Loading…

Mechanik BMW Warszawa

Naprawa - Mechanik i Serwis BMW Warszawa - Wykonujemy Naprawy Hamulców, Sprzęgła, Silnika, Zawieszenia, Podzespołów itd. Umów Termin!
Kontakt do Mechanika

BMW F10… Remontujemy skrzynie 8HP o kosmicznym przebiegu 😲😲

Witajcie 🖐🖐🖐 Dzisiaj mamy dla was coś naprawdę ciekawego. Skrzynia 8HP z BMW serii 5 o oznaczeniu F10 i o naprawdę pokaźnym przebiegu aż 391 tys. 😲😲 Zobaczcie jak wyglądała w środku oraz dlaczego do nas trafiła. Przedstawimy Wam proces regeneracji takiej skrzyni, oraz na co zwrócić szczególną uwagę 👨‍🔧👨‍🔧 Dajcie znać w komentarzach czy wy też mieliście jakieś ciekawe przejścia związane właśnie z tą skrzynią. Najciekawsze komentarze nagrodzimy 😁😁

👉 Zapraszamy na nasze social media
Facebook:
AUTOmatyczni ➡️ https://www.facebook.com/AUTOmatyczni
MVS➡️ https://www.facebook.com/MVS.regenera
Automatyczne skrzynie biegów ➡️ https://www.facebook.com/gronek.maciej

📷 Instagram:
https://www.instagram.com/skrzynie_li

👉 Więcej informacji o nas znajdziecie
Automatyczne skrzynie biegów: http://www.asb-grudziadz.pl
Regeneracja konwerterów: https://www.mvs.auto.pl/

————————————————–
Już wkrótce ruszamy ze sklepem internetowym. Śledźcie nas na bieżąco aby nie ominęły was żadne nowości.
————————————————–

📧 W razie pytań zapraszamy do kontaktu
Automatyczne skrzynie biegów, Maciek: Biuro@asb-grudziadz.pl
Regeneracja konwerterów, Paweł: info@mvs.auto.pl

#AUTOmatyczni #Automatyczneskrzynielisiekąty #MVS

Pobrane z Youtube Kompleksowa obsługa pojazdów marki BMW serwisowanych w Warszawie. Ekspertów w swoich nagraniach, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie. Jak naprawić swój samochód! profesjonaliści z dużym doświadczeniem. Sprawdzona i sprawdzona usługa. Absolutny szczyt dbałości o klienta. Szybkość realizacji zamówienia. Wieloletnie doświadczenie w branży Jeśli masz problemy z obsługą lub układem elektrycznym w swoim BMW, skorzystaj z zaniesienia do autoryzowanej stacji naprawczej w celu uzyskania pomocy. Zatrudniaj wykwalifikowaną pomoc, zamiast tworzyć wszystko na własną rękę. Ta lokalizacja oferuje specjalistyczną naprawę BMW, a także chip tuning i kodowanie, a także skanowanie narzędzi. Stosujemy oprogramowanie, które zapewnia, że Twoje BMW lub MINI jest zawsze w najlepszym stanie technicznym. naprawy urządzeń EGR, DPF, ADDBLUE, SCR AGR oraz konserwacja i serwis urządzeń elektrycznych. Naprawy powypadkowe, mechanika samochodowa oraz ocena wykonania pojazdów mechanicznych to tylko niektóre z naszych ekskluzywnych. Kompletne wyposażenie Twojego samochodu.

Mechanika samochodowa do pojazdów BMW
Każdy przypadek w przypadku prac mechanicznych, jak i elektrycznych w pojeździe, należy wziąć pod uwagę przy pomocy autoryzowanego dealera BMW. Skorzystaj z pomocy przeszkolonych specjalistów. W przypadku pojazdów BMW zapewniamy szereg usług eksperckich, w tym diagnostykę, tuning chipów, kodowanie i konserwację. Wykonujemy oprogramowanie w pojeździe, które odpowiada za prawidłowe działanie twojego pojazdu BMW lub MINI. Naprawy układu EGR, a także serwis DPF, ADDBLUE, SCR AGR, a także serwis pojazdów elektrycznych. Naprawy powypadkowe, konserwacja pojazdów i likwidacja obsługi tylko niektórych z usług, które świadczymy. Wszystko, czego potrzebuje Twój samochód.

Serwis i naprawa BMW
Najlepsza możliwa jakość przy uwzględnieniu opcji daty. Dowiedz się, dlaczego warto wiedzieć z naszych usług. Członkowie naszego zespołu techników BMW pracowali w autoryzowanych stacjach obsługi wielu innych marek, w tym jak Audi i Mercedes, i zebrali niezwykłe doświadczenie w trakcie swojej kariery zawodowej. Ostatnie doświadczenie naszych mechaników samochodowych w pracy w salonach dealerskich na terenie Warszawy, takich jak BMW Motors Warszawa, Bavaria Motors, BMW Inchcape Motor Warszawa, przygotowało ich wykonanie w pełni profesjonalnej obsługi pojazdów marki BMW i Mini.

