Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

Klimek oddał zapchany DPF do regeneracji! #Naprawy_nie_do_Naprawy



Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/naprawy_nie_do_naprawy
Oglądaj w niedziele o 10:00 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/naprawy-nie-do-naprawy-odcinki,37341/odcinek-2,S02E02,244436
Kiedy psuje Ci się auto i w warsztacie słyszysz – „nic z tym nie zrobimy”, „to usterka nie do naprawienia”, pomocną dłoń wyciąga Adam Klimek. Najbardziej znany mechanik w Polsce wraca z drugim sezonem programu „Naprawy nie do naprawy”, w którym stara się znaleźć rozwiązania w nawet najbardziej problematycznych przypadkach.
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
#tvnturbo #adamklimek #naprawy

source Zwróć się o pomoc do autoryzowanego serwisu BMW, aby dokonać napraw mechanicznych i elektrycznych swojego samochodu. Skorzystaj z pomocy fachowców. Oferujemy profesjonalny serwis, diagnostykę, chip tuning, kodowanie,Mechanika do Auta BMW … Aktualizujemy oprogramowanie samochodu, dzięki czemu Twój pojazd BMW lub MINI będzie sprawne. Naprawy systemów EGR DPF ADDBLUE SCR AGR. Obsługa pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, Mechanika pojazdowa, Likwidacje szkód komunikacyjnych. Wszystko czego potrzebuje twoje auto.

40 thoughts on “Klimek oddał zapchany DPF do regeneracji! #Naprawy_nie_do_Naprawy

  1. Zajmuje się czyszczeniem DPF Katalizatorów i przy 300 mbar przeciwciśnienia auto dawno by sypało błędami i taki poziom przeciwciśnienia wskazywał by na bardzo mocne zanieczyszczenie a jak widać na filmie trochę sadzy i praktycznie zero popiołu. Radzę przekalibrować maszynę, papier wszystko przyjemnie. Pomijam fakt że udciwe czyszczenie u nas trwa dwa dni z moczeniem, suszymy 2 razy po 30 minut. Czyszczenie w 30 minut to głównie portfela klienta.

  2. dziwne to mycie, powinno być obustronne a wloty zatkane dla lepszego czyśzczenia – poza tym woda była czysta, kolejna sprawa nic nam nie mówi żaden papier są 2 rodzaje płukania dpfa
    czyli : leci sama sadza – nieprawidłowe spalanie do sprawdzenia czujniki, wtryski, ew turbo. ruda – świadczy o prawidłowym spalaniu

  3. Zastanawiam się po co jest ten dpf w teorii zbiera wszystkie nieczystości a w praktyce zbiera a potem co jakiś czas się wypala i wszystko idzie w, atmosferę więc jest to założone na, zasadzie że ma być ekologicznie a nie jest.

  4. Dpf się nie zapchycha od tak zawsze na końcu się okazuje układ paliwowy egr turbo ludzie to myją a potem płacz bo znów to samo a najgorsze źle wysuszony dpf betonuje się

  5. Kiedyś w moim busie chciałem zadbać o Dpd 300tys km, mówię dam do czyszczenia. Firma która mi czyściła podała takie ciśnienie wody,że przesunął się wkład Dpf i uszkodził czujni mierzący różnice ciśnienie. Auto chodziło ale jak załapało błąd traciło moc i jeździło w trybie awaryjnym. Długo nie mogłem dojść o co chodzi bo błąd wyskakiwał od nieszczelności układu. Aż firma kolejna bardziej profesjonalna rozcięła dpf i pokazała usterkę i jaki był powód.. także panowie jeśli chcecie zadbać o filtr to tylko w professionalnych warsztatach.. pozdrawiam

  6. Jak auto lata po autostradach to i 300-400 tyś przejedzie i dpf będzie dobry. Jazda po mieście to przebieg x3 się liczyć powinno. Czyli zrobisz po mieście 100 tyś to jak w trasie 300 tyś. Ale ludzie i tak patrzą tylko na przebieg a nie stan auta i jak było eksploatowane.

  7. Akurat to, że auto wywala błąd DPF nie świadczy o tym, że jest on do regeneracji. Zazwyczaj zapycha się on, bo auto go nie wypala. Najpierw trzeba sprawdzić sprawność elementów, które mają wpływ na zdolność jego wypalania. Czyli termostat(najczęstsza przyczyna w BMW), sprawność przepływomierza, wtryskiwaczy(jak będą lały to filtr będzie się momentalnie zapychał), świece, sondy lambda(filtr nie będzie się wypalał i dodatkowo będzie okopcona rura oraz zapach niespalonego paliwa), szczelność układu dolotowego, zawór egr. Spotkałem się już z takimi przypadkami, że np. facet przyjechał do mnie, bo 20tys. wcześniej inny mechanik mu zregenerował filtr, a teraz znów jest zapchany i auto nie ma mocy, bo jeden z wtryskiwaczy już lał przez co filtr bardzo szybko się zapychał i nie nadążał wypalać. Dla przykładu w BMW 2.0-3.0 filtry DPF robią średnio 400-450tys. km, choć producent przewidział je na 250tys. i po przekroczeniu tego limitu auto wywala błąd i po wizycie w serwisie wstawiają z definicji nowy filtr. Jeśli nie ma innych błędów to wystarczy taki filtr zaadoptować ponownie i robi jeszcze 150-200tys. do momentu aż faktycznie się zapcha i auto jest zamulone.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!