Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
30 thoughts on “3 litrowy DIESEL BMW!!! Legenda która spektakularnie uPadła!”
Fajny materiał. Dobra robota! Gratki. Może napiszcie w tytule że chodzi o N57, bo widzę w komentarzach że niektórzy myślą, że chodzi o M57.
Jeszcze najważniejsze pytanie, czy ten przebieg jest oryginalny. 220kkm to może mieć na blacie, a w histori x2 i tu juz się lekko zmienia perspektywa tego tematu. Wydaje mi się, że może to być spowodowane głównie interwałami olejowymi na starcie od nowości, czyli pierwszy właściciel wymienia jak ASO mówi czyli 25-30 tys, a potem przy 150k-200k ktoś ze zdrowym rozsądkiem odkupuje auto i wymienia jak trzeba co 10 tys, ale jest juz za pozno.
Jak coś siada przy 250/270 i jest to nagminne 🙂 jak w innych markach np opiłkujące pompy w bumie też 🙂 to to nie jest przypadek jak w polityce gdy coś się dzieje niedobrego to było to już dużo wcześniej zaplanowane a tak poza tym. BMW LICZY AUTO NA 150.000 😀 więc jak padnie na gwarancji wrzucą w koszty bo wyprodukowanie nowej gołej 5tki kosztuje 5000e – słowa jednego z konstruktorów 😀 na etacie wraz z księgowym.
A co z samochodami, które dzisiaj w ogłoszeniach mają ponad 300 tyś najechane? Czy to jest tak, że taki remont trzeba po 200 tyś robić zawsze? Czy nowe wały są lepsze. Może już warto odkleić łatkę od n57?
Jak sie dba tak sie ma. Longlaify robia swoje wymiana oleju co 20-30 tys zabija ten motor, a niestety pierwsi wlasciciele tak robia bo auto w lizingu na 3 lata i kogo obchodzi ze nastepnemu wlascicielowi obruci panewke przy przebiegu 250 tys km.
Dlatego zostałem przy e65 poliftowej z silnikiem M67tu czyli 4.4 diesel v8 , ktory jest konstrukcji firmy steyr a nie Bmw – zajebisty sprzet – służy dzielnie – ma h mnie dozywotke
Z doświadczenia z 2.0t r4 fiat/alfa/lancia(np. Delta integrale, fiat coupe) mogę powiedzieć, ża następstwem wywalonej panewki był wgiety wał. W konstrykcji Lamprediego, w ktorymś tam roku "udoskonalono" silnik i dorobili wałek balansujacy który na środku był podparty panawką, przez którą uciekalo ciśnienie oleju. I teraz pytanie jak sa poprowadzone kanaly olejowe w n57 i czy cos dodatkowo z 4 podpory nie jest smarowane? Przez co może spieprzać ciśnienie oleju.
8:00 "Wał z ASO BMW, a nie jakieś zamiennik, który się łamie" – A te teraźniejsze z ASO to są jakieś poprawione? Skoro oryginalny z pierwszego montażu nie wytrzymnuje to może warto zainwestować w jakiś właśnie zamiennik. I ciekawe też jest dlaczego innym te silniki robią 400k km bez awarii, a drugim padają już w okresie gwarancji. Czyżby były różne model wałów?
Fajny materiał. Dobra robota! Gratki. Może napiszcie w tytule że chodzi o N57, bo widzę w komentarzach że niektórzy myślą, że chodzi o M57.
Jeszcze najważniejsze pytanie, czy ten przebieg jest oryginalny. 220kkm to może mieć na blacie, a w histori x2 i tu juz się lekko zmienia perspektywa tego tematu. Wydaje mi się, że może to być spowodowane głównie interwałami olejowymi na starcie od nowości, czyli pierwszy właściciel wymienia jak ASO mówi czyli 25-30 tys, a potem przy 150k-200k ktoś ze zdrowym rozsądkiem odkupuje auto i wymienia jak trzeba co 10 tys, ale jest juz za pozno.