Warsztat samochodowy specjalizacja Auta BMW

Ze względu na rozległość i dogłębność naszej wiedzy aspekty techniczne i obsługi klienta w naszej ofercie są najwyższej możliwej jakości (potwierdzone certyfikatami BMW AG). Nasza firma jest zbudowana na zasadach terminowości, niezawodności i utrzymywania otwartej linii komunikacji z naszymi klientami; to nie są tylko slogany.

Serwis BMW w Warszawie
Jeśli oddasz nam swój samochód, sporządzimy kompleksowy raport oraz wycenę niezbędnych napraw. Nasze ceny są zawsze w 100% przejrzyste i nigdy nie ma żadnych dodatkowych kosztów.

Dzięki naszemu doświadczeniu w naprawie samochodów oraz znajomości kryteriów, jakie muszą spełniać oficjalne służby, jesteśmy w stanie ocenić, który sposób postępowania zapewni najlepsze rezultaty w konkretnej sytuacji. Czasem konieczne jest odejście od utartych schematów, ale jesteśmy gotowi stanąć na wysokości zadania i podjąć wyzwanie. Konserwacja zapobiegawcza i dostrajanie ruchomych elementów
Jesteśmy prywatną firmą, która ma ugruntowaną reputację lidera w branży serwisu, diagnostyki i programowania samochodów BMW i MINI. Naszym priorytetem numer jeden jest zapewnienie pierwszorzędnej pomocy każdemu z naszych klientów.
Aby zapewnić Ci mobilność przez cały czas, kiedy pracujemy nad Twoim samochodem, z przyjemnością wypożyczymy Ci pojazd zastępczy.

Jesteśmy nie autoryzowanym dealerem BMW i MINI, dlatego możesz u nas kupić części i dodatki. Jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom szeroki wybór opcji od sprawdzonych producentów w konkurencyjnych kosztach dzięki dużej sieci powiązań biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostosować nasze usługi do indywidualnych potrzeb i budżetu każdego klienta.

Serwis BMW Warszawa

Serwis BMW w Warszawie
Rekompensata strat poniesionych w wyniku nieszczęśliwego wypadku
Zajmujemy się profesjonalnymi naprawami blacharsko-lakierniczymi, w tym likwidacją skutków wypadku i wypadku samochodowego, likwidacją szkód powypadkowych, usuwaniem szkód parkingowych, a także niepieniężną likwidacją likwidacji szkód cywilnych OC z ubezpieczeniem OC i komunikacyjnym. Dostarczymy Ci pojazd zastępczy wraz z oryginalnymi częściami na czas prac nad Twoim pojazdem. Przeprowadzimy Cię przez niezbędne procesy, aby ubiegać się o dowolne ubezpieczenie i otrzymać od nich płatność.

Elektryk do Samochodów BMW Warszawa

Kodowanie usług i specjalności dla F10, F30, G20, G30, G05, G01, F15, F16, F26, G20 i G11

Model samochodu BMW M4 GTS przechodzi renowację blacharsko-lakierniczą po uszkodzeniu i awarii.

27 thoughts on “BMW F10… Remontujemy skrzynie 8HP o kosmicznym przebiegu 😲😲

  1. Witam. U Mnie z 8hp45 mam taki problem ze skrzynią dusi silnik po wrzuceniu na d lub r po rozgrzaniu. Wymieniłem już konwerter bo tak pisano na grupach że niby wina konwertera wraz z olejem a jest to samo co mogli byście radzili jako następne? Mechatronika czy skrzynia? I skrzynia nie wiem czy nie była regenerowana ponieważ jest malowana.

  2. Czesc mam usterke padla skrzynia w moim bmw 5 f11 8hp zerwane cos jakis pasek chyba , zero biegow nic nie wchodzi , na swiatlach stalem jak cos walo jakby dzwiek urwanego paska czy cos w skrzyni .. znacie kogos zaufanego w londynie do kogo mogl bym zcholowac bmw na regeneracje skrzyni? Jaki tj koszt ?

  3. Witam mam E61 LCI z 6hp z 2008 roku
    Zima jest wszystko ok ale w upalne letnie dni zdarza mi się tryb awaryjny z błędem 4f85 najczęściej na zakorkowanej autostradzie . Niby jakaś tauleja … Jest Pan w stanie usunac6 problem ? Na jaki koszt muszę być przygotowany ?

