Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
33 thoughts on “#40 ACS Dzień jak co dzień | Naprawa X-drive | BMW 550i E60 | Makaron w BMW 740i E38 | Adam Kunc”
Nie zasubskrybowałeś jeszcze naszego kanału, a podobają się Tobie nasze filmy? Zasubskrybuj i zostaw LIKE proszę, bo motywuje nas to do dalszego działania😍💪👍
Prowadziłem warsztat 2 lata, to bardzo ciężki chleb. Jarosław wybił mi to z głowy. Hehe Też lubię bmw fajnie je się robi. Brawo Panowie widać ze macie pojęcie. Daję suba👍
Witam. Mam do Pana pytanie odnośnie środka datacol, który kupiłem od Pana jakieś 2 tygodnie temu. Pacjent E39 M5 chce dzisiaj wlać ten preparat i pytanie jak jeździć z tym środkiem? Normalnie, łagodnie czy ostrzej? 🙂 Chce go zalać profilaktycznie, nie mam żadnych problemów z wtryskami. Pozdrawiam.
Panie Adamie czy ten środek można kupić zeby byl czy on ma jakiś termin ważności i jaka cena obu środków? Pozdrawiam jak zwykle super odcinek! Aż miło się ogląda ludzi którzy maja pojęcie co robią, Pozdrawiam cala ekipę ASC! 🙂
Czy w E60 gdzie wymienialiscie odmę to montowaliście dekiel na nowych śrubach? Czy trzeba za każdym razem dawać nowy komplet śrub? Będę niedługo wymieniał uszczelki pod deklem i nie wiem czy muszę dać nowe śruby. Mój silnik to N52B25 ale dodam że mam jeszcze metalową pokrywę zaworów.
Witam. Lubię was oglądać robicie świetną robotę i przede wszystkim profesjonalna ale z tymi reklamami w filmikach to trochę przesada .Rozumiem że moneta z YouTube musi się zgadzać ale może warto by rozważyć trochę mniej reklam ? Dziękuję
Przepływomierz można było podczas jazdy sprawdzić komputerem, w programie inpa jest zakladka gdzie są parametry zadane i parametry mierzone w danej chwili, u mnie przepływka dawala 60-70% tego co powinna i był muł mimo braku błędów na desce, po zmianie moc wróciła i parametry sie pokrywają
Masakra z tymi tylnymi wózkami w e90. Nalot rdzy wszedzie i mam to samo w swojej z roku 2011 przy przebiegu 74tys km tak przy 74000km. W e46 którą dwa lata temu sprzedalem z przebiegem 197tys nic nie było. Pozdrawiam ekipę 👍
Nie zasubskrybowałeś jeszcze naszego kanału, a podobają się Tobie nasze filmy? Zasubskrybuj i zostaw LIKE proszę, bo motywuje nas to do dalszego działania😍💪👍
https://www.youtube.com/channel/UCfL4eTiX_HJEcmj7rkHFZfg
Prowadziłem warsztat 2 lata, to bardzo ciężki chleb. Jarosław wybił mi to z głowy. Hehe Też lubię bmw fajnie je się robi. Brawo Panowie widać ze macie pojęcie. Daję suba👍
Szukam E60. Jaki silnik polecacie? Weekendowa jazda + czasem miasto.
BMW i ewentualnie tylko Mercedes. Innych aut nikomu nie chciałoby się naprawiać.
Witam. Mam do Pana pytanie odnośnie środka datacol, który kupiłem od Pana jakieś 2 tygodnie temu. Pacjent E39 M5 chce dzisiaj wlać ten preparat i pytanie jak jeździć z tym środkiem? Normalnie, łagodnie czy ostrzej? 🙂 Chce go zalać profilaktycznie, nie mam żadnych problemów z wtryskami. Pozdrawiam.
Co tu dużo pisać, jak zwykle super odcineczek. Godzinka zleciała jak w 15 minut 🙂
47:09 spokój na twarzy Pawła w połączeniu z jednoczesnym impetem przy zdejmowaniu piasty sprawił, że odczułem lekki niepokój 😀
Kamil fachura się robi powoli 🙂
po pracy piwko&kapsalonik i ACS! Bardzo dobra robota panowie!
👍
Jak zawsze petarda Panowie 👍👏
Panie Adamie czy ten środek można kupić zeby byl czy on ma jakiś termin ważności i jaka cena obu środków? Pozdrawiam jak zwykle super odcinek! Aż miło się ogląda ludzi którzy maja pojęcie co robią, Pozdrawiam cala ekipę ASC! 🙂
Woda w e38 czyli pozapychane odpływy?
Czy w E60 gdzie wymienialiscie odmę to montowaliście dekiel na nowych śrubach? Czy trzeba za każdym razem dawać nowy komplet śrub? Będę niedługo wymieniał uszczelki pod deklem i nie wiem czy muszę dać nowe śruby. Mój silnik to N52B25 ale dodam że mam jeszcze metalową pokrywę zaworów.
0,04mm na piaście to za dużo !!!
0,02mm to maks akceptowalne ale na tyle.
Ja jak składam to na przodzie musi być maks 0.005mm
2:23 🙂
Adas tak sie szybko przysadziles do tego kubka z olejem ze myslalem ze wypijesz spokojnie
2:22 oj wujek wujek
Witam. Lubię was oglądać robicie świetną robotę i przede wszystkim profesjonalna ale z tymi reklamami w filmikach to trochę przesada .Rozumiem że moneta z YouTube musi się zgadzać ale może warto by rozważyć trochę mniej reklam ? Dziękuję
Szanuje za to klejenie … aso czy inni mechanicy nie poszli by tą drogą.
Organista pawel rozebral byle by niebral urlopu 😀 jest naprawde mechanior elektryk pozdrawiam zaloge
Przepływomierz można było podczas jazdy sprawdzić komputerem, w programie inpa jest zakladka gdzie są parametry zadane i parametry mierzone w danej chwili, u mnie przepływka dawala 60-70% tego co powinna i był muł mimo braku błędów na desce, po zmianie moc wróciła i parametry sie pokrywają
Masakra z tymi tylnymi wózkami w e90. Nalot rdzy wszedzie i mam to samo w swojej z roku 2011 przy przebiegu 74tys km tak przy 74000km. W e46 którą dwa lata temu sprzedalem z przebiegem 197tys nic nie było. Pozdrawiam ekipę 👍
Nie nooo…środa lubimy 🙂
Środa dzień loda 🙂
A jak z awaryjnością silników n45/n46 w serii 1?
Pane Adamie pytanko…. Kiedy filmik z motorem? Pozdrawiam z Anglii
Te samochody dają ogromną frajdę z jazdy ale awaryjność pozostawia wiele do życzenia 🙂
Oczywiście oglądamy i podziwiamy prawdziwy świat motoryzacji ACS do zobaczenia 👍
Przepływomierze, turbiny, wtryski, piny, panewki, oleje …. elektryki może jednak nie są takie złe 😉
Poliuretanu mpbs się nie zaklada… lepiej iść w coś lepiej wykonanego i sprawdzonego. Np strongflex.
Wrzucam do E36 silnik z E46 m52b28. Jest trochę kombinacji no i koszta rosną
Po czym poznał Pan, że to konwerter?
Panie Adamie wie Pan moze do czego słuzy śruba na dole amortyzatora w Bilsteinie b12 ?