Jak coś siada przy 250/270 i jest to nagminne 🙂 jak w innych markach np opiłkujące pompy w bumie też 🙂 to to nie jest przypadek jak w polityce gdy coś się dzieje niedobrego to było to już dużo wcześniej zaplanowane a tak poza tym. BMW LICZY AUTO NA 150.000 😀 więc jak padnie na gwarancji wrzucą w koszty bo wyprodukowanie nowej gołej 5tki kosztuje 5000e – słowa jednego z konstruktorów 😀 na etacie wraz z księgowym.
M57 byl w wersji 204km w f10? polecacie?
Panowie no to jaki silnik do f10?
A co z samochodami, które dzisiaj w ogłoszeniach mają ponad 300 tyś najechane? Czy to jest tak, że taki remont trzeba po 200 tyś robić zawsze? Czy nowe wały są lepsze. Może już warto odkleić łatkę od n57?
Łatwo generalizować, że BMW słabe. A co ile km był wymieniany olej od nowości? Dziś instrukcje serwisowe piszą księgowi, by wymieniać co 30 tys.
dawac wiecej filmow 💪
No dobra ale ile to ma nalotu 800tys?
Siemka, bmw m2 po dość dużym przebiegu +- 130 tysięcy km , 2019 rok, trzeba się bać?
Czy to prawda, że w V6 wał korbowy jest krótszy niż w R6 i rzadziej ulega awarii?
Każde n57? Takie
Jak sie dba tak sie ma. Longlaify robia swoje wymiana oleju co 20-30 tys zabija ten motor, a niestety pierwsi wlasciciele tak robia bo auto w lizingu na 3 lata i kogo obchodzi ze nastepnemu wlascicielowi obruci panewke przy przebiegu 250 tys km.
A czy w 2.0 n47 to samo się dzieje ?
Witam👋 można się z wami jakoś skontaktować? Mam do wymiany łańcuch rozrządu w f16 3.0 D z 2015 roku
Czy silniki B57 również mają podobne bolączki przy takich przebiegach ?
Skąd ten tytuł? Dla clickbaitu? N57 to żadna legenda 🤣
Dlatego zostałem przy e65 poliftowej z silnikiem M67tu czyli 4.4 diesel v8 , ktory jest konstrukcji firmy steyr a nie Bmw – zajebisty sprzet – służy dzielnie – ma h mnie dozywotke
N jak Nie kupuj 🤭
To nie jest m57 tylko n57
Ja się zastanawiam jak BMW mogło taki zajebisty silnik tak spier…..
n57 to nie legenda to szrot
Załamujący materiał
"M" jak mieć, "N" jak nie mieć.
Proste
Leci sub za pięknie przytarty wał, czegoś takiego oczy me nie widziały
A jaki jest koszt profilaktycznej wymiany panewek w m57n2 231km ?
Co powiedziałał szlifierz??
W benzynach w f10 też są takie jaja czy tylko diesle takie zjebane ?
Z doświadczenia z 2.0t r4 fiat/alfa/lancia(np. Delta integrale, fiat coupe) mogę powiedzieć, ża następstwem wywalonej panewki był wgiety wał. W konstrykcji Lamprediego, w ktorymś tam roku "udoskonalono" silnik i dorobili wałek balansujacy który na środku był podparty panawką, przez którą uciekalo ciśnienie oleju. I teraz pytanie jak sa poprowadzone kanaly olejowe w n57 i czy cos dodatkowo z 4 podpory nie jest smarowane? Przez co może spieprzać ciśnienie oleju.
8:00 "Wał z ASO BMW, a nie jakieś zamiennik, który się łamie" – A te teraźniejsze z ASO to są jakieś poprawione? Skoro oryginalny z pierwszego montażu nie wytrzymnuje to może warto zainwestować w jakiś właśnie zamiennik. I ciekawe też jest dlaczego innym te silniki robią 400k km bez awarii, a drugim padają już w okresie gwarancji. Czyżby były różne model wałów?