  4. Hej, od jakiegoś czasu zacząłem się interesować budową swojej skrzyni 8HP50Z, identyczna co jest w tym materiale. Niedawno zaczęła sprawiać problemy, dziwne „kopnięcia” zwłaszcza pod obciążeniem gdy wjeżdżam pod górkę, na różnych biegach. Zrobiłem serwis skrzyni, olej i filtr ale problem pozostał. Myślałem ze skrzynia się zaadaptuje. Wiecie w czym może być problem? Z góry dzięki.

  5. BMW E91 2008 rok 2.0D 210 koni. 405 tys km na blacie (oryginalne), pierwsza wymiana oleju po 275 tys km (olej czarny był jak asfalt) teraz wymiana co 70-80 tys km.
    Oraz bez wymiany konwertera.
    Chcecie ja na przegląd.😁😁😁

  6. 330 tys to kosmiczny przebieg dla samochodu tej klasy – który od nowości przeważnie robi duże przebiegi na autostradzie? Czy może sugeruje Pan że 300tys te skrzynie nie robią? Proszę nie odebrać tego jako atak, jestem po prostu zdziwiony. Miałem 8hp z przebiegiem 250 tys, prawdopodobnie olej nigdy nie zmieniany… I jakoś to jeździło a biegi zmieniała całkiem ładnie, stąd moje zaskoczenie.

  7. Podziwiam za wiedzę i fachowo wykonaną pracę, czysciutki warsztat macie to jest co lubię , chętnie oddałbym na serwis do Was mojego multitronica 8 biegów A4 12rok , tylko trochę daleko bo ponad 2000km . Pozdrawiam i czekam na nowe merytoryczne nagrania.

  8. Ciekawe jak 9hp48 będzie miało się w 250Nm 170KM 1.4 j.renegade. Pewnie tarczek i przekładek nie zetrze, niczego nie urwie bo skrzynia do 480Nm jakoś da radę z 250Nm silniczkiem? Póki co zrobiłem 40000km w prawie 4 lata

  9. Wszystko super fajnie aczkolwiek przekazywana wiedza jest mocno okrojona ze szczegółów i skierowana raczej dla kogoś kto już dużo wie na temat skrzyń automatycznych lub sam je chce naprawiać. Dla kogoś kto by chciał się dowiedzieć podstaw, szczegółów związanych z zasadą działania, ogólnie jak działa automat – niestety tego tu nie ma. Moglibyście zrobić tak jak z tymi konwerterami – specjalne filmy o budowie skrzyni, na czym polega jej działanie, na czym polega działanie mechatroniki.

  10. Czy 330 tys to kosmiczny przebieg? Raczej kosmicznie śmieszny… Chociaż na dzisiejsze to standardy gdy silniki padają poniżej 100 tys to nieźle. Kosmiczne przebiegi to robiły starsze konstrukcje z końcówka lat 90 i początek XXI wieku. Stare poczciwe e34 ze znienawidzonym 2.5 TDS i skrzynią 5hp18 zrobiło u mnie pół miliona bezawaryjnie. Kiedyś na TDS się narzekało, że głowica pęka, że pompa wtryskowa się psuje itp. A dzisiaj chciałbym aby współczesne układy napędowe miały chociaż taką wytrzymałość jak ten "awaryjny" TDS. Tak samo e39 z M57 pod maską i skrzynią 5hp to robiłoby kosmiczne przebiegi. A 330 tys? To przy lekko intensywniejszej eksploatacji 3-4 lata jazdy. Ostatnie porządne auta to były E39, e38, audi A6 C5, A4b5. Czyli auta z końcówki lat 90… Następne modele coraz gorsze. Aż po 2010 roku to już nie ma co kupić aby to jeździło bo zwyczajnie 10 letnie auto to już złom w który tylko trzeba kasę pakować i wozić od mechanika do mechanika. A 20 letnia fura jeździ, a właściciel się śmieje z tych nowobogackich bo to mają 6 – 8 letnią brykę i pustki w portfelu oraz zszargane nerwy
    Szkoda,, że ta Unia Europejska tak wykończyła piękną motoryzację, która już nigdy nie wróci bo ekologia… Jaka ekologia? Jeden wulkan na Hawajach, którego erupcja trwa nieprzerwanie od 34 lat emituje rocznie tyle gazów cieplarnianych ile ludzkość nie wyemituje w ciągu 100 lat. Ale UE wie lepiej i pierś mózgi ludzi ok niczym kiedyś Hitler albo Stalin. A my grzeczni poddani godzimy się na wszystko i jeszcze klaszczemy tym bandytom bo zbawiają świat… 60 lat temu ludzie w kosmos latali, a dzisiaj nie potrafią zbudować porządnego silnika spalinowego? Potrafią ale hajs musi się zgadzać…

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!