Tutorial – wymiana łożysk i ustalanie luzu na łożyskach, kontrola przegubów Cardana. Smarowanie wielowypustów wału i prawidłowy montaż paralevera. BMW R4V, 1100/1150
#BMW1150GS #jarccomotocyklem #cardan
Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
35 thoughts on “BMW 1150 GS PARALEVER wymiana łożysk wahacza Serwis cardana kasowanie luzu BMW R4V”
Witam:) dobrze widziałem ze masz cerateca zalanego? Zalewam nim auta.. i tak ostatnio zastanawiałem się nad moim świeżym zakupem r1100gs, zauważyłeś różnice w pracy silnika ? Pozdrawiam
Kazdy kto posiada jakis tam motocykl, kiedy ma z nim problemy poszukuje informacji na forach czy to na youtube. Śmiem twierdzić że właściciele tego modelu bmw maja najlepszy kanal z możliwych.. zazdroszczę. Świetny kanal. Fachowiec pełna gębą. Pozdrawiam serdecznie
Stoję właśnie przed wymianą łożysk od strony przekładni kontowej. Mam już nowe łożyska i nasuwa mi się pytanie: czy fabrycznie nowe łożysko wymaga dokładki smaru na igiełki, czy wkładać jak jest bo wewnętrzne bieżnie nie wychodzą? wiem, że przy kolejnej rozbiórce bieżnie te wyjdą same. Ale puki co…
Wiem ze to nie ten post ale szukam pomocy. Mam BMW F900r 2020r i na zimnym silniku moto szarpie i ciężko wyczuć sprzęgło. Działa zero/jedynkowo. Co to może byc ?
👍 Well done ! Great explanations that help to understand the procedure to follow to accomplish this maintenance work . Thank for sharing your experience with us . Greetings from Montpellier, southern France .✌
Taka mała rada ode mnie. Jak zdecydujemy się użyć ponownie śrub ustalających luz na łożysku, musimy bardzo dokładnie wyczyścić gwint ze starego kleju. Wkręcając te śruby palcami muszą iść gładko bez oporów i zacięć. Inaczej moment 7nm może ustalić się zbyt szybko i powstanie nieprawidłowy luz na łożysku. Jeszcze jedno , mój wał na wielowypuście nie ma dodatkowych wcięć i można go zamontować w różnych pozycjach i teraz mam zagwozdkę.
Excellent video as alwayr bro! I have an R1150RT and all is the same as I can see. I just want to have an opinion from you. My bike has 62.500 Km and im noting in the winter and after a tour when I return home I ear some rumours like crick-crick-crick coming from the lower part of the rear suspension, like something that is not lubrificate or similar. Someone said to me that it could be the shaft bearings, the conic ones. It's the case that I disasdsemble the shaft like you did in order to do a check and lubrificate all the bearings, or maybe is sufficient to tighten well all the screws of the entire shaft?
NO case more than 7Nm. Higher clamping Force damages bearings, the Cementation Treatment ! 10Nm??? Uhhh, No way! Of course, than 160 Nm, only for fixed.
@Ryszard Tiuchtiej thank you so muc for your many very formative videos. I’ve noticed that you have a lowered set of foot rest for the rider. Can you please advise where did you get them from? Where did you buy? Thank you Ciao R.
Mam co prawda LC, ale zaciekawiło mnie dociążenie motocykla przed przykręceniem poprzeczki wahacza. Skąd ta koncepcja? W LC też taki motyw zastosować? Według instrukcji naprawczych BMW nie jest to konieczne.
Super materiał. Dziękuję
Thank you for your great videos. Thanks to your help I was able to do a lot of repairs on my 1100 GS myself.
Many Thanks Rainer 👍👍👍
Można jakoś sprawdzić dopuszczalny luz wału bez rozbierania całości?
Witam czy moment dokręcenia łożysk w r1150rt 2001 jest taki sam ?
