Ot środowo z pozoru błaha sprawa czyli grzejące się BMW 750 V12, jednak nie wszystko złoto co się świeci. Zatem zapraszam na …
Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.
Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.
Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.
Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW
Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.
Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.
Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.
Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.
Serwis BMW Warszawa
Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.
Elektryk do Samochodów BMW Warszawa
Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11
Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.
Related
21 thoughts on “11.000 zł za wymianę USZCZELKI pod GŁOWICĄ ??? BMW – Będziesz Miał Wydatki!”
Może to było dobre że po nagrzaniu dokręcało się jeszce głowice
Ja tam w trucku w tysiaku się zamknąłem efekt widać u mnie na filmiku. Regeneracja głowicy z wymianą 3 zaworów uszczelniaczy i sprezyno oraz planowanie 450zl pozdrawiam
Niestety po zakupie klasyka trzeba wymienić wg mnie całą eksploatacje, żeby nie było niespodzianek. Ja robię jeszcze w BMW termostat, pompę wody plus trochę osprzętu w atuach typu M od BMW i 10+ lat.
Z tym odczekaniem to racja.Pracuje w UK na ciezarowkach.Jak kolo jest sciagane i zalozone dokrecone to ja musze sprawdzic kluczem dyno przed wyajzdem ale nie wczesniej jak polgodziny po zalozeniu.
A przy czym biskup robil że sobie pozwolił na taki samochód z salonu. ?. Jest 2022r. Śpię kilka godz , place podatki. I nawet na 3ke mnie nie stać. 🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Michu: "Prowadzę warsztat od 3lat i już dużo widziałem…" mordo ty widziałeś tyle ile ci mechanicy pokazali.Jak sam przerobiłbyś 10-13 lat w mechanice to dopiero wtedy byś widział.W padłem tu tylko bo auto i tytuł mnie zainteresował ale jakimś cudem dotrwałem do końca.
28:40 min nie właściwe świece za montowaliście! Silnik ten czyli M73 musi mieć świece z platynowymi lub jeszcze droższe irydowymi elektrodami.Platynowe to koszt ponad dwukrotnie wyższy a irydowe ponad pięciokrotnie.Silnik na tak tanich może zle pracować ,a na pewno zrobi mniejszy przebieg.A wiadomo wymiana nie jest łatwa, więc lepiej droższe i spokój na 100tyś km.
Co wy odjebal… ście najlepszego… Chłodniczka wymiany ciepła, tj podgrzewacz płynu spalinami był do wymiany. A wy rozebraliscie cały silnik który miał dopiero 200 tys km…
Może to było dobre że po nagrzaniu dokręcało się jeszce głowice
Cybanty osi naczepy ciężarowej 1200nm
Ja tam w trucku w tysiaku się zamknąłem efekt widać u mnie na filmiku. Regeneracja głowicy z wymianą 3 zaworów uszczelniaczy i sprezyno oraz planowanie 450zl pozdrawiam
Niestety po zakupie klasyka trzeba wymienić wg mnie całą eksploatacje, żeby nie było niespodzianek. Ja robię jeszcze w BMW termostat, pompę wody plus trochę osprzętu w atuach typu M od BMW i 10+ lat.
Tylko samochodzik na baterię!
200 tyś km na godzinę? Ma prawo się przegrzewać 🤣
Łysy łobuzie, jak bym serwisował u Ciebie to by mnie na seicento nie było stać xd
Super odcineczek.A gdzie Renia😀?Pozdrowionka.👍
Lukasz robisz profesjonalna robote. Styl prowadzenia nagrania i naprawy jest bardzo dobry. I ja tez tak lubię i robię. Tak trzymać.
11 koła za wymianę uszczelki, w V12 to 2-ch uszczelek ? Szukaj głupola !
Z tym odczekaniem to racja.Pracuje w UK na ciezarowkach.Jak kolo jest sciagane i zalozone dokrecone to ja musze sprawdzic kluczem dyno przed wyajzdem ale nie wczesniej jak polgodziny po zalozeniu.
Mega robota prowadzę warsztat i jak widzę taka robotę to jest miód na moje uszy pozdrawiam 🙂
Głowice na Nm dokręca się dwa razy z tą samą siłą. Powód: śruby które były dokręcane jako pierwsze po dokręceniu śrub zewnętrznych dostaną luzu.
A z tym czekaniem to nieźle odleciałeś.
4000zl za zrobienie jednej głowicy?
To ja w UK w przeliczeniu na złotówki płace 1500zl za wymianę uszczelniaczy, wyczyszczenie, sprawdzenie szczelności.
Dlatego stara zasada-kupić nie problem weź to utrzymaj
Pozdrawiam
Klasyki to się skończyły w latach 80 tych , potem było już coraz gorzej, a kupić niemieckie auto to jak kupić minę przeciw czołgową
A przy czym biskup robil że sobie pozwolił na taki samochód z salonu. ?.
Jest 2022r. Śpię kilka godz , place podatki. I nawet na 3ke mnie nie stać.
🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Michu: "Prowadzę warsztat od 3lat i już dużo widziałem…" mordo ty widziałeś tyle ile ci mechanicy pokazali.Jak sam przerobiłbyś 10-13 lat w mechanice to dopiero wtedy byś widział.W padłem tu tylko bo auto i tytuł mnie zainteresował ale jakimś cudem dotrwałem do końca.
28:40 min nie właściwe świece za montowaliście! Silnik ten czyli M73 musi mieć świece z platynowymi lub jeszcze droższe irydowymi elektrodami.Platynowe to koszt ponad dwukrotnie wyższy a irydowe ponad pięciokrotnie.Silnik na tak tanich może zle pracować ,a na pewno zrobi mniejszy przebieg.A wiadomo wymiana nie jest łatwa, więc lepiej droższe i spokój na 100tyś km.
Nie jest drogo mój mechanik wziął 8 tys za v6 w tdi 🙂
Co wy odjebal… ście najlepszego… Chłodniczka wymiany ciepła, tj podgrzewacz płynu spalinami był do wymiany. A wy rozebraliscie cały silnik który miał dopiero 200 tys km…