na pewno by jezdził nadal…

  2. Słuchajcie, takie auta premium kupują leasingowcy którzy oczekują od auta prezencjii i taniej exploatacji (dlatego 2.0d).
    Te auta mają przeje?@ne u takich ludzi, odpalenie auta i od razu pizd@, ma jechać i już przecież to nowy samochód, co tu może się zepsuć ?
    Oleju najlepiej nie wymieniać bo to dodatkowe koszty, ale jak już trzeba to co 30 tyś.
    Później sprzeda 5-cio latka z przebiegiem 150 000km który jest wykończony.
    Znam takich ludzi osobiście i właśnie leasingobiorcy mają swoje auta gdzieś.

  3. Tych silników przez 7 lat wyprodukowali dobre kilka milionów, nie słychać złych opinii, jedynie co akcja wymiany chłodniczek spalin. Pojedynczy przypadek nie uprawniający do uogólnienień. Akurat i pęknięty tłok, i zużyte gładzie – jedno z drugim związane.

  4. Zapytaj właściciela przy ilu zatrzymała się wskazówka obrotomierza chwilę po odpaleniu. Jakoś silnik o bliźniaczej konstrukcji N47 robi z palcem w nosie po 400 tysięcy. Tak samo masz blok alu + żeliwne tuleje tylko wtedy moda na Long Life dopiero raczkowała.

  5. A nikt nie pomyslał że moze auto było użytkowane jak cep?. Nic nie sugeruje ale niektórzy potrafią jeszcze szybciej doj3bac silnik więc nie snujemy wniosków że klasa premium a silnik złom

  6. Nie jednorazowy silnik, tylko pałowany na zimnym i olej niewymieniany. Wadliwy odlew jeszcze rozumiem, ale mało prawdopodobne jeśli jednocześnie gładzie cylindrów są tak zużyte – niewłaściwe użytkowanie. Tysiące tych silników jeździ i nic się nie dzieje. Jeśli chcesz mieć tyle mocy z tak małej pojemności i tak niskim spalaniu to sorry ale trzeba dbać. W dzisiejszych czasach samochód już wymaga mózgu

  7. odpowiedzmy sobie sczerze jak ktoś jest debilem i jeździ do momentu aż auto stanie, koło odpadnie albo korba bokiem wyjdzie, a olej wymienia w ASO zgodnie z zaleceniami producenta to nawet 100 tys km nie zrobi, a że bawaria tania nie jest to kupują ją same takie biznesmeny całe życie pod pierzyną chowane że nawet noża w kuchni nie naostrzy własnej kobiecie o ile ją ma 😉

  8. Bardzo to przykre, że wydajesz tyle pieniędzy i chcesz się cieszyć autem a tutaj bubel masz. Spójrzmy, klasyczna "beczka" piękne auto, prosta konstrukcja i milion km, auto nie do zajechania. Bardzo przykro się na to patrzy, współczuję właścicielowi, przynajmniej pozytywna wiadomość jest taka, że auto jest napewno w rękach świetnego fachowca. Pozdrawiam Pana serdecznie 😊 😊

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!