Witam:) dobrze widziałem ze masz cerateca zalanego? Zalewam nim auta.. i tak ostatnio zastanawiałem się nad moim świeżym zakupem r1100gs, zauważyłeś różnice w pracy silnika ? Pozdrawiam
Kazdy kto posiada jakis tam motocykl, kiedy ma z nim problemy poszukuje informacji na forach czy to na youtube. Śmiem twierdzić że właściciele tego modelu bmw maja najlepszy kanal z możliwych.. zazdroszczę. Świetny kanal. Fachowiec pełna gębą. Pozdrawiam serdecznie
Stoję właśnie przed wymianą łożysk od strony przekładni kontowej. Mam już nowe łożyska i nasuwa mi się pytanie: czy fabrycznie nowe łożysko wymaga dokładki smaru na igiełki, czy wkładać jak jest bo wewnętrzne bieżnie nie wychodzą? wiem, że przy kolejnej rozbiórce bieżnie te wyjdą same. Ale puki co…
Ahoj…dotaz…vaha 80Kg na konci je s plnou nebo prázdnou nádrží???😊
Część. Można podstawić motocykl na wymianę łożysk? Prowadzisz warsztat?
Hi, think good information- but I have difficulties with your language. What about English? Cheers
Wiem ze to nie ten post ale szukam pomocy. Mam BMW F900r 2020r i na zimnym silniku moto szarpie i ciężko wyczuć sprzęgło. Działa zero/jedynkowo. Co to może byc ?
No i jak dobrze , że ja Ciebie tu mam;)
Właśnie wymieniam w 1100 GS i wszystko pod ręką, aż chce się naprawiać. Pozdrawiam.
wszystko slicznie
ale:) amortyzator powinno dokrecac sie w momencie gdy motor stoi na ziemi przy normalnym obciążeniu 😉 super robotapozdrawiam:)Grazie e Complimenti.
👍 Well done ! Great explanations that help to understand the procedure to follow to accomplish this maintenance work . Thank for sharing your experience with us . Greetings from Montpellier, southern France .✌
Does anyone know why the torque arm on the rear is only tightened up with 80kg on the suspension?
The only video that is missing is a clutch replacement
Taka mała rada ode mnie. Jak zdecydujemy się użyć ponownie śrub ustalających luz na łożysku, musimy bardzo dokładnie wyczyścić gwint ze starego kleju. Wkręcając te śruby palcami muszą iść gładko bez oporów i zacięć. Inaczej moment 7nm może ustalić się zbyt szybko i powstanie nieprawidłowy luz na łożysku. Jeszcze jedno , mój wał na wielowypuście nie ma dodatkowych wcięć i można go zamontować w różnych pozycjach i teraz mam zagwozdkę.
Fantastic 👍🏼
Dobry Pasterzu, części do gsa kupujesz w Aso? pozdrawiam i doceniam robote
Skvělé video. 👍👍👍
what key do you use to torque at 7nm? it's a 12mm exagonal or a torx? And if it is a torx what type?
Excellent video as alwayr bro! I have an R1150RT and all is the same as I can see. I just want to have an opinion from you. My bike has 62.500 Km and im noting in the winter and after a tour when I return home I ear some rumours like crick-crick-crick coming from the lower part of the rear suspension, like something that is not lubrificate or similar. Someone said to me that it could be the shaft bearings, the conic ones. It's the case that I disasdsemble the shaft like you did in order to do a check and lubrificate all the bearings, or maybe is sufficient to tighten well all the screws of the entire shaft?
NO case more than 7Nm.
Higher clamping Force damages bearings, the Cementation Treatment !
10Nm??? Uhhh, No way!
Of course, than 160 Nm, only for fixed.
Hey you, Mr Perfect!
!👋Many thanks for this job 🎊!
@Ryszard Tiuchtiej thank you so muc for your many very formative videos. I’ve noticed that you have a lowered set of foot rest for the rider. Can you please advise where did you get them from? Where did you buy? Thank you
Ciao
R.
Super filmiki .Mam pytanko czy zajmujesz się serwisowaniem to znaczy czy prowadzisz warsztat czy coś w tym stylu?
Super pokazane świetny
What is the white grease you use on your bearings please?
Takich zrozumiałych porad więcej na Youtube !!
Mam co prawda LC, ale zaciekawiło mnie dociążenie motocykla przed przykręceniem poprzeczki wahacza. Skąd ta koncepcja? W LC też taki motyw zastosować? Według instrukcji naprawczych BMW nie jest to konieczne.
Klasa filmy serwisowe. Poproszę o filmik jak ustawić zapłon- impulsator (czujnik hala ) 🙂
Cuantos litros consume tu BMW R 115 GS ADV a 100km/h??
Muy buen video y una mecanica profesional al alcance de todos; como siempre 11
Gracias Jarcco!!
Saludos desde España-Andalucia-Huelva.
Thanks for useful instructions from Belarus! 🙂